Ереван, 13.Октябрь.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Приказ не сопротивляться поступил из Армении в Арцах: Карапетян «Подарок» власти Аршаку Карапетяну Отношения Армении с Россией должны быть на самом важном месте, а у Запада нет того продукта безопасности, который он может предоставить Армении: Аршак Карапетян Процветание нашей страны зависит от каждого из нас: Аршак Карапетян О чем говорит нахождение банков в числе лидеров в списке налогоплательщиков? «Паст» Кто на самом деле является владельцем «Спайки»? «Паст» Важно, что отношения между Ираном и Арменией дружественные и конструктивные: Канани Акция протеста у офиса ООН: требуют возвращения пленных ВИДЕО: Ситуация в Армении и вокруг Армении остается стабильно тяжелой: Карапетян У берегов Сицилии затонул парусник с туристами: один человек погиб, пропали без вести 6 человек


«Եր­թև­ե­կու­թյան ոլոր­տում սպա­սե­լիք­նե­րը լա­վը չեն. պետք են ավե­լի խիստ պա­տիժ­ներ». «Փաստ»

Общество

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Ավտովթար Լոռու մարզում. 23-ամյա վարորդը «Toyota»-ով գլխիվայր շրջվել է, վերջինս տեղում մահացել է, նրա ընտանիքի 3 անդամ տեղափոխվել է հիվանդանոց: Ավտովթար Արագածոտնի մարզում. «Opel»-ը, մի քանի պտույտ շրջվելով, հայտնվել է դաշտում, 4 անչափահաս տղաներ հիվանդանոցում մահացել են, մեկը ծայրահեղ ծանր վիճակում է: Այս լուրերը միայն մեկ օրվա՝ մարտի 14-ի լրահոսից են: Նման լուրերը, ցավոք, քիչ չեն, ու գուցե մինչ այս նյութը տպագրվի, նման տեղեկություն էլի հրապարակվի: Նորից վթար, նորից զոհեր ու վիրավորներ: Ոչ մեկ անգամ ենք գրել այն մասին, որ Հայաստանի ճանապարհները երկրորդ ռազմաճակատ են հիշեցնում: Ինչի՞ հետևանք է սա՝ վերահսկողության բացակայությա՞ն, թե՞ ուղղակի վարորդների անտարբերության, ոչ բարեխիղճ լինելու:

«Ճանապարհային երթևեկության անվտանգություն և վերահսկողություն» ՀԿ-ի ղեկավար Սերգեյ Ղահրամանյանը նշում է՝ 2019 թվականին ՃՏՊ-ների հետևանքով ունեցել ենք 341 զոհ: «2020 թ.-ի մարտին արտակարգ դրություն հայտարարվեց, նաև այդ պատճառով ՃՏՊ-ների հետևանքով զոհերի թիվը գնալով կրճատվեց: Երթևեկությունը թեթև էր, մի շարք ընկերություններ չէին աշխատում: Սակայն այդ ընթացքում տարբեր պատճառներով շատացել էին ինքնավթարները: Մինչև սեպտեմբեր ունեցանք վթարների նվազում նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ: Բայց սեպտեմբերից հետո, թերևս պատերազմական իրավիճակով պայմանավորված, վթարների թիվն աճեց: 2020 թ.-ի դեկտեմբերին 2019 թ.-ի նույն ամսվա համեմատ եղել է 26 զոհով ավելի: Միայն նախորդ տարի դեկտեմբերին ունեցել ենք 51 զոհ: Ես նման բան վերջին տարիներին չեմ հիշում: Նման միտում, կարծես թե, կա նաև այս տարի: Թվերի մասին կխոսենք, երբ տվյալներն ամփոփվեն: Բայց մենք տեսնում ենք, որ մեկ վթարի հետևանքով ունենում ենք ընդհուպ մի քանի զոհ, սա մտահոգիչ է»,-«Փաստի» հետ զրույցում նշում է Ղահրամանյանը:

Նշում է՝ համավարակի ակտիվ փուլում մեծ ուշադրություն էին դարձնում դրան, պատերազմի ժամանակահատվածում էլ վարորդներին մի տեսակ ազատություն էին տվել: «Ինչպե՞ս էր դրսևորվում այդ ազատությունը: Ոստիկանները զբաղված էին զորքի, ՄՈԲ-ի զինվորների, պաշտոնատար անձանց տեղաշարժը կարգավորելով: Նոյեմբերից սկսած՝ մեր երկրում ցույցեր են, նաև դրանցով են զբաղվում: Ստացվում է, որ ոստիկանների բուն պարտականությունները մղվում են երկրորդական, երրորդական պլան: Ելնելով այս հանգամանքներից՝ նրանք չեն իրականացնում ճանապարհային երթևեկության անվտանգության վերահսկողությունը: 2020 թ.-ի հոկտեմբերին ՃՈ տեսուչների կողմից արձանագրվել է 4700 տուգանք, այն դեպքում, երբ ամսական միջինում գրանցվում է քսանից երեսուն հազար տուգանք»,-նշում է մեր զրուցակիցը: Ընդգծում է՝ միակ դրական լուրն այն է, որ Երևանում հետիոտների շրջանում զոհերի թիվն է նվազել:

«Երևանում նախորդ տարի 14 հետիոտն է մահացել, իսկ 2019 թ.-ին՝ 62: Սակայն պետք է նշել, որ հետիոտների շրջանում զոհերը շատ են Երևանից դուրս՝ այնտեղ կան լուսացույցների, ճանապարհային նշանների, բայց ամենակարևորը՝ վերահսկողության խնդիր»,-ասում է ՀԿ-ի ղեկավարը: Նշում է՝ տարածված կարծիք կա, որ եթե որևէ երկրում երթևեկության վիճակը լավ է, ապա այդ երկրում ամեն ինչ նորմալ է: «Օրինակ՝ տարբեր հետազոտությունների համաձայն՝ Շվեդիայում, Նորվեգիայում ամենաերջանիկ մարդիկ են ապրում: Այդ երկրներում ՃՏՊ-ների հետևանքով ամենաքիչ զոհերն են լինում: Կան նաև վատ օրինակներ, ավաղ, Հայաստանը դրանց մեջ է: Վերջին չորս տարվա ընթացքում այս ոլորտում փոփոխություններ արվել են՝ բալային համակարգի ներդրում, պարեկային ոստիկանություն և այլն, բայց մեզ մոտ խնդիրը վերահսկողությունն է:

Տեսեք՝ վարորդներին զրկում են վարորդական իրավունքից, անցած տարի շուրջ 1700 վարորդ զրկվել է վարորդական իրավունքից, բայց արդյո՞ք նրանք չեն շարունակել «մասնակցել» երթևեկությանը: Ի վերջո, վերահսկողություն չկա, վարորդը շարունակում է առանց վարորդական իրավունքի վարել մեքենան: Գուցե ճանապարհային ոստիկանը «հայտնաբերի» նրան, վարորդն էլ կասի՝ տարեք, օրենքով դատեք: Այսինքն՝ օրենքից կաշկանդվածություն չկա, չնայած այդ արարքի համար քրեական պատիժ է նախատեսված: Այլ երկրներում, օրինակ՝ վարորդներին զրկում են գույքից, տվյալ դեպքում՝ մեքենայից, գուցե սա՞ կարող է լուծում լինել: Մենք ինչ-որ փոփոխություն ենք անում, ասում՝ տեսնենք սա ինչ արդյունք կտա, հետո անցնենք մյուս քայլերին: Տարեկան 600 հազար վարորդի համար 2 մլն տուգանք է դուրս գրվել, բայց միևնույն ժամանակ ունենք վարորդներ, որոնք տարվա կտրվածքով անգամ մեկ տուգանք չունեն:

