Նման բիզնես հորինելիս ի՞նչ են մտածում այդ վայ բիզնեսմենները. «Հարթակ»
Սոցցանցերում տարածվել են լուսանկարներ, որոնցում երևում է, որ շուկայում հայտնվել են 1915 թվականի Ցեղասպանության պիտակով ջրի շշեր: Մենք փորձեցինք հետաքրքրվել, թե հանկարծ նման պիտակներով ալկոհոլային խմիչքների շշեր ևս չե՞ն հայտնվի: Պարզվեց, որ կհայտնվեն և որոշ արտադրություններ արդեն աշխատում են այդ ուղղությամբ:Աբսուրդի հասնող իրավիճակ: Փաստորեն, հենց մենք` հայերս, մեր թեթև ձեռքով բիզնեսի ենք վերածում միլիոնավոր մարդկանց արյունը: Բա եթե մենք ենք նման կերպ վարվում, էլ ի՞նչ ենք սպասում օտարազգիներից, առավելևս` մեր հակառակորդներից: Ի՞նչ պահանջատիրության մասին կարող է խոսք լինել, երբ ինքներս ենք կոխկրտում բոլոր արժեքները:
Պատկերացնո՞ւմ եք այսպիսի իրավիճակ, երբ ամբողջ աշխարհը պատրաստվում է նշել Հայոց ցեղասպանության 100-ամյակը, Հայաստանում խնջույք ու հարսանիք են անում և սեղանին հայտնվում են ցեղասպանության պիտակներով տարատեսակ խմիչքներ:
Հետաքրքիր է, նման բիզնես հորինելիս ի՞նչ են մտածում այդ վայ բիզնեսմենները: Թե՞ փող աշխատելու մոլուցքը մթագնել է նրանց մտածելու ունակությունը:
Զարմանալի կլիներ, եթե հրեաները իրենց ցավի` Հոլոքոստի մասին խոսող պիտակներով խմիչքներ արտադրեին: Նման բիզնեսմենին այնտեղ կախաղան կհանեին, իսկ մեզ մո՞տ… Մեզ մոտ կամ աչք են փակում, կամ էլ ոտքի տակը գորգ են փռում ու դա էլ իր պատճառներն ունի: Որովհետև ոչ ոք չի կարող մուտք գործել խոշոր բիզնեսի ոլորտ, եթե նա դրա նախադրյալները չունի: Չէ, խոսքը բնավ տաղանդի, գործարարական հմտությունների, տքնաջան աշխատել կարողանալու մասին չէ: Այս ամենը գործում է ուրիշ երկներում, զարգացած հասարակության մեջ: Իսկ Հայաստանում պետք է լինել իշխանավոր, պատգամավոր, բարձրաստիճան ղեկավարի բարեկամ կամ ընտանիքի անդամ, որպեսզի կարողանաս բիզնես դնել և որ ամենակարևորն է` քեզ բան ասող չլինի:
Ուրեմն, էլ ինչի՞ մասին է խոսքը: Ո՞վ պետք է ասի` մի շահարկեք մեր ցավը, փող մի սարքեք միլիոնավոր հայերի արյան վրա: Մենք հեչ` մենք էլի կդիմանանք, կուլ կտանք: Բայց ախր ապրիլին Հայաստան կժամանեն տարբեր երկրների ներկայացուցիչներ` մեծ ու փոքր պաշտոնյաներ, լրատվամիջոցներ: Բա ամոթ չէի՞, որ նրանք մեր խանութներում հայտնաբերեն այդ շշերը: Նրանք էլ հո մեզ պես չեն լռի` աշխարհով մեկ խայտառակ կանեն: Իսկ հիմա որպես սպառող եմ ուզում խոսել:
Մանրամասները՝ թերթի այօրվա համարում: