Ծխախոտը թանկացել է 10-50 դրամով
ՀարցազրույցԱյն արատավոր երևույթը, որին պետք էր սպասել, իրականություն դարձավ: Բնական է, որ դրոշմապիտակների թանկացման մասին օրենքն ուժի մեջ մտնելուց հետո կանգնելու էինք նոր թանկացումների խնդրի առջև, սակայն այդ խնդիրը հարկավոր է դիտարկել երկու տարբեր տեսանկյուններից:
Այս մասին Orer.am-ի հետ զրույցում ասաց «Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ նախագահ Բաբկեն Պիպոյանը:
Փորձագետի խոսքով՝ ծխախոտն այն եզակի ապրանքն է, որի ցանկացած տուփի վրա, տեխնիկական կանոնակարգի համաձայն, պետք է մակնշված լինի տվյալ տեսակի ծխախոտի առավելագույն մանրածախ գինը: Եվ բոլոր այն տեղերում, որտեղ վաճառվող ծխախոտի նախորդ խմբաքանակն է, որի տուփի վրա առկա է նախորդ գինը, բայց վաճառվում է դրանից բարձր գնով, դա համարվում է կոպիտ խախտում:
«Իսկ բոլոր այն դեպքերում, երբ ծխախոտի նոր խմբաքանակն է շուկայում վաճառվում, որի վրա նշված է նոր գին, ապա այդ դեպքերում խախտում չկա, սակայն այդտեղ էլ ունենք ոչ թե իրավախախտում, այլ՝ գնաճ: Փաստորեն, մենք արձանագրում ենք նոր գնաճ: Այս փուլում, իհարկե, դեռևս վաղ է շուկայի մասին ամբողջական և վերջնական եզրակացություն անել, սակայն արդեն տեսանելի է, որ առաջիկայում մենք ականատես կլինենք ավելի վատ պատկերի»,- ասում է Բ.Պիպոյանը:
Նրա խոսքով՝ շուկայում արդեն իսկ կան ծխախոտի տեսակներ, որոնց գինը թանկացել է ընդհուպ մինչև 50 դրամով, սակայն սա իրավախախտում չէ, որովհետև տուփերը նույնպես փոփոխված են: Փորձագետի դիտարկմամբ՝ ստացվում է, որ ծխախոտը թանկացել է մինչև 8 տոկոսով, ինչը սպառողի շահերի ոտնահարում է:
«Այս պահին մենք արդեն իսկ ունենք դեպքեր, երբ ծխախոտի որոշ տեսակներ վաճառվում են նշված առավելագույն մակնշված գնից ավելի թանկ գնով: Սա նշանակում է, որ ոչ թե արտադրողն է խախտում կատարել, այլ այն իրացնողը»,- ասաց Բ.Պիպոյանը:
Նրա կարծիքով՝ աշխարհի շատ երկրներում ծխելու դեմ պայքարի տարբեր մեխանիզմներ են իրականացվում, սակայն մեր երկրում ծխախոտի թանկացումը պայմանավորված է ոչ թե ծխելու դեմ պայքարով, այլ պետբյուջեի մուտքերի ավելացմամբ:
Ա.Գրիգորյան