Երևան, 26.Նոյեմբեր.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
«Հայկական ատոմակայանի փակումն այսօր ԱՄՆ-ի և Թուրքիայի օրակարգային առաջնահերթ ուղղություններից է»․ «Փաստ» Նման հայտարարությունները շատ դժվարընկալելի են․ «Փաստ» «Մա՛մ ջան, չմտածես, գալու եմ ու կյանքդ փոխեմ, ամեն ինչ լավ է լինելու». տանկիստ Հակոբ Մանթաշյանն անմահացել է հոկտեմբերի 16-ին՝ մարտնչելով Ջրականում․ «Փաստ» Իրենց ո՛չ պետությունն է հետաքրքրում, ո՛չ էլ ժողովուրդը. կարևորը իշխանությունն է ու աթոռները․ «Փաստ» Հայաստանի տնտեսության արտածին արգելակները․ «Փաստ» «Ներսում քանդում է Ռուսաստանի հետ փոխգործակցության մակարդակը ու անելու է դա այնքան ժամանակ, քանի դեռ որոշակի այլընտրանք չունի»․ «Փաստ» Իրականում ի՞նչ կա փաշինյանական իշխանության «արևմտյան շարժի» խորքերում. «Փաստ» 2025 թ.-ին ևս 8000 էլեկտրամոբիլ Հայաստան կներմուծվի անտոկոս մաքսատուրքով. նախագիծ. «Փաստ» Ինչո՞ւ է միջազգային իրավունքի ողջ համակարգը հայտնվել ծայրահեղ խոցելի և անկայուն վիճակում. «Փաստ» Նիկոլ Փաշինյանի ու Արարատ Միրզոյանի միջև «սև կատու է անցե՞լ». «Փաստ»


Ազատել հարկերից՝ օգնելո՞վ մարդուն, թե՞ սպառնալ մյուսների անվտանգությանը. «Փաստ»

Վերլուծական

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հայտարարել է, որ մոտ են տաքսու անհատ վարորդներին հարկային որևէ պարտավորություններից ազատելու որոշմանը: Ըստ այդմ, վերջիններս հնարավորություն կունենան իրենց գործունեությունը իրականացնել ավելի ազատ պայմաններում: Վարչապետը կարևորել է նաև անվտանգության հարցը՝ ընդգծելով ներկայումս առկա տեխսպասարկման ֆիկտիվ բնույթի մասին: 

Անդրադառնալով նախատեսվող որոշմանն ու ոլորտում առկա խնդիրներին՝ ՀՀ փոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանը «Փաստ»–ի հետ զրույցում նշեց, որ տաքսու անհատ վարորդներն այսօր եկամտահարկ են վճարում: «Եթե ազատում են՝ թող ազատեն, լավ է, կողջունենք, բայց մենք գլխավոր խնդրից հեռանում ենք՝ դրանով վնասում ամեն ինչ: Հիմա մենք նստում ենք տաքսի ու չենք կարողնում զանազանել՝ այն որևէ ծառայության պատկանող, թե՞ անհատ ձեռներեցի տաքսի է: Մեծ հաշվով՝ գլխավոր խնդիրն ուղևորի անվտանգությունն է, իսկ թե ավտոմեքենան տաքսու տարբերանշան կամ հաշվիչ կունենա, թե ոչ, դա դեռ ոչինչ չի նշանակում: Մեր քաղաքացին չի կարող տարբերել ու հասկանալ՝ ավելի մեծ պատասխանատվություն ունի ա՞յս, թե՞ այն վարորդը: Սա կարող է բերել վատ հետևանքների: Պետք է լուծել նախ հետևյալ խնդիրը՝ վարորդը, ով ուղևոր է տեղափոխում, ամեն օր պետք է բժշկական ստուգում անցնի, իսկ մեքենան՝ տեխզննում: Սա պատահական կամ անիմաստ գործընթաց չէ»:

Հրանտ Եղիազարյանի խոսքով՝ գործող օրենսդրական կարգավորումները, մեղմ ասած, բավարար մակարդակի չեն:

«Իրականում անհատ տաքսիներին վերաբերող գործող օրենք, որպես այդպիսին, չկա: Յուրաքանչյուր մարդ ցանկացած պահի կարող է տաքսու տարբերանշան կպցնել ավտոմեքենային, և մարդիկ, չիմանալով, թե ինչ մեքենա են նստում, գնան ու փորձանքի գան: Սա լուրջ խնդիր է»,–ասաց նա՝ չբացառելով, որ հարկերից ազատելու հանգամանքը կարող է այդ առումով վտանգավոր լինել, քանի որ շատերը կարող են գայթակղվել ու որոշել զբաղվել այդ գործունեությամբ: 

