Բացահայտում ենք մեր կողքն ապրող ու ստեղծագործող անձանց

Արթուր Սարգսյանին շատերն են ճանաչում: Նրա անցած ստեղծագործական ուղին բավականին ինքնատիպ է եղել, սկզբում նա երազել է թատերական ինստիտուտ ընդունվել, բայց դպրոցն ավարտելուց հետո, չգիտես ինչու, ընդունվել է Երևանի պետական համալսարանի իրավաբանական ֆակուլտետը: Բնութագրական մի դիտարկում․ թեև նա ընդունում է նոր տեխնոլոգիաների բերած մեծ հնարավորությունները, սակայն նախընտրում է հավատարիմ մնալ մարդկային մտքի արարման և ստեղծարար գործունեության հին մեթոդներին:

90-ական թվականներին Ուրախների և հնարամիտների ակումբում, հետո 1994 թվականներից արդեն «Շարմ» ընկերության թիմի հետ նա փորձեց հայ հանդիսատեսի համար կյանքի կոչել նոր ու հետաքրքիր տարբեր նախագծեր: Փորձը վերածվեց փորձառության, հետո դարձավ կյանքի ռիթմ ու այդպես շարունակվեց:

Ստեղծագործական կյանքի սկզբնական շրջանում Ա. Սարգսյանը մասնակում էր «220 վոլտ», «Ուրիշ կասետ» և այլ նախագծերին, հանդես գալով թե՛ որպես սցենարիստ, թե՛ որպես դերասան: Ընկերության հետ համագործակցությունը շարունակվեց, երբ սկսվեցին ավելի խոշոր նախագծերը:

1996 թվականին նա նկարահանվեց առաջին՝ «Մեր բակը» ֆիլմում, որը դարձավ յուրաքանչյուր երևանցու կյանքի մի մասնիկը: Ի դեպ, այդ նախագծի շրջանակներում նկարահանված բոլոր ֆիլմերը մինչ օրս շարունակում են մնալ յուրաքանչյուր երևանցու լավ ու բարի հիշողությունների ամբողջի մի հատվածը: Այդ ֆիլմերը ընկերության ու նրա շուրջ հավաքված տաղանդավոր երիտասարդների համատեղ աշխատանքից ծնված առաջին լուրջ քայլերն էին կինոարտադրության մեծ աշխարհում: Դրանից հետո կյանքի կոչվեցին այլ նախագծեր, որոնց շնորհիվ ողջ թիմը հայտնի դարձավ ոչ միայն Հայաստանում, այլև արտերկրում:

Հանուն ճշմարտության նշենք, որ «Շարմ» ընկերության հաջողությունների շղթայում իրենց դերակատարումն են ունեցել բոլոր այն տաղանդավոր անհատներն, ովքեր, իրականում, անմնացորդ նվիրվել են բարձր ճաշակ և նոր ասելիք ստեղծելու դժվարին գաղափարը կյանքի կոչելուն, կարողացել են չեզոքացնել դժվարություններն ու գրել սեփական պատմությունը:

2001-2008 թվականներին Արթուր Սարգսյանը ղեկավարում էր «Շարմ հոլդինգի» ներկայացուցչությունը Մոսկվայում: Այդ տարիներին էլ կազմակերպվեցին «Երևան-Մոսկվա տրանզիտ» շարքի համերգները Ռուսաստանի Դաշնության մայրաքաղաքում:

2008 թվականին վերադառնալով Հայաստան՝ Ա. Սարգսյանը շարունակեց աշխատել «Շարմ հոլդինգում», ղեկավարելով պետական նշանակության կարևորագույն միջոցառումներ, որոնցից կարելի է առանձնացնել «Էրեբունի-Երևան» ամենամյան մեծ միջոցառումը: Բացի այդ նա զբաղվում էր նաև հոլդինգի կողմից իրականացվող այլ նախագծերի տեխնիկական հարցերով: Հինգ տարի անց նա տեղափոխվեց Հանրային հեռուստատեսություն, որտեղ ստանձնեց բեմադրական ստուդիայի ղեկավարի պաշտոնը:

Տարաբնույթ աշխատանքներ ղեկավարելը, սակայն, չխանգարեց նրան տարված մնալու շոու բիզնեսով: Այն եղել և շարունակում է Ա. Սարգսյանի կյանքի անբաժանելի մասը մնալ՝ որպես կյանքին գույներ հաղորդելու միջոց:

«Ես չեմ պատկերացնում կյանքն առանց իմ աշխատանքի, քանի որ առանց հումորի, առանց գույների, բավականին բարդ է ապրելն ու ստեղծագործելը: Հումորն ինձ օգնել է ողջ կյանքի ընթացքում: Օգնել է նաև բավականին բարդ իրավիճակներ հաղթահարելիս, անգամ հումորից շատ հեռու մարդկանց հետ գործ ունենալիս: Շատերի կարծիքով հումորի զգացումով օժտված մարդն ավելի հեշտ է հաղթահարում դժվարությունները, բայց իրականում բոլորովին այլ է: Եվ, դա ամենևին չի նշանակում, որ հումորով մարդն ապրումներ չի ունենում, պարզապես նա փորձում է թաքցնել իր ներաշխարհում տիրող իրավիճակը»,- ասաց Ա. Սարգսյանը:

Շոու բիզնեսը նրա համար մի ուրիշ աշխարհ է, որը բազում տեսանելի և անտեսանելի դրվագներից կազմված մի երևույթի է նման: Այստեղ ևս դժվարությունները հաղթահարելուն օգնում է անսպառ հումորը, բայց լինում են պահեր, որ նույնիսկ դա չի օգնում: Իսկ հաջողության բանալին, ըստ նրա, ոչ թե պայքարն է, այլ աշխատանքին ստեղծագործաբար մոտենալը, որի արդյունքում ամեն ինչ ավելի հեշտ ու լավ է ստացվում:

«Ի դեպ, պրոդյուսերի աշխատանքն ամենապատասխանատուն է: Հիմա, անշուշտ ավելի հեշտացել է այդ բնագավառի աշխատանքը, քանի որ կան կապի տարբեր միջոցներ և ինչ-որ մեկին որևէ բան հայտնելը բավականին հեշտացել է: Նախկինում դա բավականին դժվար էր: Անկեղծ ասած, ես իմ գործունեության ողջ ընթացքում մշտապես բարձր պատասխանատվությամբ եմ վերաբերվել այն աշխատանքին, որը կատարել եմ: Անգամ համերգներին դահլիճից չեմ հետևել: Համերգի ընթացքում, ինչև վերջին լույսն անջատվելը ես բավականին լարված եմ լինում: Այդ ժամանակ նույնիսկ հումորն ինձ չի օգնում, իսկ տպավորությունների մասին միշտ իմանում եմ դրա ավարտից հետո»,- ասաց մեր զրուցակիցը:

Ա. Սարգսյանը երիտասարդներին խորհուրդ է տալիս շատ կարդալ, հատկապես դասական գրականություն: Իր սեղանի գիրքը, Բուլգակովի «Վարպետը և Մարգարիտան» ստեղծագործությունն է, որը շարունակ վերընթեցում է:

Ամփոփելով զրույցը՝ հավելենք նաև, որ այսօր, երբ կյանքը խելահեղ արագությամբ է սլանում, պետք է ժամանակ առ ժամանակ կանգ առնել ու շուրջը նայել, բացահայտելու համար մեր կողքին ապրող ու ստեղծագործող անհատներին: Նրանց, ովքեր մինչ օրս շարունակում են մնայուն արժեքներ ստեղծել՝ բավարարելով հայկական մշակույթի ոլորտի ներկայիս պահանջները:

 

Արմինե Գրիգորյան

Երևանի փոքր կենտրոնում գործում է նոր և գերժամանակակից ավտոկայանատեղի Հորդորում են չայցելել 5 երկիր. ԱԳՆ հայտարարությունը՝ նոր տիպի կորոնավիրուսի վարակի վերաբերյալ Երեխային չեմ հարվածել, երեխան է դիպել իմ մեքենային եւ ընկել. Դավիթ Սանասարյան ՉԼ․ Շաբաթվա լավագույն խաղացողի մրցանակի հավակնորդները (ֆոտո) Կառավարությունը միլիոնավոր դոլարների ներդրումային ծրագիրն անտեսում է. պատճառը ոչ պրոֆեսիոնալ մոտեցումն է Ինչպես է ձևավորվում ատելության խոսքը Եւս մեկ իրանցի պատգամավոր է վարակվել կորոնավիրուսով Այդ ամենը արվել է առանց մեր կարծիքը հաշվի առնելու. «ՁԻԱՀ-ի կանխարգելման կենտրոնի» աշխատակից Սիրիայում 2 թուրք զինվորական է սպանվել Գեղարքունիքում 23-ամյա պայմանագրային զինծառայողը Mercedes-ով բախվել է սյանը, տապալել այն եւ հայտնվել դաշտում Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածինը հայտարարում է Մայր Տաճարի համար համահայկական հանգանակություն Առաջին անգամ արդյունաբերության մասնաբաժինը ՀՆԱ-ում առաջ է անցել գյուղատնտեսությունից.Գործադիրը հաստատեց 2019-ի զեկույցը Ողբերգական վթար Դիլիջանի ոլորաններում.31-ամյա կնոջ դին մեքենայից դուրս են գտել (ֆոտո) Հայաստանում 37 անձ է հոսպիտալացվել նոր կորոնավիրուսի կասկածով Վրաստանում գրանցվել է կորոնավիրուսի առաջին դեպքը ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (27 ՓԵՏՐՎԱՐԻ)․ Ուսա­նող­նե­րը Մա­տե­նա­դա­րա­նի մոտ տո­նել են իրենց հաղ­թա­նա­կը Հա­սա­րա­կա­կան դիս­կուր­սում ար­դեն իսկ հոգ­նա­ծու­թյուն է զգաց­վում ան­վերջ «հե­ղա­փո­խա­կան» գոր­ծըն­թա­ցից, որը սո­վո­րա­կան քա­ղա­քա­ցի­նե­րին իրա­կան օգուտ­ներ չի տա­լիս Ավելի շատ վնա՞ս, թե՞ օգուտ. փոքր ՀԷԿ-երի խնդի­րը՝ փոր­ձա­գետ­նե­րի ուշադ­րու­թյան կենտ­րո­նում. «Փաստ» «Օրենք­ներն անհ­րա­ժեշ­տու­թյուն են, այս­տեղ խնդիրն այլ է». ի՞նչ կտա հաշ­ման­դա­մու­թյան խմբե­րի անուն­նե­րի փո­փո­խու­թյու­նը. «Փաստ» Ֆեյս­բու­քյան էջե­րով ապ­րանք պատ­վի­րե­լու հե­տև­ան­քը.քա­ղա­քա­ցի­նե­րը պետք է զգույշ ու հե­տև­ո­ղա­կան լի­նեն. «Փաստ»
website by Sargssyan