Ереван, 01.Октябрь.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Приказ не сопротивляться поступил из Армении в Арцах: Карапетян «Подарок» власти Аршаку Карапетяну Отношения Армении с Россией должны быть на самом важном месте, а у Запада нет того продукта безопасности, который он может предоставить Армении: Аршак Карапетян Процветание нашей страны зависит от каждого из нас: Аршак Карапетян О чем говорит нахождение банков в числе лидеров в списке налогоплательщиков? «Паст» Кто на самом деле является владельцем «Спайки»? «Паст» Важно, что отношения между Ираном и Арменией дружественные и конструктивные: Канани Акция протеста у офиса ООН: требуют возвращения пленных ВИДЕО: Ситуация в Армении и вокруг Армении остается стабильно тяжелой: Карапетян У берегов Сицилии затонул парусник с туристами: один человек погиб, пропали без вести 6 человек


Քառօրյա պատերազմի քննությունից Տրանսպորտի և կապի նախարարությունը ոչ թե երկու, այլ զրո է ստացել

Аналитика

Ապրիլ ամսին Ադրբեջանի սանձազերծած քառօրա պատերազմին դիմակայելը ինչ-որ տեղ նաև քննություն դարձավ իշխանությունների համար: Հայկական երկու հանրապետությունների մոբիլիզացիայի ժամանակ, չնայած որոշ թերություններին, պարզ դարձավ, որ մեր գերատեսչությունները մեծ հաշվով քննությունն անցան՝ դրական միավորներ ստանալով: Ասել է, թե հիմնականում բոլորն էլ կարող են դժվար պահին մոբիլիզացնել ինչպես սեփական, այնպես էլ պահուստային ուժերը և միահամուռ պայքար ծավալել թշնամու դեմ: Այս դժվարին փորձությունը հաղթահարիելուց հետո, սակայն, առավել ակնառու դարձավ, թե որ գերատեսչություններն էին ամենաանպատրաստը: 

Փորձը ցույց տվեց, որ ամենաանպատրաստների առաջին հորիզոնականն զբաղեցնում էր ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարությունը, որին չէր հաջողվել տարիների դասերը սերտել և պատշաճ ուշադրություն դարձնել միջպետական ճանապարհներին:

Մամուլը բազմիցս է բարձրաձայնել Հայաստանի միջպետական ավտոմայրուղիների խայտառակ վիճակի մասին, սակայն, ինչպես ասում են, դրանք եղել և մնում են՝ ձայն բարբառո հանապատի:

Այն, որ մարդաբոյ փոսերի ու քարաթափման հետևանքով փակված միջպետական մայրուղիների պակաս չկա, փաստ է, բայց ոլորտի հարգարժան պատասխանատուներն իրենց բացթողումը կրկին փորձում են պարտակել ձմռան ամիսների ընթացքում «սեզոնային վնասվածքներ» բառակապակցությամբ:

Ո՞վ չգիտի, որ միջպետական ճանապարհներից Երևան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրան հատվածն ամենից անմխիթար վիճակում գտնվողներից է, և տարի չկա, որ, անկախ եղանակից, այդ հատվածում նոր փոսեր չառաջանան: Իրականում, խնդիրը ոչ թե նշված հատվածում ասֆալտապատում անել-չանելն է, այլ գոյացած փոսերը վերացնելը, քանի որ շատ են այն հատվածները, որտեղ վարորդները ստիպված են լինում կյանքի ու մահու կռիվ տալով պայքարել, որ մեքենայով հանդերձ մոտակա բարձունքից չգահավիժեն:

Հարցին արդեն արձագանքել է ՏԿ նախարարությունը՝ նշելով, որ Սիսիան-Գորիս մայրուղու վիճակին ծանոթանալու նպատակով այդտեղ է եղել նաև նախարար Գագիկ Բեգլարյանը և համապատասխան առաջարկներ ներկայացրել կառավարությանը: Բայց, իրականում, պետք էր, որ նախարարը ոչ թե խնդիրը բարձրաձայնելուց հետո տեղում լիներ, ավելի վաղ:

Ինչ վերաբերում է մնացած միջպետական մայրուղիներին, ապա դրանք էլ մի լավ օրի չեն: Ամեն տարի փոսերը թեթև լցնելով ու ասֆալտե շպարով ծածկելով՝ Տրանսպորտի և կապի նախարարությունը հաշվետվություններ է ներկայացնում կառավարությանը, բայց իրականում ոչ մի հարց էլ հիմնովին չի լուծվում:

Տպավորությունն այնպիսին է, որ նշված գերատեսչությունը նստած սպասում է, որ մայրուղիների կամ հարակից պատվարների քարերը թափվեն, ճանապարհները փակվեն, հետո նոր միայն տեղից շարժվի, որոշ կոսմետիկ վերանորոգումներ կատարի:
Կարծես իշխանությունները հանգիստ նստած սպասում են, թե փոսերը երբ կբացվեն, որ մի երկու բահ հող ու ավազ լցնեն, քանի որ իրենք այդ ճանապարհներով ո´չ երթևեկում են, ո´չ էլ նման փորձություն հաղթահարում: Նրանք նման բաներից վաղուց ապահովագրված են, քանի որ երկար ճանապարհներ գնալիս միայն ուղղաթիռով են մեկնում:

Դրա համար էլ պատկան գերատեսչությունում հանգիստ ու խաղաղ «Հյուսիս-Հարավ» ավտոմայրուղին են միայն կառուցապատում, այդ ֆոնին նկարվում ու ասուլիսներ կազմակերպում: Դա հասկանալի է, քանի որ այդ մայրուղու կառուցապատման վրա «դրված» գումարները ոչ մի աղերս չունեն եղած մայրուղիները պահպանելու վրա ծախսվող գումարների հետ: Ինչո՞ւ պետք է իրենց նեղություն տան ու սուղ ժամանակը քանդվող ճանապարհները փլուզվելուց փրկելու մասին մտածեն, քանի որ այդտեղ ո´չ փող կա, ո´չ շահ:

Իրականում պետք չէ դրսում վերապատրաստված բարձրակարգ մասնագետ լինել՝ հասկանալու համար, թե միջպետական մայրուղիներին հերթական փոսը որտեղ կարող է բացվել: Դրանք այնքան ակնառու են, որ հեռվից էլ անզեն աչքով երևում են: Ոչ թե պետք է գարնանը փոսերը հաշվել, այլ դրանով պետք է զբաղվել ողջ տարին՝ անկախ եղանակից:

Ինչ վերաբերում է «Հյուսիս-Հարավին», ապա այստեղ էլ շատ հարցեր կան, բայց դրանց հետո կանդրադառնանք: Ի դեպ, մեծ հարցականի տակ է, թե այդքան միլիոններ ու ռեսուրս ծախսելուց հետո իրականում այն որքանո՞վ կդիմանա ծանր ռազմական տեխնիկայի ծանրությանը: Հետաքրքիր է, թե այդ ժամանակ ինչ «լոլոներ» կհորինի պատկան գերատեսչությունը ու որքանով այն արդարացում կդառնա:

Ինչ վերաբերում է ճեղքված ու կիսված ավտոմայրուղիների մեղքը ձմռան ու ձյան վրա գցելուն և ոլորտի պատասխանատուների անգործությունը պարտակելու փորձերին, նշենք, որ մոլորակի հյուսիսային կիսագնդի բազմաթիվ երկրներում տարվա 6-8 ամիսը ձմեռ է, բայց, զարմանալիորեն, նրանց ճանապարհները ո´չ ճեղքվում են, ո´չ էլ:

Մեղքը ձմռան վրա գցելուց առաջ հիշեք, որ ձեր կատարած «աշխատանքը» շատ մոտ է անգործություն ցուցաբերելուն, իսկ բոլոր մեղայականներն ու արդարացումներն ավելի շատ ծիծաղ են առաջացնում, քան մտահոգություն: Մնում է արձանագրել, որ քառօրյա պատերազմի քննությունից Տրանսպորտի և կապի նախարարությունը ոչ թե երկու, այլ զրո է ստացել:

