Ереван, 27.Июль.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
"Паст". Кто диктует повестку дня в Армении? Ucom и Sunchild запускают новый этап совместного экологического проекта Америабанк удостоился трех наград Euromoney «За превосходство» в 2024 году: «Лучший банк», «Лучший цифровой банк» и «Лучший банк для МСП» в Армении. Как сократить расходы? 5 советов от IDBank и Idram Азербайджанские военные должны покинуть суверенную территорию Республики Армения: Аршак Карапетян Необходимо объединить армян, создать условия для возвращения в Армению более миллиона человек: Аршак Карапетян Мы теряем генофонд: Аршак Карапетян Обновленный Центр продаж и обслуживания Ucom открылся по адресу Комитаса 60 ДИАЛОГ выступила с инициативой издания в Москве академического многотомника «История армянского народа» на русском языке Мы вынуждены констатировать стагнацию практически во всех стратегически важных областях промышленности и сельского хозяйства: Аршак Карапетян


Գիրքը կարող է ձեռնարկ դառնալ կրթության ոլորտում, օգտակար կլինի նաև գործարար համայնքին. Լիլիթ Շաքարյանի «Բրենդինգ. անձեր, ընկերություններ և երկրներ» գիրքն ընթերցողի սեղանին է. «Փաստ»

Интервью

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Օրերս ընթերցողի սեղանին դրվեց սոցիոլոգ, ԱՄՆ Նևադայի համալսարանի հետազոտող գիտնական Լիլիթ Շաքարյանի «Բրենդինգ. անձեր, ընկերություններ և երկրներ» գիրքը: Սա նրա՝ բրենդինգին առնչվող երկրորդ գիրքն է: Ասում է՝ «Բրենդի կառավարում» գիրքն ավելի շատ ներածություն էր, որտեղ խոսվում էր բրենդ կոնցեպտի, դրա առանձնահատկությունների մասին, թե ինչպես է տարբերվում գիտության մեջ առկա հարակից այլ տերմիններից և եզրույթներից: «Երկրորդ գրքի մեջ փորձ եմ կատարել էլ ավելի խորքային վերլուծություն իրականացնել: Փորձել եմ միկրո մակարդակից մինչև մակրո մակարդակ վերլուծել բրենդ կոնցեպտը՝ սկսած անձի մակարդակից, թե ինչպես ենք ձևավորում բրենդ մինչև երկրների մակարդակ: Սա բավականին ծավալուն գիրք է, բաղկացած է չորս մասից:

Առաջինը ներածական հատվածն է, թե ինչ է բրենդինգը որպես գիտություն, դիսցիպլին, ինչ գործառույթներ է իրականացնում և այլն: Այստեղ տալիս եմ դիսցիպլինի նկարագիրը, կատարում նաև կատեգորիաների վերլուծություն: Երկրորդ գլխում անցում եմ կատարում բրենդինգին ընկերությունների ոլորտում: Ամենաառաջինը գոյություն են ունեցել ապրանքային և կազմակերպական բրենդները, հետո դրանց զարգացման արդյունքում սկսել ենք խոսել անձերի և երկրների բրենդավորման մասին: Ուստի, երկրորդ գլխում սահուն անցում եմ կատարել կորպորատիվ կամ կազմակերպական բրենդինգին: Փորձել եմ ցույց տալ, թե ինչպես ճիշտ բրենդ կառուցել կազմակերպությունների բնագավառում, ներկայացրել եմ որոշակի խորհուրդներ, մանրամասն վերլուծել երեք բրենդ հայաստանյան իրականությունից»,- «Փաստի» հետ զրույցում ասում է Լիլիթ Շաքարյանը:

Գրքի երրորդ գլխում հեղինակն անցում է կատարում անձերի բրենդավորմանը՝ անդրադառնալով անձի բրենդի ստեղծման կարևորությանը: «Անձի բրենդավորումն անհրաժեշտ է բոլորին, քանի որ մրցակցում են բոլորը, ամեն մեկն՝ իր բնագավառում, ուստի յուրաքանչյուրին անհրաժեշտ է բրենդը՝ տարբերվելու և իր մասնագիտական աճը հեշտ կառուցելու համար: Այս գլխում տալիս եմ պարզ ստրատեգիա, թե ինչպես կարող ես ստեղծել քո անձնական բրենդը՝ քայլ առ քայլ նկարագրելով ամբողջ գործընթացը: Այս գլխում վերլուծել եմ Շառլ Ազնավուրի բրենդը: Նա համաշխարհային մեծություն է, ոչ ստանդարտ իր տեսակով, եթե դիտարկենք իրեն որպես բրենդ: Փորձել եմ իրեն ստանդարտի շրջանակում սխեմատիկ պատկերել, բայց նա բավականին շեղվում է ստանդարտից, քանի որ գործ ունենք լուրջ մեծության հետ:

Գրքում նշում եմ, որ համաշխարհային բրենդները պատահականության արդյունք չեն, ամեն ինչ պլանավորված է, և դրա արդյունքում են իրենք հասել բարձունքի: Շառլ Ազնավուրի պարագայում սկզբնական շրջանում ամեն ինչ մի փոքր սպոնտան է գնացել, իսկ հետո կառուցվել է բրենդի կոնտեքստում: Իր մեջ կարելի է մի քանի առանձնահատկություն առանձնացնել, մի կերպարի մասին չէ խոսքը: Ազնավուրի պարագայում ունենք ստեղծագործ-բանաստեղծ, երգիչ-կոմպոզիտոր-երգահան, քաղաքական գործիչ և Հայաստանի՝ հայի ինքնության կերպարը ներկայացնող դեսպան: Նա կարծես մեր դիմագծի կրողը լինի և վառ ներկայացուցիչը արտերկրում»,-նշում է մեր զրուցակիցը: Գրքի չորրորդ գլխում հեղինակն անդրադարձել է տարածաշրջանների բրենդավորմանը: Հիշեցնում է՝ ներկա դարաշրջանում մրցակցում են ոչ միայն ապրանքներն ու ընկերությունները, այլ նաև տարածաշրջանները:

«Տարածաշրջանն ավելի «անձրևանոց բրենդի» տեսքով է, այն ավելի լայն է և իր մեջ ենթադրում է միկրո և մեզո մակարդակի բրենդներ, բայց եթե քո այդ «անձրևանոցային բրենդը» ճիշտ չես դիրքավորում, ապա իր ներքո առկա փոքր բրենդները խնդիր են ունենում առհասարակ համաշխարհային տնտեսական շուկայում գոյություն ունենալու հետ: Այս տեսանկյունից շատ կարևոր է քո տարածաշրջանի բրենդավորումը: Դա պարզապես քո տարածաշրջան զբոսաշրջիկներ ներգրավելը չէ միայն, այլև քո անունն է համաշխարհային շուկայում: Երբ ասում են «Made in Armenia», այն պետք է մարդուն հստակ ասի, թե ինչ է սա նշանակում, օրինակ՝ վստահելիություն, նորաձևություն, պատմություն, ճարտարապետական լուծումներ և այլն: Տարածաշրջանային բրենդինգի իմաստը դա է, որ «Made in Armenia»-ն ճիշտ դիրքավորում ստանա համաշխարհային մրցակցային շուկայում»,-ընդգծում է նա:

Հեղինակը գիրքն ամփոփել է՝ խոսելով ռեբրենդինգի մասին:Լիլիթն ասում է՝ իր կարևոր առաքելությունը համարել է հայալեզու մասնագիտական գրականության զարգացումը: «Ուսանող էի, երբ բախվեցի մասնագիտական այդ բացին: Առհասարակ, հայալեզու գրականություն չկար, հնարավոր է՝ գտնեիր մեկ-երկու հայալեզու հոդված: Դեռ այն ժամանակ վստահ էի, որ եթե կարիերաս շարունակելու եմ ակադեմիական ոլորտում, ապա պետք է ունենամ իմ ներդրումը: Այդ տեսանկյունից շատ կարևոր է գրականության զարգացումը: Գիրքը ստեղծելու առաջին նպատակս այն է եղել, որպեսզի այն ձեռնարկ հանդիսանա կրթության ոլորտում: Երկրորդ՝ գիրքը հետաքրքիր և օգտակար կլինի գործարար ոլորտին նույնպես: Շատ հետաքրքիր մոդելներ եմ ներկայացնում, որոնք կիրառվել են արտերկրի բրենդինգի պրակտիկայում և բավականին լուրջ հաջողություններ են գրանցել այդ ոլորտներում:

Դրանք կարող են տեղայնացվել մեր շուկայի համար: Բրենդինգի տեսանկյունից փոքր-ինչ բաց ունենք մեր շուկայում: Եթե դիզայնի տեսանկյունից բավականին առաջ ենք գնացել, ապա բրենդռազմավարության և բրենդ-գաղափարախոսության տեսանկյունից դեռ շատ անելիքներ ունենք: Բրենդինգը երկու մեծ բաղադրիչ ունի՝ վիզուալիզացիա և վերբալ ներկայացվածություն: Սկսած այն լեգենդից, թե ինչ ես պատմում քո բրենդի ներքո, վերջացրած քո անունով և սոցիալական արժեքներով, դրանք ստեղծում են քո դիրքը: Այսօր բրենդը միայն տնտեսական ոլորտը չէ ներկայացնում, այն մրցակցում է իր սոցիալական բաղադրիչով, թե ինչ արժեքներ է կառուցում, ինչ արժեքների վրա է հենվում, և ինչ արժեքների կրողն ենք դառնում մենք, երբ սկսում ենք այդ ամենի սպառումը»,-ասում է հեղինակը:

Վստահ է՝ այսօր բրենդինգի կարիք ունեն նաև գաղափարները: «Ճիշտ գաղափարախոսության բրենդավորումը կարող է հանգեցնել ճիշտ քաղաքականության մշակմանը և իրականացմանը: Այս տեսանկյունից բրենդինգը շատ կարևոր է և հիմնվում է արժեքների վրա: Սոցիալական բաղադրիչն այսօր կարևորագույն դեր է սկսել խաղալ բրենդինգի տիրույթում»,-եզրափակում է «Բրենդինգ. անձեր, ընկերություններ և երկրներ» գրքի հեղինակ Լիլիթ Շաքարյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Юнибанк предлагает карты Visa с официальной символикой Олимпийских игр Я нахожусь в заключении по сфабрикованному, незаконному обвинению: заявление бывшего командира 2-го корпуса из СИЗО Бесплатные выписки и справки от IDBank"Паст". Кто диктует повестку дня в Армении? Ucom и Sunchild запускают новый этап совместного экологического проекта Пашинян создает «Диаспору», которая их поддерживает? Создание «Армянского банка реконструкции и развития» является фатальной: «Паст» Америабанк удостоился трех наград Euromoney «За превосходство» в 2024 году: «Лучший банк», «Лучший цифровой банк» и «Лучший банк для МСП» в Армении. Как сократить расходы? 5 советов от IDBank и Idram Азербайджанские военные должны покинуть суверенную территорию Республики Армения: Аршак Карапетян Необходимо объединить армян, создать условия для возвращения в Армению более миллиона человек: Аршак Карапетян Мы теряем генофонд: Аршак Карапетян Обновленный Центр продаж и обслуживания Ucom открылся по адресу Комитаса 60 ДИАЛОГ выступила с инициативой издания в Москве академического многотомника «История армянского народа» на русском языке Мы вынуждены констатировать стагнацию практически во всех стратегически важных областях промышленности и сельского хозяйства: Аршак Карапетян Возможность выбора места: новая функция в приложении Idram&IDBankUcom и Impact Hub Yerevan объявляют о запуске совместной инкубационной программы для стартапов ЕБРР и Америабанк поддержат армянских предпринимателей посредством стабильных решений торгового финансирования IDBank продолжает программу «Рядом с тобой» Юнибанк досрочно завершил размещение облигаций в драмах РА и долларах США Месси поблагодарил «Интер Майами» (фото, видео) Байден предложил вместо этого выдвинуть кандидатом в президенты вице-президента Камалу Харрис Азербайджан готовится к новой войне: Аршак Карапетян ISW: Кремль готовит российское общество к долгой войне и обещает победу На аукцион выставят круглые очки Джона Леннона с голубой тонировкой, которые он подарил неизвестному Шольц назвал поддержку Украины вопросом исторической ответственности Власти Японии на фоне демографического кризиса в стране начали консультировать молодежь по вопросам брака Ученые выявили растение, которое может расти на Марсе В России начался дефицит бензина Аи-95 Mash: Восьмичасовые задержки в аэропорту Домодедово. Люди не могут улететь в Турцию и Армению Достойный сын достойного отца. Состоялась торжественная церемония бракосочетания сына Бюзанда Аветисяна "Паст". Когда власти РА начнут угождать России? "Паст". Армяне за два дня купили в Дубае недвижимость на сумму около 60 миллионов долларов. Кто покупатели? Реальные опасения Пашиняна Мы не корм для свиньи, чтобы нами кормили свиней Пашинян не может говорить от имени Армении: Карапетян А нас не так много, чтобы мы жили плохо: Аршак Карапетян Фиксированная сеть Ucom запущена в Бюрегаване Какие выявления сделал бывший министр обороны Армении? «Паст» Музей в Ирландии получил от анонимного отправителя наконечники топора возрастом более 4 тыс лет Евро-2024: Испания победила Англию и спустя 12 лет снова выиграла титул (видео) В Сирии открылись участки для голосования на выборах в парламент Байден заявил, что политика не должна становиться полем боя На территории Армении зарегистрировано землетрясение магнитудой 3.5 Эксперт: Теперь из Ирана утверждают, что Пашинян отверг предложение остановить войну В 2018 году власть в Армении получили дилетанты: Карапетян "Паст". За счет чего увеличился внешнеторговый оборот Армении?В Армавирской области Армении открылся Центр культурного развития молодежи «Новые цвета» (фото) "Паст". Тотальная пропаганда власти не дала "достаточных" результатовИнтервью для ливанской газеты «Аль-Ахед»В Армении создана уязвимая система: Карапетян