Որևէ օրենքի փոփոխության դրական կամ բացասական գնահատականը տալու համար որոշակի ժամանակահատված է հարկավոր. ՃՈ պետ
Երթևեկության մի շարք կանոնների խախտման համար նախատեսված տուգանքների փոփոխության մասին օրինագիծն արդեն ուժի մեջ է: Ի՞նչ կտա այն վարորդներին և ինչպես կազդի երթևեկության անվտանգության վրա: Tert.am-ն այս և մի քանի այլ հարցերի շուրջ զրուցեց ՀՀ Ճանապարհային ոստիկանության պետ Արսեն Գալստյանի հետ:
-Նախ, որևէ օրենքի փոփոխության դրական կամ բացասական գնահատականը տալու համար որոշակի ժամանակահատված է հարկավոր: Մեկ տարվա ընթացքում հնարավոր չէ դրա հետևանքների մասին խոսել, առնվազն տարեկան կտրված է պետք, որպեսզի գնահատականը լինի հստակ: Այնուամենայնիվ, բարոյական իմաստով որպես դրական քայլ դեպի տրանսպորտային միջոցի վարորդը՝ դրական է, եթե հաշվի առնենք, որ այնպիսի իրավախախտումները, որոնք կարող էին որոշակի դեպքերում լինել անփութության հետևանք, նման դեպքերում տուգանքների չափերն իջեցվեցին:
-Պարո՛ն Գալստյան, արագաչափերի ու տեսախցիկների արձանագրած խախտումների վերաբերյալ տուգանքների ծանուցումները հաճախ վարորդները չեն ստանում, հետևաբար, վճարումներ չեն կատարում, ինչից հետո խախտումներ կատարած վարորդների հաշիվների վրա կալանք է դրվում: Ձեր վերաբերմունքն այս երևույթին թե՛ մարդկային տեսակետից, թե՛ որպես պաշտոնյա:
-Ձեր ասած խնդիրն իրականում առկա է: Մենք պայմանագիր ունենք «Հայփոստ» կազմակերպության հետ, որոնք մեր որոշումներն առաքում են հասցեատերերին: Այստեղ նաև փոստատարի պատասխանատվության հարցն է: Կրկնում եմ՝ Ձեր կողմից առաջադրված հարցը կա, ուղղակի դա ճանապարհային ոստիկանության հետ կապված չէ, դա զուտ փոստատարի պատասխանատվությունն է, որ ինքը նորմալ այցելի բոլոր հասցեները և հասցեատերերին տեղեկացնի: Շատ անգամ ամառային արձակուրդների ժամանակահատվածում հասցեատերերը տանը չեն լինում, ծրարը հարևանին են տալիս, կամ փոստատարը կտրոնը թողնում է դռան վրա, որպեսզի քաղաքացին տեսնի, որ ինքը ծրար ունի և գնա «Հայփոստ»-ից ստանա: Հաշվի առնելով նաև այն հանգամանքը, որ քաղաքացին տեղեկացված չի լինում, և, ըստ օրենքի, արդեն 60 օրն անցնելուց հետո տուգանքը հնգապատկվում է և 6 ամսվա ընթացքում արդեն ուղարկվում է ԴԱՀԿ։ Մենք ԴԱՀԿ պահանջը ներկայացնում ենք մայր գումարով՝ առանց տույժերը հաշվարկելու, հաշվի առնելով, որ քաղաքացին անձամբ ինքը չի տեղեկացել: Որոշ դեպքերում առկա է նաև տրանսպորտային միջոցների սեփականատերերի պատասխանատվությունը, նրանք փոխում են իրենց բնակության կամ հաշվառման վայրը և սահմանված կարգով տրանսպորտային միջոցի հաշվառում չեն իրականացնում, հետևաբար ճանապարհային ոստիկանությունը տիրապետելով այն հաշվառման հասցեին, որը եղել է նախկինում, փոստային առաքանին ուղարկում է տվյալ հասցեով: Այսինքն, որոշ դեպքերում կա նաև տրանսպորտային միջոցի սեփականատերերի պատասխանատվությունը, որ իրենք պետք է տրանսպորտային միջոցները պատշաճ կարգով հաշվառեն:
-Տեսախցիկների և արագաչափերի ներդրումից հետո վթարների թվի նվազում կա՞: Ի՞նչ շոշափելի արդյունք ունեցանք:
-Շոշափելի արդյունք կա. նախևառաջ բոլորի համար էլ արդեն տեսանելի է, որ Երևան քաղաքում երթևեկությունը զգալի կարգավորվել է, կարելի է ասել, որ երթևեկության կուլտուրան նկատելի բարձրացել է: Ինչ վերաբերում է արձանագրված խախտումներին և դրանց հետևանքներին, կարևորն այն է, որ ունենք մահվան ելքով վթարների պակաս: Հենց այսօր կարող ենք ասել, որ նախորդ տարվա նույն օրվա համեմատ ունենք մահվան 20 դեպքով պակաս ցուցանիշ: Իսկ յուրաքանչյուր հաջորդ տարվա նվազումը հաշվարկվում է նախորդ տարվա արդեն իսկ նվազած ցուցանիշով: Բացի այդ, Երևան քաղաքի խաչմերուկներում տեսախցիկների առկայությունը շատ դեպքերում օգնել է բացահայտել այլ հանցագործություններ ևս:
-Տարվա այս ժամանակահատվածում Երևան-Սևան ավտոճանապարհի երթևեկությունն ինչպե՞ս է կանոնակարգվում:
-Ինչպես նախորդ տարիներին, այս տարի ևս ամառային այս արձակուրդների ընթացքում Երևան-Սևան ճանապարհին ուժեղացվում է ծառայությունը: Պարեկային երթուղիները բոլորը մոտեցվում են հիմնական ճանապարհին,առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձվում հանգստյան՝ շաբաթ և կիրակի օրերի վրա, և երեկոյան մեծ հոսքի ժամանակ, եթե կարիք լինում է, ճանապարհային ոստիկանության մեքենաները հոսքեր են ստեղծում և ըստ հոսքերի թույլատրելի արագությամբ մինչև Երևան ուղեկցում են մեքենաներին, որպեսզի վարորդները դրանից արագ հնարավորություն չունենան երթևեկելու:Անհրաժեշտության դեպքում նաև վազանցի հնարավորություն փնտրող և առավել աչքի ընկնող վարորդներին, որոնց մեքենաների ընթացքն ուշադրություն է հրավիրում, նրանց մեքենաները կանգնեցվում և ստուգվում են ոգելից խմիչքի օգտագործված լինել-չլինելը:
-Մոտ 10 օրից նոր ուսումնական տարին է սկսվում: Կրթօջախների շրջակայքում ինչպե՞ս է իրականացվելու աշակերտների անվտանգության հարցը:
-Նախկինում սեպտեմբերի առաջին տասնօրյակում ուժեղացված ծառայությունների էին իրականացվում կրթական օջախների մոտ, սակայն ոստիկանության պետ պարոն Գասպարյանի գալուց հետո մեր առջև խնդիր դրվեց ուժեղացված ծառայությունը կազմակերպել դպրոցների մոտ ամբողջ սեպտեմբեր ամսին: Ամբողջ մեկ ամսվա ընթացքում մեր պարեկները դպրոցների դասաժամերի ընթացքում պարտադիր ծառայություն են կատարելու դպրոցների հարակից տարածքներում: Բացի դրանից, օգոստոսի 25-ից մեր ՃՈ խմբերը կսկսեն այցելել դպրոցներ, հանդիպել տնօրենների հետ, փորձում ենք հասկանալ նրան խնդիրները՝ դեպի դպրոցներ ճանապարհների հետ կապված, եթե անհրաժեշտություն կա անցումներով, ինչու չէ, նաև լուսացուցային օբյեկտներով կահավորելու հարցերում աջակից լինել: Դպրոցների տնօրենների պահանջների գրեթե 90 տոկոսը կատարվում է: Հատուկ մշակված պլաններով տարրական, միջին և բարձր դասարանցիների համար սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում դպրոցներում ուսումնական պարապմունքներ են անցկացվում ճանապարհային երթևեկության թեմաներով: