Հայկական ապրանքանիշը ներկայացվել է CPM-Moscow նորաձևության միջազգային ցուցահանդեսում
КультураՄոսկվայի «Expocentre» կենտրոնում օգոստոսի 30-ից սեպտեմբերի 2-ը անցկացվող Արևելյան Եվրոպայի խոշորագույն CPM նորաձևության միջազգային ցուցահանդեսին, որտեղ 27 մասնակից երկրներ ներկայացնում են 1000 հավաքածու, ներկայացուցիչ ունի նաեւ Հայաստանը: Ինչպես տեղեկանում ենք ՀՀ տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարության տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնից, հայկական նորաձևության «5900 BC» ապրանքանիշն այս միջոցառմանը մասնակցում է հինգերորդ անգամ՝ ներկայանալով իր վեցերորդ՝ գարուն/ամառ 2018 հավաքածուով: Ավելի քան 22 000 այցելուների զգալի մեծամասնությունը կազմում են նորաձև հագուստի արտադրության և վաճառքի ոլորտները ներկայացնող մասնագետներ: Ապրանքանիշն առաջին անգամ ներկայանում է նաև նորաձև կոշիկների հավաքածուով։ Հագուստի նորաստեղծ գարուն-ամառ 2018 հավաքածուն երեք օր շարունակ կներկայացվի նաև ցուցահանդեսի շրջանակներում կազմակերպվող նորաձևության ցուցադրությունների ընթացքում։ Ցուցահանդեսին մասնակցում են նաև Հայաստանի հագուստի և կոշկեղենի արտադրության ոլորտը ներկայացնող ծրագրի 16 շահառու ընկերություններ։
«5900 BC» ապրանքանիշը ՄԱԱԶԿ (UNIDO) «Հայաստանի արտահանման ուղղվածություն ունեցող ճյուղերի մրցունակության բարձրացում արդիականացման և շուկան մատչելի դարձնելու միջոցով» ծրագրում ընդգրկված հագուստ և կոշկեղեն արտադրող հայ մասնագետների և իտալացի փորձագետների համատեղ ստեղծագործական աշխատանքի արդյունքն է:
2014թ. սեպտեմբերին մեկնարկած ծրագիրը միտված է Հայաստանում հագուստի և կոշկեղենի արտադրության ավանդույթների վերականգնմանը և զարգացմանը: 2017 թվականին մեկնարկել է ծրագրի երկրորդ փուլը ՄԱԱԶԿ և Տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարար Սուրեն Կարայանի միջև ստորագրված հուշագրով՝ ներգրավելով այս անգամ նաև կոշիկի արտադրության ոլորտը։
ՌԴ-ում ՀՀ առևտրային ներկայացուցիչ Կարեն Ասոյանի խոսքով` արևելյան Եվրոպայի խոշորագույն ցուցահանդեսներին, մասնավորապես այսօրվա ցուցահանդեսին Հայաստանի շուրջ 16 արտադրողների մասնակցությունը և հաջորդ մասնակցությունը խոսում է այն մասին, որ այն ծրագրերը, որոնք մշակված են Հայաստանում, մասնավորապես ՀՀ կառավարության և ՀՀ տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարության կողմից տալիս են իրենց ռեալ արդյունքները: «Դրա մասին է վկայում նաև վիճակագրական տվյալների ուսումնասիրությունը: Ես կարող եմ մեծ պարծանքով նշել, որ 2016թ և 2017թ. առաջին կիսամյակի կտրվածքով պատրաստի հագուստի ներմուծումը ռուսական շուկա աճել է ոչ թե մի քանի տոկոսով, այլ մի քանի տասնյակ անգամ: Եվ տեսնելով այս հետաքրքրությունը, կարող եմ ասել, որ մեր արտահանման ծավալների աճի դինամիկան հաջողությամբ կշարունակվի: Հույս ունենք, որ տարեվերջին մենք կտեսնենք ավելի զգալի աճ, հայաստանյան թեթև արդյունաբերության արտադրանքի ռուսական շուկա ներմուծման»,-ասել է նա::
ՄԱԱԶԿ ծրագրի համակարգող Արաքսյա Գրիգորյանը նշել է, որ 2017թ. կլինի բեկումնային տարի թեթև արդյունաբերության զարգացման համար: «Դրան նպաստել է իհարկե և կառավարության աջակցությունը` ի դեմս տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարության, UNIDO-ի և՛ միջազգային և՛ ազգային փորձագետների անմիջական աջակցությունը հագուստի և կոշիկի ոլորտում: Առաջին անգամ այստեղ ներկայացված է նաև հայկական կոշիկը և կարծում ենք, որ CPM–ում սա կլինի հետաքրքիր նաև ռուսական գնորդների համար: Ռուսական ցանցերը պատրաստակամ են տեղադրելու նորանոր պատվերներ և ընդլայնելու իրենց համագործակցությունը Հայաստանի հետ»,-նշել է նա:
Ռուսական ցանցի ներկայացուցիչ Մաքսիմ Կլիշենկոն տպավորված էր հայկական տաղավարով: «Սկսում ենք աշխատել Յունիդո ծրագրի հետ: Շատ հետաքրքիր ծրագիր է, շատ պրոֆեսիոնալ թիմ է: Հիմա Հայաստանի արտադրությունը վերելք է ապրում: Շատ մեծ ներդրումներ են արվում, ինչպես կառավարության, այնպես էլ մասնավոր ներդրողների կողմից: Այնպես, որ հուսով ենք, որ հաջորդ սեզոնին արդեն կունենանք փորձնական պատվերներ, իսկ հետագայում նաև մասսայական»,-հավելել է նա::
Ռուսական ցանցի ներկայացուցիչ, արտադրության գծով տնօրեն