Նոր չափորոշիչները կբարձրացնեն երթևեկության բոլոր մասնակիցների անվտանգությունը
ՀասարակությունՎարորդական իրավունքի տրամադրման կարգի փոփոխության արդյունքում տեսական 620 հարցի փոխարեն վկայական ստանալու համար դիմող անձինք պետք է պատասխանեն մոտ երկու անգամ ավելի շատ հարցերի: Այսինքն՝ նախորդ 10 հարցի փոխարեն քննություն հանձնելու ժամանակ դիմորդը պետք է պատասխանի 20 հարցի՝ 30 րոպեի ընթացքում: 18 ճիշտ պատասխանի դեպքում դիմորդն իրավոնք կստանա մասնակցել հաջորդ փուլին: Փոփոխություն է եղել նաև պրակտիկ քննության պայմանների մեջ:Մանավորապես՝ ավտոդրոմի փոխարեն վարորդական իրավունք ստանալու համար դիմորդները քննություն կհանձնեն երթևեկելի հարվածում մեքենա վարելով: «Վարորդի ընկեր» հասարակական կազմակերպության հիմնադիր Սերգեյ Ղահրամանյանը Orer.am-ի հետ զրույցում նշեց, որ այսուհետ տեսական քննությունը հանձնել հնարավոր կլինի հինգ լեզվով, իսկ ինչ վերաբերում է քննության գործնական փուլի պահանջներին, ապա կան հարցեր, որոնք պետք է պարզաբանվեն: «Օրինակ՝ նշված է, որ գործնական քննության ժամանակ պետք է դիմորդը ստուգի մեքենայի յուղը, ջրի առկայությունը, մինչդեռ, ժամանակակից մեքենաների դեպքում դրանք երևում են նաև բորտ համակարգչի միջոցով: Ուստի հասկանալի չէ, թե դիմորդը ինչպես պետք է ստուգի դրանց առկայությունը, որպեսզի սխալ չլինի: Բացի այդ դիմորդները հիմնականում քննություն են հանձնում իրենց մեքենաներով և դիմորդը կարող է ասել, որ մինչև քննություն անձնելը արդեն իսկ ստուգել է դրանք: Կամ՝ անիվների պտուտակները ստուգելու պահանջը ինչպե՞ս պետք է իրականացվի, հատկապես, երբ դիմորդը կին է: Նմանատիպ 6-7 գործողություններ կան, որոնց մասով պետք է պարզաբանում լինի: Ինչ վերաբերում է քննության բարդացմանը, ապա այն կստիպի ավելի լավ ուսումնասիրել երթևեկության կանոնները, որը կբարձրացնի բոլորիս անվտանգության մակարդակը»,- ասաց Ս. Ղահրանայնանը:
Արմինե Գրիգորյան