Yerevan, 25.November.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Futsal tournament Galaxy Champions League 2024 kicks off Unibank is now a regular partner of “Pan-Armenian intellectual movement” IDBank issued another tranche of dollar bonds Green Iphone on the best credit terms at green operator's stores UCOM Provided technical assistance to Shengavit administrative district AMD 9,808,684 to the "City of Smile" Charitable Foundation. The next beneficiary of "The Power of One Dram" is known Unibank offers a “Special” business loan with an interest rate of 8.5% per annum IDBank implements the next issue of nominal coupon bonds Flyone Armenia will start operating regular direct flights Yerevan-Moscow-Yerevan New movie channels in Ucom and good news for unity tariff subscribers


Տու­րիս­տա­կան ըն­կե­րու­թյուն­նե­րի հետ առնչ­վե­լիս ինչ­պե՞ս խու­սա­փել խա­բե­ու­թյան զոհ դառ­նա­լուց. «Փաստ»

Interview

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Ամառային հանգստի մեկնարկը տրված է: Շատերն արդեն մեկնել են հանգստի, ոմանք էլ ձեռք են բերում փաթեթներ և ավիատոմսեր առաջիկա ամիսների համար:

Փաստաբան Սյուզաննա Մալխասյանի հետ զրույցում «Փաստը» որոշակի պարզաբանումներ ստացավ հանգստի մեկնող մեր համաքաղաքացիների համար, մասնավորապես՝ փաթեթներ ու ավիատոմսեր ձեռք բերելուց ինչի՞ն է պետք ուշադրություն դարձնել, ի՞նչ կարևորություն ունի պայմանագրի կնքումը, և ամենակարևորը՝ ի՞նչ անել, եթե խաբեության զոհ եք դառնում:

Մալխասյանը նշում է, որ տուրիստական ընկերության հետ, որից որոշում եք գնել տուրփաթեթ, պետք է անպայման ստորագրել տուրիստական ծառայությունների մատուցման պայմանագիր, ընդ որում՝ այն պետք է կնքել ոչ թե ընկերության աշխատակցի, այլ հենց ընկերության հետ:

«Պայմանագրում պետք է հստակ սահմանված լինի վճարման չափը, ժամկետները, կարգը, որը ցանկալի է լինի բանկային փոխանցումով ընկերության հաշվեհամարին, ինչպես նաև հյուրանոցը, որը պետք է նրանք ամրագրեն, նաև ամրագրված օրերի քանակը:

Փոխանցումները պետք է պարտադիր արվեն բանկի միջոցով, այսինքն՝ մարդիկ գումարը չտան ընկերության որևէ աշխատակցի, քանի որ դեպքեր ենք ունենում, երբ ընկերությունը լինում է բարեխիղճ, բայց ունենում է շատ անբարեխիղճ աշխատակիցներ, որոնք գրպանում են գումարները թե՛ ընկերություններից, թե՛ հաճախորդներից: Սրանք այն հիմնական կետերն են, որոնց հաճախորդը պետք է ուշադրություն դարձնի այս կամ այն փաթեթը գնելիս, այսինքն՝ ժամկետի հստակ սահմանում, հյուրանոցի անունը, հաճախորդի հետ մեկնող հյուրերի տվյալները պայմանագրում, այսինքն՝ քանի հոգով են մեկնում, և թե ինչ է ներառում փաթեթը: Հաճախորդները պետք է ունենան այնքան բարձր իրավագիտակցություն, որ պահանջեն պայմանագիր, հասկանան, որ փոխանցումներ կատարելու համար պետք է գնալ բանկ, այլ ոչ թե վստահել, և գումարը կանխիկ փոխանցել ինչ-որ մեկին: 