Արմինե Գրիգորյան

Никол Пашинян - обвиняемый: какие решения в отношении него принял Трибунал Национальной Гордости? «Паст» Выразить народное недоверие и презрение к Николу Пашиняну:. Решение Трибунала Национальной Гордости: «Паст» «Армянские Орлы» приветствует решение Национального Трибунала: Хачик Асрян27-28 сентября состоялась международная конференция «Mining Armenia», объединившая ведущих спикеров отраслиIdram Junior и Koreez подвели итоги конкурса финансового образования JuniusДенежные переводы UBPay стали доступны в мобильном приложении ЮнибанкаВместо того, чтобы Армения требовала,Азербайджан все еще поднимает вопрос о компенсации «Никол Пашинян и его соратники из «Гражданского договора» сами попросят, чтобы правоохранительные органы арестовали их и заключили под стражу»: «Паст» Были, есть и будем: в Ереванском филиале РЭУ им. Г.В. Плеханова состоялось мероприятие памяти павших воинов 44-дневной войны Конкурс «С любовью к учителю!»Комфортные путешествия с премиальными картами IDBankВластная пропагандистская машина в потрясении: Аршак Карапетян снова стал мишенью Ответственность за сдачу земель возложили на военных։ Карапетян Компания Ucom опубликовала аудиторский отчет о финансовых результатах за 2023 год Система UBPay присоединилась к международной ассоциации IAMTNСША продолжает превращать Армению в центр столкновения крупных геополитических игроков. Пашинян совершил грубое нарушение Конституции: Карапетян У власти нет полномочий изменить границы: Карапетян Ни власти РА, ни Национальное собрание не имеют полномочий на делимитацию границы, народ не дал им этого права: Аршак Карапетян Приказ не сопротивляться поступил из Армении в Арцах: Карапетян Зерно, удобрения и топливо: АНО «Евразия» окажет гумпомощь аграриям Гагаузии«У лающей собаки нет зубов, чтобы кусаться»: «Гражданский договор» снова демонстрирует свои страхиВаагн Хачатурян присвоил воинское звание генерал-майора начальнику Ереванского городского управления СНБ Размику Микаеляну Мы ответственны за судьбу армянства перед будущими поколениями: Послание Аршака Карапетяна по случаю Дня Независимости «Ухудшение отношений с ЕАЭС может иметь цепные и катастрофические последствия для Республики Армения» - Аршак Карапетян По следам скандальных записей В Армении отметили День астрономии Поправки в Конституции должны быть направлены не на отказ от исторической правды, а на сохранение государственности и территориальной целостности: Аршак Карапетян «Паст». Никол Пашинян в своем «репертуаре». Кто бросит ему спасательный круг? От армянского варенья до казахского шоколада: первый сетевой магазин «Евразия» открыли в МосквеОсновные функции армянской диаспоры на современном этапе и необходимость принятия государственной концепции по отношению к Диаспоре Всё тайное рано или поздно становится явным Старый Ереван: Новый филиал IDBank-а в эксклюзивном форматеСколько снарядов нужно купить, чтобы эти Индийские артиллерийские средства дали результат? Аршак Карапетян Еще одна солнечная электростанция компании Ucom и SunChild установлена ​​в поселке Чакатен «Подарок» власти Аршаку КарапетянуОтношения Армении с Россией должны быть на самом важном месте, а у Запада нет того продукта безопасности, который он может предоставить Армении: Аршак КарапетянАНО «‎Евразия» открывает первый сетевой магазин-кафе, в котором будет представлена также продукция из АрменииВИДЕО։ Диаспора имеет серьзный потнциал для обеспечения безопасности Армении: КарапетянДиаспора имеет серьезный потенциал для обеспечения безопасности Армении: Карапетян Ucom и Impact Hub Yerevan дали старт программе Ucom Fellowship Миф о либерализации визового режима ЕС представляет новую опасность для Армении. «Паст» Важно сосредоточиться на национальных интересах, то есть положить конец изменению внешних приоритетов: Аршак Карапетян Активисты АНО «Евразия» поднялись на вершину Арарата Арцаху должен быть возвращен его исторический статус, и власти Азербайджана не смогут отменить это: Аршак Карапетян «Паст». Кому выгодно выбрасывать подобную ​​«информацию» в поле? Армению ждут трудные времена: Аршак Карапетян Диаспору необходимо вовлекать в дела управления государством։ Карапетян Ucom будет сотрудничать с самой престижной конференцией в отрасли консалтинга — Международной конференцией CMCNokia и Team Telecom Armenia открывают доступ к услугам по технологии 25G PON по всей Армении