5 տարի տուրիզմի շուկայում. «Go Travel»-ը կշարունակի զարմացնել և գոհացնել իր հաճախորդներին (լուսանկարներ)
«Go Travel» տուրիստական գործակալությունը հիմնադրվել է 2009 թվականին: Նպատակ ունենալով մատուցել միայն որակյալ տուրիստական ծառայություններ՝ այն արդեն 5 տարուց ավել է, ինչ հայաստանյան շուկայում է և համարվում է առաջատարներից մեկը:
Մեր զրուցակիցն է «Go Travel» ընկերության գործադիր տնօրեն Լիանա Սահակյանը.
Ե՞րբ է հիմնադրվել ընկերությունը և ո՞րն է եղել ստեղծման նպատակը:
- «Go Travel»-ը հիմնադրվել է 2009 թվականին և արդեն 5 տարուց ավել է, ինչ այն իր ծառայություններն է մատուցում տուրիստական շուկայում: Ընկերության ստեղծման նպատակը մեկն էր՝ որպեսզի մենք կարողանանք որակյալ տուրիստական ծառայություններ մատուցել մեր հաճախորդներին:
Ինչո՞վ է տարբերվում «Go»-ն մյուս տուրիստական գործակալություններից:
- Մեզ մոտ՝ ինչպես միջավայրն, այնպես էլ հաճախորդների հետ շփումը շատ բարեհամբույր և ջերմ է: Մեր բոլոր հաճախորդները հետո դառնում են մեր ընկերները, և ամենակարևոր բանը, որին մենք այսքան տարվա ընթացքում հասել ենք, այն է, որ մեր տուրիստական ընկերության գները համարվում են Հայաստանի շուկայում ամենամատչելին:
Ո՞ր երկրներ եք կազմակերպում ուղևորություններ, և զեղչային համակարգը ե՞րբ է առավել ակտիվ գործում:
- Դեպի գրեթե բոլոր երկրներ ունենք ուղղություններ, բայց հիմնական ուղղություններն են Դուբայը, Եգիպտոսը, Շրի Լանկան, Կիպրոսը, քանի որ հայերն առավել շատ նախընտրում են նշված վայրերում իրենց հանգիստը կազմակերպել: Զեղչային համակարգը գործում է պասիվ սեզոններին, ամռանը և Ամանորին ավելի թանկ են գները լինում, իսկ օրինակ՝ աշնանը և գարնանն ավելի մատչելի գներով կարող են ճամփորդել, որովհետև գործում է շատ մեծ զեղչային համակարգ:
Ունե՞ք կարգախոս, որով առաջնորդվում եք:
- Մենք ամեն անգամ, երբ ակցիաներ ենք տեղադրում, ներքևում գրում ենք՝ «Ամենամատչելի գները՝ Հայաստանում»: Մեր այս կարգախոսը բոլոր գովազդների ներքևում պարտադիր նշվում է:
Իսկ ինչպե՞ս Դուք որոշեցիք մտնել բիզնես-ոլորտ:
- Մասնագիտությամբ իրավաբան եմ, բայց հասկացա, որ տուրիզմն առավել հետաքրքրիր և գրավիչ ոլորտ է: Սա էլ հանդիսացել է գլխավոր պատճառն այս ոլորտում աշխատելու համար:
Հմայիչ և նրբագեղ լինելն օգնո՞ւմ է առաջընթացի հարցում: Ի՞նչ դեր ունի հմայքը բիզնեսում:
- Ավելի շատ ոչ թե հմայքը, այլ լավ և ժպտերես մարդ լինելն է, որ օգնում է և նպաստում մարդկանց հետ առավել բարիդրացիական շփումներում: Այն օգնում է ոչ միայն բիզնեսում, այլ նաև կյանքում:
«Go Travel»-ը զբաղվո՞ւմ է ներգնա տուրիզմով: - Մեր հիմնական ուղղվածությունն արտագնա տուրիզմն է, սակայն արդեն երկու տարի է՝ ունենք նաև ներգնա տուրիզմը և փորձում ենք հետաքրքիր տուրերով ներգրավել արտասահմանյան զբոսաշրջիկների: Դեռևս այն սկզբնական բնույթ է կրում և կայանալու ճանապարհին է: Իսկ ինչպիսի՞ն են կարծիքները հայ տուրիստների վերաբերյալ: - Կարծիքները շատ տարբեր են լինում, սակայն գերակշռողը դրական կարծիքներն են: Հայերին սիրում են, միշտ ասում են, որ նրանք ուրիշ են և տարբերվում են: Ի՞նչ անակնկալների և նորությունների սպասեն GO-ի հաճախորդներն առաջիկայում: - Հիմնական հետաքրքիր նորություններն, իհարկե, սպասվում են Ամանորին, չեմ ցանկանում առայժմ որևէ բան ասել և բացել փակագծերը: Բոլոր նորությունները մեր հաճախորդները կտեսնեն մեր ֆեյսբուքյան էջում և մեր կայքում՝ gotravel.am-ում: