Yerevan, 25.November.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Futsal tournament Galaxy Champions League 2024 kicks off Unibank is now a regular partner of “Pan-Armenian intellectual movement” IDBank issued another tranche of dollar bonds Green Iphone on the best credit terms at green operator's stores UCOM Provided technical assistance to Shengavit administrative district AMD 9,808,684 to the "City of Smile" Charitable Foundation. The next beneficiary of "The Power of One Dram" is known Unibank offers a “Special” business loan with an interest rate of 8.5% per annum IDBank implements the next issue of nominal coupon bonds Flyone Armenia will start operating regular direct flights Yerevan-Moscow-Yerevan New movie channels in Ucom and good news for unity tariff subscribers


Լորեն Բեքոլ. վերջին իրական մեգաաստղը Հոլիվուդում

Lifestyle

Հոլիվուդը մեզ ներշնչել է այն գաղափարը, որ կանայք պետք է լինեն գեղեցիկ, հմայիչ, երիտասարդ ու անպաշտպան, դրանով իսկ նրանց զրկելով առնվազն երիտասարդությունից ու գեղեցկությունից: Ինչպիսի առանձնահատուկ հատկանիշներ էլ ունենար Լորեն Բեքոլը (Lauren Bacall), միևնույնն է մենք ուզում ենք, որ դրանք աշխարհում որքան կարելի է շատ լինեն:

Նա մահացավ ընդամենն օրեր առաջ` ամսի 12-ին, երեքշաբթի, 89 տարեկան հասակում, բնական մահվամբ` ապրելով բավականին հաջող կյանք, որը նրա շրջապատի համար էլ բավական բարերար ազզդեցություն ունեցավ: Vogue-ի և Harper's Bazaar-ի հավակնոտ տասնիննամյա մոդելը, որպիսին նա էր մինչ կինոյում նկարահանվելը, նկատվեց Հովարդ Հոքսի (Howard Hawks) կողմից և հրավիրվեց նկարահանվելու այն ֆիլմում, որը նրան աստղ դարձրեց: Շատերը դա համարում են նրա կարիերայի սկիզբը ու երազանքների իրականացումը, որը նաև ծանր կյանքի ու մահվան հստակ դեղատոմս է հանդիսանում: Սակայն Բեքոլի ճակատագիրն այլ կերպ դասավորվեց: Նրան հաջողվեց հաղթահարել բոլոր դժվարությունները, միաժամանակ մնալով պաշտամունքային արտիստ ու կյանքին լավագույնս հարմարված մարդ: Նա նույնիսկ չխաղարկեց իր “ես կյանքին լավ հարմարված մարդ եմ” խաղաքարտը, երբ սկսեց ապրել “Դակոտա” հյուրանոցում, Նյու Յորքում, երբ արդեն աստղ էր: Զարմանալի էր նրա համեստությունը: կարող էր ուղղակի բարում ծանոթանալ լրագրողի հետ ու համաձայներ հարցազրույց տալ: Իր մեծության մեգաաստղերը սովորաբար նման դեպքերում պահանջում են PR-գործակալների ներկայությունը, Սակայն Բեքոլի դեպքում նման անհրաժեշտություն չկար բացարձակապես: Նա այնքան բնական էր, որ ցանկացած հարցազրույցի ժամանակ, արդեն մի քանի րոպե անց լրագրողը մոռանում էր, որ իր առաջ համաշխարհային մեծության աստղ է նստած: Սակայն սրանով հանդերձ, նա կարողանում էր վերհսկել ցանկացած խոսակցության ընթացքը: Նա աստղ էր, մեգաաստղ, համաշխարհային մեծության, սակայն միշտ ձգտում էր զերծ մնալ այդ աստղայնությունից: Միրիամ Կրուլը (Miriam Krule), որ հեղինակել է հոդվածաշար ամերիկյան Slate կայքում, Բեքոլի մահվան առիթով գրել է. “Բեքոլի մահվամբ մենք զրկվեցինք տասնվեց այն լեգենդար աստղերից վերջինից, ովքեր հիշատակված են Մադոննայի Vogue երգում”: Եթե առանձնակի կարևորություն չտանք էլ այդ ցանկին, այն զգացողությունն է առաջանում, թե Լորեն Բեքոլի մահը նշանավորեց իրենով ինչ որ մի մեծ ու կարևոր իրողության կամ երևույթի ավարտը, ավելի կոնկրետ` ազդարարեց խնամված ու ուլտրա-գլամուր ստուդիային Հոլիվուդի ավարտը:

Եթե դա իրոք այդպես է, ապա կա մի բավականին հետաքրքիր ու մեծ մի բան այն մտքի մեջ, որ այդ ժամանակաշրջանի վերջին ներկայացուցիչը որ նաև այն մարդն էր, որ կարող էր իրեն թույլ տալ, որպեսզի հոլիվուդը ներկայանա իրենով, իսկ ինքը զերծ մնա Հոլիվուդից, հեռանում է:

Հոլիվուդը, սակայն, իր ոսկեդարով ձևավորում էր շատերին ու ազդեցություն գործում շատերի վրա: Տեխնոլոգիաները այսօր դարձել են մշակույթի մասսայական մարքեթինգի արագացման միջոց, գործիք փոփ-մշակույթի ստեղծման համար, որն իր հերթին հակակշիռ է ֆոլկ-մշակույթին, այն մշակույթին, որտեղից իր արմատներն է սկսում ջազի ժամանակաշրջանը:

Հոլիվուդը ձգտեց կուրացնել պասիվ լսարանին ու վերահսկել այն` պատկերելով հասարակության վերնախավի հեքիաթային աշխարհը, որը սովորական լսարանը յուրացնում էր կինոթատրոնի բազկաթոռին նստած:

Այդ ժամանակ փոփ մշակույթի բոլոր օբյեկտները ստեղծվում էին Հոլիվուդի շաբլոնների հիման վրա, որոնք ագրեսիվորեն սպիտակաթույր էին ու բարոյական իմաստով ռեպրեսիվ և որոնք պատմում էին լսարանին անիմանալի ուսուցողական պատմություններ բարի ու լավ մարդկանց հաղթանակների ու վատ ու չար մարդկանց պարտությունների մասին: Այդ հավակնոտ ու արհեստածին համակարգը շուտով, սակայն տալիս է իր ճաքերը: Էլվիս Փրեսլիի համագործակցությունը Հոլիվուդի հետ, գուցեև վնասեց երգչի կարիերային, սակայն ռոք-են-ռոլլի արքան դրեց այն հիմքերը, որոնց վրա վերելք ապրեց երիտասարդական մշակույթը իր անհատապաշտական ակցենտներով: Առանձին աստղերի ազդեցության ձևավորումը ստուդիական համակարգի ընդհանուր անկման հետ, նույնպես այդ գործընթացի մի մասն էին կազմում: Ինչ որ իմաստով ամեն ինչ վերադարձավ իր շրջանակի մեջ, քանի որ տեխնոլոգիաները այնպիսի մակարդակի են հասել, որ մասսայական ստեղծագործությունը պետք է վերադառնար կամ գոնե ձևացներ, թե վերադարձել է այն մարդկանց ձեռքը, ովքեր այն պահին, երբ չեն գրում գրախոսականներ ու քննադատություններ, չեն ստեղծում ու փոխանակում մշակութային օբյեկտներ, այն կնայեն իրական ժամանակի ռեժիմով կամ այն ժամանակի ռեժիմով ու այն վայրում, որտեղ կընտրեն: Ու բնականաբար ընտրելու մի բան կունենան հաստատ: Անցյալում Հոլիվուդն ընտրելու այնքան էլ լայն տեսականի չուներ ու հետևաբար Հոլիվուդը չէր կարող թելադրել այն պայմանները, որոնց առկայությամբ մասսայական մշակույթը տարածում էր իր արժեքներն ու ազդեցությունը:

Այդ վիճակը, արդարության համար պետք է արձանագրել, որ երկար ժամանակ չէր կարող գոյատևել: Սակայն առ այսօր Հոլիվուդը պահպանում է այն հզոր ազդեցությունը, որը ունի հատկապես գլամուր հասկացության վրա: Հոլվուդը ստեղծեց գլամուրի առանձնահատուկ բազմազանություն` հիասքանչ, սակայն միաժամանակ նաև վտանգավոր: Վերջինիս կրողները ունեն մարդկանց գրավելու առանձնակի մի կարողություն, սակայն նրանք ի զորու չեն, դրանով հանդերձ, վերահսկելու, թե ինչ ու ում կգրավեն իրենց այդ կարողությամբ: Այն գաղափարը, որ գլամուրը միայն դիմակ է, որը թաքցնում է ավելի խորքային իրողություններ, դեռևս ակտուալ են ու շրջանառության մեջ: Այդ է պատճառը թերևս, որ Հոլիվուդի բոհեմի այնպիսի դժբախտ ներկայացուցիչներ, ինչպիսիք են Մերլին Մոնրոն ու Ջեյմս Դինը (James Dean), շարունակում են ապրել ժամանակակից մշակույթի մեջ: Պատահական չէ նաև, որ Մադոննայի` արդեն նշածս երգի հայտնի ցանկում ներառվել են հիմնականում կանանց անուններ:

