Փողոցները ռեզին չեն, որ ձգվեն ու վարորդների պահանջներին հարմարվեն

Զարգացած և նույնիսկ միջին մակարդակ ունեցող ցանկացած երկրում սովորաբար, մոտ 10 մետր լայնություն ունեցող երկկողմանի երթևեկությամբ ճանապարհները չեն ունենում մեքենա կայանելու, այսինքն՝ նեղ ճանապարհի մի մասը զավթելու հնարավորություն:

Աշխարհում վաղուց հասկացել են, որ դա դժվարացնում է անվտանգ երթևեկությունը: Շատ երկրներում, հատկապես պիկ ժամերին որոշակի շառավղով դեպի քաղաքի կենտրոն սեփական մեքենաների մուտքն արգելված է: Մեզ մոտ, սակայն, այդպես չէ: Մեզ մոտ ամեն ինչ թույլատրվում է: Նույնիսկ փողոցի բանուկ մասում հանդիպակաց երթևեկող մեքենաները հանգիստ կարող են կանգնել փողոցի մեջտեղում ու միմյանց հետ երկար զրուցել՝ անտեսելով մյուսների իրավունքներն ու արդարացի վրդովմունքը: Կարող են նաև մեքենան կայանել ինչպես ուզում են, անկախ նրանից, թե դրա պատճառով վթարային իրավիճակ կառաջանա՞, թե՞ ոչ:

Նման դեպքերը շատ-շատ են, և դրա համար կարող են ընդամենը մի քանի հազար դրամով տուգանվել, ու՝ վերջ: Այն էլ, եթե ճանապարհային ոստիկանները նկատեն: Բայց մեծ հաշվով մայրաքաղաքի երթևեկությունն իսկապես գտնվում է կատաստրոֆիկ վիճակում: Եվ ինչպես քաղաքապետ Հ. Մարությանն է ասում՝ մայրաքաղաքով երթևեկելը վտանգավոր է դարձել ոչ միայն հետիոտնի, այլև՝ վարորդների համար: Կարճ ասած՝ դաշտը կանոնակարգման խիստ կարիք ունի և այն անտեսել պարզապես չի կարելի:

Ինչ վերաբերում է երթևեկության արագությունը սահմանափակելուն, ապա մայրաքաղաքի կենտրոնի նեղ փողոցներն իրականում նախատեսված չեն նման խելահեղ հոսքի համար: ֆեյսբուքյան օգտատերերից մեկը նույնիսկ առաջարկում է երթևեկության թույլատրելի արագությունը հասցնել զրոյի: Այսինքն՝ պետք է որոշ փողոցներում ընդհանրապես մեքենաների մուտքը արգելվի, և հնարավորություն տրվի, որ այդ հատվածներում ոչ միայն հետիոտնը, այլև հեծանվով երթևեկողը անվտանգ լինեն:

Երթևեկության թույլատրելի 60 կմ/ժ արագությունը նվազեցնելու պարագայում, բնական է, առավել անվտանգ կդառնա երթևեկությունը: Եվ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների հետևանքով զոհերի ու վիրավորների թիվը ոչ թե գնալով կաճի, այլ՝ կնվազի:

Այնպես որ, վաղուց հասունացել է մայրաքաղաքի երթևեկության կանոնները վերանայելու ժամանակը, որը ոչ միայն անվտանգ կդարձնի բոլորիս, այլև մայրաքաղաքը կփրկի հավերժական խնդիր դարձած խցանումներից: Ի դեպ, ինչպես քաղաքապետի մամուլի խոսնակ Հակոբ Կարապետյանն է ասում՝ խոսքը, փաստացի, մարդկանց կյանքեր փրկելու մասին է, քանի որ ըստ վիճակագրական տվյալների միայն 2019 թվականի հունվար-ապրիլ ամիսներին Հայաստանում ՃՏՊ-ների զոհ է դարձել 67 մարդ:

«Ոլորտի միջազգային մասնագետներն ու կառույցները հստակ վիճակագրություն ունեն՝ 60 կմ/ժ-ի համեմատ 50կմ/ժ-ի դեպքում, առավելևս՝ 40 կամ 30-կմ/ժ-ի դեպքում, մահացու ելքով ավտովթարների թիվը խիստ և նկատելիորեն նվազում է: Այս վիճակագրությունը փորձով ու հաշվարկներով հիմնավորված է, և ինչպես ասում են, թվերը նույնիսկ պատ են ծակում: Ու թվում է, թե, միայն մեկ՝ մարդկանց կյանքերը փրկելու փաստարկը պետք է հերիք լիներ, որ առաջարկը գոնե հանգիստ տոների մեջ քննարկելու դաշտ բացեր: Բայց չէ...»,- սոցիալական ցանցի իր էջում նշել է Հ. Կարապետյանը:

Հարցի հանդեպ այսքան բուռն ընդվզումը, սակայն, խոսում է այն մասին, որ վարորդները թեև դժգոհ են մայրաքաղաքի երթևեկության ներկա վիճակից, սակայն իրականությանը շարունակում են նայել սեփական մեքենայի պատուհանից: Մինչդեռ հարկավոր է ավելի լայնախոհ լինել ու նման դեպքերում մտածել ոչ թե հին ավանդույթների կամ սեփական ցանկությունների, այլ հանրության փրկության և առողջության մասին, քանի որ այն ոչ միայն վարորդների, այլև բոլորի շահերից է բխում:

 

Արմինե Գրիգորյան

Եթե հարկ լինի՝ կհրավիրեմ միջազգային փորձագետի․ մահացած զինծառայողի իրավահաջորդի ներկայացուցիչ 2 երիտասարդ բռնացել ու թալանել են ՌԴ քաղաքացու Վառելափայտով բարձած մեր մեքենաները անհիմն պահվում են ոստիկանությունում. «Շիրակ կենտրոն» ՀԿ Աննա Հակոբյանի ղեկավարած հիմնադրամներին անանուն նվիրատվություններում կոռուպցիոն ռիսկ կա. Վարուժան Հոկտանյան Արմավիրի մարզում 10-րդ դասարանի աշակերտը դանակահարել է նույն դպրոցի 11-րդ դասարանցուն Երիտասարդը թոշակ հատկացնելու պատրվակով մտել է տուն եւ գողացել է պահարանում դրված 70 հազար դրամը Կանադայում ամբողջովին էլեկտրականությամբ աշխատող ինքնաթիռ է թռիչք կատարել Առողջապահության նախարարությունը մանրամասներ է հայտնում Վարդենիսի հիվանդանոցում արձանագրված երեխայի մահվան դեպքից ՏԿԵ նախարարը տարեվերջյան ամփոփիչ խորհրդակցություն է անցկացրել ջրօգտագործող ընկերությունների տնօրենների հետ Վարչապետը եւ ՀԲ տարածաշրջանային տնօրենը խոսել են գործընկերության ընդլայնման հեռանկարների մասին Վերաքննիչ դատարանը ենթադրություններով է կայացրել դատական ակտ. դատապարտյալի հարազատները բողոքում են Խոշոր ավտովթար Սարալանջի հին ճանապարհին. 2 մարդ տեղափոխվել է հիվանդանոց «Իրավական ուղի» ՀԿ համահիմնադիրը Ժնևում խոսել է Հայաստանում տիրող իրավական խնդիրների մասին «ՍԱՍ»-ի Արտակը եւ Արամ Քոչարյանը հրաժարվել են ենթարկվել դատաբժշկական փորձաքննության Անթույլատրելի է հավասարեցնել Ղարաբաղի իշխանություններին եւ «ադրբեջանական համայնքի» ներկայացուցիչներին․ ՀՅԴ Գյուղական տուրիզմի զարգացման ծրագրի աջակցությամբ վերանորոգվել է Թաթոյանների ջրաղացը Նիկոլ Փաշինյանի ամանորյա ուղերձը հեռարձակվելու է Հանրապետության հրապարակից՝ ուղիղ եթերում․ քաղաքապետարան Այսօր Տանգոյի միջազգային օրն է Ամփոփվել են «ԵԱՏՄ երկրներում էներգիայի արդյունավետության խթանման շրջանակ» տարածաշրջանային ծրագրի արդյունքները Կուզեի տղամարդու «ժամանակակից տեսակ»-ը մրցակցության մեջ չլիներ կնոջ հետ. Լիլի Հովեր
website by Sargssyan