«ՆՈՅ». հայկական նոր հավելվածի մուտքը տրանսպորտային շուկա
ՏնտեսությունԵրևանի տրանսպորտային ոլորտ սրնթաց կերպով մուտք է գործել նոր՝ «ՆՈՅ» հավելվածը, որն իրականցնում է արագ ու որակյալ փոխադրումներ: Մի քանի օր է, ինչ գործարկվել է ծառայությունն ու այն հասցրել է արդեն մեծ հետաքրքիրություն առաջացնել երևանցիների շրջանում: Հավելվածում առաջին հերթին ուշադրություն է գրավում տարբերանշանը, որը ներկայացված է հայերենով ու շեշտադրված է հայկականությունը:
«ՆՈՅ»-ի ու իրականացվող ծառայությունների որակի մասին առավել ընդգրկուն տեղեկությունների համար BlogNews.am-ը զրուցել է հիմնադիր տնօրեն Արթուր Հակոբյանի հետ, ով ներկայացրել է ոչ միայն ընկերության տեսլականն, այլև խոսել շուկայում իրենց անելիքների ու մոտեցումների մասին:
«ՆՈՅ» բջջային հավելվածի ստեղծման համար մասնագետներն աշխատել են շուրջ երկու տարի: Ծրագրավորողների մեծ ու պրոֆեսիոնալ թիմը ջանացել է, որ այն ակնահյտորեն տարբերվի շուկայում եղած բոլոր նմանատիպ հավելածներից.« Ունենք մեր մոտեցումներ, ձևաչափերն ու պատկերացումները ու սպասարկման ոլորտում մեր կուտակած փորձն օգտագործելով, ուզում ենք նոր մշակույթ բերել տրանսպորտային շուկա: Գնային առումով շուկայում մենք բաց ենք նկատել և նպատակ ունենք մեր դիրքավորմամբ լրացնել այդ բացը»,-նշեց Արթուր Հակոբյանը:
«ՆՈՅ»-ն առաջին հերթին տարբերվում է իր դիզայնով: Բրենդը ստեղծելիս շեշետը հիմնականում դրվել է հայկականության ու հայկական էլեմենտների վրա լոգոն ևս հայրերեն տառերով է, ինչը մեր երկրում դեռևս եզակի բան է, քանի որ ես դեռ չեմ հանդիպել օնլայն հավելված, որի տարբերանշանը հայերենով լինի: Մեր գովազդային արշավները, որոնք սկսել էին դեռ ամիսներ առաջ, կարգախոսները ևս մշակվել էին հայերենով, օրինակ՝ «ներբեռնիր հայկականը» և այլն»:
Ծառայությունն ունի մի շարք առավելություններ, որոնցից մեկն էլ հասանելի կդառնա շուտով: Ընդամենը մեկ սմարթֆոնով ու մեկ կոճակի հպմամբ միանգամից կարելի է երկու մեքենա պատվիրել.«Սա իրականում մեծ առավեություն է, Մենք այնպիսի խնդիր չունենք, որ մեքենաների քանակը չբավականացնի»:
Ընկերությունը մշակել է գնային ճկուն քաղաքականություն, ինչը նպաստում է, որ օրվա ծանրաբեռնված ժամերին, վատ եղանակից և խցանումներով պայմանավորված երթևեկության համար նախատեսված գումարը չտատանվի.« Մարդիկ սովորաբար ընտրում են այն ծառայությունն ու հավելվածը, որից գոհ են առաջին իսկ օգտագործումից հետո: Մեկնաբանություններից ու նամակներից հասկացել ենք, որ մարդկանց գոհացնում է մեր ծառայությունների որակն ու սպասարկման ձևը»,- ընդգծում է Արթուր Հակոբյանն ու ավելացնում, որ պատվիրատուներն ունեն բացառիկ հնարավորություն սմարթֆոնով քաղաքի քարտեզը շրջել այնպես, ինչպես իրենց է հարմար ու նշել հասցեն այնպես, որ մեքենան մոտենա շքամուտքին կամ շենքի հետնամաս, որտեղ և իրենք սպասում են: Սա պատվիրատուների համար նորություն է:
Այս ոլորտում նորարարական գաղափարների պակաս երբեք չի զգացվում, ասում է հիմնադիր տնօրենն ու հավելում, որ հաճախորդների ու վարորդների պահանջները իրենց ստիպում են անընդհատ կատարաելագործվել.«Վարորդների հավելվածը մաքսիմալ հարմարեցված է, գումարային բարդություններ չկան, ծանր չէ նրանց համար հաշվարկելը: Մի քանի օր է ինչ գործում է հավելվածը, ու դեռ դժգոհություններ չենք լսել: Ինտերակտիվ ենք աշխատում ու եթե լինի ինչ-որ խնդիր IT թիմը պատրաստ է շատ արագ արձագանքնել ու լուծել խնդիրը: Մեր թիմն իր գործը սիրով է անում»:
Ամենաարագ ու մատչելի տրասպորտային փոխադրամիջոցը հասանելի է դեռևս մայրաքաղաքում, բայց ընկերությունը նպատակ ունի ընդարձակելու իր աշխարհագրությունն ու ընդգրկելու նաև մարզերը: Ծառայության համար դեռևս կարելի է վճարել միայն կանխիկ դրամով։ Շուտով կգործարկվեն նաև էլեկտրոնային եղանակները: