Ереван, 17.Июнь.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Виктор Медведчук: мирная инициатива Путина — последний шанс для Украины Politico: ЕС хочет, чтобы Азербайджан направлял газ в Украину по российскому газопроводу Армия Израиля продолжает операции и ведет бои на юге и в центре сектора Газа Нарышкин заявил, что рассуждать о появлении военных баз США в Армении пока рано В случае принятия аналога грузинского закона, даже в самых мягких формах, удостоится недовольства гражданского общества и властей IDBank выпускает 3-ий транш долларовых облигаций 2024 года CBS News: США планируют предоставить статус нелегальным мигрантам, прожившим в стране 10 лет Сурен Папикян отправился во Францию Нефть Brent подешевела до $82,35 за баррель В Грузии за день произошло четыре землетрясения


Ռեակտիվ ինքնաթիռ. գաղափար, որ գրեթե միաժամանակ է առաջացել աշխարհի տարբեր երկրներում. «Փաստ»

Lifestyle

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Ռեակտիվ ինքնաթիռը օդանավ է, որը թռչում է ռեակտիվ շարժիչների կիրառմամբ: Դրանք կարող են լինել տուրբոռեակտիվ, ուղիղ հոսքի, իմպուլսային տիպի, հեղուկային։ Նաև ռեակտիվ ինքնաթիռները կարող են ունենալ հրթիռային շարժիչներ։ Ժամանակակից աշխարհում ռեակտիվ շարժիչով ինքնաթիռները բոլոր ժամանակակից ինքնաթիռների մեծ մասն են կազմում: Հետաքրքիր է, որ ինքնաթիռի վրա ռեակտիվ շարժիչ տեղադրելու գաղափարը գրեթե միաժամանակ է առաջացել աշխարհի տարբեր երկրներում: Ռուսաստան, Ֆրանսիա, Անգլիա, Գերմանիա. այս բոլոր երկրների գիտնականները 1865-1880 թվականների ժամանակային միջակայքում փորձել են ստեղծել ռեակտիվ ինքնաթիռներ: Սակայն այն ժամանակ այդ գաղափարի իրականացումը տեխնիկապես անհնարին էր, և դրան ավելի ուշ են վերադարձել։

Աշխարհում ռեակտիվ ինքնաթիռների պատմության սկիզբը համարվում է 1910 թվականը, երբ ռումինացի ինժեներ Անրի Կոնադան ինքնաթիռ է ստեղծել մխոցային շարժիչի հիման վրա։ Ստանդարտ մոդելներից տարբերությունն այն է եղել, որ օգտագործվել է թիակային կոմպրեսոր, որը շարժման մեջ էր դնում մեքենան: Հետպատերազմյան շրջանում այդ ինժեները սկսել է հատկապես ակտիվորեն պնդել, որ իր ապարատը հագեցած է եղել ռեակտիվ շարժիչով, թեև ի սկզբանե նա բացարձակ հակառակն էր ասում։ Ուսումնասիրելով Կոնադայի առաջին ռեակտիվ ինքնաթիռի կառուցվածքը՝ կարելի է մի քանի եզրակացություն անել: Նախ՝ մեքենայի կառուցվածքի առանձնահատկությունները ցույց են տալիս, որ առջևում տեղադրված շարժիչը և դրա արտանետվող գազերը կսպանեին օդաչուին:

Իրադարձությունների զարգացման երկրորդ տարբերակը կարող էր լինել ինքնաթիռի հրդեհը։ Եվ իրոք, առաջին փորձարկման ժամանակ ինքնաթիռի պոչի հատվածը ոչնչացել էր հրդեհից։ Ինչ վերաբերում է ռեակտիվ ինքնաթիռներին, որոնք արտադրվել են 1940-ականներին, ապա դրանք ունեցել են բոլորովին այլ կառուցվածք, երբ շարժիչը և օդաչուի նստատեղը հեռացված են միմյանցից, որի արդյունքում ապահովված է անվտանգությունը: Այնտեղ, որտեղ շարժիչի բոցը շփվում է ֆյուզել յաժի հետ, տեղադրված է հատուկ ջերմակայուն պողպատ, որպեսզի վնասվածք չհասցվի օդաչուին կամ վնաս չպատճառվի ինքնաթիռի կորպուսին։ He 178 անվանումով գերմանական ծագման առաջին ռեակտիվ շարժիչով ինքնաթիռը օդ է բարձրացել դեռ 1939 թվականին: 1941 թվականին էլ բրիտանացի կոնստրուկտորների նմանատիպ Gloster E.28/39 կոչվող ապարատն է բարձրացել երկինք:

Ճապոնական «Օկա» օդանավը՝ Ցու-11 շարժիչով, նախատեսված է եղել մեկանգամյա օգտագործման համար, քանի որ այն ռումբ ինքնաթիռ էր, որի մեջ գտնվում էր կամիկաձե օդաչուն։ Ֆրանսիայից փոխառված տեխնոլոգիայի շնորհիվ ամերիկացիները կարողացել են ստեղծել սեփական ռեակտիվ շարժիչով ինքնաթիռը՝ Bell P-59–ը: Այդ մեքենան ուներ երկու ռեակտիվ շարժիչ։ Առաջին անգամ այն թռիչքուղուց օդ է բարձրացել 1942 թվականի հոկտեմբերին։ Հարկ է նշել, որ այդ մեքենան բավականին հաջողված էր, և իրականացվել է դրա սերիական արտադրություն։ ԽՍՀՄ-ում առաջին ռեակտիվ ինքնաթիռը ՄիԳ-9-ն էր։ Այն իր առաջին թռիչքը իրականացրել է 1946 թվականին: Ընդհանուր առմամբ, գործարաններից դուրս է եկել նման 602 ինքնաթիռ։ Ներկայում աշխարհի տարբեր երկրներում արտադրվում են արդեն գերձայնային արագություն զարգացնող ռազմական ռեակտիվ ինքնաթիռներ:

Քաղաքացիական ավիացիայում ստեղծվել է գերձայնային արագությամբ թռչելու ունակությամբ միայն երկու մարդատար ռեակտիվ ինքնաթիռ։ Առաջինն արտադրվել է ԽՍՀՄ տարածքում 1968 թվականին. դա Տու144–ն է։ Այդ ինքնաթիռներից ընդամենը 16 օրինակ է արտադրվել, սակայն մի շարք վթարներից հետո մեքենան շահագործումից հանվել է։ Այդ տեսակի երկրորդ մարդատար ինքնաթիռը արտադրվել է Ֆրանսիայի և Մեծ Բրիտանիայի կողմից 1969 թվականին. դա Կոնկորդն է։ Ընդհանուր առմամբ ստեղծվել է 20 նման ինքնաթիռ, որոնք շահագործվել են 1976-2003 թվականներին։

ԿԱՄՈ ԽԱՉԻԿՅԱՆ

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Виктор Медведчук: мирная инициатива Путина — последний шанс для УкраиныPolitico: ЕС хочет, чтобы Азербайджан направлял газ в Украину по российскому газопроводу Армия Израиля продолжает операции и ведет бои на юге и в центре сектора Газа Нарышкин заявил, что рассуждать о появлении военных баз США в Армении пока рано В случае принятия аналога грузинского закона, даже в самых мягких формах, удостоится недовольства гражданского общества и властейIDBank выпускает 3-ий транш долларовых облигаций 2024 года Гендиректор Ucom выступил с речью о личностном росте и качественном управлении CBS News: США планируют предоставить статус нелегальным мигрантам, прожившим в стране 10 лет Сурен Папикян отправился во Францию Нефть Brent подешевела до $82,35 за баррель В Грузии за день произошло четыре землетрясения НАТО обсуждает приведение ядерного оружия в состояние боеготовности Учредительный съезд партии «Всеармянский фронт» состоится 21 июня В июне и июле в Ереване будет проведен ряд культурных проектов Почему комары жалят одних людей больше, а других - меньше? Евро-2024: Матчи дня Видео. Что россияне подсказывали Николу, и что сказал Аршак Карапетян? Наш медиахолдинг поддерживает бизнесмена, ставшего мишенью для властей, и дарит пакет в размере 1 млн. драмов. Арман ВарданянЧто россияне подсказывали Николу, и что сказал Аршак Карапетян? «Паст». «Применение жесткой силы явное свидетельство перехода Пашиняна к авторитарному режиму».Арман Варданян Армянскому обществу нужна структура, которая выведет Армению из этой ситуации: Аршак Карапетян EventHub․am − официальный представитель по продаже билетов на концерт всемирно известной группы Black Eyed Peas в Тбилиси Для дилетантских властей Армении стало модным критиковать Россию Ucom запускает новую линейку постоплатных пакетов «Цель нащего движения это сохранение армянской государственности»: Аршак Карапетян Группа компаний «Галакси» стала организатором очередного заседания Российско-Армянского делового клуба «Паст»: Какой путь изберет Армения – зависимость от импорта или рост объемов экспорта?Конституционные изменения должны исходить из принципов национальной морали Является ли армянский народ единым, сильным, радующимся счастьем друг друга, разделяющим горе друг друга обществом? ... «Паст» Партия Аршака Карапетяна созовет новый съезд։ «Паст» «Паст». «Диверсификация» по-пашиняновскиAmio Era. Амио Банк подписал меморандум о сотрудничестве с Еревански государственным университетомБлагодаря усилиям некомпетентной власти отношения между Республикой Армения и Российской Федерацией переживают сложный период Только абоненты Ucom смогут увидеть все матчи в рамках EURO 2024 Заявление партии «Всеармянский фронт» С первых же дней своего правления Никол Пашинян стал гарантом турбулентности в регионе. Арман Варданян idcoin: Новый инструмент в системе лояльности IDBank-а Действующие власти всячески пытаются приостановить победное шествие оппозиции։ Аршак Карапетян Компания Ucom запустила фиксированную сеть в Нор Ачине Около 173 миллионов драмов и более 30 фондов-бенефициаров. «Силе одного драма» исполнилось 4 годаАлиев отправился в Анкару В Лорийской области прозвучали выстрелы.: Ранен мужчина В СНБ Армении нет данных о возможном пересечении границы азербайджанским военнослужащим Видео. Любимые герои Николовской пропагандистской машины формируются согласно сегодняшним опасениям власти Bloomberg: Россия отправляет на войну студентов из Африки Нефть Brent подорожала до $79,8 за баррель Правосудие в николовском стиле или новый фейковый профиль Пашиняна Житель Чикаго заработал 60 млн. долларов, заказав наборы для тестирования на COVID-19 для умерших людей Что происходит на проспекте Баграмяна? Здесь много палаток, проспект закрыт МИД: Москва исходит из того, что у Еревана сохраняются финансовые обязательства