Ереван, 03.Май.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Не пытайтесь пересекать красные линии, иначе я вам напомню о своей профессии: Аршак Карапетян АМИО банк выпускает облигации Генеральный директор Ucom прочитал лекцию во Французском университете в Армении Предложение Аршака Карапетяна о создании Трибунала Армянского национального достоинства открыло широкое поле профессиональных дискуссий “ФАКТ”. Что собираются построить американцы в Армении без какого-либо опыта? Трибунал Армянского национального достоинства рассмотрит преступления, совершенные режимом Пашиняна после 2018 года: Аршак Карапетян В мобильном приложении Юнибанка доступны переводы на карты Visa иностранных банков Трибунал Армянского национального достоинства серьезно расшатает основы действующей власти: Аршак Карапетян Обращение генерального директора ЗАО ЗММК Р.Н.Худолия по случаю Международного дня Труда Судебная система Армении не обладает достаточной независимостью, создание Трибунала Армянского национального достоинства является императивом сегодняшнего дня: Аршак Карапетян


Դավիթ Պեդանյան. «Եթե այս­պես շա­րու­նակ­վի, եր­թև­ե­կու­թյունն ուղ­ղա­կի կաթ­վա­ծա­հար է լի­նե­լու». «Փաստ»

Интервью

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

«Վարորդի ընկեր» իրավապաշտպան հ/կ փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը երթևեկության մեջ կրկին խնդիրներ է տեսնում, միևնույն ժամանակ սպասվելիք որոշ փոփոխություններից դրական ակնկալիքներ ունի:

Նշենք, որ 2019 թ.առաջին եռամսյակում նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների հետևանքով զոհված քաղաքացիների թիվը նվազել է 17.3 տոկոսով: Այս մասին գրառել էր վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը՝ հավելելով, որ այս արդյունքը գրանցվել է այն դեպքում, երբ ավտոմեքենաների թիվն էականորեն ավելացել է, իսկ արագաչափերով եւ տեսախցիկների տուգանքները նվազել են շուրջ 51 հազարով:

Մինչ խնդիրներին անցնելը, անդրադառնալով նախ վերոնշյալ ցուցանիշին, Դ. Պեդանյանն ընդգծեց. «Տվյալների մասով ոչինչ չեմ կարող ասել, բայց, ընդհանուր առմամբ, երթևեկության մեջ այդպիսի կտրուկ փոփոխություն չի եղել: Ամենայն հավանականությամբ, միգուցե, ինչ-որ ճանապարհների որոշ հատվածներում վարորդների զգոնության մակարդակն է որոշ չափով բարձրացել: Բացի այդ, ՃՈ-ում մարդիկ նույն քանակով են ծառայություն իրականացնում, ուղղակի, միգուցե, սկսել են ավելի պարտաճանաչ իրականացնել: Թեև վարորդների կողմից հակասական կարծիքներ կան, բայց, ըստ իս, ծառայության որակն ինչ-որ չափով բարձրացել է: Միաժամանակ կարող եմ արձանագրել, որ ՃՈ ծառայողների ինչ-որ հատվածի մոտ կոռուպցիայի վերացմանը զուգընթաց մոտիվացիան ամբողջությամբ կորել է: Սա ժամանակի հարց է, և համակարգը պետք է թարմացվի նոր կադրերով»:

Ինչ վերաբերում է տուգանքներին, նա նշեց, որ հիմա անիմաստ տուգանքներ այլևս չկան: Դ. Պեդանյանը միաժամանակ հիշեցրեց նախորդ տարի արված հայտարարությունը, թե մարդիկ տուգանելու համար չեն:

«Իրականում շատ պիտանի և անհրաժեշտ հայտարարություն էր, բայց նման կերպով հայտարարելը հանգեցրեց նրան, որ շատ վարորդներ սկսեցին առիթից օգտվել: Ավելի ճիշտ կլիներ, որ ներքին կարգով արվեր: Իսկ այսպես վարորդները սկսեցին ավելի շատ խախտումներ անել այն մտքով, որ, միևնույն է, իրեն չեն տուգանելու, ու քանի որ ՃՈ տեսուչը գումար չի վերցնում, չի ցանկանա վատամարդ դուրս գալ ու չի տուգանի: Հիմա հստակ կարող եմ ասել, որ արագության մեծ գերազանցումները տուգանում են, բայց որոշ դեպքերում դրանք փոխարինվում են այլ, օրինակ, ամրագոտու տուգանքով: Սա մարդասիրական քայլ է, բայց իրականում կոռուպցիոն դրսևորման ձև է»,-ասաց նա:

Ինչպես ամիսներ առաջ, այնպես էլ այսօր մեր զրուցակիցը որոշ խնդիրների առումով խստացումն անխուսափելի է համարում:

«Խոսքն առօրյա մանր խախտումների մասին չէ, որոնք կյանքի և առողջության համար վտանգ չեն ներկայացնում: Պետք է նշել, որ բավականին շատացել են լկտի վարողները: Նման դեպքերի մասին հաճախ ահազանգում են նաև համացանցում, մարդիկ տեսանյութեր են տարածում, ՃՈ-ն էլ արձագանքում է տուգանքների տեսքով: Համենայն դեպս, նախկինում այդ խախտումների առումով նման ինտենսիվություն չկար: Հիմա նույնիսկ ստեղծվել են խմբեր, որ այդ ամենը հասցնեն ՃՈ-ին, որովհետև խնդիրը հասել է այն աստիճանի, երբ միջամտության կարիք կա»,-նշեց հ/կ փոխնախագահը՝ ընդգծելով, որ, այնուամենայնիվ, առաջիկայում լավ նորություններ ևս սպասվում են, որոնք իրենց հերթին կարող են բարելավել երթևեկությունը:

«Օրինակներից մեկն այն է, որ ՃՈ շրջիկ ծառայություն են կատարելու նաև պարեկապահակային ծառայողները: Արդյունքում շրջիկ ծառայողների քանակը կավելանա, ինչն էլ իր հերթին բավականին կբարձրացնի զգոնությունը: Երկրորդը խոստացված բալային համակարգի ներդրումն է, ինչը ևս զգալի փոփոխություններ կբերի հատկապես վթարների հետևանքով մահացությունների դեպքերի նվազման առումով»,-նկատեց Դ. Պեդանյանը:

Ինչ վերաբերում է այնպիսի խնդիրներին, որոնք կարճաժամկետ լուծումներ են պահանջում, մեր զրուցակիցը մատնանշեց խցանումները:

«2017թ. համեմատ 2018թ.-ին ավտոմեքենաների մուտքերի մոտ 30 տոկոսով աճ կա: Այս տարի շատ ավելի մեծ ցուցանիշ է սպասվում, քանի որ 2020 թվականից ԵՏՄ համաձայնագրի շրջանակներում երրորդ երկրից ներկրվող մեքենաների մաքսազերծման գինը բարձրանալու է: Հետևաբար, մարդիկ հիմա ամեն գնով փորձում են մեքենաներ բերել: Այս տարի, ըստ իս, մեքենաների թվաքանակի բում է լինելու: Եթե այսպես շարունակվի, մեր երթևեկությունն ուղղակի կաթվածահար է լինելու»,-նշեց նա:

Իսկ թե ի՞նչ է պետք այդ իրավիճակից խուսափելու համար, Դ. Պեդանյանը ասաց. «Երևանի կենտրոնից հանել բոլոր այն կառույցները, որոնց պատճառով մեքենաների մեծ ներհոսք է լինում: Խոսքը պետական հիմնարկների մասին է: Այս մասին պաշտոնյաների մակարդակով բազմիցս խոսվել է, բայց հարցը ձգձգվում է»:

Նա օրինակ բերեց ավտոմաքսատունը Երևանից Գյումրի տեղափոխելու հանձնարարականը. «Բայց սա գործընթաց է, որը տևելու է մի քանի ամիս, իսկ մենք չգիտենք, թե մի քանի ամիս հետո այստեղից ընդհանրապես մեքենա հնարավոր կլինի՞ դուրս հանել, թե՞ ոչ: Վաղուց պետք է տեղափոխած լինեին: Հիմա խոսքը կոնկրետ նախարարությունների մասին է: Միայն ՊՆ-ն է, որ Երևանի ծայրամասում է, իսկ մնացածը կենտրոնում են: Նախարարությունները տեղափոխելու մասին մինչև ընտրություններն էր հայտարարվում: Եթե գործընթացն անցած տարի սկսվեր, գոնե երկու նախարարություն տեղափոխվեր, ապա որոշակի լուծում կլիներ: Բայց փաստն այն է, որ գործընթաց դեռ չկա»:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 

