Երևան, 17.Ապրիլ.2021,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Օնիկ Գասպարյանն ու Մովսես Հակոբյանը՝ թիրախում. ԱԱԾ տնօրենի տեղակալը ցուցակ ունի Զոհված զինծառայողների աճյունների որոնումները երեկ ավարտվել են ապարդյուն Մարդկության պատմության ամենամեծ գյուտերից մեկը՝ լուցկի․ «Փաստ» «Զորահավաք»՝ Խաչիկ Ասրյանի դրոշի ներքո ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (17 ԱՊՐԻԼԻ)․ Ազգային ժողովը վարչապետ է ընտրել Սերժ Սարգսյանին․ «Փաստ» Հայաստանում հաստատվել է կորոնավիրուսով վարակվելու 870 նոր դեպք, մահացել է 33 մարդ Փաշինյանը ուղերձ է հղել Ո՞ւր ենք գնում այդ նավով, դեպի վերջնական կործանո՞ւմ․ «Փաստ» 53 օր գերության մեջ գտնվող զինվորին ետ են տարել բանակ. բացառիկ մանրամասներ Էջմիածնի և Կիլիկյան կաթողիկոսության հետ շփվելիս Փաշինյանը լուրջ սխալներ շատ է թույլ տվել. հույզերը վատ խորհրդատուներ են․ «Փաստ»


«Ընտրեցին խնդրի լուծման այն տարբերակը, որը վնաս է քաղաքացուն». «Փաստ»

Հարցազրույց

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Հայաստանի ճանապարհները պատերազմական գոտի են հիշեցնում՝ վթարներ, զոհեր ու վիրավորներ: Ով ինչպես ցանկանում, վարում է: Ճանապարհների կահավորման խնդիր, ասֆալտապատման որակ, անկարգապահ վարորդներ, երբեմն նույնքան անկարգապահ ու օրինազանց հետիոտներ: Իսկ ճանապարհային ոստիկանությունը, կարծես, «արձակուրդ է գնացել»: Այս բոլոր խնդիրները փոխկապակցված են մեկը մյուսին: Լուծում չի տրվում մեկ-երկուսին, վերահսկողությունից դուրս է գալիս ճանապարհային երթևեկությունը: Ինչո՞ւ են վթարները, հատկապես մահվան ելքով, շատանում: «Վարորդի ընկեր» իրավապաշտպան ՀԿ-ի փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը նշում է՝ սա վերահսկողության բացակայության հետևանք է:

«Կան ճանապարհային ոստիկաններ, որոնք աշխատում են: Կարող եմ ասել, որ, օրինակ՝ գիշերային ժամերին բազմաթիվ տեղեր կան, երբ ինչ-որ մութ հատվածում կայանված է ճանապարհային ոստիկանության մեքենա: Չգիտեմ, թե ինչու են նման տեղերում կայանում մեքենաները: Թե՛ Երևանում, թե՛ մայրուղիների վրա, կարծես թե, նրանք թաքնվեն: Նման կարծիքներ հնչում են ֆեյսբուքյան օգտատերերի կողմից, նույնը նկատում ենք նաև մենք»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Պեդանյանը: Նշում է՝ համակարգում վերականգնվել է կաշառքը:

«Բազմաթիվ մարդիկ մեզ ասել են, որ այս կամ այն դրվագում իրենք կաշառք են տվել կամ իրենցից կաշառք են ակնկալել և այլն: Ճիշտ է՝ վերահսկող մարմիններն էլ են որոշակի ձևով աշխատում: Մի քանի ամիսը մեկ կլսենք, որ ինչ-որ մեկին բռնել են կաշառք ստանալիս, բայց, ընդհանուր առմամբ, կաշառքը համակարգում վերականգնվում է, դա էլ գուցե ինչ-որ լրացուցիչ պատճառ է, որ երթևեկության նման խնդիրներ ունենք հիմա»,-ասում է մեր զրուցակիցը: Օրերս էլ տեղեկացանք, որ Ազգային ժողով է ներկայացվել «Պետական տուրքի մասին» օրենքում փոփոխությունների ու կից նախագծերի փաթեթը, որով դատարաններ ներկայացվող հայցերի, դիմումների, բողոքների համար սահմանված պետական տուրքի դրույքաչափերը կավելանան, սա վերաբերում է նաև ճանապարհային երթևեկության կանոնների խախտումների բողոքարկմանը: Կարելի է ենթադրել, որ սա ևս կարող է նպաստել կաշառքով հարցեր լուծելու սովորույթի վերականգնմանը:

«Սա, իհարկե, իր մեջ կոռուպցիոն ռիսկ ունի: Քաշքշուկներից խուսափելու համար վարորդներից շատերը պատրաստ են տեղում «վճարել», ավտոտեսուչն էլ պատրաստ կլինի ընդառաջել վարորդին»,-ընդգծում է ՀԿ-ի փոխնախագահը: Ճանապարհային երթևեկության ճիշտ կազմակերպման կարևոր նախապայմաններից են որակյալ ճանապարհները և դրանց ճիշտ կահավորումը: Այս երկուսի առումով էլ մեր երկրում մշտապես եղել են խնդիրներ: Արդյո՞ք անցնող երեք տարում դրանք լուծելու փորձեր արվել են: Պեդանյանը նշում է՝ այս հարցին միանշանակ պատասխանելը բարդ է:

«Մի կողմից՝ բազմաթիվ ճանապարհներ են վերանորոգվել, հատկապես միջմարզայինները, բայց մյուս կողմից էլ՝ կան ճանապարհներ, որ այնքան վատ են վերանորոգվել, որ մի քանի ամիս հետո արդեն քանդված են: Օրինակ՝ Երևանի ճանապարհների մեծ մասը շատ վատ են վերանորոգել, և զարմանում եմ, թե ինչու են նման որակի ճանապարհներն ընդունել կապալառուներից: Օրինակ բերեմ: Այսօր Թբիլիսյան խճուղում պետք է երթևեկել մաքսիմալ դանդաղ և հաշվի առնել, որ ամեն վայրկյան կարող եք վնասել մեքենան փոսերի պատճառով:

«Գազպրոմ Արմենիա» ընկերությունն այդ փողոցի վրա ինչ-որ աշխատանքներ կատարեց, մեծ փոսեր էին փորվել, հետո դրանք այնպես լցրեցին, որ հիմա տպավորություն է, թե բլուրների վրայով եք մեքենան վարում: Ստացվում է, որ գործ շատ է արվում, բայց որակի մասով այն չէ: Նույնը ճանապարհների կահավորման դեպքում: Այո, աշխատանքներ արվել են, բայց կահավորման մակարդակը շատ տխուր վիճակում է: Երթևեկության նշանների բազմաթիվ փոփոխություններ են արվել, ճանապարհների վրայի նշագրումներն են փոխվել: Փոխանակ ջնջեն, ասֆալտի վրայից մաքրեն հին գծանշումները, դրանք ջնջում են ինչ-որ ներկի օգնությամբ, որը հեռվից նայելիս փայլում է, վարորդներին մոլորեցնում, հետո այդ ներկը մաքրվում է, երկու նշանն էլ մնում է ասֆալտի վրա:

Հենց հիմա Կոմիտասի պողոտայում, Տերյան փողոցի վրա (և ոչ միայն) նման նշաններ կան: Դրանք մարդկանց մոլորեցնում են, հետո էլ ճանապարհային ոստիկանությունը տուգանում է: Տեղադրվել են բազմաթիվ լուսացույցեր, շատերը՝ ոչ տեսանելի վայրերում: Նույն խնդիրը կա նաև ճանապարհային նշանների հետ կապված, որը լուծում չի ստանում»,-նշում է մեր զրուցակիցը: Ճանապարհային երթևեկության կարգավորմանն էր ուղղված նաև բալային համակարգի ներդրումը: Արդյո՞ք այն իրեն արդարացրեց, թե՞ կարգապահ վարորդը շարունակեց հետևել երթևեկության կանոններին, իսկ ոչ կարգապահը՝ խախտել դրանք:

«Բալային համակարգը ներդնելուց պետությունը պետք է այնպես մշակեր այն և դրա բաղկացուցիչ մասերը, որ հետագայում խնդիրներ չառաջանային: Կարծում եմ՝ պետական տուրքերի բարձրացման պատճառներից մեկը բալային համակարգի թերություններն են: Ո՞րն է բալային համակարգի նպատակը՝ անկարգապահ վարորդը զրկվում է վարորդական իրավունքից: Ի՞նչ ունենք հիմա: Տարվա վերջում, երբ բալերը պետք է վերջանան, վարորդները փաստաբան են վարձում, որը 2-3 ամիս ձգձգում է գործը: Պետությանը թվում է, որ տուրքը բարձրացնելով՝ վարորդներին կստիպեն այդ քայլին չգնալ, բայց դա այս խնդիրները չի վերացնելու:

Վարորդական վկայականից չզրկվելու համար վարորդը պատրաստ կլինի մի քիչ փող տալ: Ասում են՝ դատավորները գերզբաղված են, լուրջ գործերը թողած՝ հինգ հազար դրամանոց ակտերի բողոքարկման գործերով են զբաղվում: Բայց այս հարցի լուծումը բողոքարկման համակարգն անհասանելի դարձնելը չէ: Սա առնվազն ոտնձգություն է սեփական քաղաքացու նկատմամբ: Սրա լուծումը պետք է լիներ նախ՝ վերադաս մարմնի կողմից վիճարկվող ակտերի պրոցեսի վերանայումը, որպեսզի այն ավելի անաչառ լիներ, հետո նոր բարեփոխումներ անեին դատական համակարգում, օրինակ՝ փոխվեր գործերի քննման ընթացակարգը և այլն:

Այսինքն՝ կարելի էր լուրջ մեխանիզմ ներդնել, որ այդ խնդիրը չլիներ, բայց իրենք ընտրեցին միակը, որը վնաս է քաղաքացուն: Կարծում եմ, որ այդ մարդիկ կորցրել են իրականության զգացումը»,-եզրափակում է Դավիթ Պեդանյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Օնիկ Գասպարյանն ու Մովսես Հակոբյանը՝ թիրախում. ԱԱԾ տնօրենի տեղակալը ցուցակ ունի Զոհված զինծառայողների աճյունների որոնումները երեկ ավարտվել են ապարդյուն Մարդկության պատմության ամենամեծ գյուտերից մեկը՝ լուցկի․ «Փաստ»«Զորահավաք»՝ Խաչիկ Ասրյանի դրոշի ներքոՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (17 ԱՊՐԻԼԻ)․ Ազգային ժողովը վարչապետ է ընտրել Սերժ Սարգսյանին․ «Փաստ»Հայաստանում հաստատվել է կորոնավիրուսով վարակվելու 870 նոր դեպք, մահացել է 33 մարդ Փաշինյանը ուղերձ է հղելՈ՞ւր ենք գնում այդ նավով, դեպի վերջնական կործանո՞ւմ․ «Փաստ»53 օր գերության մեջ գտնվող զինվորին ետ են տարել բանակ. բացառիկ մանրամասներ Էջմիածնի և Կիլիկյան կաթողիկոսության հետ շփվելիս Փաշինյանը լուրջ սխալներ շատ է թույլ տվել. հույզերը վատ խորհրդատուներ են․ «Փաստ»Սարսափելի տեսարան. Արյունով լցված հարյուրավոր կոտրված փորձանոթներ՝ փողոցում Խոշոր հրդեհ ԵրևանումԴատական քաշքշուկ. շուրջ չորս տարի Վճռաբեկ դատարանի որոշմանը սպասելիս. «Փաստ»Էրիկի աչքերը ես երբեք չեմ մոռանա... Կարին Տոնոյան Մոնտե Կառլո․ Նադալն անակնկալ պարտություն է կրել Երբ վրիպակներն իրականում գուցե ամենևին էլ վրիպակներ չեն. «Փաստ»Խնդրանք-հորդոր՝ բոլոր հղիներին Երկար ժամանակով լույս չի լինելու. Երևանում և մարզերում«Իշխող ուժը ջղաձգումների մեջ է. հիստերիան շարունակվում է»․ «Փաստ»ՊԲ-ն հրապարակել է նահատակված ևս 193 զինծառայողների անուն «Հրապարակ»․ ՀԿԵ-ն կրճատել է աշխատակիցների աշխատաժամերը՝ պայամնավորված եկամուտների կրճատմամբՔաղաքական պատասխանատվության և բարոյական բաղադրիչի ավերածությունը տիեզերական մասշտաբի է․ «Փաստ»«Հրապարակ»․ Նիկոլ Փաշինյանը պատրաստվում է ապրիլի 24-ին երթով բարձրանալ Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիր՝ դա ևս ներկայացնելով որպես վստահության երթԻշխանական պատգամավորները «քաստինգի» են մասնակցում. քաղաքական «սպիդոմետրի» գործոնը․ «Փաստ»«Հրապարակ»․Իշխանությունը ստիպված է սրբագրել իր անգրագիտության հետեւանքները«168 ժամ»․ Պետության մահվան տեսիլը՝ բուռն ծափահարությունների ներքո«Պարտված իշխանությունն արդեն ցինիկաբար նախահարձակ է լինում». «Փաստ» Նպատակն է, որ ընտրություններին մասնակցող արևմտամետները շատ լինեն. «Փաստ» Արտակ Թովմասյանի հայտարարած 44-օրյա պայքարին մնաց մեկ շաբաթ. կհեռանա՞ իշխանությունը. «Փաստ» Ծառուկյանն անձամբ է կազմել ԲՀԿ նախընտրական ծրագիրը. «Փաստ» Դուք պատրաստ եք մեղադրել բոլորին բացի ձեզնից. Ստեփան Ստեփանյան«Երրորդ ուժը» հանդիպում-քննարկման է հրավիրել Բաբկեն ԹունյանինՏեսանյութ. «Հայոց Արծիվներ» քաջերի ջոկատը բարեկամ Ռուսաստանի Զինված Ուժերի կազմում պատրաստ է կռվել ՆԱՏՕ-ի դեմ` պաշտպանելով Հայաստանի ռազմավարական միակ դաշնակից Ռուսաստանի տարածքային ամբողջականությունըԳերությունից վերադարձած տղաներին կրկին բանակ են տանում. ՊՆ փոխնախարարը հարցը լսելուց հետո փակեց դուռը Նիկոլ Փաշինյանը նոր փոխնախարար է նշանակել Ոստիկան լինելը կոչում է, ոստիկանի գործը՝ ծանր պատասխանատվություն, ժողովրդի հավատն ու օրենքի գերակայությունն արդարացնելու առաքելություն. Վլադիմիր Գասպարյան Ադրբեջանի հետ ինչ-որ բանի մասին խոսելուց առաջ թող նախ մեր տղաներին ու աղջիկներին վերադարձնեն. Արմեն Սարգսյան Դոլարն ու եվրոն թանկացել են Մեղրիի տարածքով ադրբեջանցիները չեն կարող միջանցք ունենալ. Արմեն Խաչատրյան Ողբերգական դեպք. բժիշկները տանը հայտնաբերել են 7 ամսական հղի կնոջը՝ մահացածՆիկոլ Փաշինյանը Զարեհ Սինանյանին գործուղում է Ռուսաստան Ներկան կործանած, անցյալը մերժած խմբագիրը խոսում է ապագայի մասին Ոստիկաններին, նախկինի պես, կոչ եմ անում առաջնորդվել բացառապես օրենքով. Օսիպյանի ուղերձը Փաշինյանն այցելել է ոստիկանություն Գերիները մեր երեխաներն են, ես չեմ տարբերում նրանց իմ երեխաներից. Արտակ Թովմասյան (տեսանյութ) Գերիների հարցը լուծվելու է հօգուտ Հայաստանի ՀանրապետությանԵրեկ Ջրականի շրջանում որոնումներն արդյունք չեն տվել Օնիկ Գասպարյանը հայտարարություն տարածեց Մի կողմ քաշվեք ու մենք թույլ չենք տա այս ազգակործան պատուհասներին վերարտադրվել Արմեն Սարգսյանն այցելել է Թբիլիսիի «Հերոսների հրապարակ» (ֆոտո)