Մի կողմից՝ ունենք բարեխիղճ, մյուս կողմից՝ իրենց գործողությունները չվերահսկող վարորդներ: Պետք են ավելի խիստ պատիժներ, որոնք կվերաբերեն վարորդի գույքին, ոչ թե ուղղակի կբարձրացնեն տուգանքի չափը և վերջ:Իհարկե, ունենք խնդիրներ նաև երթևեկության կազմակերպման մեջ: Երևանում այն կազմակերպում է ՃՈ-ն, մարզերում՝ ՏԻՄ-ը: Իսկ մենք տեսնում ենք, որ մարզերում երթևեկության կազմակերպումը լավ վիճակում չէ՝ նշաններ, լուսացույցներ, ամեն ինչ ցածր մակարդակի վրա է, դրա համար էլ զոհերի մեծ մասը Երևանից դուրս են: Ընդհանուր առմամբ՝ երթևեկության ոլորտում սպասելիքները լավը չեն»,-եզրափակում է Սերգեյ Ղահրամանյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Еревану от «Евразии»: молодежный флешмоб, посвященный 2806-летию армянской столицы Тень западной «демократии»: а кому в Армении запретят избираться? «Паст» Сила одного драма - фонду «Дети Армении»Важно: Аршак Карапетян призывает к консолидации Пашинян пытается продать «антироссийскую политику» Западу подороже: «Паст» «Евразия» укрепляет дружбу между армянским и русским народамиЮнибанк предлагает специализированное обслуживание для юридических лиц и индивидуальных предпринимателей.Новое предложение Америабанка: розыгрыш инвестиционных портфелей на 2 млн драмов Дон Пиппо открыл выставку в Москве։ «Паст» Две церемонии в «Двине», связанные с представителями элиты, проживающей в России: «Паст» Впервые в Армении стартовала Международная конференция CMC для консультантов по управлению и бизнес-сообщества Объявлены имена победителей совместной программы SIA «Армения 2024» и «Сила одного драма» «Факт»: Решение Трибунала национальной гордости – лакмусовая бумага АНО "Евразия" организовала посещение Ванадзорского Драматического театра имени Абеляна Гендиректор Ucom принял участие в международной конференции, организованной Институтом внутренних аудиторов Армении Черные тучи над головой «Тойота Ереван»: Past.amТолько три процента насильственно перемещенных из Арцаха получили гражданство Армении. Партия «Всеармянский фронт» провела серию акций в Ереване Армения примет участие в международном фестивале «Евразия-Кинофест» в МосквеЮнибанк запустил мобильное приложение для предпринимателей и юридических лиц10% idcoin по картам Mastercard IDBank-а Компания Ucom завершила мобильной модернизацию сети в Гюмри и Ванадзоре В Армении создан прецедент публичной оценки действий правящего режимаВнешняя политика США и Великобритании. Продают билет в один конец для Армении Бизнес становится мишенью властейСпециальное предложение Америабанка для новых держателей Mastercard. Кешбэк в размере 1% и многочисленные подаркиАргументы генерала и опасения власти: почему искажается Конституция? АНО "Евразия" передала Кыргызстану еще 50 школьных автобусов Генеральный директор Ucom выступил с лекцией перед студентами Школы лидерства Никол Пашинян - обвиняемый: какие решения в отношении него принял Трибунал Национальной Гордости? «Паст» Выразить народное недоверие и презрение к Николу Пашиняну:. Решение Трибунала Национальной Гордости: «Паст» «Армянские Орлы» приветствует решение Национального Трибунала: Хачик Асрян27-28 сентября состоялась международная конференция «Mining Armenia», объединившая ведущих спикеров отраслиIdram Junior и Koreez подвели итоги конкурса финансового образования JuniusДенежные переводы UBPay стали доступны в мобильном приложении ЮнибанкаВместо того, чтобы Армения требовала,Азербайджан все еще поднимает вопрос о компенсации «Никол Пашинян и его соратники из «Гражданского договора» сами попросят, чтобы правоохранительные органы арестовали их и заключили под стражу»: «Паст» Были, есть и будем: в Ереванском филиале РЭУ им. Г.В. Плеханова состоялось мероприятие памяти павших воинов 44-дневной войны Конкурс «С любовью к учителю!»Комфортные путешествия с премиальными картами IDBankВластная пропагандистская машина в потрясении: Аршак Карапетян снова стал мишенью Ответственность за сдачу земель возложили на военных։ Карапетян Компания Ucom опубликовала аудиторский отчет о финансовых результатах за 2023 год Система UBPay присоединилась к международной ассоциации IAMTNСША продолжает превращать Армению в центр столкновения крупных геополитических игроков. Пашинян совершил грубое нарушение Конституции: Карапетян У власти нет полномочий изменить границы: Карапетян Ни власти РА, ни Национальное собрание не имеют полномочий на делимитацию границы, народ не дал им этого права: Аршак Карапетян Приказ не сопротивляться поступил из Армении в Арцах: Карапетян Зерно, удобрения и топливо: АНО «Евразия» окажет гумпомощь аграриям Гагаузии