 

Не пытайтесь пересекать красные линии, иначе я вам напомню о своей профессии: Аршак Карапетян Сила одного драма - благотворительной общественной организации «Дорога жизни»АМИО банк выпускает облигации Генеральный директор Ucom прочитал лекцию во Французском университете в Армении Предложение Аршака Карапетяна о создании Трибунала Армянского национального достоинства открыло широкое поле профессиональных дискуссий Амио Банк принял участие в Career City Fest 2K24 “ФАКТ”. Что собираются построить американцы в Армении без какого-либо опыта?Трибунал Армянского национального достоинства рассмотрит преступления, совершенные режимом Пашиняна после 2018 года: Аршак Карапетян В мобильном приложении Юнибанка доступны переводы на карты Visa иностранных банков Трибунал Армянского национального достоинства серьезно расшатает основы действующей власти: Аршак Карапетян Обращение генерального директора ЗАО ЗММК Р.Н.Худолия по случаю Международного дня ТрудаЕщё больше улыбок в городе. Филиал Амио Банка «Кентрон» вновь открытСудебная система Армении не обладает достаточной независимостью, создание Трибунала Армянского национального достоинства является императивом сегодняшнего дня: Аршак Карапетян Idram и IDBank на фестивале Career City FestНефть снижается после роста по итогам прошлой недели Фонд гюмрийского дома-музея Ованеса Шираза пополнился новыми экспонатами Непал намерен использовать беспилотники для удаления мусора с Эвереста В Армению прибыл кардинал Жан-Марк Авелин, архиепископ Марселя Казахстан на встрече глав МИД Армении и Азербайджана не будет выступать посредником В связи с инцидентом в Цицернакаберд арестован один человек Создание Трибунала Армянского национального достоинства является необходимостью։ Аршак Карапетян В Ираке ввели наказание до 15 лет тюрьмы за однополые отношения Акции протеста в Армении против односторонних уступок: Перекрыта трасса Ереван – Армавир В США задержали кандидата в президенты Госдеп США: Блинкен провел телефонные разговоры с Пашиняном и Алиевым Создание Трибунала Армянского Национального Достоинства является необходимостью: Аршак Карапетян Что случилось с вопросом «Общественного трибунала национальной гордости»? Будет ли Аршак Карапетян последовательным? «Паст» Idram и IDBank - участники фестиваля Career City FestUcom обеспечил бесплатным интернетом четыре остановки в общинах Иджевана Движущая часть Общественного трибунала национальной гордости уже приведена в действие: Аршак Карапетян Еще одна пощечина Пашиняну от его «любимого» Запада: «Паст» В Дубае 23-24 апреля проходит международный бизнес-форум "Мир возможностей"Аршак Карапетян заявил о начале акций неповиновения Единственный вариант не выполнять требования Турции и Азербайджана – избавиться от режима Пашиняна: Аршак Карапетян ВТБ (Армения) обновил линейку вкладов для населения Ситуация, сложившаяся в Тавуше, является следствием ошибок, допущенных Пашиняном на дипломатическом поле: Аршак Карапетян Заявление о внутренней ситуации в Армении Руководители сел Тавушской области встретятся с Мгером Григоряном в Ереване Дэвид Бекхэм подал в суд на актера Марка Уолберга, требуя возмещения в $10 млн Сельчане продолжают блокировать участок Киранц-Воскепар межгосударственной дороги Армения-Грузия Рейсы в Ереван и из Еревана задерживаются из-за работ на взлетно-посадочной полосе Фоден назвал свою символическую сборную Премьер-лиги всех времен Представители Греции и Турции обсудят меры укрепления доверия на встрече в Афинах Сеул сообщил о запуске КНДР ракеты в направлении Японского моря Участок Киранц-Воскепар межгосударственной дороги Армения-Грузия остается закрытым Создавшаяся ситуация – результат ошибок Никола Пашиняна։ это дипломатический нонсенс: Аршак Карапетян ,,Паст’’:то о чем говорили члены партии ,,Гражданский договор’’ и что было сделано диаметрально противоположно: 20 примеров .Допущение ошибки на дипломатическом поле может стать фатальным, особенно для Армении: Аршак КарапетянКешбэк до 10% от GetTransfer с картами IDBankРеальные политические причины «форсажа» Запада в региональных процессах.