Պար­ծե­նա­լու չա­փա­բա­ժի­նը, վա­րոր­դա­կան իրա­վունք գնե­լու մո­լուցքն ու ան­կա­շառ լի­նե­լու ար­դյուն­քը. «Փաստ»

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Վարորդական վկայականի ստացման զարտուղի մեխանիզմների մասին բազմիցս է խոսվել: Մյուս կողմից՝ փորձագիտական շրջանակներում միշտ առաջ է քաշվել վկայական ստանալու կարգում փոփոխություններ մտցնելու հարցը: «Վարորդի ընկեր» հ/կ համահիմնադիր, ՀՀ ոստիկանության պետին կից հասարակական խորհրդի անդամ Սերգեյ Ղահրամանյանի հետ թեմային առնչվող մի շարք հարցեր ենք քննարկել: 

Նախ՝ ինչ վերաբերում է գործող կարգին, մեր զրուցակիցն առաջին հերթին բերում է իր օրինակը ու հետո նշում, որ շատերն են ասում՝ ներկայիս կարգը հեշտ է, պարզ է ու ոչ մի դժվարություն չկա: «Բայց, միևնույն ժամանակ, ասում էին, որ նման քննություն հանձնելուց հետո երթևեկության մեջ մեքենա վարելն այդքան էլ հեշտ չէ: Այսինքն, քննությունն այդքան էլ բավարար չէ ներկա երթևեկության մեջ անխափան վարելու համար»,-ասաց նա ու հավելեց, որ նախորդ տարվա վերջից սկսած՝ որոշ քննարկումներ են սկսվել, և փոփոխություններ են նախատեսվում: 

«Այժմ դեռ ոստիկանության կողմից է նախապատրաստվում, մենք դեռևս առարկայական քննարկումների մասնակից չենք եղել, բայց թե՛ մեր, թե՛ նրանց հիմնական դիտարկումն այն է, որ քննությունը պետք է ոչ թե բարդացվի կամ հեշտացվի, այլ այնպես արվի, որ ավելի մոտ լինի ներկայիս երթևեկության կարգ ու կանոնին, պահանջներին: Քննությունը դժվարացնելու որևէ հարց չկա, խնդիրն այն է, որ մարդիկ այդ քննությունները հանձնելուց հետո այժմյան երթևեկության մեջ անսխալ վարեն: Ընթացակարգը դեռ  մանրամասն կքննարկվի, բայց, ամեն դեպքում, առաջարկել ենք, որ գործնական երկու քննություն լինի, մեկը՝ ավտոդրոմում, մյուսը՝ բաց երթևեկության մեջ»,-ասաց նա:

Ինչ վերաբերում է գումարով վարորդական վկայական ձեռք բերելու սովորությանը, ձևավորված մենթալիտետին, Ս. Ղահրամանյանը նշեց. «Կոպիտ է հնչում, բայց այստեղ, կարծում եմ, պահանջարկն է ծնել առաջարկ: Այն, որ նախկինում վարորդական իրավունքի տրամադրման որոշ կոռուպցիոն մեխանիզմներ էին գործում, մեր այդ մտահոգությունը նախկինում մշտապես ապացուցվել է: Բայց կարող եմ ասել, որ այսօր այլևս կոռուպցիոն մեխանիզմներ, շղթաներ չկան: Արդեն 4 տարի հետևելով ու վերլուծելով իրավիճակը՝ կարող եմ ասել, որ ՃՈ տեսուչները դիտավորյալ ոչինչ չեն անում: Այսինքն, արհեստական խոչընդոտներ չեն ստեղծում, որ քննությունից կտրվեն: Մարդիկ էլ են նշել այդ մասին: Այս տարիների ընթացքում մենք երբեք նման բողոքներ չենք ստացել, բայց շշուկներ միշտ եղել են: Ըստ իս՝ այդ շշուկները եղել են հենց այն մարդկանց կողմից, որոնք նախկինում միջնորդի դեր են կատարել վարորդական իրավունք ձեռք բերել ցանկացողների ու տեսուչների միջև, ինչը նաև իրենց «աշխատանքն» է եղել: Բացի այդ, այո, այստեղ կա նաև մենթալիտետի խնդիր. մարդիկ չեն ուզում 28 հազար դրամ տալ և քննություն հանձնել, այլ ուզում են, օրինակ, 280 հազար դրամ տալ ու վարորդական իրավունք ստանալ»:

Այդ առումով Ս. Ղահրամանյանը շեշտեց՝ երթևեկության մեջ նախ գիտելիքներ են պետք. «Մարդը պետք է գիտակցի, որ ցանկացած խախտում հենց իր սեփական կյանքն է վտանգում»:

Նա նշեց, որ 2018թ. ապրիլ-մայիս ամիսներից հետո կոռուպցիոն շղթաներն ու մեխանիզմներն ինչ-որ առումով վերացել են. «Արդյունքն այն է, որ տեսուչները չեն մտնում կոռուպցիոն գործարքների մեջ: Ի դեպ, մեր ժողովրդի մեջ պարծենալը շատ մեծ չափաբաժին ունի: Կարող են պարծենալ ու ասել՝ գիտեք, վարորդական գնեցի, իսկ Հայաստանն այնքան փոքր է, որ նման դեպքերից հետո տեսուչը օրերից մի օր կբռնվի»:

Անդրադառնալով ներկա իրավիճակին՝ նա հավելեց. «Անկաշառ ձևով վարորդական իրավունք ձեռք բերելու արդյունքները մենք կտեսնենք 5-7 տարի հետո, երբ կունենանք ավելի գիտակից վարորդներ»:

Վարորդական վկայական ստանալու գործընթացի վերաբերյալ Ս. Ղահրամանյանը նաև ուսումնասիրություն է կատարել: Նա մեզ տվյալներ փոխանցեց 2016, 2017, 2018 թթ. վերաբերյալ: Դրանք բավականին խոսուն են, և դրանց մենք մանրամասն կանդրադառնանք թերթի հաջորդ համարում:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 

Загрузка...
Դատախազը հրապարակում է Նորատուսցի Ալիկի և Չարբախցի Գեղամի խոսակցության գաղտնալսումը Վան Գոգի 2 գողացված կտավները, որոնք ձեռք էր բերել իտալացի մաֆիոզը, 16 տարի անց թանգարան են վերադարձվել (լուսանկարներ) Եվրոպայի լիգայի շաբաթվա խորհրդանշական հավաքականը (լուսանկար) Առանց նախապես տեղեկացնելու ՀԴՄ սարքի արգելափակումը՝ մարդու իրավուքների խախտում Օրենքը պետք է թիրախավորի փողերի լվացմամբ զբաղվողներին. վարչապետը` գույքի բռնագանձնման թեմայով քննարկումներին Էկվադորը, WikiLeaks-ն ու աշխարհ Նիկոլ Փաշինյանն աշխատանքից ազատել է Ամալյա Ենգոյանին Հայաստանում կա 300-ից ավելի սողանքային գոտի ՀՀ քաղաքական դաշտի «դավադրապաշտական» էլեմենտները Ամերիաբանկի նախաձեռնությամբ տեղի ունեցավ Դավիթ Յանի վարպետության դասը ՄՌԿ մասնագետների համար Կառավարությունն առաջարկում է հին անձնագրերի գործողության մեջ մնալու ժամկետը երկարեցնել 2 տարով (տեսանյութ) ՀՀ ոստիկանությունը հիշել է օրենքը և հորդորում է Ասում են՝ գյուղատնտեսությունից խի՞ չեք խոսում. տո լավ էլ խոսում եմ, հլա ասեք տեսնեմ ի՞նչ եք արել. Ծառուկյան Պետական տուրքի մասին օրենքն ընդունվեց Ամենամեծ պատասխանատվությունը «Իմ քայլի» վրա է, մեր վրա չի. Գագիկ Ծառուկյան (տեսանյութ) Բռնակոթում հորը սպանած 22-ամյա երիտասարդին մեղադրանք է առաջադրվել Սա ուղղակի պետտուրքի բարձրացման օրենք չէ. այն վերջնական ազդեցություն է ունենալու մեր կյանքի որակի վրա. Մանե Թանդիլյան (տեսանյութ) Դուք պատկերացնում եք, չէ՞, առհասարակ, ՀՀ-ում աշխատանքի հետ կապված խնդիրը որքան բարդ է. Վահե Էնֆիաջյան (տեսանյութ) Մեկ տարի անց փաստ է, որ ունենք ֆեյք կառավարություն՝ Փաշինյանի գլխավորությամբ. Շարմազանով Գազի գինն ուղիղ համեմատական է Պուտինի այցին. «Փաստ»
website by Sargssyan