Ереван, 30.Март.2023,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Если оппозиции удастся свергнуть Пашиняна, откроется окно возможностей - счет идет на недели. Армен Ашотян Юнибанк – постоянный партнёр «Всеармянского интеллектуального движения» Встреча "Армянских Орлов" и "Реформистов" ВТБ (Армения) запускает ипотеку под 10,8% в ЖК Renaissance Premium Home IDBank выпустил очередной транш долларовых облигаций ВТБ (Армения) продал часть кредитного портфеля ЗАО «Ардшинбанк» Зеленый Iphone на лучших условиях кредита – в магазинах зеленого оператора Аэропорт Сочи принял первый рейс FlyOne Armenia из Еревна FLYONE ARMENIA выполнила чартерный рейс сборной Армении по футболу UCOM предоставила техническую поддержку административному району Шенгавит


«Եթե ուզում ենք ունենալ բարեփոխված տրանսպորտային համակարգ, պետք են համակարգային լուծումներ, ավտոբուսների ներկրմամբ հարցը չի լուծվելու». «Փաստ»

Интервью

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Հալաբյան փողոցից Մաշտոցի պողոտա հասնելը, այն էլ, երբ Կիևյանը «կիսում եք» Օրբելի եղբայրների փողոցով, 10-15 րոպեի հարց է: Բայց մի թեթև խցանում, վթար կամ էլ պիկ ժամ, և կարճ թվացող ճանապարհն անվերջանալի է թվում: Առավոտյան և երեկոյան պիկ ժամերին անհնար է անգամ երթուղային կամ ավտոբուս «խցկվելը», թերևս մեր հարուստ լեզուն անգամ համապատասխան բառ չունի այդ տեսարանին: Արդարության համար ասենք՝ խնդիրն արդիական է թե՛ նախկին, թե՛ ներկա իշխանությունների օրոք, և ստացվում է նաև, որ այն չլուծվող է: Կանգառներում տրանսպորտին սպասող քաղաքացիներին հավատ չեն ներշնչում նաև խոստումները, որ ներմուծվող ավտոբուսներն ու տրոլեյբուսներն իրավիճակ են փոխելու մեր երթևեկության մեջ:

«Սպառողների խորհրդատվության կենտրոն» ՀԿ նախագահ Կարեն Չիլինգարյանը նշում է՝ այս ոլորտում համակարգային լուծումների կարիք ունենք, միայն ավտոբուսներ ու տրոլեյբուսներ ներկրելով խնդիրը չի լուծվի: «Ներկրվող միջին չափի ավտոբուսները հարց չեն լուծում: Դեռևս 2016-17 թթ. քննարկվում էին ոլորտում առկա և լուծում պահանջող խնդիրները: Դեռ այն ժամանակ ասվում էր, որ նախ պետք է գործի տրանսպորտային միասնական համակարգ: Մասնավորաբար, չվացուցակների միասնական համակարգ, որը կղեկավարվի մեկ կետից: Մեզ մոտ հիմա ամեն գիծ ու համար իր չվացուցակն ունի, դրանք իրար հետ չեն համընկնում: Կանգառում րոպեներ կարող ես սպասել, և մեկ ավտոբուս չգա, բայց հետո միանգամից տարբեր համարի ավտոբուսներ ու երթուղայիններ մոտենան կանգառին՝ իրար խանգարելով ու չզիջելով, մեկ-երկու շարք զբաղեցնելով, խցանումներ առաջացնելով:

Սրան զուգահեռ պետք է պարտադիր միասնական տոմսային համակարգ լինի: Սա ամբողջ քաղաքակիրթ աշխարհում կիրառելի լուծում է, բայց, չգիտես ինչու, մեզ մոտ սա դեռ չի կիրառվում: Ավտոբուսների մեջ տոմսարկղեր տեղադրվեցին, որոնք միայն 100 դրամանոց մետաղադրամ են ընդունում: 100 դրամանոց չունենալու դեպքում ուղևորը գումարը տալիս է վարորդին, որը ոչ թե մանրում է այն, այլ «ստանում է» ուղեվարձը: Արդյո՞ք սա կոռուպցիոն ռիսկեր չի պարունակում: Փոփոխություններ ոլորտում արվում են՝ նոր ավտոբուսներ են ներկրվել ու ներկրվում, բայց իրականում ոչ մի լուրջ փոփոխության ականատես չենք լինում, հիմնական հարցը դրանով որևէ կերպ չի լուծվում»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Չիլինգարյանը:

Զրույցի ընթացքում փաստում ենք, որ հատկապես սարսափելի է վիճակը առավոտյան ու երեկոյան ժամերին և շաբաթ-կիրակի օրերին, երբ աշխատանքն, ասենք, ժամը 22:00-ին ավարտելով, հնարավոր է՝ անհույս սպասես կանգառում և այդպես էլ չկարողանաս երթուղային նստել: «Այ, եթե տրանսպորտային միասնական համակարգ ունենանք, նման խնդրի առջև մեր քաղաքացիները երբեք չեն կանգնի: Դեռևս մի քանի տարի առաջ բրիտանական մի կառույցի ներկայացուցիչներ հետազոտություններ անցկացրեցին մեր երկրում, վերջնարդյունքում նշեցին, թե ինչպիսի տրանսպորտային համակարգ են պատկերացնում, օրինակ՝ ծրագրում նշված էր, որ առավոտյան, եթե չեմ սխալվում, 06:30-07:00-ից մինչ գիշերվա 23:30-00:00-ն տրանսպորտն անխափան, հստակ գրաֆիկով պետք է գործի:

Բայց այս ծրագիրն այդպես էլ կյանքի չկոչվեց: Հիմա երեկոյան ժամը իննից հետո որոշ երթուղիներ չեն գործում, որոշներն էլ շատ ուշ-ուշ են մոտենում կանգառներին: Վարորդներն ուղղակի կատարում են իրենց պլանը և գնում տուն, եթե ավելի պարզ լեզվով ասենք: Իսկ եթե գործեր միասնական համակարգ, վարորդը չէր մտածելու, թե որքան ուղևոր պետք է փոխադրի, այլ աշխատելու էր գրաֆիկով, մտածելու էր սահմանված ժամին աշխատանքը սկսելու և ավարտելու, ոչ թե ուղղակի պլան կատարելու մասին»,-նշում է մեր զրուցակիցը:

ՀԿ նախագահը համոզված է՝ մինչև համակարգային փոփոխություններ չկատարվեն, նկատի ունենալով նաև վերը նշվածները, որևէ դրական տեղաշարժ չի լինի, կկատարվեն քայլեր, որոնց արդյունքները, սակայն, ընդհանուր պատկերի վրա մեծ ազդեցություն չեն թողնի: Նշում է նաև, որ քաղաքում անընդհատ կարելի է խցանումների հանդիպել, ոմանք դա պայմանավորում են մեքենաների առատությամբ: «Մեքենաների շատ լինելը միայն մեզ մոտ չէ, այնպիսի դարում ենք ապրում, երբ մեքենաների առատության տեսանկյունից նույն իրավիճակն է գրեթե բոլոր երկրներում: Ուղղակի, ի տարբերություն շատ երկրների, մեզ մոտ քաղաքացիները նախընտրում են անձնական մեքենաներով տեղաշարժվել և տրանսպորտից չօգտվել անգամ կարճ ճանապարհ գնալու՝ մի կետից մյուս կետը հասնելու դեպքում: Կարող եմ իմ օրինակը բերել: Եթե տրանսպորտը նորմալ գործեր, իմանայի, թե որ ժամին է այն մոտենում կանգառին, որ գերծանրաբեռնված չէ, կամ թե ինչպես է աշխատում, տրանսպորտով կտեղաշարժվեի, ոչ թե անձնական մեքենայով:

Իսկ հիմա այլընտրանք չունեմ: Իմ նման շատերն են մտածում, մեքենա ունեցող քաղաքացիները նախընտրում են այդ տարբերակը անգամ քաղաքում տեղաշարժվելու համար, բայց եթե տրանսպորտային համակարգը նորմալ գործեր, վստահաբար կարող եմ ասել, որ շատերը կօգտվեին դրանից և մեքենաներն ուղղակի ավտոտնակից դուրս չէին բերի: Այստեղ նաև նշենք, որ երթևեկության մեջ մեծ թվով մեքենաներն էլ խցանումների պատճառ են դառնում, չմոռանանք նաև, որ քաղաքում մեծ խնդիր են ավտոկայանատեղիները: Մինչդեռ մեկ մեծ՝ 100-120 տեղանոց ավտոբուսի շնորհիվ տասնյակ մեքենաներ այլևս չեն լինի երթևեկության մեջ, իսկ դա մեծապես կբեռնաթափի մեր երթևեկությունը հատկապես պիկ ժամերին: Մյուս կողմից՝ հրաշալի լուծում կդառնա մետրոյի նոր կայարանների բացումը, բայց կա՞ արդյոք այդ հնարավորությունն առաջին հերթին, իհարկե, ֆինանսական տեսանկյունից:

Օրինակ՝ մետրոյի Աջափնյակի կայարանի բացմամբ որոշակիորեն երթևեկությունը կբեռնաթափվի, մի քանի կայարանի բացումն ավելի արդյունավետ լուծում կտա հարցին: Հստակ է մեկ բան՝ եթե ուզում ենք ունենալ բարեփոխված տրանսպորտային համակարգ, ապա պետք են համակարգային լուծումներ»,-եզրափակում է Կարեն Չիլինգարյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Юнибанк примет участие в международной выставке «TOON EXPO 2023» Фонд «Анив» и международная бизнес-школа «Матена» стали партнёрами Ucom предлагает подключиться к новому тарифному плану мобильного интернета uDrift 3500 15 марта в Москве состоялась встреча между внуком французского генерала Шарля де Голля Пьером и председателем правления Российско-армянского делового совета Мгером Аветисяном Ucom: новое приложение, новые возможности Пашинян стремится российское влияние заменить турецкимЮнибанк стал лидером по количеству выданных потребительских кредитов Платформа лояльности idplus, участник DigiTec Добро пожаловать в павильон ID. Idram и партнеры на выставке DigiTec IDBank - участник DigiTec Expo Большая игра только начинается. IDBank - главный спонсор Федерации футбола Армении США используют все методы для достижения геополи­тических целей Украина и страны Запада грубо нарушают условия «зерновой сделки» “Девсофт”, крупный налогоплательщик в сфере информационных технологий, уже год в Армении Клиенты ВТБ (Армения) могут пополнять счета и оплачивать кредиты в почтовых отделениях Айпост США подорвали основы существующего мирового порядка Ucom предлагает приобрести смартфон Honor X9a за 4000 драмов/месяц, плюс беспроводные наушники Honor X3, 100 ГБ и красивый номер События на Украине - яркий пример политики «двойных стандартов» США Украина стала прибежищем для радикалов со всего мира Ucom объявляет о смене генерального директора. Ара Хачатрян покидает пост. должность займет Ральф Йирикян Эксклюзивный вечер 1 мартаГазета «Паст». Какие существуют сценарии смены власти Пашиняна Твое первое финансовое приложение. Idram Junior уже реальностьЦентру обслуживания абонентов Ucom в ванадзоре уже 1 год При технической поддержке Ucom прошел международный фестиваль Айкидо Айкикай Юнибанк начал сотрудничество с международной бизнес-школой «Матена» Новый бизнес кредит от Юнибанка с процентной ставкой от 5% годовых Заявление Международного Бессмертного полка в отношении неправомерных действий Эстонии ВТБ (Армения): более 20% пенсионеров республики получают выплаты на карты банка Сила одного драма в АрцахУчредительное заседание Российско-Армянского делового совета (VIDEO) Изменена ежемесячная плата за предоплатные тарифные планы LEVEL UP услуги мобильной связи Издан учебник армянского языка «Крунк Айастани» Америабанк предоставил бизнес-кредиты на сумму более 14 млрд драмов в сфере возобновляемой энергетики GFN.AM открывает регистрацию на бета-тестирование облачного игрового сервиса NVIDIA GeForce NOW в АрменииUcom предлагает пользователям соцсетей принять участие в конкурсе #միսպասիր и получить подарки Идрам - партнер конкурсов «Айб»Платежи Google Pay стали доступны для клиентов Юнибанка Сегодня - 33-я годовщина погромов армян в Баку Бенефициар «Силы одного драма» в январе - образовательная программа «Талентум»Филиал Юнибанка в Аштараке открылся по новому адресу Клиенты ВТБ (Армения) увеличили число переводов в Россию более чем в 1,5 раза Новый год в Идраме начинаем подведением итогов 2022 года Желаю, что бы наши сердца наполнились рождественским светом и таинством этого великого праздника. Гагик ЦарукянАмериабанк назван лучшим банком по обмену валюты в Армении по версии журнала Global Finance Киев демонстрирует неприкрытое неуважение к странам Центральной Азии Ha фоне украинского кризиса США и Запад стремятся сохранить Молдавию под своим внешним управлением Будем рекомендовать именно «ПрофХолод», так как он хорошо зарекомендовал себя по качеству»Глава Абовянской общины Эдуард Бабаян обратился к Генеральному секретарю ООН Антониу Гутерришу и Председателю ЭКОСОС ООН Лачесаре СтоевойПервый в Армении. IDBank представляет карту Visa Travel для любителей путешествий