Ահազանգ Արցախի իշխանություններին
ՔաղաքականՄեծարգո պարոն Նախագահ.
Ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դարաշրջանում հասարակության և պետության բնականոն զարգացումն,առանց տեղեկատվության փոխանակման պատշաճ և հասանելի ծառայության, բացառվում է: Արցախի Հանրապետության տարածքում տեղեկատվության փոխանակման հիմնական եղանակների՝ բջջային հեռախոսակապի և ինտերնետի, մենաշնորհ օպերատոր է հանդիսանում ՙՙՂարաբաղ Տելեկոմ՚՚ ՓԲ ընկերությունը: Նշված ընկերության նկատմամբ Արցախում հանրային վերաբերմունքը միանշանակ բացասական է:
Ընդ որում՝ բացասական վերաբերմունքը պայմանավորված չէ որևէ սուբյեկտիվ մոտեցումներով կամ անձնական ու քաղաքական շահերով, այլ օբյեկտիվ ասպեկտներով՝ պայմանավորված անարդարացի գներով, անորակ կապով և որն ամենակարևորն է՝ հասարակության կողմից վստահության բացակայությամբ: Եվ հարց է առաջանում՝ որտեղի՞ց այդ վստահությունը: Ինչպե՞ս կարելի է վստահել մի կազմակերպությանը, որը խուսափում է սոցիալական պատասխանատվությունից, խուսափում է հասարակության հաշվետվությունից և ներկայանալով ամբարտավան կեցվածքով արհամարում է այն հասարակությանը և այն իշխանությանը, որի շնորհիվ ենթադրաբար ունենում է գերշահույթ:
Այս ամենը չէր հանդիսանա որևէ դեպքում լուրջ խնդիր,եթե ՙՙՂարաբաղ տելեկոմ՚՚ ՓԲ ընկերությունը չունենար պետական հովանավորչություն և խնդրի վերաբերյալ պատկան մարմինների ակնհայտ անտարբեր և նույնիսկ մեր կարծիքով հանցավոր վերաբերմունք: Նման վերաբերմունք է դրսևորում նաև այն մարմինների կողմից, որոնք ենթադրաբար պետք է, որ իրականացնեն պետական քաղաքականություն և վերահսկողություն ոլորտի նկատմամբ:
Այդ մարմինները տարակուսելիորեն դրսևորում են ամորֆ կեցվածք և անգործություն: Այս ամբողջ ժամանակահատվածում, երբ մեր շարժումը պայքարում է այդ ընկերության դեմ, ընկերության ոլորտը կարգավորող և քաղաքականությունը մշակող մարմինների կողմից արձանագրվել են զավեշտալի պարզաբանումներ՝ Ղարսի պայմանագրի հետ նույնականացվող կառավարության և նշված ընկերության միջև կնքված պայմանագիրը, թերի օրենսդրությունը և էլեկտրոէներգիայի տատանումները, որոնցով պայմանավորված է կապի որակի բացակայությունը:
Պայմանագրի հետ կապված կարող ենք տալ հստակ առաջարկ՝ հրապարակեն այն՝ միգուցե հանրային աջակցության, անհրաժեշտ իրավական, տնտեսագիտական և մասնագիտական փորձաքննությունների արդյունքում նորմալ լուծումներ առաջարկենք՝ ԱՀ Սահմանադրությանը համապտասխանող, որովհետև հանդիպելով պետական մարմինների կողմից այդ պայմանագրի նկարագրություններին՝ տպավորություն է ստեղծվում, որ այն լրիվ հակասահմանադրական և հանցավոր գործարք է: Թերի օրենսդրությունն ուղղակի զավեշտի գագաթնակետն է, քանի որ օրենսդրության փոփոխություն շատ հեշտ ու հանգիստ կարող է կատարվել ոլորտի կարգավորման քաղաքականությունը որոշող գերատեսչության՝ ԱՀ էկոնոմիկայի նախարարության, ոլորտը կարգավորող պատկան մարմնի և ԱՀ Ազգային ժողովի հետ համագործակցության միջոցով: Թվում է, թե համագործակցության ոլորտում խնդիրներ պետք է, որ չլինեն, բայց եթե կան, կարո՞ղ են արդյոք բարձրաձայնել:
Ինչ վերաբերում է էլեկտրաէներգիայի տատանումներին, ապա արդյոք ոլորտը կարգավորող մարմնի կողմից ուսումնասիրություններ իրականացվել է, պարզելու տատանումների պատճառը, հայտնաբերվել են արդյո՞ք հնարավոր մեղավոր անձանց շրջանակը, պատասխանատավության հարցը քննարկվել է արդյո՞ք, թե ոչ, եթե այո, ապա խնդրում ենք հրապարակել այդ ուսումնասիրությունների արդյունքը: Պարոն Նախագահ, սույն նամակով իրավական և փաստական հիմքեր չեն ներկայացվել , ոչ թե այն պատճառով, որ դրանք բացակայում են, այլ զուտ այն պատճառով, որ վստահության ի սպառ բացակայության պայմաններում դրանք ցանկանում ենք ներկայացնել դատարանում, եթե վարչաիրավական ընթացակարգով չբավարարվեն մեր իրավաչափ պահանջները:
Պատրաստ ենք պայքարել օրենքով չարգելված նաև այլ եղանակներով, ապահովելու մեզ, մեր ընտանիքների և պետության նկատմամբ արժանապատիվ վերաբերմունք, որակյալ կապ և արդար գներ: Հորդորում ենք պետական իշխանության նկատմամբ վստահություն վերականգնելու համար՝ գործել հրապարակային, հասարակությանը հաշվետու և հանրային ու պետական շահին համապատասխան: