Yerevan, 24.April.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Unibank is now a regular partner of “Pan-Armenian intellectual movement” IDBank issued another tranche of dollar bonds Green Iphone on the best credit terms at green operator's stores UCOM Provided technical assistance to Shengavit administrative district AMD 9,808,684 to the "City of Smile" Charitable Foundation. The next beneficiary of "The Power of One Dram" is known Unibank offers a “Special” business loan with an interest rate of 8.5% per annum IDBank implements the next issue of nominal coupon bonds Flyone Armenia will start operating regular direct flights Yerevan-Moscow-Yerevan New movie channels in Ucom and good news for unity tariff subscribers Ucom offers discounts on a number of devices on the occasion of love holidays


Ռեակտիվ ինքնաթիռ. գաղափար, որ գրեթե միաժամանակ է առաջացել աշխարհի տարբեր երկրներում. «Փաստ»

Lifestyle

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Ռեակտիվ ինքնաթիռը օդանավ է, որը թռչում է ռեակտիվ շարժիչների կիրառմամբ: Դրանք կարող են լինել տուրբոռեակտիվ, ուղիղ հոսքի, իմպուլսային տիպի, հեղուկային։ Նաև ռեակտիվ ինքնաթիռները կարող են ունենալ հրթիռային շարժիչներ։ Ժամանակակից աշխարհում ռեակտիվ շարժիչով ինքնաթիռները բոլոր ժամանակակից ինքնաթիռների մեծ մասն են կազմում: Հետաքրքիր է, որ ինքնաթիռի վրա ռեակտիվ շարժիչ տեղադրելու գաղափարը գրեթե միաժամանակ է առաջացել աշխարհի տարբեր երկրներում: Ռուսաստան, Ֆրանսիա, Անգլիա, Գերմանիա. այս բոլոր երկրների գիտնականները 1865-1880 թվականների ժամանակային միջակայքում փորձել են ստեղծել ռեակտիվ ինքնաթիռներ: Սակայն այն ժամանակ այդ գաղափարի իրականացումը տեխնիկապես անհնարին էր, և դրան ավելի ուշ են վերադարձել։

Աշխարհում ռեակտիվ ինքնաթիռների պատմության սկիզբը համարվում է 1910 թվականը, երբ ռումինացի ինժեներ Անրի Կոնադան ինքնաթիռ է ստեղծել մխոցային շարժիչի հիման վրա։ Ստանդարտ մոդելներից տարբերությունն այն է եղել, որ օգտագործվել է թիակային կոմպրեսոր, որը շարժման մեջ էր դնում մեքենան: Հետպատերազմյան շրջանում այդ ինժեները սկսել է հատկապես ակտիվորեն պնդել, որ իր ապարատը հագեցած է եղել ռեակտիվ շարժիչով, թեև ի սկզբանե նա բացարձակ հակառակն էր ասում։ Ուսումնասիրելով Կոնադայի առաջին ռեակտիվ ինքնաթիռի կառուցվածքը՝ կարելի է մի քանի եզրակացություն անել: Նախ՝ մեքենայի կառուցվածքի առանձնահատկությունները ցույց են տալիս, որ առջևում տեղադրված շարժիչը և դրա արտանետվող գազերը կսպանեին օդաչուին:

Իրադարձությունների զարգացման երկրորդ տարբերակը կարող էր լինել ինքնաթիռի հրդեհը։ Եվ իրոք, առաջին փորձարկման ժամանակ ինքնաթիռի պոչի հատվածը ոչնչացել էր հրդեհից։ Ինչ վերաբերում է ռեակտիվ ինքնաթիռներին, որոնք արտադրվել են 1940-ականներին, ապա դրանք ունեցել են բոլորովին այլ կառուցվածք, երբ շարժիչը և օդաչուի նստատեղը հեռացված են միմյանցից, որի արդյունքում ապահովված է անվտանգությունը: Այնտեղ, որտեղ շարժիչի բոցը շփվում է ֆյուզել յաժի հետ, տեղադրված է հատուկ ջերմակայուն պողպատ, որպեսզի վնասվածք չհասցվի օդաչուին կամ վնաս չպատճառվի ինքնաթիռի կորպուսին։ He 178 անվանումով գերմանական ծագման առաջին ռեակտիվ շարժիչով ինքնաթիռը օդ է բարձրացել դեռ 1939 թվականին: 1941 թվականին էլ բրիտանացի կոնստրուկտորների նմանատիպ Gloster E.28/39 կոչվող ապարատն է բարձրացել երկինք:

Ճապոնական «Օկա» օդանավը՝ Ցու-11 շարժիչով, նախատեսված է եղել մեկանգամյա օգտագործման համար, քանի որ այն ռումբ ինքնաթիռ էր, որի մեջ գտնվում էր կամիկաձե օդաչուն։ Ֆրանսիայից փոխառված տեխնոլոգիայի շնորհիվ ամերիկացիները կարողացել են ստեղծել սեփական ռեակտիվ շարժիչով ինքնաթիռը՝ Bell P-59–ը: Այդ մեքենան ուներ երկու ռեակտիվ շարժիչ։ Առաջին անգամ այն թռիչքուղուց օդ է բարձրացել 1942 թվականի հոկտեմբերին։ Հարկ է նշել, որ այդ մեքենան բավականին հաջողված էր, և իրականացվել է դրա սերիական արտադրություն։ ԽՍՀՄ-ում առաջին ռեակտիվ ինքնաթիռը ՄիԳ-9-ն էր։ Այն իր առաջին թռիչքը իրականացրել է 1946 թվականին: Ընդհանուր առմամբ, գործարաններից դուրս է եկել նման 602 ինքնաթիռ։ Ներկայում աշխարհի տարբեր երկրներում արտադրվում են արդեն գերձայնային արագություն զարգացնող ռազմական ռեակտիվ ինքնաթիռներ:

Քաղաքացիական ավիացիայում ստեղծվել է գերձայնային արագությամբ թռչելու ունակությամբ միայն երկու մարդատար ռեակտիվ ինքնաթիռ։ Առաջինն արտադրվել է ԽՍՀՄ տարածքում 1968 թվականին. դա Տու144–ն է։ Այդ ինքնաթիռներից ընդամենը 16 օրինակ է արտադրվել, սակայն մի շարք վթարներից հետո մեքենան շահագործումից հանվել է։ Այդ տեսակի երկրորդ մարդատար ինքնաթիռը արտադրվել է Ֆրանսիայի և Մեծ Բրիտանիայի կողմից 1969 թվականին. դա Կոնկորդն է։ Ընդհանուր առմամբ ստեղծվել է 20 նման ինքնաթիռ, որոնք շահագործվել են 1976-2003 թվականներին։

ԿԱՄՈ ԽԱՉԻԿՅԱՆ

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

An exhibition dedicated to Charles Aznavour's centennial anniversary Yerevan, May 22 – July 22Caring for nature, we have started with ourselves - Team Telecom ArmeniaUp to 10% cashback from GetTransfer with IDBank cardsAmio Visa Signature Business card. When the opportunities are unlimitedUp to 1% cashback when shopping on Wildberries with IDBank cards Ucom continues network modernization in regions of Armenia Co-founders of Galaxy Group of Companies Co-Hosts Business Breakfast to Strengthen Armenian-French Business TiesLeasing agreement and a number of advantages. Amio is in the Leasing Expo with a special offerInternational transfers from card to card with IDBank VISA cardsIdplus Bonuses in Idram&IDBank ApplicationUcom has released a new package offer Ucom continues network modernization in regions of Armenia Idram and IDBank participated in the signing ceremony of the Declaration of Women's Empowerment Principles General Director of Ucom participated in Doing Digital Forum 2024 AraratBank: General Partner of Face-to-Face Regional Forum4.017.648 Drams to My Forest Armenia: April Beneficiary of The Power of One Dram is 4090 FoundationUcom continues to support green energy expansion in Armenia Spring brought so much profit. It is a profitable promotion at Amio Bank Director General of Ucom took part in a recruiting conference Ameriabank named the Best Bank in Armenia for 2024 by Global Finance magazine AraratBank places its 27th issue of dollar bonds Ucom launches network modernization efforts in few regions of Armenia Ucom Launches Network Modernization Efforts in Regions of Armenia 5 000 dram bonus from IDBank for pension card holders World Bank Armenia has organized discussion on facilitating women’s wider engagement in sectors that have been traditionally male dominated in the countryIDBank as a Participant in the Conference of My Forest Armenia NGOIDBank issues the 1st tranche of dollar bonds of 2024In 2023, the SME Loan Portfolio of Ameriabank Reported More Than 30% Growth Amio digital cards with unlimited opportunities and 5% cashback Mining plays an important role in providing materials for energy transition and green economy: Roman Khudoli International Client’s Day at IDBank Termination of service of MIR cards. IDBank Three Sad Stories about Fraudsters Ucom showed high and stable growth in fixed and mobile communications in 2023 The number of Team mobile subscribers is over 1 millionOn the occasion of International Women's Day ZCMC employees were awarded 3,780,052 Drams to the City of Smile Fund: The Power of One Dram Will Go to My forest Armenia in March Global Finance Recognizes Ameriabank's Leadership in Sustainable Finance in Armenia How AMIO succeeded in gathering its team, partners and customers around a common goal What to Give on The Occasion of Women's Day? Idram and IDBank Half Price for Everyone and up to AMD 15.000 Welcome Bonus for New Customers. IDBank Ucom congratulates everyone with spring holidays with a special offer Doing Digital Forum Returns Featuring Brett King as Keynote Speaker We celebrate the successes of AMIO BANK and Ingo Armenia in 2023 ZCMC declares, that the Russian company GeoProMining LLC has never been and is not currently a shareholder of the Company, nor does it have any stake in the Company's ownership structureA Millionaire Wanted: New Draw from IdramUcom's fixed network is now available at Ashtarak Visa & Unibank Unique opportunities to Olympic Games fans thanks to Visa in ArmeniaThe renovated Ucom sales and service center opened at Komitas 30Privileged conditions with the Business Prime package