Երևան, 09.Հոկտեմբեր.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Դիմադրության ճանապարհը շարունակվելու է, Իսրայելին ասում ենք՝ մի՛ փորձեք մեր կամքը. Իրանի ԱԳ նախարար Աղձք բնակավայրի հարակից հատվածում իրականացվելու են պայթեցման աշխատանքներ Կրթական և գիտական համակարգերը՝ անդունդի եզրին. «Փաստ» Ռուսաստանն ուշադիր հետևում է. «Փաստ» Դիվանագիտական կոռեկտությունը՝ որպես թուլություն. «Փաստ» «Արգիշտիիս երազանքն իրավաբան դառնալն էր». Արգիշտի Ստեփանյանն անմահացել է 2022 թ. սեպտեմբերի 13-ին Իշխանասարում. «Փաստ» «Վնասվածքաբանության և օրթոպեդիայի գիտական կենտրոնը» կվերադարձվի առողջապահության նախարարությանը. «Փաստ» Ի՞նչն է այդպես մնացել իշխանությունների կոկորդին. «Փաստ» Իրականում ի՞նչ են շնչում և արտաշնչում թշնամի երկրները մեր դեմ. «Փաստ» «Այս իշխանությունը Հայաստանի սուվերենությունը հասցրել է «պլինտուսից» ցածր մակարդակի, որևէ մեկը նրան լուրջ չի ընդունում». «Փաստ»


Այսօր ՀՀ-ում, հատկապես արվեստի ոլորտում ուսումնական պրակտիկան լրջագույն թերացումներ ունի․ ուսանող

Հասարակություն

Արարատյան այլաս մտքի կենտրոնի համաժողովի շրջանակներում  Եվրոպական համալսարանում մեկնարկած «Երիտասարդական ֆորումում» ելութով հանդես եկավ Երեվանի թատրոնի եվ կինոյի պետական ինստիտուտի ներկայացուցիչ, ուսանող՝ Վովա Արզումանյանը։ Նա ներկայացրեց  «Երիտասարդների կրթական-մասնագիտական խնդիրներն արվեստի ոլորտում» զեկույցը, որը ներկայացնում ենք ստորև․

«Մեր ժամանակներում փոփոխության են ենթարկվել բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների շրջանավարտների կրթության, մասնագիտական կարողությունների և հմտությունների, անհատական որակների նկատմամբ պահանջները։ Արվեստի ոլորտում այդօրինակ պահանջները պայմանավորված են մի շարք առաջնային և երկրորդական հանգամանքներով։ Այսօր արվեստում մասնագիտական որակների գնահատմանը զուգահեռ տեղի է ունենում մի գործընթաց, որը, կարելի է ասել՝ հասարակության պահանջները բավարարելուն է միտված։ Բայց արդյո՞ք նույն հասարակության գեղագիտական ճաշակն այն մակարդակում է, որի պահանջներին կարելի է ամբողջությամբ տրվել։ Կարծում ենք՝ ոչ։ Պետք է ձևավորել գեղագիտական ճաշակ, հետո ենթարկվել պահանջներին։ Ֆիլմարտադրությունը, սերիալարտադրությունն այսօր թեև ՀՀ-ում դանդաղ զարգացողներից են, ունեն կոմերցիոն մեծ հիմք։ Այդպիսով, դերասանական և այլ մասնագիտական կրթություն ունեցողներն ազատ մասնակցում են հայտարարվող քասթինգներին և մեծ մասամբ համալրում սերիալների դերասանախմբի շարքը։ Սակայն այլ խնդիր է, որ անընդհատ նկարահանվող սերիալներն ավելի մեծ տարածք են զբաղեցնում՝ իրենց հիմքում չունենալով որևէ կարևոր ասելիք, իսկ թատրոնները, որոնք ունեն սուղ ֆինանսական միջոցներ, բայց կատարում են հսկայածավալ ու իրապես գեղարվեստական բարձրարժեք աշխատանք, մնում են ստվերում և հաճախ հանդիսատեսի պակասը ստիպում է մի շարք եզրահանգումներ անել՝ որտեղից ուր հասանք, և ուր ենք գնում․․․ Այսօր կարևոր խնդիր է՝ ապագա դերասանը, բեմանկարիչը, արվեստի կառավարիչը, դրամատուրգը, պարողը, պարարվեստի ռեժիսորն ընտրելու թատրոնի՞, թե՞ կինոյի ուղին։ Երկու ոլորտներն էլ ունեն իրենց առանձին մտահոգիչ հիմնախնդիրներն ու ինչու ոչ՝ առավելությունները։ Հասկանանք, թե մասնագիտական կայացման ճանապարհին ինչ հիմնական խնդիրներ են լինում։ Առաջինը, կարծում ենք, ուսումնական պրակտիկան է, որը զուտ սիրողական մակարդակում է կազմակերպվում։ Իհարկե, լինում են շատ ու շատ բացառություններ, բայց այսօր ՀՀ-ում, հատկապես արվեստի ոլորտում ուսումնական պրակտիկան լրջագույն թերացումներ ունի։ Եթե դիտենք պարարվեստի տեսանկյունից, պրոֆեսիոնալ անսամբլներում պրակտիկայի հնարավորություն չկա, բայց արվեստի բուհում, մեր դեպքում՝ ԵԹԿՊԻ-ում տարբեր մասնագիտական կրթական ծրագրերով սովորող ուսանողների միջև կա համագործակցություն․ օրինակ դերասանները զբաղվածություն են ունենում պարարվեստի բաժնի ներկայացումներում, և ճիշտ հակառակը։ Շղթան կարելի է շարունակել՝ ռեժիսոր-դերասան, կինոռեժիսոր-սցենարիստ-օպերատոր, ռեժիսոր-բեմանկարիչ, պարարվեստի ռեժիսոր-բեմանկարիչ սկզբունքով։ Լրջագույն մարտահրավերների առաջ է կանգնած տեսաբանների բաժինը։ Արդեն մի քանի տարի է մասնավորապես թատերագիտություն և կինոգիտություն բաժիններում դիմորդներ չկան։ Սա խոսում է ոլորտի գիտականությանն ուղղված հետագա մարտահրավերների մասին․ այսինքն շատ հնարավոր է, որ տարիներ հետո ընդհանրապես ոլորտում չունենանք թատերագետ ու կինոգետ, ովքեր հայ թատրոնի և կինոյի պատմությանն ու գիտականության ուղղությամբ աշխատանք կտանեն, կներկայացնեն ու հաջորդ սերունդներին կփոխանցեն արվեստի այս ճյուղերի մասին։ Սոցիալ-մշակութային իրականության համատեքստում, աշխատանքային շուկայում մեծ նշանակություն ունի արթ մենեջմենթը՝ արվեստի կառավարումը, որը, մի շարք հետազոտողների փաստմամբ, հանդիսանում է ոչ պարզապես տեխնիկական ընթացակարգերի և մեթոդների համախմբություն, այլ առանձահատուկ ենթամշակույթ, որը հագեցված է իր արժեքներով, նորմերով և օրենքներով։ Արվեստի կառավարման ոլորտում կարևոր ենք համարում հաճախակի դարձնել փոխանակման ծրագրերն ու վերապատրաստման դաընթացները։ Արագ զարգացող պետություններն անընդհատ փոփոխություններ են թելադրում, որը հաճախ ավելի ուշ է հասնում այլ պետություններ։ Կարծում ենք՝ մեթոդների նորացումը, դրանց կառուցվածքային վերանայումը պետք է արագ կազմակերպել, ինչպես նաև արվեստի ոլորտում գործունեություն ծավալող, սակայն արվեստի