Երևան, 16.Դեկտեմբեր.2025,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Առաջա՞րկ արեց, թե՞ հմուտ «փոխանցում» և... ի՞նչ իրավունքով. «Փաստ» Խանութներում մարկետինգի մասնագետ աշխատած մարդը օբյեկտիվորեն չէր կարող ունենալ այդքան փորձառություն. Նարեկ Կարապետյանը` Գևորգ Պապոյանին «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամ Աշոտ Մարկոսյանը համեմատել է օդի որակը Հայաստանում և Գերմանիայիում Իսրայելի պաշտպանության ուժերը հարձակում են իրականացրել Գազա քաղաքի մոտակայքում Միայն մեր իրական գործողություններով կարող ենք ապացուցել մեր խոսքերի ճշմարտացիությունը․ Նաիրի Սարգսյան Տիրադավները քանդում են Հայ Առաքելական Եկեղեցին․ Էդմոն Մարուքյան Մեծ հաղթանակ գրանցեց Նորայր «Նոել » Միքայելյանը Նարեկ Կարապետյանը ցույց է տվել այն ճանապարհը, որով է Սյունիքի մարզի Սալվարդ գյուղի երեխաները դպրոց են գնում Կադրեր շրջիկ պատարագից Արևային վահանակներ բազմահարկ շենքերում. Պետությունը պատրաստվում է աջակցել դրանց


«Ֆիգարոյի ամուսնությունը» սկանդալային կատակերգությունը նոր շունչ կստանա երևանյան բեմում

Մշակույթ

 Ֆրանսիացի նշանավոր թատերագիր, 18-րդ դարի ֆրանսիական ռեալիստական կատակերգության ներկայացուցիչ Պիեռ Օգյուստեն Կարոն դը Բոմարշեի պիեսի հիման վրա բեմադրված «Ֆիգարոյի ամուսնությունը» ներկայացումը ժամանակակից, հետաքրքիր, անսպասելի  լուծումներով կներկայացվի Հ. Ղափլանյանի անվան դրամատիկական թատրոնում:

Բեմադրության առաջնախաղը տեղի կունենա այսօր՝ նոյեմբերի 17-ին:

Այս մասին «Արմենպրես»-ի թղթակիցը զրուցել է ներկայացման ռեժիսոր Գրիգոր Խաչատրյանի, դերակատարներ Գագիկ Մկրտչյանի, Լիդիա Գրիգորյանի հետ:

«Այս պիեսը սկանդալային է համարվել, քանի որ այն դասակարգային խնդիրներ է առաջ քաշում: Արգելված էր հակաֆեոդալական ազատամտության համար: Սակայն չեմ կարծում, որ մեր օրերում նման խնդիր կա: Ինձ գրավում է, որ «Ֆիգարոյի ամուսնությունը» պատկանում է դասական կոմեդիայի ժանրին, ունի դասական կառուցվածք: Պիեսում կա ծավալ,  որը թատրոնի դերասանին, ռեժիսորին հնարավորություն է տալիս երևակայության, շարժման տեսանկյունից ճկուն, ակտիվ ներկայացում բեմադրել և խաղալ»,-նշեց Խաչատրյանը:

Ռեժիսորը ցանկացել է բեմում կատարվող գործողությունները, զանազան իրավիճակները գեղեցիկ պարային շարժումների միջոցով ներկայացնել: Այդ նպատակով հրավիրել է պարուսույց Արիկ Ասատուրյանին, ում օգնությամբ նոր, հետաքրքիր լուծումներ է գտել: «Յուրաքանչյուր ներկայացում ունի մի կետ, տեղ, որի վրա հնարավոր է հենվել: Այս գործի այդ կետը Ֆիգարոյի հարսանյաց  շքերթի տեսարանն է: Այդ հատվածում դեռ վաղ ժամանակներից սկսած բեմադրիչները ցանկացել են բալետ ստանալ, պարեր՝ հարսանիքի ժամանակ: Մենք փորձել ենք ողջ ներկայացումը դրա վրա կառուցել»,-ասաց բեմադրիչը:

Ռեժիսորի խոսքով` «Ֆիգարոյի ամուսնությունը» հումորային, ինչ-որ չափով ցինիկ պար է, վոդևիլ: «Այն ավելի շատ զավեշտալի, ֆարսային բեմադրություն է, քան կատակերգություն:

Եթե ներկայացումը դիտելու գան մարդիկ, որոնք, ելնելով ինչ-որ նախապաշարմունքներից, կարծրատիպերից, ցանկանում են փնտրել և գտնել իրենց պատկերացրած Ֆիգարոյին, որին տեսել են քառասուն տարի առաջ, ապա չեն գտնի:

Մենք բեմադրել ենք այնպես, ինչպես տեսել ենք պիեսը: Բնականաբար ուրիշ մեկը այլ կերպ կբեմադրի»,-շեշտեց Գրիգոր Խաչատրյանը:

Ֆիգարոյին մարմնավորած դերասան Գագիկ Մկրտչյանն ասաց, որ Ֆիգարոն ինքն է առօրյա կյանքում: «Իհարկե, բժիշկ չեմ, դեղագործ կամ սափրիչ չեմ, բայց իմ մասնագիտություններն էլ քիչ չեն: Ֆիգարոն ունի կողմեր, որոնք նաև ես ունեմ: Նա որոշ չափով նման է ինձ. ինձ համար և’ հեշտ է, և’ դժվար այդ դերը խաղալ»,-խոստովանեց դերասանը:

Նա ընդգծեց, որ Ֆիգարոն իր խաղացած ամենամեծ և պատասխանատու դերն է: Գագիկ Մկրտչյանին հանգստացնում է այն փաստը, որ այն, ինչ ինքը կարողացել է անել, լիարժեք բավարարում է ռեժիսորին:

«Մարդկանց մեծամասնությունը ցանկանում է տեսնել մատչելի գործեր, որոնք դյուրըմբռնելի են: Իրականում թատրոն գալով պետք է դիտել ներկայացում, որը հետո մտածելու, խորհելու տեղիք կտա: Մեր բեմադրության մեջ դասական գործի հանդեպ նորարարական մոտեցում կա: Տիեզերական, տարօրինակ նոտաներ չկան, պարզապես նորովի ենք մտածել, ինչը, կարծում ենք, անսպասելի է հանդիսատեսի համար»,- ասաց Մկրտչյանը և հավելեց, որ ստեղծագործական թիմը մեծ սիրով է աշխատում:

Գլխավոր հերոսուհիներից մեկի` Ֆիգարոյի հարսնացու Սյուզանի կերպարը կերտած դերասանուհի Լիդիա Գրիգորյանը նշեց, որ դերասանուհին իրեն լավ է զգում բեմում, եթե լավ ներկայացման մեջ է ընդգրկված. կարևոր չէ կատակերգություն է, դրամա, մելոդրամա, դասական, թե ժամանակակից ստեղծագործություն:

[gallery id= 59894]

«Ամեն անգամ որակյալ ներկայացման մեջ հանդես գալով` ավելի ես մասնագիտանում քո գործում, ավելի ես բացում հոգիդ ու ճանաչում ինքդ քեզ` քո մեջ հայտնաբերելով տարբեր հատկություններ, որոնք առաջ չես նկատել, բայց որոնք կան ու թաքնված են եղել:

Ինձ հետաքրքիր է բեմում հայտնվել տարբեր իրավիճակներում: Թատրոնի բեմն ինձ համար կյանք է, որով ապրում եմ: Պետք է մի գաղտնիք բացեմ. երբեմն բեմում ինձ ավելի լավ եմ զգում, քան կյանքում»,-նշեց դերասանուհին:

Խոսելով «Ֆիգարոյի ամուսնությունը» ներկայացման մասին` դերասանուհին շեշտեց, որ համացանցով դիտել է այդ պիեսի հիման վրա տաբեր ժամանակներում և  տարբեր երկրներում բեմադրված ներկայացումներ: Նա կարծում է` Գրիգոր Խաչատրյանը բավականին համարձակ բեմադրություն է արել, և դասական ներկայացումների երկրպագուները գուցեև դժվարությամբ ընկալեն այն: «Մարդու ենթագիտակցության մեջ նստած է, որ դասական պիեսներին չի կարելի դիպչել: Այնինչ, իրականում, դրանք շատ պարզ են և հենց պարզության մեջ է նման ստեղծագործությունների հանճարեղությունը»,-շեշտեց Լիդիա Գրիգորյանը:

Նա խոսեց նաև իր կերպարի` Սյուզանի մասին: Ըստ նրա` Սյուզանն առանձնապես կենսագրություն չունի, դերասանի համար շահեկան տեսարաններ, այսինքն՝ կերպարը դերասանի հնարավորությունները լիարժեք բացահայտելու և դրանք ներկայացնելու հնարավորություն չի տալիս: «Սյուզանն ինտրիգային կերպար է՝ առանց որի խելահեղ օրը չէր կայանա: Մենք ներկայացրել ենք  կենսուրախ, արևային նապաստակի պես թռվռան աղջնակի, որն իր ետևից կտանի բոլորին: Ես ինձ իսկապես բեմում այդպես եմ զգում` թեթև, ուրախ»,-եզրափակեց Լիդիան:

Ներկայացման նկարիչը Շամիր Շախիրյանն է, զգեստների նկարիչը` Մերի Սարգսյանը, պարուսույցը՝ Արիկ Ասատուրյանը: Բեմադրության մեջ ընդգրկած են նաև դերասաններ Արտաշես Մխիթարյանը, Նարինե Պետրոսյանը, Լուսինե Հարությունյանը, Նիկոլայ Ավետիսյանը, Լիդա Լևոնյանը, Էմմա Մկրտչյանը, Էրիկ Սարգսյանը, Կարեն Միրիջանյանը, Արա Գևորգյանը:

 

Առաջա՞րկ արեց, թե՞ հմուտ «փոխանցում» և... ի՞նչ իրավունքով. «Փաստ»Նիկոլն ուզում է Տրդատի պես հիվանդանալ և դառնալ եկեղեցու հիմնադիրՀաղորդում հանցագործության մասին․ Հրաչ Բարսեղյան Արցախի կորուստը վարչախմբի ձախողման ուղիղ հետևանքն էր․ Ավետիք ՉալաբյանԹեհրան–Մոսկվա–Երևան․ ձևավորվող նոր առանցք՝ Եվրասիայում Հայաստանում շուրջ 10 հազար աշխատատեղ, իսկ աշխարհի այլ երկրներում 40 հազար աշխատատեղ ստեղծած ու բարեկեցություն բերած մարդու թիմին ժողովուրդը հենց այդպես էլ պիտի ընդունի․ Ալիկ ԱլեքսանյանՄինչ Փաշինյանն ու նրա նախարարները զբաղված են անձնական որակավորումներ տալով, մենք զբաղված ենք աշխատանքով և մարդկանց մասին հոգ տանելով. «Մեր ձևով» Երբ երկիրը կործանման եզրին է, լռելը հանցագործություն է․ Արմեն ՄանվելյանԱնցած շաբաթ - կիրակին Լոռիում. Մենուա ՍողոմոնյանՀայաստանը դիտարկվում է ոչ թե որպես ինքնիշխան պետություն, այլ որպես կառավարման օբյեկտ. Հրայր Կամենդատյան«Բանակցել է Նիկոլ Փաշինյանը». Նարեկ Կարապետյանը տեսանյութ է հրապարակել Փաշինյանը միայն աղմկում է. «Մեր ձևով» Կրթության ոլորտը ԶՊՄԿ ուշադրության կենտրոնում է Անվտանգություն պահանջելը խաղաղության սպառնալիք չէ․ Ավետիք ՔերոբյանՍիրտս ու հոգիս քեզ նվիրեմ, Հայաստա ՛ն․ Արսեն Գրիգորյան«Ռուսաստանը նրանց հետ է այս դժվարին ժամանակներում․ որոշել ենք շարունակել աջակցել Լեռնային Ղարաբաղից վերաբնակեցված ընտանիքներին 2026 թվականին ևս». Իգոր Յուրիի Չայկա Ընդդիմադիր դաշտում խորքային զարգացումներ են սկսվել Ucom-ը և Armflix-ը ներկայացրեցին «13 վայրկյան» բազմասերիանոց ֆիլմը Մեր ապագայի տեսլականը ուժեղ Հայաստանն է. Սամվել Կարապետյան Փաշինյանի իշխանությունն ինքն է զոհում ՀՀ ինքնիշխանությունը Հայաստանյան արևմտամետների մեջ կրկին սև կատու է անցել Փաշինյանը կրկին փորձում է պառակտել Հայ Առաքելական Եկեղեցին իր տիրադավ քահանաներով. Էդմոն ՄարուքյանԻսրայելում սկսվում է արևային էներգետիկայի հեղափոխություն Փաշինյանը սկզբում Կաթողիկոսին մեղադրում էր կուսակրոնության ուխտը խախտելու մեջ, ապա նրան որակեց որպես լրտես, իսկ այժմ էլ մեղադրում է Եկեղեցում «ապականոնական վիճակ» ստեղծելու համար․ Սուրենյանց «ՀայաՔվե» միավորման համակարգող Ավետիք Չալաբյանը հանդիպեց երիտասարդների հետՊետության խորթ զավակը. ինչպե՞ս կառավարել մշակույթի համակարգըԹշնամու կողմից վարվող հիբրիդային պատերազմի արդյունքում մեր իսկ բերանով սկսում ենք քննարկել իրենց թեզերը․ Էդմոն Մարուքյան Մենք ամեն ինչ պետք է անենք, որ թոշակները բարձրացվի 50 տոկոսով. Հրայր ԿամենդատյանԱ՛յ Նիկոլիկ, ա՛յ Նոլիկ...դու ո՞վ ես, արա՛, Մեծ Հայքի թագավո՞րն ես. Չալաբյան Վաշինգտոնյան հուշագրի ստվերում. ով է իրականում տուժում խաղաղության «բեմադրությունից» Հայ Եկեղեցու և իշխանության միջև խորացող հակամարտությունը. ուր են տանում Փաշինյանի հակաեկեղեցական քայլերը «Պիկասոն՝ 100 եվրոյով». Հնարավորություն ունենալ գլուխգործոց ծիծաղելի գումարով Երևանում «Mercedes» մակնիշի ավտոմեքենա է այրվել Ֆրանսիան հաղթեց «Մանկական Եվրատեսիլ 2025» երգի մրցույթում․ Հայաստանը 4-րդ հորիզոնականում էԽանութներում մարկետինգի մասնագետ աշխատած մարդը օբյեկտիվորեն չէր կարող ունենալ այդքան փորձառություն. Նարեկ Կարապետյանը` Գևորգ Պապոյանին «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամ Աշոտ Մարկոսյանը համեմատել է օդի որակը Հայաստանում և ԳերմանիայիումԻսրայելի պաշտպանության ուժերը հարձակում են իրականացրել Գազա քաղաքի մոտակայքումՔաղսի-Սոլակ ավտոճանապարհին հրդեհ է բռնկվել «BMW»-ում․ այն դարձել է ոչ շահագործելիՌուսաստանի պատասխան միջոցներն՝ ուղղված ԵՄ-ի կողմից ռուսական ակտիվների սառեցմանը, չեն ուշանա. ԶախարովաՄիայն մեր իրական գործողություններով կարող ենք ապացուցել մեր խոսքերի ճշմարտացիությունը․ Նաիրի Սարգսյան Տիրադավները քանդում են Հայ Առաքելական Եկեղեցին․ Էդմոն Մարուքյան Մեծ հաղթանակ գրանցեց Նորայր «Նոել » ՄիքայելյանըՉեխիան չի մասնակցի Ուկրաինայի ֆինանսավորմանը. վարչապետ Նարեկ Կարապետյանը ցույց է տվել այն ճանապարհը, որով է Սյունիքի մարզի Սալվարդ գյուղի երեխաները դպրոց են գնում ՖԻՖԱ-ն կարող է Արգենտինայի հավաքականին զրկել Աշխարհի առաջնությունում մասնակցելու իրավունքից. La NacionԿամբոջան փակել է Թաիլանդի հետ բոլոր սահմանային անցակետերը Նոր նախագծով կառուցվող դպրոցները Հայաստանի վերափոխման անկյունաքարային մասն են․ ՓաշինյանՔննադատության հրահանգներ՝ ըստ հորոսկոպի Կադրեր շրջիկ պատարագիցԼուկաշենկոն, Թրամփի հետ կնքված համաձայնագրի շրջանակներում, ներում է շնորհել տարբեր երկրների 123 քաղաքացու