Ереван, 14.Июнь.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Конституционные изменения должны исходить из принципов национальной морали Является ли армянский народ единым, сильным, радующимся счастьем друг друга, разделяющим горе друг друга обществом? ... «Паст» Партия Аршака Карапетяна созовет новый съезд։ «Паст» Благодаря усилиям некомпетентной власти отношения между Республикой Армения и Российской Федерацией переживают сложный период Только абоненты Ucom смогут увидеть все матчи в рамках EURO 2024 Заявление партии «Всеармянский фронт» С первых же дней своего правления Никол Пашинян стал гарантом турбулентности в регионе. Арман Варданян idcoin: Новый инструмент в системе лояльности IDBank-а Действующие власти всячески пытаются приостановить победное шествие оппозиции։ Аршак Карапетян Компания Ucom запустила фиксированную сеть в Нор Ачине


Գիրքը կարող է ձեռնարկ դառնալ կրթության ոլորտում, օգտակար կլինի նաև գործարար համայնքին. Լիլիթ Շաքարյանի «Բրենդինգ. անձեր, ընկերություններ և երկրներ» գիրքն ընթերցողի սեղանին է. «Փաստ»

Интервью

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Օրերս ընթերցողի սեղանին դրվեց սոցիոլոգ, ԱՄՆ Նևադայի համալսարանի հետազոտող գիտնական Լիլիթ Շաքարյանի «Բրենդինգ. անձեր, ընկերություններ և երկրներ» գիրքը: Սա նրա՝ բրենդինգին առնչվող երկրորդ գիրքն է: Ասում է՝ «Բրենդի կառավարում» գիրքն ավելի շատ ներածություն էր, որտեղ խոսվում էր բրենդ կոնցեպտի, դրա առանձնահատկությունների մասին, թե ինչպես է տարբերվում գիտության մեջ առկա հարակից այլ տերմիններից և եզրույթներից: «Երկրորդ գրքի մեջ փորձ եմ կատարել էլ ավելի խորքային վերլուծություն իրականացնել: Փորձել եմ միկրո մակարդակից մինչև մակրո մակարդակ վերլուծել բրենդ կոնցեպտը՝ սկսած անձի մակարդակից, թե ինչպես ենք ձևավորում բրենդ մինչև երկրների մակարդակ: Սա բավականին ծավալուն գիրք է, բաղկացած է չորս մասից:

Առաջինը ներածական հատվածն է, թե ինչ է բրենդինգը որպես գիտություն, դիսցիպլին, ինչ գործառույթներ է իրականացնում և այլն: Այստեղ տալիս եմ դիսցիպլինի նկարագիրը, կատարում նաև կատեգորիաների վերլուծություն: Երկրորդ գլխում անցում եմ կատարում բրենդինգին ընկերությունների ոլորտում: Ամենաառաջինը գոյություն են ունեցել ապրանքային և կազմակերպական բրենդները, հետո դրանց զարգացման արդյունքում սկսել ենք խոսել անձերի և երկրների բրենդավորման մասին: Ուստի, երկրորդ գլխում սահուն անցում եմ կատարել կորպորատիվ կամ կազմակերպական բրենդինգին: Փորձել եմ ցույց տալ, թե ինչպես ճիշտ բրենդ կառուցել կազմակերպությունների բնագավառում, ներկայացրել եմ որոշակի խորհուրդներ, մանրամասն վերլուծել երեք բրենդ հայաստանյան իրականությունից»,- «Փաստի» հետ զրույցում ասում է Լիլիթ Շաքարյանը:

Գրքի երրորդ գլխում հեղինակն անցում է կատարում անձերի բրենդավորմանը՝ անդրադառնալով անձի բրենդի ստեղծման կարևորությանը: «Անձի բրենդավորումն անհրաժեշտ է բոլորին, քանի որ մրցակցում են բոլորը, ամեն մեկն՝ իր բնագավառում, ուստի յուրաքանչյուրին անհրաժեշտ է բրենդը՝ տարբերվելու և իր մասնագիտական աճը հեշտ կառուցելու համար: Այս գլխում տալիս եմ պարզ ստրատեգիա, թե ինչպես կարող ես ստեղծել քո անձնական բրենդը՝ քայլ առ քայլ նկարագրելով ամբողջ գործընթացը: Այս գլխում վերլուծել եմ Շառլ Ազնավուրի բրենդը: Նա համաշխարհային մեծություն է, ոչ ստանդարտ իր տեսակով, եթե դիտարկենք իրեն որպես բրենդ: Փորձել եմ իրեն ստանդարտի շրջանակում սխեմատիկ պատկերել, բայց նա բավականին շեղվում է ստանդարտից, քանի որ գործ ունենք լուրջ մեծության հետ:

Գրքում նշում եմ, որ համաշխարհային բրենդները պատահականության արդյունք չեն, ամեն ինչ պլանավորված է, և դրա արդյունքում են իրենք հասել բարձունքի: Շառլ Ազնավուրի պարագայում սկզբնական շրջանում ամեն ինչ մի փոքր սպոնտան է գնացել, իսկ հետո կառուցվել է բրենդի կոնտեքստում: Իր մեջ կարելի է մի քանի առանձնահատկություն առանձնացնել, մի կերպարի մասին չէ խոսքը: Ազնավուրի պարագայում ունենք ստեղծագործ-բանաստեղծ, երգիչ-կոմպոզիտոր-երգահան, քաղաքական գործիչ և Հայաստանի՝ հայի ինքնության կերպարը ներկայացնող դեսպան: Նա կարծես մեր դիմագծի կրողը լինի և վառ ներկայացուցիչը արտերկրում»,-նշում է մեր զրուցակիցը: Գրքի չորրորդ գլխում հեղինակն անդրադարձել է տարածաշրջանների բրենդավորմանը: Հիշեցնում է՝ ներկա դարաշրջանում մրցակցում են ոչ միայն ապրանքներն ու ընկերությունները, այլ նաև տարածաշրջանները:

«Տարածաշրջանն ավելի «անձրևանոց բրենդի» տեսքով է, այն ավելի լայն է և իր մեջ ենթադրում է միկրո և մեզո մակարդակի բրենդներ, բայց եթե քո այդ «անձրևանոցային բրենդը» ճիշտ չես դիրքավորում, ապա իր ներքո առկա փոքր բրենդները խնդիր են ունենում առհասարակ համաշխարհային տնտեսական շուկայում գոյություն ունենալու հետ: Այս տեսանկյունից շատ կարևոր է քո տարածաշրջանի բրենդավորումը: Դա պարզապես քո տարածաշրջան զբոսաշրջիկներ ներգրավելը չէ միայն, այլև քո անունն է համաշխարհային շուկայում: Երբ ասում են «Made in Armenia», այն պետք է մարդուն հստակ ասի, թե ինչ է սա նշանակում, օրինակ՝ վստահելիություն, նորաձևություն, պատմություն, ճարտարապետական լուծումներ և այլն: Տարածաշրջանային բրենդինգի իմաստը դա է, որ «Made in Armenia»-ն ճիշտ դիրքավորում ստանա համաշխարհային մրցակցային շուկայում»,-ընդգծում է նա:

Հեղինակը գիրքն ամփոփել է՝ խոսելով ռեբրենդինգի մասին:Լիլիթն ասում է՝ իր կարևոր առաքելությունը համարել է հայալեզու մասնագիտական գրականության զարգացումը: «Ուսանող էի, երբ բախվեցի մասնագիտական այդ բացին: Առհասարակ, հայալեզու գրականություն չկար, հնարավոր է՝ գտնեիր մեկ-երկու հայալեզու հոդված: Դեռ այն ժամանակ վստահ էի, որ եթե կարիերաս շարունակելու եմ ակադեմիական ոլորտում, ապա պետք է ունենամ իմ ներդրումը: Այդ տեսանկյունից շատ կարևոր է գրականության զարգացումը: Գիրքը ստեղծելու առաջին նպատակս այն է եղել, որպեսզի այն ձեռնարկ հանդիսանա կրթության ոլորտում: Երկրորդ՝ գիրքը հետաքրքիր և օգտակար կլինի գործարար ոլորտին նույնպես: Շատ հետաքրքիր մոդելներ եմ ներկայացնում, որոնք կիրառվել են արտերկրի բրենդինգի պրակտիկայում և բավականին լուրջ հաջողություններ են գրանցել այդ ոլորտներում:

Դրանք կարող են տեղայնացվել մեր շուկայի համար: Բրենդինգի տեսանկյունից փոքր-ինչ բաց ունենք մեր շուկայում: Եթե դիզայնի տեսանկյունից բավականին առաջ ենք գնացել, ապա բրենդռազմավարության և բրենդ-գաղափարախոսության տեսանկյունից դեռ շատ անելիքներ ունենք: Բրենդինգը երկու մեծ բաղադրիչ ունի՝ վիզուալիզացիա և վերբալ ներկայացվածություն: Սկսած այն լեգենդից, թե ինչ ես պատմում քո բրենդի ներքո, վերջացրած քո անունով և սոցիալական արժեքներով, դրանք ստեղծում են քո դիրքը: Այսօր բրենդը միայն տնտեսական ոլորտը չէ ներկայացնում, այն մրցակցում է իր սոցիալական բաղադրիչով, թե ինչ արժեքներ է կառուցում, ինչ արժեքների վրա է հենվում, և ինչ արժեքների կրողն ենք դառնում մենք, երբ սկսում ենք այդ ամենի սպառումը»,-ասում է հեղինակը:

Վստահ է՝ այսօր բրենդինգի կարիք ունեն նաև գաղափարները: «Ճիշտ գաղափարախոսության բրենդավորումը կարող է հանգեցնել ճիշտ քաղաքականության մշակմանը և իրականացմանը: Այս տեսանկյունից բրենդինգը շատ կարևոր է և հիմնվում է արժեքների վրա: Սոցիալական բաղադրիչն այսօր կարևորագույն դեր է սկսել խաղալ բրենդինգի տիրույթում»,-եզրափակում է «Բրենդինգ. անձեր, ընկերություններ և երկրներ» գրքի հեղինակ Լիլիթ Շաքարյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

«Цель нащего движения это сохранение армянской государственности»: Аршак Карапетян Группа компаний «Галакси» стала организатором очередного заседания Российско-Армянского делового клуба «Паст»: Какой путь изберет Армения – зависимость от импорта или рост объемов экспорта?Конституционные изменения должны исходить из принципов национальной морали Является ли армянский народ единым, сильным, радующимся счастьем друг друга, разделяющим горе друг друга обществом? ... «Паст» Партия Аршака Карапетяна созовет новый съезд։ «Паст» «Паст». «Диверсификация» по-пашиняновскиAmio Era. Амио Банк подписал меморандум о сотрудничестве с Еревански государственным университетомБлагодаря усилиям некомпетентной власти отношения между Республикой Армения и Российской Федерацией переживают сложный период Только абоненты Ucom смогут увидеть все матчи в рамках EURO 2024 Заявление партии «Всеармянский фронт» С первых же дней своего правления Никол Пашинян стал гарантом турбулентности в регионе. Арман Варданян idcoin: Новый инструмент в системе лояльности IDBank-а Действующие власти всячески пытаются приостановить победное шествие оппозиции։ Аршак Карапетян Компания Ucom запустила фиксированную сеть в Нор Ачине Около 173 миллионов драмов и более 30 фондов-бенефициаров. «Силе одного драма» исполнилось 4 годаАлиев отправился в Анкару В Лорийской области прозвучали выстрелы.: Ранен мужчина В СНБ Армении нет данных о возможном пересечении границы азербайджанским военнослужащим Видео. Любимые герои Николовской пропагандистской машины формируются согласно сегодняшним опасениям власти Bloomberg: Россия отправляет на войну студентов из Африки Нефть Brent подорожала до $79,8 за баррель Правосудие в николовском стиле или новый фейковый профиль Пашиняна Житель Чикаго заработал 60 млн. долларов, заказав наборы для тестирования на COVID-19 для умерших людей Что происходит на проспекте Баграмяна? Здесь много палаток, проспект закрыт МИД: Москва исходит из того, что у Еревана сохраняются финансовые обязательства «С нами говорят на языке ультиматума» ։ о чем в свое время предупреждал Аршак Карапетян?Очередная несерьезная кампания։ по следам заявлений «Лазаревского клуба» «Паст»: Что дадут Армении западные обещания?Amio Era. Подписан меморандум с Российско-Армянским университетомСила Одного Драма - Дороге Жизни: Бенефициар Июля - Мощная МысльЕГУ и Ucom подписали меморандум о сотрудничестве Bloomberg: ЕС может развязать торговую войну с Китаем после выборов в ЕП Народ проголосовал за конкретную программу, но сейчас происходит обратное: Аршак Карапетян Погода в Армении: надвигается ненастье Власть демонстрирует свои опасения Министр обороны Германии призвал готовиться к войне Ни одно государство не заинтересовано в подписании мирного договора с Арменией: Аршак Карапетян Amio Era. Амио Банк подписал меморандум о сотрудничестве с Армянским государственным педагогическим университетом Что ждёт Армению? Взгляд изнутри По части Организации Договора о коллективной безопасности действующие власти Армении ведут крайне опасную игру։ Аршак Карапетян «Паст». Власти «трубят» о поздравлении, а о поддержке – молчат IDBank и Dalma для программы реинтродукции кавказского оленя При содействии Ucom завершился фестиваль Sunchild Байден назвал Трампа осужденным преступником, который боится лишиться свободы В Армении медведь атаковал мужчину У Запада нет того продукта безопасности, который он может предоставить Армении: Аршак Карапетян Баграт Галстанян отправился на «встречу с очень важным человеком» Почему шумят властные пропагандисты? Опять под прицелом Аршак Карапетян Враг находится у двери: Аршак Карапетян