20-րդ դարի առաջին կեսին կյանքի շատ ոլորտներում կանայք դեռևս երկրորդական դերակատարություն ունեին, սակայն իրենց գունատ դեմքերով, շեկ մազերով, խնամվածությամբ, հիանալի հագուկապով ու սանրվածքով գրավում էին գլամուրի ոլորտի առաջին հորիզոնականները: Նույնիսկ Բեքոլը իր վրա զգացել է գլամուրի սահմանափակումները: Նա ժամանակին նկատել է, որ իր հասուն կարիերան զարգանում է ոչ այնպես, ինչպես հարկ է, որ զարգանար ու հատկապես ոչ այնպես, ինչպես իր տղամարդ գործընկերների մոտ է: Նրան առաջարկում էին նորանոր դերեր ֆիլմերում, նա շարունակում էր աշխատել թատրոնում ու նույնիսկ նկարահանվել գովազդի համար: Սակայն, ինչպես և մյուս բոլորը, նա ստիպված էր հաշտվել այն մտքի հետ, որ կանացի գլամուրի համար կան որոշ ստրուկտուրալ սահմանափակումներ, որի էությունը այն էր, որ ժամանակի հետ նրանց ճանաչվածությունը հանգեր:

Այսպես, 1980-ական թթ Բեքոլը սկսում է համաշխարհային իր շրջագայությունը, ինչպես Ալեքսանդրը Թեննեսի Ուիլյամսի (Tennessee Williams) “Երիտասարդության քաղցրահնչյուն թռչունը” պիեսում: Բեքոլը, սակայն, ի տարբերություն Թեննեսիի պիեսի հերոսի, ծերացման հետ կապված չհաշտվողականության խնդիրներ չուներ: Բեքոլը սիրում էր կրկնել` “Ես կարծում եմ, որ մարդու դեմքին արտացոլվում է նրա ողջ կյանքը, իսկ դրանով պետք է հպարտանալ”:

Ժամանակակից դերասանուհիներն անշուշտ կհաստատեն, որ դերերի պակասը տարիքն առած դերասանուհու համար հիմնական խնդիրն է, ու շատ լուրջ խնդիր: Սակայն հետաքրքրականն այստեղ այն է, թե ինչպիսի կտրուկությամբ էին հարցերը դրվում Բեքոլի ժամանակներում: Շատ կողմեր այդ ժամանակաշրջանից անհնարին էր պահպանել ու դրանք անետացան: Հոլիվուդյան շատ աստղերի ու արտիստների կյանքի տհաճ ու անվայելուչ մանրամասները տեղ են գտել Քեննեթ Էնգերի (Kenneth Anger) “Հոլիվուդյան Բաբելոն” (Hollywood Babylon) գրքում, որն հիմք դրեց բուլվարային պրեսսայի մի ողջ ուղղության: Մաքարթնիականների “վհուկների որսը” 1950-ական թթ, ակնհայտորեն անմտածված էր ու իր արդյունքում էլ դարձավ անարդյունք մի փորձ միայն` Հոլիվուդը իսթեմբլիմենթի վերահսկողության ներքո վերադարձնելու:

Բեքոլն ու իր ամուսինը` Հեմփֆրի Բոգարթը (Humphrey Bogart) ևս ներքաշվեցին այդ խառնարանի մեջ: Նախ նրանք սկսեցին պաշտպանել իրենց հոլիվուդյան կոլեգաներին, ովքեր մեղադրվում էին կոմունիստ լինելու մեջ, ապա արդեն ամբողջ կյանքում ճգնում էին ապացուցել, որ իրենք կոմունիստներ չեն: Այնուհանդերձ, սակայն, չնայած իրավունքների ընդլայնմանը, կնոջ դերը Հոլիվուդում մնաց անփոփոխ: Հոլիվուդը մինչ այժմ պահպանել է իր վիթխարի ազդեցությունն ու իշխանությունը կինոարդյունաբերության և հեռուստատեսության բնագավառում. բոլորը դա ընդունում են ու նույնիսկ քննադատում: Սակայն վերջինիս իշխանութունը արդեն վաղուց դադարել է ինչ որ մի մոնոլիտ իրողություն լինելուց: Իր տիրապետող դիրքերը պահպանելու համար Հոլիվուդը ստիպված է անընդհատ նոր միջոցառումներ ձեռնարկել ու արձագանքել մյուս մշակույթներին: Հետաքրքրականն այն է, թե Հոլիվուդումարդյոք այսօր հիշում են, որ վաղ շրջանում, որտեղ նաև Բեքոլն է, ստեղծել է այն հասկացություններն ու կատեգորիաները, որոնք ցայսօր որոշում են, թե ինչ է գլամուրը:

Սեռահավասարության քարոզչության մեծ մասը, հատկապես, այն գաղափարը, թե երբ կինը գտնվում է հանրության կենտրոնում, պետք է լինի անթերի գեղեցիկ, խնամված, երիտասարդ, ինքնին զրկում է նրան բնական գեղեցկության ու երիտասարդության հնարավորությունից մնում է արդիական մինչև այսօր ու մինչ այսօր և քննադատվում է, և վնաս է հասցնում բազմաթիվ կանանց: Բեքոլն ապրում էր Հոլիվուդի թելադրած կանոններին հակառակ, թեև ինքն էլ մի մասն էր Հոլիվուդի: Ուստիև նա կմնա ավելին քան միայն հոլիվուդյան գլամուրը:

Արման Համբարձումյան

Unibank to Issue Subordinated Bonds for the First Time in Armenia How Not to Go Bankrupt on Black Friday: 5 Smart Shopping TipsIDBank warmly hosted children from the "Music for Future" Foundation.Ucom’s 5G network launched in 11 new cities UPay has joined Idram's Open QR infrastructureA Free Mastercard and 10% idcoins with Cashless Payments. IDBankThe Results of the 19th Annual International Microelectronics Olympiad Summarized in Yerevan AraratBank Named Best Investor Relations Bank Armenia 2024General Director of Ucom participated in Silicon Mountains technological summit Saving together: IDBank and IdramARARATBANK AND SINGAPORE GFTN SIGN MEMORANDUM OF UNDERSTANDING FOR DIGITAL TRANSFORMATIONAndron Participates in the Tomorrow Mobility World Congress 2024: Driving Innovation in E-MobilityAcba bank and American Express Expand Collaboration in ArmeniaThe Silicon Mountains technology summit to be held with the support of Ucom Evocabank became the first bank to join Idram’s open QR infrastructure25% Off on RIA Money Transfers to Ukraine at AraratBank Yerevan to Host Unprecedented Serbian-Armenian Music ConcertAraratBank Stands with My Forest Armenia to establish Charles Aznavour Forest Ucom and Sunchild NGO install another solar plant in Areni 4,401,021 AMD to COAF. The November beneficiary is “Armenia Tree Project”Go Digital or Go Home: Sergey Arakelyan Yes to cashless! - cruises and gifts for AraratBank MC cardholders Ucom joins Armenian Internet Governance Forum as a platinum partner AraratBank: Five-Time Winner at AMX Awards 2024AraratBank Initiates a Panel Discussion on AI and LeadershipKhachaturian International Youth Competition launched in China with performance by “Music for Future” Foundation’s Cellist Mari HakobyanUcom Employees Participate in Forest Restoration Efforts in Vayots Dzor Fast Shift has joined Idram's open QR infrastructure New and modern. Arabkir branch of IDBank reopenedAraratBank: Unprecedented Consumer Loan Offer Starting from 14.5% Ucom launches 5G network across nine Armenian citiesLearn to save. World Savings Day with Idram JuniorAnother solar power plant by Ucom and SunChild NGO installed in Vardenis Converse Bank and Kapitalbank signed a cooperation agreement at Sibos 2024 IDBank and Idram at Mantashyants Global Expo AraratBank Introduces UBPAY: A New System for International Transfers IDBank participated in the HR Expo-24 conference Armenia Hosted the Consulting Event of the Year: International CMC Conference was held with Participants from 30 Countries AraratBank Sponsors New Laboratory and Seminar at MatenadaranUcom, in cooperation with SunChild NGO, increases the access to drinking water in Lchavan community The customer is always our top priority: IDBankThe October beneficiary of "The Power of a Dram" is the Children of Armenia FundAmeriabank’s New Offer: Draw of Investment Portfolios for AMD 2M The International CMC Conference kicked off for the first time in Armenia, bringing together management consultants and the business community The winners of the 2024 joint program between SIA Armenia and "The Power of One Dram" have been announced General Director of Ucom Participated in the Annual Conference of the Institute of Internal Auditors Armenia AraratBank Expands International Transfer Options with Golden Money System10% idcoin with IDBank Mastercard cardsUcom Completes Network Modernization in Gyumri and Vanadzor Ameriabank’s Special Offer for New Mastercard Holders. 1% Cashback and Lots of Gifts