Yerevan, 25.December.2025,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Futsal tournament Galaxy Champions League 2024 kicks off Unibank is now a regular partner of “Pan-Armenian intellectual movement” IDBank issued another tranche of dollar bonds Green Iphone on the best credit terms at green operator's stores UCOM Provided technical assistance to Shengavit administrative district AMD 9,808,684 to the "City of Smile" Charitable Foundation. The next beneficiary of "The Power of One Dram" is known Unibank offers a “Special” business loan with an interest rate of 8.5% per annum IDBank implements the next issue of nominal coupon bonds Flyone Armenia will start operating regular direct flights Yerevan-Moscow-Yerevan New movie channels in Ucom and good news for unity tariff subscribers


Հայաստանում մարքեթինգի և PR ոլորտի առանձնահատկությունների և կիրառվող ժամանակակից մեթոդների մասին

Lifestyle
Հայաստանում մարքեթինգի և PR ոլորտի առանձնահատկությունների և կիրառվող ժամանակակից մեթոդների մասին զրույց  “ԱՎԱՆՏԱ” ժամանակակից ստոմատոլոգիայի, իմպլանտոլոգիայի և էսթետիկ բժշկության կենտրոնների մարքեթինքի և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի մասնագետ, “Bio Ռիթմ” հեռուստահաղորդման հաղորդավար` Արման Խարազյանի հետ: Ինչպիսի՞ն է այսօր ժամանակակից սպառողը: Ժամանակակից սպառողն այսօր մի փոքր քմահաճ է, ինչին նպաստում է շուկայում առաջարկվող ծառայությունների ու ապրանքների հսկա տեսականին, և իհարկե կան սպառողներ, որոնք դժվարությամբ են կողմնորոշվում: Սակայն այսօր կարդալ մարդու մտքերն ու գուշակել նրա ցանկությունները երբեմն հնարավոր է շնորհիվ նեյրոմարքեթինգի գիտելիքների, որի հիմնական նպատակն է երջանկացնել սպառողին: Կան բազմաթիվ եղանակներ, որոնք կարող են ազդել սպառողի էմոցիոնալ դաշտի վրա,  սակայն շատ կարևոր է այստեղ չշփոթել սպառողին գոհացնելու ցանկությունը նրա մտքի շահարկության հետ, քանի որ, երբ սպառողը գիտակցում է շահարկության գործոնը նա երբեք չի վերադառնում: Մերօրերումառաջարկվողապրանքներն ու ծառայություններնավելիշատենքանսպառողները: Մարդիկառավելհաճախփնտրումենհստակինչ-որբան, սակայնցանկանումենորպեսզինրանցառաջարկվիայնպիսիմիբան, որընրանքկցանկանանգնել: Շատկարևորէ, որպեսզիսպառողընկատիտվյալարտադրանքը կամ ծառայությունը և ստանադրականէմոցիաներայնձեռքբերելուհամար: Դրահամարանհրաժեշտէլավճանաչել սպառողի էմոցիոնալդաշտնու նրա ընկալմանգործընթացը,որպեսզիայնկիրառելբիզնեսում: Ցանկացածմարդանկախազգայինպատկանելիությունիցհավասարապեսէ արձագանքումհիմնականէմոցիոնալխթաններին: Դակախվածչէմերցանկություններից, այն նյարդայինհամակարգիակտիվարձագանքէ, որըկատարվումէինքնաբերաբար: Չնայած երկրիմշակույթը, ավանդույթներըկարողենորոշփոփոխություններստեղծել, բայցկենսաբանական տեսանկյունիցբոլորմարդիկունեննույնկառուցվածքը: Կիրառու՞մ եք արդյոք մարքեթինգային սխեմաներ Ձեր աշխատանքում: Այսօր գործնականում հին մարքեթինգային սխեման գրեթե չի աշխատում: Մենք ապրում ենք մի աշխարհում, որը հիմնականում փոփոխական է, անկայուն, անորոշ, բարդևոչմիանշանակ, ինչը ցավոք չիպատրաստվումփոխվել: Կարծում եմ սա շատհետաքրքիրժամանակահատված է ստեղծագործմարդկանց համար, քանիորաշխատակիցների հինմոդելը այլևս իրենից  ոչ մի գործառույթ չի ներկայացնում: Մենք գտնվում ենք հզոր մտքի և գաղափարի դարաշրջանում: Ինձթվումէ, որմենքապրումենքեռանդուն, լիհույսովևլավատեսությամբ, ազատևհեղափոխականաշխարհում: Շատերը կարող են չհամաձայնելինձհետ, բայցես կարծում եմ, որհեղափոխություննարդեն կատարված է: Նախկինում, որպեսզիփոխեիր ինչ- որբան, անհրաժեշտ էրգումար կամ լավ կապեր:Այսօր, դա հեշտությամբ կարող ես անել  համակարգչի` Youtube, Facebook –ի կամ այլ ցանցերի միջոցով: Իհարկե, սա շատ լավգաղափարէ, քանի որ տվյալ գործիքների միջոցով կարելի է փոխելաշխարհը ընդամենը 12 ժամվաընթացքում: Ի՞նչն է ապահովում մարքեթինգային գործի առաջընթացը: Առաջընթաց այսօր արձանագրվում է ստեղծագործ մարդկանց մոտ, քանի որ հենց նրանք ունեն նոր միտք և խիզախություն այն իարգործելու համար: Կարծում եմ պետք չէ մշտապես կենտրոնանալ ամեն նորի վրա, քանի որ ցանկացած նոր դա հնի արտացոլումն է: Այսօր կարևոր և ակտուալ է ոչ թե նորը, այլ ներկան, չէ որ մենք ցանկանում ենք ապրել ակտուալ դարաշրջանում: Կարծում եմ ցանկացած ստեղծագործ մարքեթոլոգ գիտի, որ այն ինչ նա անում է առաջին հերթին պետք է մարդկանց հետաքրքրի, գրավի և ներքաշի այդ պահին: Մարքեթինգի և մենեջմենթի հին մոդելն այսօր զիջում է իր դիրքերը, քանի որ այսօր մարդիկ ցանկանում են ներգրավված լինել ցանկացած գործընթացի մեջ և ամիջականություն ցուցաբերել իրենց մասնակցությամբ` կատարել գրառումներ և մեկնաբանություններ, նկարվել, կիսվել իրենց մտքերով ու տպավորություններով: Ուստի մարկետինգը պետք է ոգեշնչի մարդկաց իրենց քայլերում, քանի որ ներկայումս էմոցիաներն  են ղեկավարում մարքեթինգին: Կարծում եմ մարքեթինգը, այսօր բացի գիտությունը նաև արվեստ է` ռացիոնալ մտածելակերպը տանում է դեպի եզրակացություն, իսկ ստեղծագործ միտքը բերում է քայլերի: Տվյալ ժամանակահատվածը համարվում է մտքի և վառ երևակայության դարաշրջան և հաղթում է նա, ով ունի այս երկու կարևորագույն բաղադրիչները: Կարծում եմ, որ պետք է ստեղծել ոչ թե անփոխարինելի մի բան, այլ անկրկնելի, այնպիսին, որին մարդիկ չկարողանան դիմակայել: Ի՞նչը չեք ընդունում: Չեմ ընդունում ամիսներով աշխատանքի պլանավորումը, աննպատակ քննարկումները, կարծում եմ դրանց փոխարեն ավելի լավ է  կենտրոնանալ հստակ ուղվածության վրա, այլ ոչ թե կազմել տարեկան պլաններ և չիրագործել դրանք: Ավելի նպատակային եմ համարում իրականացնել կարևորագույն գործառույթներ հստակ ժամանակահատվածի համար, և միշտ պատրաստ լինել հաղթահարել ցանկացած խոչընդոտ, դժվարություն ու անհաջողություն, որպեսզի նրանց արագ հաղթահարել և ուղղել:  
Secret Santa at idplus: Anonymous Gift CardsWe condemn the unlawful actions by Armenia’s Gov. against the Armenian Apostolic Church. Jan Figel Free Style issues Armenia’s first corporate bonds in the fashion retail sector, placed by Cube InvestUnibank Completed the Placement of Its Third Issuance of Perpetual BondsScholarship for 100 Artsakh Students as Part of IDBank’s “Side by Side” Program The results of the second Junius financial literacy competition have been summarized From idea to implementation: Ameriabank Presents the Programs Implemented under My Ameria, My Armenia CSR Campaign Ucom and SunChild Launch the “Smart Birdwatching” Educational Program AraratBank Supports Digitization of "Karin" Scientific Center ArchiveWelcome to the ID booth: Big Christmas MarketWidest 5G Coverage, the Launch of the Uplay Platform, and the Integration of Cerillion: Ucom Summarizes 2025 Ucom and