«Ի վերջո՝ մենք պետք է տարբերակենք. սա պրոֆեսիոնա՞լ, թե՞ սիրողական գործունեություն է: Կարծում եմ, որ պրոֆեսիոնալ է: Շատ են ասում՝ դե, հիմնական գործը բավարար չէ ապրուստի համար, դրա համար մի 2 ժամ տաքսի է քշում: Բայց այդպես չպետք է լինի: Բացի այդ, կարծում եմ, որ տաքսիների քանակը Երևանում պետք է լիմիտավորել: Արդյո՞ք մեզ պետք են այսքան տաքսիներ: Այդ հարցը պետք է պատասխան ստանա: Եթե պետք են՝ խնդիր չկա, կողմ եմ, ամեն ինչ նորմալ է, իսկ եթե ո՞չ»,–ասաց մեր զրուցակիցը: 

Փոխադրողների միության նախագահի խոսքով՝ երբ տաքսիները մասնակցում են այն փոխադրումներին, որոնք նախատեսված են հասարակական երթուղային տրանսպորտի համար, այդ առումով ևս խնդիր է առաջանում:

«Նույն կանգառներից իրար ճանաչող մարդիկ 200 դրամ են վճարում տաքսիներին և, օրինակ, երեք հոգով տաքսիով գնում են այնտեղ, ուր իրենց անհրաժեշտ է: Չորս մարդու մի տաքսին է տանում, 4–ին՝ մյուսը: Այսպես երթուղայինի մասնաբաժինը պակասում է: Արդյունքում մենք ունենում ենք տաքսիներ, որոնց ծառայությունն ընդամենը մի քանի տարվա կյանք ունի, որոնք խանգարում են գծային տրանսպորտին, և ունենք գծային տրանսպորտ, որը մեռնում է»,–նշեց նա՝ նկատելով, որ այդ իրավիճակից դուրս գալու ճանապարհները շատ են:

«Չեմ կարծում, որ հարկերից ազատելու որոշումը լավ բանի կբերի: Թվում է, թե հարկերից ազատելով՝ օգնում ենք այդ մարդուն, որ կարողանա իր օրվա հացի խնդիրը լուծել: Բայց կա մյուս կողմը՝ վտանգավորության խնդիրը: Իրականում այս հարցը շատ խորքային է ու շատ լուրջ: Օրենսդրական կարգավորում է պետք, հակառակ դեպքում մենք ցավալի երևույթների կարող ենք հանդիպել»,–եզրափակեց Հ. Եղիազարյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Լիտվան կձերբակալի Նեթանյահուին, եթե նա այցելի երկիրԿուտակումներ՝ Վերին Լարսում. քանի՞ հայկական բեռանատար է սպասում անցնելու իր հերթին«Հայաստանը ես եմ» -ի 12-րդ առաջարկ-պահանջը․ ինչ կանի այս անգամ իշխանությունըԲրիտանիան իր զինվորականներին չի ուղարկի Ուկրաինա. արտգործնախարարԱպագա ընտրությունների մասնակիցներն ու նպատակները. Վահե ՀովհաննիսյանՀայաստանի համար առաջնահերթ են տնտեսությունն ու անվտանգությունը․ Նաիրի ՍարգսյանԻշխանությունը 6 տարվա ընթացքում Հայաստանի բնակչությանը միտումնավոր կերպով ավելի է աղքատացրել. Նաիրի ՍարգսյանՌադիոկառավարվող ավտոմեքենաներ. խաղալի՞ք, թե՞ մարզաձև․ «Փաստ»Կոլումբիան հրաժարվում է հանածո վառելիքից և դադարեցնում նավթի նոր արդյունահանումը Հայաստանը չի մասնակցի ՀԱՊԿ նիստերին Փաշինյանի կառավարման օրոք պետական պարտքը կրկնապատկվել է ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (26 ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ)․ Սոչիում կայացել են հերթական բանակցությունները, որոնք տևել են շուրջ 3 ժամ․ «Փաստ»ԵՄ-ն նյարդայնացել է Փաշինյանի հայտարարություններից Կալա՞նք, թե՞ մանդատազրկում. ի՞նչ կընտրի Հովիկ Աղազարյանը Modex. 2023թ. ՀՀ խոշորագույն ընկերությունը Զանգեզուրի ՊՄԿ-ն է ՍԴ-ի` Անկախության հռչակագիրը չեղարկող որոշումն ապօրինի է․ «Հայաքվե»«Հայկական ատոմակայանի փակումն այսօր ԱՄՆ-ի և Թուրքիայի օրակարգային առաջնահերթ ուղղություններից է»․ «Փաստ»Ucom-ը և Արևորդի ՀԿ-ն հերթական արևային կայանն են տեղադրել Մալիշկայում Վերջին հինգ տարում ուսանողների թիվը կրճատվել է 12 տոկոսով․ Ատոմ ՄխիթարյանՆման հայտարարությունները շատ դժվարընկալելի են․ «Փաստ»Ես իմ գործունեությամբ ամեն ինչ անում եմ, որպեսզի Հայաստանը չդառնա այլ պետության կազմում գտնվող տարածք` այդ թվում նաև Ռուսաստանի․ Մհեր Ավետիսյան«Մա՛մ ջան, չմտածես, գալու եմ ու կյանքդ փոխեմ, ամեն ինչ լավ է լինելու». տանկիստ Հակոբ Մանթաշյանն անմահացել է հոկտեմբերի 16-ին՝ մարտնչելով Ջրականում․ «Փաստ»Իրենց ո՛չ պետությունն է հետաքրքրում, ո՛չ էլ ժողովուրդը. կարևորը իշխանությունն է ու աթոռները․ «Փաստ»Հայաստանի տնտեսության արտածին արգելակները․ «Փաստ»«Ներսում քանդում է Ռուսաստանի հետ փոխգործակցության մակարդակը ու անելու է դա այնքան ժամանակ, քանի դեռ որոշակի այլընտրանք չունի»․ «Փաստ»Իրականում ի՞նչ կա փաշինյանական իշխանության «արևմտյան շարժի» խորքերում. «Փաստ»2025 թ.-ին ևս 8000 էլեկտրամոբիլ Հայաստան կներմուծվի անտոկոս մաքսատուրքով. նախագիծ. «Փաստ»Ինչո՞ւ է միջազգային իրավունքի ողջ համակարգը հայտնվել ծայրահեղ խոցելի և անկայուն վիճակում. «Փաստ»Նիկոլ Փաշինյանի ու Արարատ Միրզոյանի միջև «սև կատու է անցե՞լ». «Փաստ»Հանցավորության դեմ «պայքարի» յուրօրինակ «հայեցակարգ». «Փաստ»Վերջին տարիներին արտերկրում սովորող ՀՀ քանի՞ քաղաքացի է պարտադիր զինվորական ծառայության զորակոչից տարկետում ստացել. «Փաստ»Հովհաննես Շահինյանը անդամակցել է «Հայոց համազգային միասնություն» կուսակցությանըԶՊՄԿ-ն՝ հանուն սահմանամերձ գյուղի Ադրբեջանում հայտնել են՝ ինչու են փակ պահում երկրի ցամաքային սահմաններըՍեզոնային գրիպով վարակվածների թիվն աճել է. ի՞նչ վիճակ է COVID-19–ի մասով ՀՀ տարածքում կա փակ ավտոճանապարհWildberries-ը գործարկում է սպառողական վարկավորման ծառայությունը«Շատ թանկ ա»․ Ամանորին ընդառաջ թանկացումներ են. հարցումՎրաստանի նոր խորհրդարանը ստանձնել է լիազորություններըՎճարի՛ր Իդրամով Երեւան մոլում եւ շահի՛ր նվերներ Օդի ջերմաստիճանը կնվազի 6-10 աստիճանով, սպասվում է թաց ձյունԵգիպտոսում զբոսանավ է խորտակվել, որում ավելի քան 30 զբոսաշրջիկ է եղելԹրամփը մտադիր է ԱՄՆ բանակից հեռացնել բոլոր տրանսգենդերներին. The TimesԱդրբեջանի և Իրանի զինված ուժերը 4-օրյա համատեղ զորավարժություններ են սկսելՄայրության օրվան նվիրված տոնական համերգը Կրեմլում հավաքեց ավելի քան 2 հազար բազմազավակ ընտանիքներԹուրքիան արգելել է Երևանից Ստամբուլ մեկնած կանադացի լրագրողի մուտքըԱրկտիկական բեմի գրավումը Ստեփանակերտի ռուսական դրամատիկական թատրոնի կողմից Վարչախումբը փորձում է մոռացության տալ մեր հիշողությունը․ Մենուա ՍողոմոնյանՀայաստանը վերածվել է 30-ականների Չիկագոյի Աղազարյանին կարող են ճնշել