Ցավալի է, որ որոշ շրջանակներ լրատվական դաշտ են նետում թիթեռի կյանք ունեցող ստեր. Շաքե Իսայան

Շաքե Իսայանն իր ֆեյսբուքյան էջում գրում է.

Հարգելի՛ ընկերներ,
2020 թ.-ի հունվարի 1-ից ուժի մեջ մտած վարորդական բալային համակարգի առաջնային նպատակը, համաձայնեք, որ պետք է լինի վարորդների երթևեկության նոր մշակույթի ձևավորումը:
Ամենևին նպատակ չունենալով պաշտպանելու «խրոնիկ» կարգազանց և, առհասարակ, ոչ օրինապահ վարորդներին, այնուամենայնիվ, չեմ կարող չնշել, որ վերոնշյալ բալային համակարգը ներդրվել է՝ հաշվի չառնելով բազմաթիվ նրբություններ, ինչպիսիք են.
• քաղաքի ուրբանիստական առանձնահատկությունները (ճանապարհների տրամաչափերը, որոնք հաստատվել են դեռևս խորհրդային տարիներին, երբ մեքենաների քանակը անհամեմատ քիչ էր),
• կանոնավոր ուղևորափոխադրում իրականացնող վարորդների վարման ժամային գրաֆիկի խնդիրները (օրինակ՝ երթուղայինի վարորդը, ով ղեկին է անցկացնում ամսական միջինում 300-350 ժամ, և մեքենան աշխատավայր հասնելու համար զուտ որպես փոխադրամիջոց օգտագործող վարորդը, ով ամսական ղեկին է անցկացնում միջինում 40-50 ժամ, որևէ դեպքում նույնական չեն, և պետք է ունենան տարբեր բալային գրաֆիկներ),
• ճանապարհների ոչ պատշաճ կահավորումը և այլն:

Իմ գործընկեր Արթուր Դալլաքյանը, ով վերոնշյալ խնդիրների մասին բարձրաձայնել է դեռևս խորհրդարանում օրինագծի քննարկման ժամանակ, այս օրերին աշխատում է արդեն գործող օրենքում լրացում և փոփոխություն կատարելու ուղղությամբ, և մոտ օրերին շրջանառության մեջ կդնի նախագիծ, որը կներառի վերոնշյալ բոլոր առանձնահատկությունները:
Սիրելի՛ ընկերներ և ոլորտի փորձագետներ, ովքեր ևս այս օրերին տարբեր դիտարկումներ են ստացել գործող օրենքի դրույթների վերաբերյալ, եթե այս մասով որևէ առաջարկություն է առկա, ապա մեծ սիրով կքննարկենք դրանք նախագծում ներառելու հարցը:

Հ.Գ. Եվ ցավալի է, որ որոշ շրջանակներ արդեն իսկ գործող օրենքում առկա բացերը համատեղ ջանքերով ի շահ քաղաքացիների լուծելու փոխարեն, լրատվական դաշտ են նետում թիթեռի կյանք ունեցող ստեր, որոնց նպատակը ընդամենը ազնիվ մտադրությունները վարկաբեկելն է: Որքան էլ մեր տեղին քննադատությունները փորձեն կապել կասկածելի ծագման նախաձեռնությունների հետ, դա մեզ չի կաշկանդելու, որպեսզի սեփական նախաձեռնութուններով հասնենք տվյալ օրենքի առավել կատարյալ տեսքին:

Нет описания фото.

Պաղեստինն ու Իսրայելը հրադադարի համաձայնության են հասել Խոշոր հրդեհ՝ Վայոց ձորի Արին գյուղում. դեպքի վայր է մեկնել 3 մարտական հաշվարկ (ֆոտո) Նավթի համաշխարհային գներն աճում են Էրդողանը հույս ունի Պուտինի հետ հանդիպել «վատագույն դեպքում» մարտի 5-ին Կորոնավիրուսը հասավ Ադրբեջան. կան հոսպիտալացվածներ Դիվանագիտական ապտակ՝ Վատիկանից. «Հրապարակ» Երեւանում «Lada Granta»-ն բախվել է ծառին. կան վիրավորներ Երևանում և 6 մարզում այսօր սպասվում են էլեկտրաէներգիայի անջատումներ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (25 ՓԵՏՐՎԱՐԻ). Բար­բա­րո­սա­կան քրե­ա­կան գոր­ծո­ղու­թյուն, որի պա­տաս­խա­նա­տուն Ադր­բե­ջանն է Ավ­տո­մե­քե­նա­նե­րի կու­տա­կում է, իսկ գնորդ չկա Հան­ցա­վո­րու­թյան դեմ պայ­քար՝ նաև քա­ղա­քա­կան պատ­ճառ­նե­րո՞վ. ան­հանգս­տաց­նում է, որ այդ պատր­վա­կով կհար­ձակ­վեն ընդ­դի­մու­թյան վրա Ամերիաբանկ. օնլայն հաստատումով վարկեր 1000 խոշոր հարկատուների համար Ան­պար­տե­լի Դա­վիթն ու Նա­րեն.գրե­թե ան­փո­փոխ ճա­շակ՝ անուն­նե­րի հար­ցում. «Փաստ» Աս­պի­րանտ­նե­րի և դոկ­տո­րանտ­նե­րի կրթա­թո­շա­կը կբարձ­րա­նա. կավելանա՞ արդյոք հետ­բու­հա­կան կրթա­կան ծրագ­րում ընդգրկ­վա­ծու­թյունը. «Փաստ» «Տե­ղա­կան ինք­նա­կա­ռա­վար­ման կա­յաց­մա­նը զու­գըն­թաց մարզ­պե­տա­րան­նե­րի դերն աս­տի­ճա­նա­բար կնվա­զի». «Փաստ» Ինչ­պե՞ս են իշ­խա­նու­թյան ներ­կա­յա­ցու­ցիչ­նե­րը ներ­կա­յա­նա­լու Լյուք­սեմ­բուր­գի ներդ­րու­մա­յին հա­մա­ժո­ղո­վին. «Փաստ» Հան­րաք­վեի մի­ջազ­գա­յին հո­վա­նա­վո­րի փնտրտուք. «Փաստ» «Իշ­խա­նու­թյու­նը դեռ հա­մա­րում է, որ անս­խա­լա­կան է.ոչ բո­լորն են ըն­կա­լել այն պա­տաս­խա­նատ­վու­թյու­նը, որն այ­սօր իրենց ուսե­րին է». «Փաստ» Փոքր հիդրոէլեկտրակայանի ծրագիրը կասեցվո՞ւմ է. «Փաստ» Լրացուցիչ հուզականություն ու էյֆորիա ապահովելու համար. «Փաստ»
website by Sargssyan