Երևան, 25.Նոյեմբեր.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
ՌԴ ՊՆ-ն «Իսկանդեր»-ով հարվածել է Դնեպրի օդանավակայանին ՌԴ-Իրան համապարփակ գործընկերության համաձայնագիրը կներառի պաշտպանության ոլորտը. ՌԴ ԱԳՆ Զելենսկու խորհրդականն ասել է, որ Պուտինի ներկայացրած «Օրեշնիկ» հրթիռը գոյություն չունի Պենտագոնի ղեկավարը վերահաստատել է ԱՄՆ անսասան հանձնառությունը Իսրայելի անվտանգության հարցում Ուկրաինան կորցրել է Կուրսկում գրաված տարածքի ավելի քան 40 տոկոսը. Reuters Ադրբեջանը Հայաստանի դեմ երրորդ հայցն է ներկայացրել ՄՔԴ. «Փաստ» Պալատական հեղաշրջումից պաշտպանվելու և քաղաքացիներին խաբելու հերթական պոպուլիստական փորձ. «Փաստ» «Կորյունի տնկած այգին է ինձ ապրեցնում, ամեն ինչ անում եմ, որ նրա չարչարանքը չկորչի». եֆրեյտոր Կորյուն Սառիկյանն անմահացել է հոկտեմբերի 14-ին Հորադիզում. «Փաստ» Արևմուտքի ամոթն ու Բաքվի համաժողովի նրբերանգները. «Փաստ» Գլոբալ իրողությունների և տարածաշրջանային գործընթացների միահյուսումը. «Փաստ»


Մաս­նա­գետ­նե­րը հե­ռա­նում են, իսկ դիր­քո­րո­շում չկա. քա­ղա­վի­ա­ցի­ա­յի ոլոր­տի մաս­նա­գետ­նե­րը գոհ չեն կա­ռա­վա­րու­թյան պա­տաս­խա­նից. «Փաստ»

Հարցազրույց

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Թե՛ ավիացիայի մասնագետների, թե՛ նաև երկրի ղեկավարի մակարդակով քաղավիացիայի ոլորտի վերաբերյալ հատկապես վերջին շրջանում շատ կարծիքներ են հնչում, բայց, եթե ուշադրություն դարձնենք, դրանք բոլորն իրարից շատ են տարբերվում։ «Փաստի» հետ զրույցում նման դիտարկում արեց ավիաինժեներ Արգիշտի Ապիկյանը՝ անդրադառնալով ոլորտի ներկայիս խնդիրներին ու նաև այն առաջարկների ճակատագրերին, որոնք մասնագետների կողմից ավելի վաղ ներկայացվել էին կառավարությանը:

«Իրարից տարբերվող կարծիքները վկայում են այն մասին, որ երկրում չկա քաղաքական դիրքորոշում կամ տեսլական քաղաքացիական ավիացիայի մասով: Կամ, միգուցե, կա քաղաքական դիրքորոշում՝ պարզապես չունենալ ավիացիա: Մեծ հաշվով՝ կա՛մ դիրքորոշումն այն է, որ ավիացիա չպետք է ունենանք, կամ էլ դեռ չենք կողմնորոշվում»,-ասաց մեր զրուցակիցը՝ նկատելով, որ ավիացիայի զարգացումը նաև խթան կարող է դառնալ մի շարք այնպիսի ոլորտների զարգացման համար, որոնք փոխկապակցված են ավիացիայի հետ:

«Ընդհանուր առմամբ, ավիացիայի հզորությունը երեք շատ կարևոր գործոնների հետ է կապված: Առաջինը երկրում շահագործվող օդանավակայանների քանակն է, երկրորդը երկրում գրանցված և շահագործվող, ինչպես նաև բազավորված և չշահագործվող ինքնաթիռների, ուղղաթիռների քանակն է: Որքան շատ տեխնիկա է շահագործվում, նշանակում է՝ կան նաև աշխատատեղեր: Երրորդ գործոնը մասնագետներն են, եթե երկրում լավ մասնագետներ կան, դա ևս զարգացման խթան կարող է լինել: Հիմա եթե այս երեք գործոններից մեկը բացակայում է, ապա ընդհանուր մեխանիզմը չի աշխատում»,ասաց նա՝ հավելելով, որ շատ մասնագետներ գնացել են, չնչին մասն է մնացել:

Իսկ թե ի՞նչ ընթացք են ստացել ամիսներ առաջ արված առաջարկները, ստորագրահավաքը, Ա. Ապիկյանը նշեց. «Այդ հարցերի շուրջ տարբեր պաշտոնատար անձանց հետ զրույց եղել է: Բոլորը ողջունում են, սակայն այդ խոսքերին հետևում է «բայցը»: Իսկ առաջարկների մասով ստացված պատասխանը շատ բացասական է եղել՝ մասնագետները շատ դժգոհ են պատասխանից, թեև մենք այս ամիսների ընթացքում պայքարեցինք, նախաձեռնություններով հանդես եկանք։ Այժմ մի նոր մոտեցում ենք մշակում. հուսով եմ, որ այն կաշխատի, եթե, իհարկե, այդ առումով վերջնական որոշում կայացնենք, ինչի մասին բոլորը կիմանան: Ավելի հստակ, կենտրոնացված, կետային հստակ քայլերի մասին է խոսքը, ինչի իրականացման ուղղությամբ զբաղվում էինք մի քանի երիտասարդներով»,-ասաց նա՝ դեռ չբացելով փակագծերը, քանի որ այդ առումով ևս մասնագետների խնդիր կա:

«Մարդիկ անգործ չեն կարող մնալ երկար ժամանակ և ստիպված մեկնում են այլ երկրների ավիացիայի ոլորտներում աշխատելու: Բացի գումար աշխատելու խնդրից, կա ավելի նուրբ՝ որակավորումը պահպանելու խնդիր: Ինժեներների, օդաչուների դեպքում այդ ժամկետները հստակ են ընդգծված:

Մաքսիմում ժամանակահատվածը, որ կարող ես չաշխատել, մեկուկես տարին է, և ստիպված պետք է մեկնեն ու այլ երկրում աշխատեն, որ պահպանեն մասնագիտակամ որակավորումը: Սա մեծ խնդիր է»,ընդգծեց ավիաինժեները:

Ինչ վերաբերում է քաղավիացիայի կոմիտեի գործունեությանը և այն տպավորությանը, որ առնվազն տեսանելի դաշտում ակտիվություն չկա, մասնագետը նշեց, որ ըստ էության, ոչինչ չի արվել։

«Այս ոլորտը ենթադրում է նաև օրենսդրական փոփոխություններ, բայց վերջին մեկ տարում ոչ մի օրենսդրական փոփոխություն չի եղել: Ավիացիան այնպիսի ոլորտ է, երբ յուրաքանչյուր վայրկյան և ժամ մի նորույթ է հայտնվում, ինչից նաև պետք է փոփոխություններ բխեն: Մեզ մոտ այս ոլորտն անմասն է այդ ամենից: Միակ դրական հանգամանքը, որն օրերս արձանագրվեց, այն էր, որ նախկին կառավարական օդանավը հանձնվեց ուսումնական կենտրոնին: Ուսանողն իր աչքով կտեսնի, պատկերացում կկազմի ինքնաթիռի մասին: Եթե ցանկություն լինի, նոր քայլեր ևս կարվեն, բայց եթե մարդը գաղափար չունի՝ որտեղ է և ինչ պետք է արվի, ի՞նչ անեն,ասաց Ա. Ապիկյանը՝ նկատելով, որ բյուջետային ավիաընկերությունների վերաբերյալ հայտարարությունն աբսուրդային է:-Որքանով տեղյակ եմ՝ բյուջետային ավիաընկերությունը սուբսիդավորում է պահանջել, և վստահ եմ, որ կառավարությունը մերժել է քաղավիացիայի ղեկավարի առաջարկը: Եվ այս պարագայում այլ բան չի մնում, քան նոր բան մտածելը, թեպետ խոսելու թեմա չկա արդեն»:

Վերադառնալով զարգացման հնարավորություններին, մասնավորապես ուղևորահոսքից բխող քաղաքականությունը ճիշտ պլանավորելու խնդրին՝ նա հավելեց. «Մեր պետությունը պետք է հասկանա, թե ինչի մեջ պետք է ներդրում կատարի: Այո, հասկանում եմ, որ արտաքին պարտք ունենք, բայց կարևորը նաև աջակցությունն է, ինչը շատ դեպքերում կարող է ոչ թե զուտ գումարով, այլ ուրիշ հանգամանքներով պայմանավորվել: Բայց այս ամենի մեջ կարևորն օրենսդրական դաշտն է: Եթե մենք ավիացիոն օրենսդրական դաշտ չունենք, ապա Հայաստանում ավիացիայի ոլորտում ոչ ոք ներդրում չի կատարի, քանի որ այն գերռիսկային է: Եթե այլ ոլորտում հնարավոր է 50 միլիոն դոլար ներդնել և մեկ տարվա մեջ հետ բերել այն, ապա ավիացիայի ոլորտում դա հնարավոր չէ: Պետք է մոտ 3 տարի սպասել ու, եթե ամեն ինչ դրական լինի, նոր կամաց-կամաց հետ բերել գումարները»:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 

Արկտիկական բեմի գրավումը Ստեփանակերտի ռուսական դրամատիկական թատրոնի կողմից Վարչախումբը փորձում է մոռացության տալ մեր հիշողությունը․ Մենուա ՍողոմոնյանՀայաստանը վերածվել է 30-ականների Չիկագոյի Աղազարյանին կարող են ճնշել Փաշինյանի խաղը մինչև հանրաքվեն է Ֆրանսիայի դեսպանի գրառումը նախ եւ առաջ ապտակ էր Փաշինյանին․ Էդուարդ ՇարմազանովԳերմանիան մոտենում է 100 ԳՎտ արևային էներգիայի գեներացման «Երաժշտություն հանուն ապագայի հիմնադրամը շնորհալի երիտասարդ երաժիշտներին առաջարկում է դեպի Դուբայ կրթական ուղևորության մասնակիցը դառնալ Մեղավորը պետք է պատժվի երկիրն այս օրը գցելու համար․ Հրայր Կամենդատյան Փաշինյանը ծառայում է Էրդողանի իշխանությանը և շարունակելու է ժողովրդին խաբելով առաջ մղել նրա օրակարգը․ «Հայաքվե»Հայաստանը ոչինչ չշահեց COP29-ից. Ադրբեջանն օգտագործեց այն Հայաստանի դեմ քարոզչությունն առավել սրելու համար. Աբրահամյան Ոչ խեղճ ենք, ոչ թույլ ենք, ոչ էլ անհրաժեշտություն ունենք համակերպվելու թուրք-ադրբեջանական պարտադրանքին․ Ավետիք ՉալաբյանՓաշինյանը մեր աչքի առաջ փորձում է Հայաստանը վերակողմնորոշել Ռուսաստանից Թուրքիա․ «Հայաքվե»Չպետք է այս իշխանությանը թույլ տալ մեզ վերածել Թուրքիայի ծայրագավառի․ Ավետիք ՉալաբյանՊատմական և իրական Հայաստանների հակադրությունը կեղծ է․ Մենուա ՍողոմոնյանՌուսաստանին Հայաստանում պրոռուսական իշխանություն պետք չէ, Ռուսաստանին Հայաստանում պրոհայաստանյան իշխանություն է պետք․ Մհեր ԱվետիսյանԳեներալ Նորատ Տեր Գրիգորյանի հետ քննարկեցինք Մոսկվայում տեղի ունենալիք Ռուսաստան-Հայաստան հասարակական 2-րդ ֆորումի գործունեության մասին հարցեր. Մհեր ԱվետիսյանՌուսաստանի դաշնակից համարվող Հայաստանում երբ, դու խոսում ես Ռուսաստանի դեմ, վարկաբեկում ես հայ-ռուսական հարաբերությունները. Մհեր ԱվետիսյանReuters. Էրդողանը ՆԱՏՕ-ի գլխավոր քարտուղարի հետ կքննարկի Ուկրաինայի շուրջ վերջին իրադարձությունները Բնակարանային գողությունը բացահայտվել է դատագենետիկական փորձաքննության եզրակացության արդյունքում Լրատվամիջոցներում շարունակում են զետեղվել սպառազինության ձեռքբերման՝ իրականությանը չհամապատասխանող տեղեկություններ. ՊՆ Պեսկով. ԱՄՆ-ի հեռացող վարչակազմը գնալով ավելի անխոհեմ քայլեր է անում Ուկրաինայի շուրջ ՌԴ ՊՆ-ն «Իսկանդեր»-ով հարվածել է Դնեպրի օդանավակայանին COP29-ում պայմավորվածություն է ձեռք բերվել տարեկան 300 մլրդ դոլար հատկացնել գլոբալ տաքացման դեմ պայքարի համար Շերը բացահայտել է այն միակ հայտնի մարդուն, ով հեռացել է իրենից՝ նշելով, որ ինքը «խենթի պես սիրահարված էր» նրան ՌԴ-Իրան համապարփակ գործընկերության համաձայնագիրը կներառի պաշտպանության ոլորտը. ՌԴ ԱԳՆ Շատ բան ունեմ պատմելու. Հենրիխ Մխիթարյանը գիրք է գրում Մասկը գերազանցել է սեփական ռեկորդը. նրա կարողությունը հասել է 347,8 մլրդ դոլարի Զելենսկու խորհրդականն ասել է, որ Պուտինի ներկայացրած «Օրեշնիկ» հրթիռը գոյություն չունի Ավելի հեշտ կդառնա էներգիա կորզելը. նոր նյութը գերազանցել է սովորական արևային մարտկոցներինՆավարկություն․ Տարոն Շահինյանի առաջին ցուցահանդեսը (տեսանյութ) Յամալի նոր պայմանագիրը կկնքվի 6 տարի ժամկետով Հռոմում տեղի է ունեցել Արցախի սրբավայրերի պահպանմանը նվիրված գիտաժողով Էրդողանը «խիզախ» է որակել Նեթանյահուին կալանավորելու մասին Միջազգային քրեական դատարանի որոշումը «Ինձ հետ այդքան էլ հեշտ չէ, որքան թվում է կողքից». Քրիստինե Պեպելյան Մեծ Բրիտանիայում գործող HSBC բանկը դադարեցրել է վճարումներ ընդունել Ռուսաստանից և Բելառուսից Պենտագոնի ղեկավարը վերահաստատել է ԱՄՆ անսասան հանձնառությունը Իսրայելի անվտանգության հարցում ՌԴ ՊՆ-ն հրապարակել է Ուկրաինայի զինված ուժերի` ՄիԳ-29 ինքնաթիռի կործանման կադրերը (տեսանյութ) «Արմավիր» ՔԿՀ-ի դատապարտյալի համար բերված աղցաններում հայտնաբերվել են թմրամիջոցներ․ հանձնուք բերած կինը ձերբակալվել է Չեմ պատրաստվում Մբապեին սովորեցնել, թե ինչպես հանդես գալ հարձակման գծում․ Անչելոտի «Եթե ես արվեստին մոտ չլինեի, գուցե նրան բեմում տեսնելիս խանդի տեսարաններ սարքեի». Նարեկ Բավեյանը՝ ամուսնալուծության և 2-րդ ամուսնության մասին Նիկոլի գործը բացառապես քանդելն է, ոչ թե բարեփոխելը․ Արմեն ՀովասափյանԴիվանագիտական սկանդալ` Թեհրանի և Մոսկվայի միջև Ուկրաինան կորցրել է Կուրսկում գրաված տարածքի ավելի քան 40 տոկոսը. Reuters ԽԾԲՏ՝ քպական ձևով. Կոնջորյանի կնոջը բարձր վարձատրվող աշխատանք են տվել Պադավատապետության «հայրը» բողոքում է պադավատներից. Փաշինյանի երկերեսանությունը Աղազարյանը մերժելու է. Փաշինյանի խնդրանքը կմնա՞ անպատասխան Փաշինյանը խոստովանում է իր կատարած հանցագործությունը Դաղստանում մեկնարկել է Ռուսաստանում ամենամեծ արևային էլեկտրակայանի շինարարությունը. կներդրվի 7 միլիարդ ռուբլի Երիտասարդ ֆերմերն իր աշխատանքով զարգացնում է սեփական գյուղը