կառավարիչ չունեցող կազմակերպությունների ու հիմնարկների ղեկավարներին բերել այն համոզմանը, որ արվեստի կառավարիչը կարող է ներդնել կառավարման նոր սկզբունքներ՝ ոլորտը դարձնելով ավելի մրցակցային ու արդյունավետ։ Պետք է մասնագիտական դաշտի հետ համագործակցության մշակույթ ձևավորվի, տեղ-տեղ էլ նորացվի արդեն ձևավորված մշակույթը։ Մենք առանձնացրել ենք այն հիմնական կետերը, որոնց պետք է ուշադրություն դարձնել՝ նպաստելով երիտասարդ արվեստագետ-մասնագետի հմտությունների զարգացմանն ու առկա իրավիճակից հնարավորինս արդյունավետ ելք գտնելու համար։ - Դասավանդման և ուսումնառության մեթոդների պարբերաբար արդիականացման նոր քաղաքականություն։ - Առաջատար արվեստի բուհերի հետ փոխանակման ծրագրերի ակտիվացում, շարժունակության և համագործակցային շղթայի ընդլայնում։ - Բուհ-գործատու համագործակցության ամրապնդում։ - Ներքին ու արտաքին շահակիցների կարիքների հետազոտում, գնահատում։ - Մասնագիտական սեմինարների, կլոր սեղանների կազմակերպում՝ արդիական, խնդրահարույց թեմաներով։ - Գիտահետազոտական աշխատանքներին միտված շարժունակության բարձրացում։ - Գիտաժողովների կազմակերպում և անցկացում։ - Միջազգային ծրագրերի շրջանակներում վերապատրաստումների հնարավորությունների ստեղծում»։

Բեյրութում սպանվել է «Հեզբոլլահի» շտաբի ղեկավարը Որոշ հասցեներում գազ չի լինելու Հարիսն ասել է, որ «ԱՄՆ-ի ամենամեծ հակառակորդն Իրանն է» Ըստ ՎԿ-ի՝ տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը 9% էՓորձագետ Գևորգ Մելիքյանը Ղազախստանում մասնակցել է առաջին ԱԷԿ-ի հանրաքվեին«Շատ շուտով հասանելի կլինի մի պատմություն, որը ստեղծվել է ձեզ համար». Իվետա Մուկուչյան Տիգրան Ավինյանն աշխարհահռչակ տենոր Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է քաղաքապետի ոսկե մեդալով Դիմադրության ճանապարհը շարունակվելու է, Իսրայելին ասում ենք՝ մի՛ փորձեք մեր կամքը. Իրանի ԱԳ նախարար Գնդակը կկարոտի քեզ, մենք` նույնպես. Մեսսին` Ինիեստային Իրավապահները մտել են Արմավիրի բանտ․ օրենքով գողերին, «զոն նայողներին», տարել են ԱԱԾ մեկուսարան (տեսանյութ)Ալեքսանդր Եսայանի հրավերով Հայաստանում է Ռոդրիգո Մեսին՝ քննարկելու IT և տեխնոլոգիաների զարգացման հեռանկարները Աղձք բնակավայրի հարակից հատվածում իրականացվելու են պայթեցման աշխատանքներ Այս իշխանությունն ամեն ինչին վերաբերվում է հեղափոխական մեթոդներով․ Ավետիք Չալաբյան ԵՊՀ-ն կազմաքանդում են․ աղետ են ստեղծելու, մարդկանց գործազուրկ դարձնեն․ Մենուա Սողոմոնյան Առաջին անգամ Հայաստանում մեկնարկեց Միջազգային CMC համաժողովը՝ կառավարման խորհրդատուների և գործարար համայնքի համար Հայաստանի ռազմական գնումները խիստ խոցելիություն են ապահովում մեր երկրի պաշտպանական համակարգի