5 առօրյա look Մադոննա Հարությունյանից՝ ամռանը նորաձև լինելու համար
LifestyleՆորաձևությունն ազատություն է, որը յուրաքանչյուրին հնարավորություն է տալիս ինքնարտահայտվելու: Թրենդներին հետևելը կարևոր է, սակայն թրենդները պետք է օգտագործել սեփական ցանկություններին համապատասխան: Թեև ամբողջ աշխարհում հիմա համաճարակային իրավիճակ է, նորաձև լինել չես արգելի:)
Tert.am Life-ի հետ զրույցում ոճաբան Մադոննա Հարությունյանն առանձնացրել է այս ամռան գլխավոր թրենդները և ներկայացնում է 5 look, որոնք կօգնեն գտնել ինքնարտահայտվելու նորաձև տարբերակներ:
Մինչ look-երին անդրադառնալը ներկայացնում ենք սեզոնի թրենդային աքսեսուարներն ու գույները:
Աքսեսուարներ
Թեև Հայաստանում շարունակում են լայն տարածում ունենալ արծաթագույն աքսեսուարները՝ ամբողջ աշխարհում թրենդի մեջ են ոսկեգույն աքսեսուարները՝ շղթայանման խոշոր վզնոցները, ժամերը, խոշոր մատանիները: Հիմա նորաձևության մեջ արծաթագույն աքսեսուարներ շատ քիչ են օգտագործվում:
Մեծ գլխարկներն են շատ թրենդային:
Հիմա ավելի նորաձև են վինտաժային աքսեսուարները, սակայն դա այն վինտաժը չէ, որը մենք տեսնել ենք: Վինտաժը կարելի է օգտագործել կերպարում որպես լրացում, սակայն դա այն ամբողջական վինտաժը չէ, որը բալորիս ծանոթ է: Չպետք է կերպարն ամբողջապես լինի վինտաժային, որովհետև 40-ականները չեն կարող ամբողջապես վերադառնալ մեր իրականություն:
Գույներ
Վառ և աչք ծակող երանգներին փոխարինում են պաստելային երանգները: Նորաձև են բոլոր պաստելային երանգները՝ մանուշակագույնից փիրուզագույն: Պաստելային մանուշակագույնն ուղղակի գրավել է նորաձևության աշխարհը: Այս դեպքում շատ կարևոր է երանգի ճիշտ ընտրությունը, որովհետև յուրաքանչյուր գույն ունի բազմաթիվ երանգներ: Հիմա նորաձևության մեջ են աչքի համար հանգիստ երանգները:
Ճիշտ համադրությունը շատ կարևոր է: Ես նույնիսկ IQOS-ն եմ կարողանում համադրել հագուստիս հետ, հատկապես, որ այն ունի թրենդային գույներով ամառային նոր տեսականի: 3 look-ում IQOS-ը համադրել եմ հագուստիս երանգի հետ, օրինակ՝ բեժի ու փիրուզագույնի հետ ընտրել եմ ավելի վառ փիրուզագույն IQOS, երկար շապիկի ու սպորտային կիսատաբատի հետ համադրել եմ ազնվամորու երանգի IQOS, որը գույն է հաղորդում կերպարիս: Կարծես թե, հենց այդ գույնն էր պակադում իմ կերպարին: Մեծ գլխարկով կերպարում էլ ընտրել եմ դեղինի և փիրուզագույնի համադրությամբ IQOS:
Ինստագրամի թրենդները՝ նորաձևության մեջ
Եթե տարիներ առաջ նորաձևության տներն էին թելադրում թրենդները, հիմա շատ բան փոխվել է, բլոգերները սկսել են թելադրել նորաձևություն, նորաձևության տներն ուշադրություն են դարձնում, թե ով ինչպես է համադրում հագուստը: Վերջերս մասնագիտական գիրք էի կարդում, հայտնի բրենդներից մեկի դիզայները պատմել էր, որ ամեն անգամ նոր հավաքածու ստեղծելիս դուրս է գալիս փողոց և նայում, թե երիտասարդներն ինչ են նախընտրում հագնել: Դիզայներներն ինչ-որ սենյակում փակված չեն ստեղծում թրենդները: Հիմա արդեն դժվար է ասել, թե որ թրենդն ով է առաջինը ներկայացրել՝ Ինստագրամի բլոգերնե՞րը, թե՞ դիզայներները, սակայն այս երկուսի փոխազդեցությունը մեծ է:
Մադոննայի ընտրած 5 look-ն այս սեզոնի համար
Ոճաբանը ներկայացրել է այն կերպարները, որոնք կրելի են առօրյայում, քանի որ համաճարակը մարդկանց հեռու է պահում մեծ միջոցառումներից, երեկույթներից:
Շապիկները բազային զգեստապահարանի անբաժան մասն են: 20-30 տարբերակով կարելի է համադրել տարբեր տաբատների, կիսաշրջազգետների հետ, նույնիսկ զգեստի վրայից կարելի է կարճ շապիկ հագնել ու ստանալ նոր կերպար:
Ընտրել եմ շապիկի 2 տարբերակ՝ կարճ և երկար: Կարճը համադրել եմ կիսաշրջազգեստի և սպորտային կոշիկների հետ: Շատ դեպքերում մարդիկ հասակը ցույց տալու խնդիր են ունենում: Այս դեպքում կարճ շապիկը շատ հարմար է, որովհետև ոտքերի հատվածը վիզուալ երկարացվում է տաբատով կամ կիսաշրջազգեստով:
Երկար շապիկի հետ օգտագործել եմ վերջին 2 տարվա հիթը՝ սպորտային կիսատաբատ՝ «վելոսիպեդկա»: Երբ թրենդը կա, բոլորն ուզում են օգտագործել այն, սակայն շատերը զգուշանում են այս թրենդից, քանի որ այս տիպի կիսատաբատները կարող են մարմինն ընդգծել այնպես, որ իրենց դուր չգա: Այս դեպքում օգնության է գալիս երկար շապիկը:
Մեծ գլխարկի և ծաղկավոր զգեստի համադրությունը վերջին ամիսների Ինստաթրենդներից է: Այս դեպքում հստակ կարող ենք ասել, որ թրենդը ծնվել է Ինստագրամում: Իհարկե, այս գլխարկն առօրյայում կրելի չէ, հարմար է ծովափում, բացօթյա խնջույքների ժամանակ: Այն իմ շատ սիրելի դիզայների՝ Սիմոն Պորտ Ժաքեմյուսի ստեղծագործությունն է, նա նույնիսկ ավելի մեծ չափսեր է առաջարկում:
Հայաստանում նոր է տարածվում այս թրենդը, որը կարելի է օգտագործել նաև Ինստագրամի շատ գեղեցիկ լուսանկարներ ստանալու համար: Մի քիչ ավելի փոքր գլխարկները կարելի է կրել նաև քաղաքում: Թեև դրանք արդեն մի քանի տարի է՝ կան, շարունակում են շատ գեղեցիկ լինել: Մենք գլխարկ կրելու մշակույթ չունենք, սակայն քաղաքում էլ կարելի է ստեղծել եթերային գեղեցիկ կերպար:
Be a poem – սա ևս Ինստագրամի թրենդներից է, բարձր գոտկատեղով տաբատը համադրել եմ տոպի հետ, որն այս ամռան հիթերից է: Համադրել եմ բեժն ու փիրուզագույնը:
Չնայած առաջարկվող թրենդներին՝ ամենակարևորը՝ նորաձևության մեջ դեմքը չկորցնելն է: Առաջարկվող look-երից Be a poem-ը կարելի է խորհրդանշել որպես նորաձևության մեջ բովանդակություն դնելու տարբերակ: Երբ կուրերեն հետևում ենք թրենդներին, կորցնում ենք մեր դեմքը: Առաջին հերթին պետք է հասկանալ՝ դա քեզ իսկապե՞ս դուր է գալիս: Նորաձևությունը նաև բնավորություն է արտահայտում, եթե մենք նորաձևության մեջ կրում ենք այն, ինչ թելադրում են թրենդները, միայն որովհետև այդպես պետք է, ոչ թե այդպես ուզում ենք, նշանակում է՝ կյանքում էլ ենք այդպես անում, ապրում ենք այն կյանքը, որը թելադրում է միջավայրը:
Ավելին՝ ԱՅՍՏԵՂ