Հայկական ապրանքներն ի վիճակի են մրցակցել միջազգային շուկայում. Արծվիկ Մինասյան
EconomicsՀայկական ապրանքներն ի վիճակի են մրցակցել միջազգային շուկայում:
Այս մասին «Արտադրված է Հայաստանում» (Made in Armenia) հայկական արտադրանքի ու ծառայությունների ցուցահանդեսի բացումից հետո լրագրողների հետ զրույցում նշեց ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի պաշտոնակատար Արծվիկ Մինասյանը:
«Հպարտությամբ եմ շրջում տաղավարներով ու տեսնում հայկական արտադրության ապրանքները: Եվ դրանք պարզապես արտադրանք չեն, այլ որակ ունեն ու ի վիճակի են մրցունակ լինել միջազգային շուկայում: Մենք հպարտորեն կարող ենք ասել, որ ունենք այդ ներուժը: Տնտեսության մեջ դրական փոփոխություններ իրականացնելով` կկարողանանք ոտքի կանգնեցնել ամբողջ ներուժը»,- ասաց Արծվիկ Մինասյանը:
Նախարարի պաշտոնակատարի խոսքով` ցանկացած գործողություն, որն ուղղված է տեխնոլոգիական փոփոխությունների կամ մասնագիտական գիտելիքների ընդլայնմանը, դա իրենով արդեն հեղափոխական քայլ է: Նա ընդգծեց, որ այդպիսի փոփոխություններ նկատվում են տարբեր ոլորտներում, հատկապես, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների:
Ցուցահանդեսին մասնակցում է ավելի քան 300 ընկերություն Հայաստանից և Արցախից: Մասնակցող ընկերությունները ներկայացնում են սննդի, ոսկերչության, ալկոհոլային խմիչքների, թեթև արդյունաբերության, դեղագործության, հանքարդյունաբերության, շինանյութերի, ճշգրիտ մեքենաշինության և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտները: Հայաստանի զարգացման հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Կարեն Մկրտչյանը նշեց, որ այս ցուցահանդեսը Հայաստանում արդեն երկրորդ անգամ է անցկացվում:
«Նախորդ ցուցահանդեսի համեմատ այս անգամ ընկերությունների կողմից հետաքրքրվածությունը մեծ է: Այս տարի ավելացրել ենք նաև տուրզիմի տաղավարների թիվը: Հետաքրքրություն կա տարբեր երկրից, ունենք ներդրողների այց, որոնք փորձում են աշխատանք տանել համագործակցության միջոցով այստեղ ընկերություն հիմնելու ուղղությամբ»,-հավելեց Կարեն Մկրտչյանը:
Ցուցահանդեսին առանձին մեծ տաղավարով ներկայացված էր Արցախը: Այցելուները ոչ միայն հնարավորություն ունեին տեղում համտեսելու Արցախի բերք ու բարիքից պատրաստված պահածոները, քաղցրեղենը, այլև տեսնել, թե ինչ են առաջարկում զբոսաշրջային ընկերությունները:
Արցախի Էկոնոմիկայի նախարարության տուրիզմի վարչության ծրագրերի կառավարիչ Արտակ Գրիգորյանը նշեց, որ այս ցուցահանդեսը կարևոր միջոցառում է Արցախի զբոսաշրջային արդյունքը ներկայացնելու համար: Այս տարի առաջին անգամ ներկայացված է զբոսաշրջային 4 ընկերություն:
«Հիմնականում զբոսաշրջային օպերատորներ են, որոնք զբաղվում են և' արտագնա, և' ներգնա տուրիզմով: Փորձում ենք կապեր հաստատել Հայաստանի ու Արցախի զբոսաշրջային ընկերությունների միջև, ինչպես նաև գործնական պայմանավորվածություններ ձեռքբերել արտասահմանից Հայաստան- Արցախ տուր կազմակերպելու համար»,-ասաց Արտակ Գրիգոյանը: Նա ընդգծեց, որ 7 տարվա ընթացքում Արցախում տարեկան միջինը 30 տոկոս զբոսաշրջային ցուցանիշի աճ է գրանցվել: 2016 թվականին նկատում է Հայաստանից Արցախ զբոսաշրջիկների այցելության ակտիվություն:
Տաղավարներից մեկում ներկայացված է «Բառվա» ինովացիոն կենտրոնի արտադրանքը: Կենտրոնի նախագահ Արամ Վարդանյանը ներկայացրեց ընկերության վերջին արտադրանք, մասնավորապես, անօդաչու սարքը:
«Այս սարքի վրա տեղադրվել են բազմաթիվ սենսորներ, որոնք թույլ են տալիս մթնոլորտի տարբեր շերտերում` մինչև 3 կմ բարձրության վրա, չափել ջերմաստիճանը, օդի խոնավությունը, արձանագրել կարկտաբեր ամպերի ակռայությունը: Այս սարքով ամբողջացվում է «Զենիտ» հակակարկտային կայանի գործունեությունը: Սարքը կարող է նաև հետախուզական նպատակով կիրառվել»,-ասաց Արամ Վարդանյանը: Ընկերությունն արդեն իր արտադրանքը իրացրել է Վրաստանում, Իրանում, Ռուսաստանում:
Մեկ այլ տաղավարում «Unicumarm» ընկերության տնօրեն Տիգրան Բալոյանն էլ ներկայացրեց իրենց արտադրանքը:
«Արտադրում ենք ռազմական նշանակության գիշերային տեսանելիության սարքավորումներ: Դեռ նոր է արտադրությունը, սակայն Պաշտպանության նախարարությունն արդեն սարքավորումների փորձաքննություններ է իրականացնում: Որակը հասատվելուց հետո արդեն ակնկալում ենք, որ կլինեն պատվերներ»,-ասաց Տիգրան Բալոյանն` ընդգծելով, որ ծրագրում են ընդլայնել արտադրատեսակները և իրացնել արտերկրում:
«Արտադրված է Հայաստանում-2016»-ի հիմնական նպատակն է ցուցադրել Հայաստանի արդյունաբերության առկա ներուժը, զարգացման հնարավորությունները, նպաստել նոր շուկաների բացահայտմանը: Այն Հայաստանում անցկացվում է երկրորդ անգամ: Ցուցահանդեսը բաց է մինչև սեպտեմբերի 22-ը: