Փաստորեն խնդիրը ոչ ոք չի տեսնում, նույնիսկ՝ ՀՀ պարետը
ՎերլուծականՎարորդները, առավել ևս միկրոավտոբուսների, շարունակում են գտնվել ամենախոցելի անձանց խմբում, քանի որ օրվա ընթացքում տեղափոխում են բազմաթիվ ուղևորների, գումար են ստանում, մանրն են վերադարձնում և այլն:
Ցավալին, սակայն, այն է, որ մայրաքաղաքի միկրոավտոբուսների վարորդները որևէ կերպ պաշտպանված չեն թագավարակի անակնկալներից: Բացի այն, որ նրանք կարող են վարակվել և փոխանցել բացիլը, կարող են նաև վիրուսակիր լինելով շարունակել աշխատել, քանի որ աշխատանքը չկորցնելու խնդիր ունեն:
Մասնագետները տեղեկացնում են, որ մետաղական մակերեսների վրա կորոնայի մանրէն բավական երկար է պահպանվում: Բայց կարծես այս փաստը ևս այնքան էլ չի անհանգստացնում մայրաքաղաքի ուղևորափոխադրում իրականացնող մասնավոր ընկերություններին: Տպավորությունն այնպիսին է, որ նրանք, ինչպես նախկինում, այնպես էլ արտակարգ իրվիճակի պայմաններում զբաղված են գումար աշխատելով և կարծես թե առանձնապես անհանգստացած չեն իրենց աշխատակիցների ամենատարրական իրանվունքները պաշտպանելու հարցով:
Orer.am-ը Երևանի քաղաքապետարանից փորձեց ճշտել, թե հակահամաճարակային իրավիճակով պամանավորված մետրոպոլիտենից, ավտոբուսներից ու տրոլեյբուսներից բացի միկրոավտոբուսները մանրէազերծվո՞ւմ են, թե՞ ոչ: Բացի այդ, ո՞վ պետք է իրականացնի վարորդների առողջական վիճակի ամենօրյա ստուգման, ջերմաչափման աշխատանքները և արդյո՞ք վարորդները արտակարգ իրավիճակի պայմաններում աշխատելով չպետք է ձեռնոցներով ու դիմակներով լինեն:
Քաղաքապետարանից Orer.am-ին տեղեկացրեցին, որ միկրոավտոբուսները, ինչպես նաև քաղաքային ենթակայության ավտոբուսները, տրոլեյբուսները և մետրոպոլիտենի շարժակազմը, ամեն օր ախտահանվում են: Դա արվում է քաղաքապետարանի միջոցներով: Մնացած հարցերը մասնավոր ուղևորափոխադրողն է կազմակերպում՝ հետևելով հակահամաճարակային կանոններին:
Ստացվում է, որ այս խառնաշփոթի պայմաններում, երբ հասարակությունը հիմնականում զբաղված է կորոնավիրուսային տեղեկատվության հերթական չափաբաժնին սպասելով և սեփական անվտանգության հարցերի կազմակերպմամբ, նման հարցերի վրա այնքան էլ ուշադրություն չի դարձվում: Սակայն հարց է ծագում, թե ինչո՞ւ ոչ ոք, նույնիսկ ՀՀ պարետ Տիգրան Ավինյանը չեն նկատում այս բացը: Չէ՞ որ քաղաքային տրանսպորտային ցանցի սպասարկում իրականացնող ընկերությունների ղեկավարության անպատասխանատու վերաբերմունքի և անփութության պատճառով վաղը կարող է ուշ լինել:
Արմինե Գրիգորյան