համար. Տիգրան Աբրահամյան Մայրաքաղաքում շարունակվում են կենսունակությունը կորցրած ծառերի հեռացման և նորերով փոխարինման աշխատանքներըՀայտնի են SIA Armenia 2024-ի եւ «Մի դրամի ուժի» համատեղ ծրագրի հաղթողների անունները ԹՈՓ- 5 առասպել արևային էներգիայի և մարտկոցների մասին, որոնց պետք է դադարել հավատալ Պետական կառավարման կոլապսը մեկ հրդեհի օրինակով Ադրբեջանը թքած ունի կանոնակարգի վրա Փաշինյանն ու ռուսական հարթակը. ի՞նչ սպասել Մոսկվայից Հերթական հակառուսական քայլը Ինչպես Արևմտյան պատը դարձավ Լացի պատ. «Փաստ»Սկսվել է Տիեզերական ժողովը. «Փաստ»Պետրոս Ղազարյանի հարցազրույցը ՀՀ ԱԺ «Քաղաքացիական պայմանագիր» խմբակցության պատգամավոր Սոնա Ղազարյանի հետԿրթական և գիտական համակարգերը՝ անդունդի եզրին. «Փաստ»Երևանի 2806 ամյակի առթիվ ժամը 12։00-ից մայրաքաղաքի տարբեր վայրերում կանցկացվեն տարաբնույթ միջոցառումներՌուսաստանն ուշադիր հետևում է. «Փաստ»Իշխանությունը հերթական մահացու հարվածն է հասցնում գիտությանը և ոչ մեկի լսել չի ուզում. Չալաբյան Դիվանագիտական կոռեկտությունը՝ որպես թուլություն. «Փաստ»ԶՊՄԿ ՓԲ Ընկերությունը համարվում է Հայաստանի լավագույն գործատուներից մեկը«Արգիշտիիս երազանքն իրավաբան դառնալն էր». Արգիշտի Ստեփանյանն անմահացել է 2022 թ. սեպտեմբերի 13-ին Իշխանասարում. «Փաստ»«Վնասվածքաբանության և օրթոպեդիայի գիտական կենտրոնը» կվերադարձվի առողջապահության նախարարությանը. «Փաստ»Ի՞նչն է այդպես մնացել իշխանությունների կոկորդին. «Փաստ»Իրականում ի՞նչ են շնչում և արտաշնչում թշնամի երկրները մեր դեմ. «Փաստ»«Այս իշխանությունը Հայաստանի սուվերենությունը հասցրել է «պլինտուսից» ցածր մակարդակի, որևէ մեկը նրան լուրջ չի ընդունում». «Փաստ»Ազգային հպարտության տրիբունալի որոշումը` լակմուսի թուղթ. «Փաստ»Մարզպետը մտավախություն ունի, որ իրեն էլ են «հասնելու». «Փաստ»Ի՞նչ է փնտրում ՊԵԿ-ը «Տոյոտա Երևանում». «Փաստ»Է՞լ ովքեր են «հերթում». «Փաստ»Դոն Պիպոն Մոսկվայում ցուցահանդես է բացել. «Փաստ»Ռուսաստանաբնակ էլիտայի ներկայացուցիչների հետ կապված երկու արարողություն «Դվինում». «Փաստ»Գողության փորձ «Ջրվեժ անտառապարկի» տարածքից. 5 հոգով փորձել էին տանել 100 մետր մետաղյա խողովակ Ակնկալում եմ Երևանի և Մոսկվայի միջև շահերը հաշվի առնելու վրա հիմնված բազմաշերտ երկխոսության զարգացում. Փաշինյանը շնորհավորել է Պուտինին «ԱՎԻԱՏԻԵԶԵՐԱԿԱՆ ՍԱՐՔԱՇԻՆՈՒԹՅՈՒՆ». AMADEE-24 նախագիծը Հայաստանում Եթե ​​դադարենք աջակցել Ուկրաինային, պատերազմը 15 օրից կավարտվի. Բորել Առողջապահության նախարար Անահիտ Ավանեսյանն այցելել է Բերդի բժշկական կենտրոնՄանկապարտեզների սննդի հետ խնդիր է առաջացել, պետք է ավելի խստացնել հսկողությունը. Ավինյան Երևանում է օպերային արվեստի լեգենդ Պլասիդո Դոմինգոն