Երևան, 27.Ապրիլ.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Կոնվերս Բանկը հաշված օրերի ընթացքում ավարտել է դրամային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը Գևորգն ու Քրիստինան հարսանիքից հետո մեկնել են Կիշ կղզի ԶՊՄԿ բնապահպանության բաժինը ծառատունկ իրականացրեց Կապան խոշորացված համայնքի Վանեք գյուղական բնակավայրում Հայկական «Outatime» առագաստանավը Կարիբյան ծովում Իդեալ համակարգի նոր խանութ-սրահը՝ Հայաստանի ամենակոլորիտային քաղաքում Իդրամն ու IDBank-ը՝ Career City Fest-ի մասնակից Crocus-ում տեղի ունեցածի հետքերը տանում են դեպի Ուկրաինա. Շոյգու Մեր հավաքական արժանապատվությունը ոտնատակ տրված վիճակում է. Մենուա Սողոմոնյան Ucom-ը անվճար ինտերնետ է ապահովել Իջևանի չորս համայնքների կանգառներում Տարադրամի փոխարժեքները ապրիլի 26-ին


«Խնդի­րը նաև վե­րահս­կո­ղու­թյունն է. եթե ոչ սպաս­ված, ապա գոնե անակն­կա­լի չբե­րող նա­խա­գիծ». «Փաստ»

Հարցազրույց

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել «Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» ՀՀ օրենքում լրացում և փոփոխություններ կատարելու մասին նախագիծը։ Ըստ նախագծի՝ Հայաստանի տարածքում հաշվառված, ինչպես նաև չհաշվառված 12 և ավելի տոննա առավելագույն թույլատրելի զանգված ունեցող ավտոտրանսպորտային միջոցներով ՀՀ ավտոմոբիլային ճանապարհներից օգտվողները կվճարեն ճանապարհային վճար:

Ճանապարհային վճարի դրույքաչափը ավտոմոբիլային ճանապարհի անցած յուրաքանչյուր կիլոմետրի համար կսահմանվի մինչև 50 դրամ: Նախագծում շեշտվել է նաև ճանապարհային վճարի հիմքում առկա ճանապարհների շինարարության, նորոգման և պահպանման համար անհրաժեշտ դրամական միջոցների գոյացման նպատակի մասին: Անդրադառնալով նախագծին՝ ճանապարհային ոստիկանության պետին կից հասարակական խորհրդի անդամ Սերգեյ Ղահրամանյանը «Փաստի» հետ զրույցում նախ ընդգծեց, որ առաջարկվող փոփոխությունները բխում են Հայաստան-ԵՄ համապարփակ և ընդլայնված գործընկերության համաձայնագրի իրականացման միջոցառումների ճանապարհային քարտեզից:

«Այդուհանդերձ, ասել, որ նոր փոփոխություն է, մի քիչ սխալ կլինի: Ներկայումս էլ է ճանապարհային վճար գանձվում: Բայց, ի տարբերություն նոր նախագծի, այն նախատեսված է ՀՀ-ում չհաշվառված ծանրաքաշ մեքենաների համար: Բացի այդ, նոր նախագծով կառավարությանը հնարավորություն է ընձեռվում յուրաքանչյուր տարի փոփոխել այդ վճարի չափը»,-ասաց Ս. Ղահրամանյանը՝ հավելելով, որ ընդհանուր առմամբ, ծայրահեղ հակափաստարկներով կարծիքների չի հանդիպել:

«Մեծ հաշվով, սա եթե ոչ սպասված, ապա անակնկալի չբերող նախագիծ է: Սակայն այստեղ խնդիր կա կապված մեր ասֆալտի որակի հետ: Միևնույն է, ճանապարհները վնասվելու են, որովհետև ասֆալտի որակը բավարար չէ: Նույնիսկ եթե կրկին ասֆալտապատեն արդեն վնասված հատվածները, որակը նորից այնքան էլ բավարար չի լինի: Այսինքն, մենք դեռ ապահովագրված չենք, որ որակյալ ասֆալտ կունենանք: Մյուս կողմից՝ ՀՀ բյուջեի եկամուտները կավելացվեն 2 մլն դրամով, որը, կարելի է ասել, եղած չեղած միևնույն է, դժվար թե տարբերություն լինի»,-ասաց մեր զրուցակիցը՝ նշելով, որ այստեղ խնդիրը նաև վերահսկողությունն է:

«Քանի որ այն վերապահվելու է տեսչական մարմիններին, չեմ կարծում, որ տեսչական մարմինը, որը պետք է վերահսկողություն իրականացնի, կկարողանա իր պարտականությունները պատշաճ իրականացնել: Ընդհանուր առմամբ, փակ շղթա ունենք, կարծիքներն ուղիղ երկու մասի են բաժանվում. մի մասն ասում է՝ պետք է նախ որակ լիներ, այնուհետև գումար գանձվեր, մի մասն էլ կարծում է՝ եթե գումարը լինի, որակն էլ կլինի: Ապրելով Հայաստանում, այս իրականությունում՝ կարող եմ ասել, որ երկու կողմերն էլ ճիշտ չեն, բայց նաև երկու կողմերն էլ վստահաբար սխալ չեն»,-նկատեց նա՝ շեշտելով, որ, օրինակ՝ չենք կարող վստահ լինել, որ գումարի դեպքում հաստատ որակյալ ասֆալտ կլինի:

«Այնուամենայնիվ, հիմա ինչ-որ գումար է ավելացվում ճանապարհային վճարի տեսքով: Այդքան էլ վստահ չեմ, բայց, միգուցե, ճանապարհների որակը կբարձրանա, այնուհետև վերոնշյալ գումարի չափը ևս կբարձրանա: Ես մի խնդիր էլ եմ ուզում մատնանշել: Վերոնշյալ մեծ մեքենաները Հայաստանում այդքան էլ շատ չեն, բայց կան, օրինակ՝ 3,5 տոննայից մինչև 12 տոննա զանգված ունեցող այլ բեռնատարներ, որոնք իսկապես վնասում են ճանապարհածածկը: Հենց այս տեսակներին է պետք ավելի մեծ ուշադրություն դարձնել, որովհետև նախագծում մատնանշված մեքենաները քիչ են, հետևաբար՝ նաև հեշտ վերահսկելի:

Իսկ իմ մատնանշած այդ մեքենաներն ավելի շատ են, և ավելի շատ են վնասում ճանապարհածածկը: Իսկ վնասման պատճառն ասֆալտի ոչ պատշաճ որակն է: Եվ հարց է առաջանում՝ եթե ասֆալտը պատշաճ որակի լիներ, արդյոք կվնասվե՞ր, թե ոչ: Սրանք հարցեր են, որոնց պատասխանները պետք է տրվեն: Այդուհանդերձ, կարծում եմ, մենք հանգուցալուծումը շուտ չենք կարող ստանալ: Ամեն դեպքում, դեռ պետք է սպասել, որ գոնե միջին կամ միջինից բարձր որակի ասֆալտ լինի»,-հավելեց նա:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

ՀՀ կառավարությունը Ադրբեջանին է պատրաստվում փոխանցել ՀՀ տարածքում գտնվող ճանապարհը՝ խախտելով տարածքային ամբողջականությունը․ դիմել եմ Գլխավոր դատախազին․ Մեսրոպ Առաքելյան Վարչախումբը որոշել է բռնություններով խեղդել բողոքի ակցիաները Ի՞նչ են քննարկել ՔՊ նիստում ԱՄՆ-ից զայրացել են Փաշինյանի վրա Ճապոնիան փորձում է կոտրել չինական գերակայությունը Կոնվերս Բանկը հաշված օրերի ընթացքում ավարտել է դրամային պարտատոմսերի տեղաբաշխումըԳևորգն ու Քրիստինան հարսանիքից հետո մեկնել են Կիշ կղզի ԶՊՄԿ բնապահպանության բաժինը ծառատունկ իրականացրեց Կապան խոշորացված համայնքի Վանեք գյուղական բնակավայրում Հայկական «Outatime» առագաստանավը Կարիբյան ծովում Իդեալ համակարգի նոր խանութ-սրահը՝ Հայաստանի ամենակոլորիտային քաղաքում Իդրամն ու IDBank-ը՝ Career City Fest-ի մասնակից Crocus-ում տեղի ունեցածի հետքերը տանում են դեպի Ուկրաինա. Շոյգու Մեր հավաքական արժանապատվությունը ոտնատակ տրված վիճակում է. Մենուա ՍողոմոնյանUcom-ը անվճար ինտերնետ է ապահովել Իջևանի չորս համայնքների կանգառներում Տարադրամի փոխարժեքները ապրիլի 26-ին Աստղագուշակ ապրիլի 26-ի համարՀայկական առաջին բանկը Ֆասթեքսվերսում․ Ֆասթ Բանկը ներկայացնում է իր վիրտուալ տարածքը Ազգային հպարտության հանրային տրիբունալի շարժիչ մասն արդեն իսկ գործի է գցվել․ Արշակ Կարապետյան Կոնվերս Բանկը միացել է Career City Fest-ինՄիհրան Պողոսյանի կուսակցությունը կաթվածահար է արել Ազատության պողոտանՈստիկանությունն ընդդեմ խաղաղ հավաքներիԵրևան Սիթիի մոտից բերման են ենթարկվել Միհրան Պողոսյանի կուսակցության անդամները2024թ․-ի 1-ին եռամսյակի տվյալով ԶՊՄԿ-ն մոտ 140 միլիոն դրամով ավելացրել է հարկային մուտքերըՄիհրան Պողոսյանի ՀՀՄ կուսակցության անհնազանդության ակցիան Երևանում Շարմազանով. «Միտինգի ենք գնում, ասում են՝ ինչի՞ են գալիս, չենք գնում` մեղադրում են. խի՞ չեք հեռացնում»Միհրան Պողոսյան․ Ոտքի ենք կանգնում Ծիծեռնակաբերդի միջադեպի թիվ մեկ մեղավորը Փաշինյանն է Իրավապաշտպանները բացահայտում են վարչախմբի ստերը Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատն այս տարվա առաջին եռամսյակի 1000 խոշոր հարկատուների եռյակում է Ապարան-Վանաձոր ճանապարհը շարունակում է փակ մնալ Ալագյազի հատվածումԳիտնականները նշել են, որ ժամանակակից արևային մարտկոցներն արգելակում են ապագայի արևային մեքենաների զարգացումըԲլինքենը ժամանել է Պեկին Ադրբեջանը լկտիանում է, Փաշինյանը՝ մանևրում Թուրքիան շարունակում է ժխտողական քաղաքականությունը Փաշինյանի պահվածքի շնորհիվ Արևմտյան երկրները տասնյակ դիվերսանտների են ուղարկում Բելառուս․ Լուկաշենկո Հայաստանը «պետք է» փոխի Սահմանադրությունը, Արարատով զինանշանը. Հայաստանում շատ սարեր կան, թող ընտրեն մեկ ուրիշը. Ալիև Ձիասպորտ. ե՞րբ է այն ստեղծվել և քանի՞ տեսակ գոյություն ունի. «Փաստ»Եթե ՆԱՏՕ-ի միջուկային օբյեկտները տեղակայվեն Լեհաստանում, Ռուսաստանի համար ռազմական թիրախ կդառնան. ՌԴ ԱԳՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (25 ԱՊՐԻԼԻ). Առաջին անգամ օգտագործվել է գիլիոտինը՝ որպես մահապատժի գործիք. «Փաստ»Ամառային զորակոչը ՀՀ-ում կանցկացվի ապրիլի 29-ից մինչև հուլիսի 31-ը ներառյալ Անկլավների հանձնումը կաթվածահար է անելու ՀՀ-ն, իսկ իշխանության առաջարկած այլընտրանքները զուտ սողալու հնարավորություն են․ Տիգրան ԱբրահամյանՏեղապահները կառավարում են ոչ այն մարդկանց և ոչ այն երկիրը. «Փաստ»Փաշինյանը քաղաքական մահապարտ է. կգնա մինչև վերջ, կպայթեցնի, բայց չի՛ կանգնի. Մանվելյան Հայաստանի տարածքի փոփոխությունը կարող է իրականանալ միայն հանրաքվեով. Ավետիք ՉալաբյանԵթե Փաշինյանը մնա իշխանության, նա կրկին տոն կբերի ադրբեջանական փողոցներ. «Փաստ»«Կարծես սպասողական վիճակում ապրեմ, ամեն րոպե սպասում եմ, որ Նվերս տուն կմտնի». պահեստազորային Նվեր Գուլինյանն անմահացել է հոկտեմբերի 13-ին Ջրականում. «Փաստ»Առկա պայմաններում դիվերսիֆիկացիայի մասին խոսելն ուղղակի անհեթեթություն է. «Փաստ»«Սահմանազատման» հակաիրավական գործընթացի անիվը. «Փաստ»«Եթե ուզում ես հարցին քաղաքական լուծում տալ, ուրեմն քայլերն էլ պետք է քաղաքական լինեն». «Փաստ»Վարձու աշխատողի՝ եկամտային հարկի վերաբերյալ տեղեկատվությունը հարկային մարմին կներկայացնի գործատուն. «Փաստ»