Ռուսական առևտրային ցանցի ղեկավարը հայկական խոշոր մատակարար ընկերության անհրաժեշտություն է տեսնում
ՏնտեսությունՌուսական առևտրային ցանցերը կանոնավոր և մեծածավալ մատակարարման կարիք ունեն, այդ իսկ պատճառով էլ նախընտրում են աշխատել մեծածախի հետ, որոնք իրենց վրա են վերցնում առաջին ռիսկը: Երևանում լրագրողների հետ ճեպազրույցում հայտնեց «X5 retail Group» ընկերության նախագահ Ստանիսլավ Նաումովը:
Ռուս գործարարն ու իր գործընկերները Հայաստանում են հայ արտահանողների հետ քննարկելու արտահանման ոլորտում մրցակցային խնդիրները:
«Կարևոր է, որ մատակարարումները լինեն կանոնավոր ու մեծածավալ, մենք չենք կարող միաժամանակ աշխատել 4 հազար մատակարարների հետ: Մեզ համար ավելի հեշտ է աշխատել մեկ միասնական խաղացողի հետ: Դրա համար անհրաժեշտ են այստեղ` Հայաստանում, հայտնվեն խոշոր մատակարարներ»,-ասաց Նաումովը:
Նրա խոսքով` Ռուսաստան մատակարարումների մոտ կեսը բաժին է հասնում կոնյակին և ինքը զարմացած է, թե ինչու է ութ տարբեր ընկերությունների կողմից մատակարարվում նույն ապրանքը: Հաջորդ ապրանքախումբը, որը պահանջարկ է վայելում ռուսական շուկայում թարմ միրգ-բանջարեղենն է, ձկնամթերքը: Սակայն ռուս գործարարի խոսքով` խնդիրը այդ ապրանքների մատակարարման սեզոնայնությունն է, իսկ իրենց պետք է, որ տարվա բոլոր եղանակներին ռուս սպառողին հրամցնեն վերոնշյալ սննդամթերքները թարմ վիճակում: «Գլխավոր խնդիրը ապրանքների մատակարարման կանոնավորությունն է: Ռուս սպ առողը սովորել է թարմ բանջարեղենի ամեն սեզոնի»,-նշեց զրուցակիցը:
Ինչ վերաբերում է ռուսական շուկայում հայկական ապրանքների մրցունակությանը, ապա Նաումովի խոսքով` կան ձևավորված երկկողմ լավ ավանդույթներ:
«Մեր շուկայում հայկական ապրանքները միշտ պահանջված են, բայց մենք մեր սպառողին ենք ներկայացնում նույնատիպ ապրանքներ եվրոպական տարբեր երկրներից, նաև Լատինական Ամերիկայից: Գին-որակ հարաբերակցության տեսանկյունից մեզ համար կարևոր է որակը, քանի որ հասկանում ենք, որ 25 տարվա ընթացքում ռուս սպառողը սովորել է ապրանքների լայն ընտանիին»,- հավելեց ռուս գործարարը:
Նաումովը նշեց, որ քննարկման ժամանակ ցանկանում են ցույց տալ, թե ինչպես են աշխատում ռուսական առևտրային ցանցերը, թե ինչպես պետք է ձևավորել միասնական եվրասիական խորհուրդ, համաձայնության գալ բարեխիղճ վարքագծի կանոնների շուրջ, որոնք նախապայման կլինեն ցանկացած ապրանքի մատակարարման համաձայնագրերի համար: