Երևան, 16.Դեկտեմբեր.2025,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Թիմային մարզաձևերի զարգացումը Ադրբեջանն անտեսում է պարտավորեցնող միջազգային բանաձևերը և շարունակում պատմական, մշակութային վանդալիզմը. «Փաստ» Հայաստանի ընտրություններում ռումինա-մոլդովական սցենարի վտանգի մասին. «Փաստ» «Ընկերների համար կարող էր գնալ լուսնից քար բերելու». կամավոր Ղևոնդ Ղևոնդյանն անմահացել է հոկտեմբերի 8-ին Ջրականում. «Փաստ» Աշխատաշուկայի՝ անուշադրության մատնված խորացող խնդիրները. «Փաստ» Երբ մտավորականները լքում են հանրային հարթակը, միջակությունը ժառանգում է իշխանությունը. «Փաստ» Հայաստանը դարձնել Հյուսիս-Հարավ, ՀնդկաստանԵվրոպա, Մեկ գոտի-Մեկ ճանապարհ մեգածրագրերի մաս. «Փաստ» Տեխնիկական միջոցների կիրառմամբ կստուգվի՝ վարորդը թմրանյութ օգտագործել է, թե ոչ. «Փաստ» Խոստանում են «խժռել» Հայաստանի քաղաքացիների ազատ ընտրության իրավունքը. «Փաստ» Հայաստանը մեգածրագրերի մաս դարձնելը պետք է դառնա ապագա ազգային իշխանությունների խնդիրը. «Փաստ»


Աշխարհի ամենափոքր սերիական մեքենան. ինչո՞ւ նորից առաջ եկավ մեծ հետաքրքրություն. «Փաստ»

Lifestyle

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Արտադրված մեքենաների հսկայական բազմազանության մեջ կան մեքենաներ, որոնք զարմացնում են իրենց հզորությամբ, շքեղությամբ, ձևով կամ տեխնոլոգիայով։ Սակայն նրանց մեջ կան իսկապես եզակիներ, որոնք «հայտնի և հռչակավոր» են բոլորովին այլ որակների համար։ Օրինակ՝ Peel P50-ը հենց այդպիսի մեքենա է։ Այն մտել է պատմության մեջ իր փոքր չափերի շնորհիվ։ Այդ եռանիվ միկրոմեքենա-մոտոցիկլետը մինչ օրս կրում է աշխարհի ամենափոքր սերիական մեքենայի տիտղոսը։

Peel P50-ի պատմությունն սկսվել է Մեն կղզում, որը Իռլանդական ծովում գտնվող բրիտանական փոքրիկ տարածք է։ Այնտեղ հասարակական տրանսպորտը թույլ էր զարգացած, բացի դա՝ շատ մարդիկ չէին կարողանում իրենց թույլ տալ անձնական մեքենաներ։ 1955 թվականին կղզում հիմնադրվել է Peel Engineering ընկերությունը, որը սկզբնապես մասնագիտանում էր ապակեպլաստե նավակների արտադրության մեջ։ Ընկերությունը հիմնադրվել էր ինժեներ Սիրիլ Քեսնելի կողմից։ 1960-ականների սկզբին ընկերության ղեկավարությունը առաջ է քաշել մի օրիգինալ և հավակնոտ գաղափար՝ ստեղծել շատ փոքր և մատչելի տրանսպորտային միջոց, որը կարող է պաշտպանել իր «հեծյալին» Մեն կղզում այդքան վատ եղանակից։ Այդպես էլ ի հայտ եկավ միկրոմեքենայի կոնցեպտը, որը պետք է համատեղեր նվազագույն չափսերը և առավելագույն գործնականությունը։ Այդ միկրոմեքենան շուկա մտավ հետևյալ կարգախոսով. «Գրեթե ավելի էժան, քան քայլելը»։ Մշակման հիմնական «սկզբունքները» դարձան միտեղանի լինելը, նվազագույն չափերը, չափազանց պարզ կառավարումը և ծախսարդյունավետությունը։ Peel P50-ը ստեղծվել է 1962 թվականին։ Այն զարմացրել է իր բնութագրերով. երկարություն՝ 134 սմ, լայնություն՝ 99 սմ, բարձրություն՝ 100 սմ, քաշ՝ 59 կգ, հզորություն՝ 4,2 ձիաուժ, առավելագույն արագություն՝ 60 կմ/ժ, վառելիքի սպառում՝ 2,8 լիտր 100 կմ-ի համար:

Peel P50-ը հայտնի է իր բազմաթիվ անսովոր լուծումներով, որոնք այն դարձնում են ոչ միայն միկրոմեքենա, այլ նաև ավտոմոբիլային արդյունաբերության փայլուն ինժեներական նվաճում։ P50-ը հետընթաց չունի, բայց ստեղծողները լուծում են գտել այդ խնդրի համար. մեքենայի հետևի մասում տեղադրվել է հատուկ բռնակ, որի օգնությամբ տերը կարող էր բառացիորեն մեքենան բռնել «պոչից» և շրջել այն ցանկալի ուղղությամբ կամ քարշ տալ կայանատեղի։

Մեքենայի սերիական արտադրությունը տևել է երեք տարի, և արտադրվել է մոտ 50 P50։ Նոր մեքենայի արժեքը հարյուր իննսունինը ֆունտ ստեռլինգ էր, որը այսօրվա համարժեքով մոտ չորս ու կես հազար դոլար է։ Արտադրությունը լիովին ձեռքով էր։ 1965 թվականին ընկերությունը ներկայացրել է Trident-ը՝ P50-ի բարելավված տարբերակը՝ թափանցիկ գմբեթավոր վերևով, որը մեքենային տալիս էր փոքր տիեզերանավի տեսք։ Սակայն ո՛չ P50-ը, ո՛չ էլ Trident-ը ընկերությանը զգալի շահույթ չեն բերել և արտադրությունը դադարեցվել է 1960-ականների վերջին։

Peel P50-ի պատմությունը կարելի էր համարել ավարտված, եթե 21-րդ դարում այդ մոդելի նկատմամբ հետաքրքրության անսպասելի աճ չլիներ։ 2010 թվականին ձեռնարկատերեր Գարի Հիլմանը և Ֆաբրիցիո Ջորջետին ձեռք բերեցին Peel ապրանքանիշի իրավունքները և հայտարարեցին լեգենդար միկրոմեքենաների արտադրությունը վերսկսելու մասին։ 2011 թվականին սկսեցին արտադրել P50-ի և Trident-ի կրկնօրինակները։ Peel P50-ի ժամանակակից տարբերակը արժե մոտ 15000 ֆունտ ստեռլինգ։ Հիմա էլ այդ միկրոմեքենաների պահանջարկը մնում է կայուն ավտոսիրահարների և կոլեկցիոներների շրջանում։

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Ադրբեջանական նավթ գնելը նշանակում է ֆինանսավորել թշնամու բանակը․ Արմեն Մանվելյան Անկանխիկ վճարումները պարտադրանք է՝ «բարեփոխման» անվան տակ․ Դավիթ ՀակոբյանՓաշինյանը մաքրում է ՔՊ–ն անցանկալի յուրայիններից Ինքնիշխանության ոտնահարումը «պոզով–պոչով» չի լինում Team-ի վաճառքի և սպասարկման նոր կենտրոն է բացվել Բագրատաշենում Հանքարդյունաբերության հայկական ներուժը՝ Լոնդոնում. Ի՞նչ տվեց «Resourcing Tomorrow»-ին պաշտոնական մասնակցությունըԹիմային մարզաձևերի զարգացումը Էկզոտիկ ուտե՞ստ, առօրյա ապո՞ւր, թե՞ տոնական կերակուր. «Փաստ»Կյանքը բարդացնում են ու ասում՝ ձեզ համար է. Ցոլակ ԱկոպյանԱՄՆ-ը հաստատում է՝ Թուրքիան ներգրավված է «Թրամփի ուղուն» Իրանը կոշտ զգուշացում է արել Հայաստանին Արևային էլեկտրակայանը կարող է խթանել կենսաբազմազանությունը ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (16 ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ).Կործանիչ երկրաշարժ, որի հետևանքով զոհվել է ավելի քան 200 հազար մարդ. «Փաստ»Ադրբեջանն անտեսում է պարտավորեցնող միջազգային բանաձևերը և շարունակում պատմական, մշակութային վանդալիզմը. «Փաստ»Հայաստանի ընտրություններում ռումինա-մոլդովական սցենարի վտանգի մասին. «Փաստ»Սովորածը պետք է տարածել բազմապատկման էֆեկտով, և ամենքի դերը շատ մեծ է այդ գործընթացում. Էդմոն ՄարուքյանԻնչու է Արցախի հանձնումը մեծագույն հանցանք մեր ժողովրդի դեմ, և չի կարող որևէ կերպ արդարացվել. Ավետիք ՉալաբյանՊետության պատասխանատվությունը և արվեստագետի ազատությունը. որտե՞ղ է սահմանը«Ընկերների համար կարող էր գնալ լուսնից քար բերելու». կամավոր Ղևոնդ Ղևոնդյանն անմահացել է հոկտեմբերի 8-ին Ջրականում. «Փաստ»Վաշինգտոնյան հուշագրի գինը․ ով է իրականում տուժում Երբ խնդիրը ճիշտ ես դնում, լուծում միշտ էլ կա. Գագիկ ԾառուկյանԵրբ քաղաքական իշխանությունը հարձակվում է Եկեղեցու վրա Աշխատաշուկայի՝ անուշադրության մատնված խորացող խնդիրները. «Փաստ»Երբ մտավորականները լքում են հանրային հարթակը, միջակությունը ժառանգում է իշխանությունը. «Փաստ»Հայաստանը դարձնել Հյուսիս-Հարավ, ՀնդկաստանԵվրոպա, Մեկ գոտի-Մեկ ճանապարհ մեգածրագրերի մաս. «Փաստ»Ի՞նչ լուծում կարող է լինել ստեղծված փակուղային իրավիճակում. «Փաստ»Տեխնիկական միջոցների կիրառմամբ կստուգվի՝ վարորդը թմրանյութ օգտագործել է, թե ոչ. «Փաստ»Խոստանում են «խժռել» Հայաստանի քաղաքացիների ազատ ընտրության իրավունքը. «Փաստ»Հայաստանը մեգածրագրերի մաս դարձնելը պետք է դառնա ապագա ազգային իշխանությունների խնդիրը. «Փաստ»Փաշինյանի հեռացման «ճանապարհային քարտեզն»՝ ըստ Էդմոն Մարուքյանի. «Փաստ»Առաջա՞րկ արեց, թե՞ հմուտ «փոխանցում» և... ի՞նչ իրավունքով. «Փաստ»Նիկոլն ուզում է Տրդատի պես հիվանդանալ և դառնալ եկեղեցու հիմնադիրՀաղորդում հանցագործության մասին․ Հրաչ Բարսեղյան Արցախի կորուստը վարչախմբի ձախողման ուղիղ հետևանքն էր․ Ավետիք ՉալաբյանԹեհրան–Մոսկվա–Երևան․ ձևավորվող նոր առանցք՝ Եվրասիայում Հայաստանում շուրջ 10 հազար աշխատատեղ, իսկ աշխարհի այլ երկրներում 40 հազար աշխատատեղ ստեղծած ու բարեկեցություն բերած մարդու թիմին ժողովուրդը հենց այդպես էլ պիտի ընդունի․ Ալիկ ԱլեքսանյանՄինչ Փաշինյանն ու նրա նախարարները զբաղված են անձնական որակավորումներ տալով, մենք զբաղված ենք աշխատանքով և մարդկանց մասին հոգ տանելով. «Մեր ձևով» Երբ երկիրը կործանման եզրին է, լռելը հանցագործություն է․ Արմեն ՄանվելյանԱնցած շաբաթ - կիրակին Լոռիում. Մենուա ՍողոմոնյանՀայաստանը դիտարկվում է ոչ թե որպես ինքնիշխան պետություն, այլ որպես կառավարման օբյեկտ. Հրայր Կամենդատյան«Բանակցել է Նիկոլ Փաշինյանը». Նարեկ Կարապետյանը տեսանյութ է հրապարակել Փաշինյանը միայն աղմկում է. «Մեր ձևով» Կրթության ոլորտը ԶՊՄԿ ուշադրության կենտրոնում է Անվտանգություն պահանջելը խաղաղության սպառնալիք չէ․ Ավետիք ՔերոբյանՍիրտս ու հոգիս քեզ նվիրեմ, Հայաստա ՛ն․ Արսեն Գրիգորյան«Ռուսաստանը նրանց հետ է այս դժվարին ժամանակներում․ որոշել ենք շարունակել աջակցել Լեռնային Ղարաբաղից վերաբնակեցված ընտանիքներին 2026 թվականին ևս». Իգոր Յուրիի Չայկա Ընդդիմադիր դաշտում խորքային զարգացումներ են սկսվել Ucom-ը և Armflix-ը ներկայացրեցին «13 վայրկյան» բազմասերիանոց ֆիլմը Մեր ապագայի տեսլականը ուժեղ Հայաստանն է. Սամվել Կարապետյան Փաշինյանի իշխանությունն ինքն է զոհում ՀՀ ինքնիշխանությունը