Armflix Present “13 Seconds” at KinoPark How to Choose a Career Path and What Skills are Considered Crucial: AraratBank on the GoTeach Platform Unibank Issues a New Tranche of Perpetual Bonds with 13.75% Coupon Unibank Became a Member of BAFTThe December beneficiary of “The Power of One Dram” initiative is the “City of Smile” Foundation EBRD lends US$ 40 million to Acba bank for youth-led firms in ArmeniaHeading Into 2026 at Ucom Speed։ New Year Offers Are Now Live Bvik and Idram Standing by Young ReadersIDBank participated in the conference dedicated to the 10th anniversary of the Armenian Institute of DirectorsAxelMondrian Wins Three Major International Awards for Branding, PR and Film Production in 2025Ucom Promotes Space Engineering Education Global Finance names AraratBank Best Sub-Custodian Bank 2025 in ArmeniaAraratBank Participates in “Women’s Empowerment Principles in Armenia” Conference Unibank’s Perpetual Bonds Were Acquired in Nearly One Day Acba bank and France’s Proparco to continue strengthening their long-term strategic partnershipTeam Holding Announces the Launch of Bond Placement. Underwriter - Freedom Broker Armenia Unibank Issues the First in Armenia Perpetual Bonds Team Holding Announces the Launch of Bond Placement. Underwriter - Freedom Broker Armenia AraratBank Joins Armenia's New Greening Initiative: 100 Hectares of New Forest within Three YearsApply for a Unibank salary card and get a chance to win 1 000 000 AMDEuromoney Names Ameriabank Armenia’s Best Bank for Real Estate for the Second Year in a Row S&P Global Ratings has assigned IDBank CJSC a long-term rating of “BB-” and a short-term rating of “B” with a “stable” prospectA Brand-New Section on Idram&IDBankSeveral real and profitable offers ahead of Black Friday: IDBank and IdramAraratBank Joins Social Impact Award 2025 Summit in LjubljanaIDBank issued the 1st tranche of bonds of 2026Ucom Supports the Development of Space Engineering in Armenia Prioritizing Information Security: IDBank and Idram Support APOCALYPSE CTF 2025IDBank's Representative, Innesa Amirbekyan Appointed Co-Chair of the ICC Banking Commission Task Force on GuaranteesUcom General Director Ralph Yirikian Awards Certificates to Participants of Cybersecurity Training Course Acba and Proparco mark one year of partnership, strengthening rural financing and Armenias’s economic resilienceAraratBank and Arca's joint campaign has endedIDBank: A Pioneer of Digital Banking and Innovation in ArmeniaGRAWE Group and C-Quadrat Investment Group have announced plans to acquire 100% of LIGA Insurance Company in Armenia Ucom Supports the Annual “Capture the Flag 2025” Cybersecurity Competition Financially Literate with Idram and IDBank: Next Stop – Nairi CampIdram received a permit to establish and operate the Armenian payment and settlement QR system IdramNetUcom Completes the Deployment of its 5G Network Across All Cities of Armenia Firebird, Inc. Secures U.S. Export License and Announces Dell Technologies as a Technology Partner, Establishing Major Milestones in Armenia’s AI and Digital Future