Պայմանագրի մեջ պետք է լինեն հստակ սահմանումներ, թե ինչ պատասխանատվություն է կրելու ընկերությունը, օրինակ՝ եթե հաճախորդը մեկնում է հանգստի, և հյուրանոցն այնպիսին չի լինում, ինչպիսին նրան խոստացել էին, կամ էլ օրերի քանակը քիչ լինի, այսինքն՝ պետք է լինեն տուգանքներ», - ասում է փաստաբանը:

Նա նշում է, որ շատ հարցերում կա նաև հաճախորդների մեղավորությունը:

«Գոյություն ունի ապրանք, ապրանքի ինքնարժեք և շուկայական արժեք: Մարդը դիմում է մի քանի տուրիստական գործակալությունների, հինգ ընկերություն առաջարկում է, օրինակ՝ մի հյուրանոցի արժեքը 1500, 1400 և 1300 դոլար, դա նորմալ է, որ գները կարող են այդպես տատանվել, բայց երբ այդ նույն հյուրանոցը մեկ այլ գործակալություն առաջարկում է 1000 դոլարով, և հաճախորդը մեծ ուրախությամբ նախընտրում է մատչելի տարբերակը, ահա հենց այդտեղ է նրա սխալ:

Նա չի գիտակցում շուկայական արժեք, ինքնարժեք և ինքնարժեքից էական ցածր գին հասկացությունները:

Նա պետք է որպես գիտակից մարդ ուղիղ համեմատական անցկացնի և ձեռք չբերի այն տարբերակը, որն անհամեմատ ցածր է բոլորից: Այդտեղ հաստատ լինելու է խնդիր», - նշում է մեր զրուցակիցը:

Մալխասյանը հիշեցնում է՝ եթե հաճախորդն ամեն դեպքում հայտնվում է խաբված վիճակում, ապա պետք է դիմի ոստիկանություն: «Նա պետք է հաղորդում ներկայացնի ոստիկանություն: Եթե տուրիստական ընկերությունն, օրինակ, Արաբկիրում է, ապա պետք է դիմի Արաբկիրի ոստիկանության բաժին և հաղորդում ներկայացնի հանցագործության վերաբերյալ, եթե Կենտրոնում է, ապա Կենտրոնի ոստիկանության բաժին, և այսպես շարունակ:

 Եթե մարդը չունենա որևէ փաստաթուղթ, բնականաբար, ինքը չի կարողանա փոխհատուցում ստանալ: Եթե ունենա պայմանագիր, հստակ կատարված փոխանցումներ ոչ թե առձեռն, այլ փոխանցումով, իսկ կանխիկի դեպքում պետք է պարտադիր պահանջել ընկերության կնիքով և տնօրենի ստորագրությամբ դրամարկղային մուտքի օրդեր, ապա, ներկայացնելով դրանք ոստիկանության համապատասխան բաժին՝ կարող է ակնկալել փոխհատուցում», - ասում է փաստաբանը:

Նա ընդգծում է, որ ինչքան էլ նախաքննության մարմինը հասկանա, որ քաղաքացին խաբված է, պետք է ապացույցներ ունենա, որ հաստատի խաբողի մեղքը, խաբված քաղաքացին կարողանա հատուցում ստանալ, իսկ մեղավոր անձն էլ պատասխանատվություն կրի իր կատարածի համար:

«Շատ կարևոր է տուրընկերություն և հաճախորդ փոխհարաբերությունների գրավոր ձևակերպումը, պայմանագրի շրջանակներում իրավունք-պարտականությունների մանրամասն նախատեսումը և ընկերության կողմից փաթեթի շրջանակում մատուցվող ծառայությունների հատ-հատ ամրագրումը»,- հավելում է Մալխասյանը:

Հաճախորդները չխաբվելու համար կարող են և պետք է ուշադրություն դարձնեն ևս մի կարևոր հանգամանքի: «Բոլոր ավիատոմսերի վրա գրված է ավիաընկերության անունը: Հաճախորդը կարող է տեղեկատվության ցանկացած աղբյուրով ճշտել, թե ով է դրա ներկայացուցիչը Հայաստանում, անձնագրով գնալ գրասենյակ և ստուգել՝ իր անունով ավիատոմս կա՞, թե՞ ոչ: Նույնն էլ գործում է հյուրանոցների դեպքում:

Կարելի է զանգել հյուրանոց և տեղեկանալ՝ կա՞ տվյալ անձի անունով ամրագրում և քանի՞ օրվա համար է», - եզրափակում է փաստաբան Սյուզաննա Մալխասյանը:

 

Shop at Yerevan Mall and pay with Idram for a chance to win gifts Unibank to Issue Subordinated Bonds for the First Time in Armenia How Not to Go Bankrupt on Black Friday: 5 Smart Shopping TipsIDBank warmly hosted children from the "Music for Future" Foundation.Ucom’s 5G network launched in 11 new cities UPay has joined Idram's Open QR infrastructureA Free Mastercard and 10% idcoins with Cashless Payments. IDBankThe Results of the 19th Annual International Microelectronics Olympiad Summarized in Yerevan AraratBank Named Best Investor Relations Bank Armenia 2024General Director of Ucom participated in Silicon Mountains technological summit Saving together: IDBank and IdramARARATBANK AND SINGAPORE GFTN SIGN MEMORANDUM OF UNDERSTANDING FOR DIGITAL TRANSFORMATIONAndron Participates in the Tomorrow Mobility World Congress 2024: Driving Innovation in E-MobilityAcba bank and American Express Expand Collaboration in ArmeniaThe Silicon Mountains technology summit to be held with the support of Ucom Evocabank became the first bank to join Idram’s open QR infrastructure25% Off on RIA Money Transfers to Ukraine at AraratBank Yerevan to Host Unprecedented Serbian-Armenian Music ConcertAraratBank Stands with My Forest Armenia to establish Charles Aznavour Forest Ucom and Sunchild NGO install another solar plant in Areni 4,401,021 AMD to COAF. The November beneficiary is “Armenia Tree Project”Go Digital or Go Home: Sergey Arakelyan Yes to cashless! - cruises and gifts for AraratBank MC cardholders Ucom joins Armenian Internet Governance Forum as a platinum partner AraratBank: Five-Time Winner at AMX Awards 2024AraratBank Initiates a Panel Discussion on AI and LeadershipKhachaturian International Youth Competition launched in China with performance by “Music for Future” Foundation’s Cellist Mari HakobyanUcom Employees Participate in Forest Restoration Efforts in Vayots Dzor Fast Shift has joined Idram's open QR infrastructure New and modern. Arabkir branch of IDBank reopenedAraratBank: Unprecedented Consumer Loan Offer Starting from 14.5% Ucom launches 5G network across nine Armenian citiesLearn to save. World Savings Day with Idram JuniorAnother solar power plant by Ucom and SunChild NGO installed in Vardenis Converse Bank and Kapitalbank signed a cooperation agreement at Sibos 2024 IDBank and Idram at Mantashyants Global Expo AraratBank Introduces UBPAY: A New System for International Transfers IDBank participated in the HR Expo-24 conference Armenia Hosted the Consulting Event of the Year: International CMC Conference was held with Participants from 30 Countries AraratBank Sponsors New Laboratory and Seminar at MatenadaranUcom, in cooperation with SunChild NGO, increases the access to drinking water in Lchavan community The customer is always our top priority: IDBankThe October beneficiary of "The Power of a Dram" is the Children of Armenia FundAmeriabank’s New Offer: Draw of Investment Portfolios for AMD 2M The International CMC Conference kicked off for the first time in Armenia, bringing together management consultants and the business community The winners of the 2024 joint program between SIA Armenia and "The Power of One Dram" have been announced General Director of Ucom Participated in the Annual Conference of the Institute of Internal Auditors Armenia AraratBank Expands International Transfer Options with Golden Money System10% idcoin with IDBank Mastercard cardsUcom Completes Network Modernization in Gyumri and Vanadzor