Երևան, 18.Հունիս.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Իշխանությունների տեղեկատվական և «իրավապահ» «ֆլեշմոբն» ընդդեմ GG-ի հակառակ արդյունքն ունեցավ. «Փաստ» Ովքե՞ր են խոսում «կեղծ օրակարգից» ու Հայաստանի շահերից. զավե՞շտ, թե՞ ինքնասարկազմ. «Փաստ» Հայ առաքելական եկեղեցին առաջին հերթին հայ ժողովրդի համար ազգային բարոյականության ուղենիշ է. «Փաստ» Գրանցվել է 604 դեպք, որից 159-ը՝ արտակարգ Նեթանյահուն ցրել է Իսրայելի ռազմական կաբինետը Եվրո-2024. Ռումինիա-Ուկրաինա. մեկնարկային կազմեր «Զվարթնոց» օդանավակայանի ոստիկանները հետախուզվողի են հայտնաբերել Առայժմ վաղ է քննարկել Հայաստանում ԱՄՆ-ի ռազմաբազաների հայտնվելու հնարավորությունը. ՌԴ արտաքին հետախուզության ծառայության տնօրեն Երևանում ավտոբուսների համար առանձնացված նոր գծեր կլինեն Հայաստանը չի ստորագրել Ուկրաինային նվիրված համաժողովի հռչակագիրը


«Եթե ուզում ենք ունենալ բարեփոխված տրանսպորտային համակարգ, պետք են համակարգային լուծումներ, ավտոբուսների ներկրմամբ հարցը չի լուծվելու». «Փաստ»

Հարցազրույց

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Հալաբյան փողոցից Մաշտոցի պողոտա հասնելը, այն էլ, երբ Կիևյանը «կիսում եք» Օրբելի եղբայրների փողոցով, 10-15 րոպեի հարց է: Բայց մի թեթև խցանում, վթար կամ էլ պիկ ժամ, և կարճ թվացող ճանապարհն անվերջանալի է թվում: Առավոտյան և երեկոյան պիկ ժամերին անհնար է անգամ երթուղային կամ ավտոբուս «խցկվելը», թերևս մեր հարուստ լեզուն անգամ համապատասխան բառ չունի այդ տեսարանին: Արդարության համար ասենք՝ խնդիրն արդիական է թե՛ նախկին, թե՛ ներկա իշխանությունների օրոք, և ստացվում է նաև, որ այն չլուծվող է: Կանգառներում տրանսպորտին սպասող քաղաքացիներին հավատ չեն ներշնչում նաև խոստումները, որ ներմուծվող ավտոբուսներն ու տրոլեյբուսներն իրավիճակ են փոխելու մեր երթևեկության մեջ:

«Սպառողների խորհրդատվության կենտրոն» ՀԿ նախագահ Կարեն Չիլինգարյանը նշում է՝ այս ոլորտում համակարգային լուծումների կարիք ունենք, միայն ավտոբուսներ ու տրոլեյբուսներ ներկրելով խնդիրը չի լուծվի: «Ներկրվող միջին չափի ավտոբուսները հարց չեն լուծում: Դեռևս 2016-17 թթ. քննարկվում էին ոլորտում առկա և լուծում պահանջող խնդիրները: Դեռ այն ժամանակ ասվում էր, որ նախ պետք է գործի տրանսպորտային միասնական համակարգ: Մասնավորաբար, չվացուցակների միասնական համակարգ, որը կղեկավարվի մեկ կետից: Մեզ մոտ հիմա ամեն գիծ ու համար իր չվացուցակն ունի, դրանք իրար հետ չեն համընկնում: Կանգառում րոպեներ կարող ես սպասել, և մեկ ավտոբուս չգա, բայց հետո միանգամից տարբեր համարի ավտոբուսներ ու երթուղայիններ մոտենան կանգառին՝ իրար խանգարելով ու չզիջելով, մեկ-երկու շարք զբաղեցնելով, խցանումներ առաջացնելով:

Սրան զուգահեռ պետք է պարտադիր միասնական տոմսային համակարգ լինի: Սա ամբողջ քաղաքակիրթ աշխարհում կիրառելի լուծում է, բայց, չգիտես ինչու, մեզ մոտ սա դեռ չի կիրառվում: Ավտոբուսների մեջ տոմսարկղեր տեղադրվեցին, որոնք միայն 100 դրամանոց մետաղադրամ են ընդունում: 100 դրամանոց չունենալու դեպքում ուղևորը գումարը տալիս է վարորդին, որը ոչ թե մանրում է այն, այլ «ստանում է» ուղեվարձը: Արդյո՞ք սա կոռուպցիոն ռիսկեր չի պարունակում: Փոփոխություններ ոլորտում արվում են՝ նոր ավտոբուսներ են ներկրվել ու ներկրվում, բայց իրականում ոչ մի լուրջ փոփոխության ականատես չենք լինում, հիմնական հարցը դրանով որևէ կերպ չի լուծվում»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Չիլինգարյանը:

Զրույցի ընթացքում փաստում ենք, որ հատկապես սարսափելի է վիճակը առավոտյան ու երեկոյան ժամերին և շաբաթ-կիրակի օրերին, երբ աշխատանքն, ասենք, ժամը 22:00-ին ավարտելով, հնարավոր է՝ անհույս սպասես կանգառում և այդպես էլ չկարողանաս երթուղային նստել: «Այ, եթե տրանսպորտային միասնական համակարգ ունենանք, նման խնդրի առջև մեր քաղաքացիները երբեք չեն կանգնի: Դեռևս մի քանի տարի առաջ բրիտանական մի կառույցի ներկայացուցիչներ հետազոտություններ անցկացրեցին մեր երկրում, վերջնարդյունքում նշեցին, թե ինչպիսի տրանսպորտային համակարգ են պատկերացնում, օրինակ՝ ծրագրում նշված էր, որ առավոտյան, եթե չեմ սխալվում, 06:30-07:00-ից մինչ գիշերվա 23:30-00:00-ն տրանսպորտն անխափան, հստակ գրաֆիկով պետք է գործի:

Բայց այս ծրագիրն այդպես էլ կյանքի չկոչվեց: Հիմա երեկոյան ժամը իննից հետո որոշ երթուղիներ չեն գործում, որոշներն էլ շատ ուշ-ուշ են մոտենում կանգառներին: Վարորդներն ուղղակի կատարում են իրենց պլանը և գնում տուն, եթե ավելի պարզ լեզվով ասենք: Իսկ եթե գործեր միասնական համակարգ, վարորդը չէր մտածելու, թե որքան ուղևոր պետք է փոխադրի, այլ աշխատելու էր գրաֆիկով, մտածելու էր սահմանված ժամին աշխատանքը սկսելու և ավարտելու, ոչ թե ուղղակի պլան կատարելու մասին»,-նշում է մեր զրուցակիցը:

ՀԿ նախագահը համոզված է՝ մինչև համակարգային փոփոխություններ չկատարվեն, նկատի ունենալով նաև վերը նշվածները, որևէ դրական տեղաշարժ չի լինի, կկատարվեն քայլեր, որոնց արդյունքները, սակայն, ընդհանուր պատկերի վրա մեծ ազդեցություն չեն թողնի: Նշում է նաև, որ քաղաքում անընդհատ կարելի է խցանումների հանդիպել, ոմանք դա պայմանավորում են մեքենաների առատությամբ: «Մեքենաների շատ լինելը միայն մեզ մոտ չէ, այնպիսի դարում ենք ապրում, երբ մեքենաների առատության տեսանկյունից նույն իրավիճակն է գրեթե բոլոր երկրներում: Ուղղակի, ի տարբերություն շատ երկրների, մեզ մոտ քաղաքացիները նախընտրում են անձնական մեքենաներով տեղաշարժվել և տրանսպորտից չօգտվել անգամ կարճ ճանապարհ գնալու՝ մի կետից մյուս կետը հասնելու դեպքում: Կարող եմ իմ օրինակը բերել: Եթե տրանսպորտը նորմալ գործեր, իմանայի, թե որ ժամին է այն մոտենում կանգառին, որ գերծանրաբեռնված չէ, կամ թե ինչպես է աշխատում, տրանսպորտով կտեղաշարժվեի, ոչ թե անձնական մեքենայով:

Իսկ հիմա այլընտրանք չունեմ: Իմ նման շատերն են մտածում, մեքենա ունեցող քաղաքացիները նախընտրում են այդ տարբերակը անգամ քաղաքում տեղաշարժվելու համար, բայց եթե տրանսպորտային համակարգը նորմալ գործեր, վստահաբար կարող եմ ասել, որ շատերը կօգտվեին դրանից և մեքենաներն ուղղակի ավտոտնակից դուրս չէին բերի: Այստեղ նաև նշենք, որ երթևեկության մեջ մեծ թվով մեքենաներն էլ խցանումների պատճառ են դառնում, չմոռանանք նաև, որ քաղաքում մեծ խնդիր են ավտոկայանատեղիները: Մինչդեռ մեկ մեծ՝ 100-120 տեղանոց ավտոբուսի շնորհիվ տասնյակ մեքենաներ այլևս չեն լինի երթևեկության մեջ, իսկ դա մեծապես կբեռնաթափի մեր երթևեկությունը հատկապես պիկ ժամերին: Մյուս կողմից՝ հրաշալի լուծում կդառնա մետրոյի նոր կայարանների բացումը, բայց կա՞ արդյոք այդ հնարավորությունն առաջին հերթին, իհարկե, ֆինանսական տեսանկյունից:

Օրինակ՝ մետրոյի Աջափնյակի կայարանի բացմամբ որոշակիորեն երթևեկությունը կբեռնաթափվի, մի քանի կայարանի բացումն ավելի արդյունավետ լուծում կտա հարցին: Հստակ է մեկ բան՝ եթե ուզում ենք ունենալ բարեփոխված տրանսպորտային համակարգ, ապա պետք են համակարգային լուծումներ»,-եզրափակում է Կարեն Չիլինգարյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Իշխանությունների տեղեկատվական և «իրավապահ» «ֆլեշմոբն» ընդդեմ GG-ի հակառակ արդյունքն ունեցավ. «Փաստ»Ովքե՞ր են խոսում «կեղծ օրակարգից» ու Հայաստանի շահերից. զավե՞շտ, թե՞ ինքնասարկազմ. «Փաստ»Հայ առաքելական եկեղեցին առաջին հերթին հայ ժողովրդի համար ազգային բարոյականության ուղենիշ է. «Փաստ»Աղետից տուժածները՝ «Համահայկական ճակատ» շարժման ուշադրության կենտրոնում Սրբազան շարժման համախոհների քանակը պետք է ավելացնել՝ գնալով մարզեր եւ անմիջականորեն շփվելով հասարակության բոլոր շերտերի հետ. Արման Վարդանյան Տեսանյութ․ «Հայաստան-Արցախ» համահայկական երիտասարդական միությունը պաշտոնապես ձևավորվել է Fastex-ն աջակցում է բիենալեում Հայաստանի մասնակցության 100- ամյակին նվիրված միջոցառմանըԳրանցվել է 604 դեպք, որից 159-ը՝ արտակարգ Նեթանյահուն ցրել է Իսրայելի ռազմական կաբինետը Եվրո-2024. Ռումինիա-Ուկրաինա. մեկնարկային կազմեր «Զվարթնոց» օդանավակայանի ոստիկանները հետախուզվողի են հայտնաբերելԱռայժմ վաղ է քննարկել Հայաստանում ԱՄՆ-ի ռազմաբազաների հայտնվելու հնարավորությունը. ՌԴ արտաքին հետախուզության ծառայության տնօրեն Երևանում ավտոբուսների համար առանձնացված նոր գծեր կլինեն Հայաստանը չի ստորագրել Ուկրաինային նվիրված համաժողովի հռչակագիրը Իրավապաշտպանները փաստում են վարչապետի՝ հակաժողովրդավար էությունը Ընդդիմությունը՝ վերափոխման հրամայականի առջև Ավստրալիան և Նոր Զելանդիան լուրջ խնդրի առջև են կանգնած էներգետիկ առումովԵթե Կիևը հրաժարվի Պուտինի առաջարկից, խաղաղության հաստատման հաջորդ պայմանները կլինեն ավելի բարդ ու կոշտ. Նարիշկին Միակ տարբերակը տեխնոկրատների կառավարությունն է. Նաիրի Սարգսյան «Հայաստան-Արցախ» երիտասարդական միությունը կյանքի է կոչելու նոր ու հավակնոտ ծրագրեր Վրացական օրենքի անալոգը նույնիսկ ամենամեղմ ձևերով ընդունելու պարագայում, այն արժանանալու է քաղհասարակության և իշխանության դժգոհությանը Արտակարգ դեպք՝ Արմավիրում․ աշակերտները կnտրել են դպրnցի ապակիները, մnտ 1 մլն դրամի վնաu է եղել IDBank-ը թողարկել է դրամային պարտատոմսերի 2024 թվականի թվով 3-րդ տրանշը Ucom ընկերության գլխավոր տնօրենը խոսել է անձնային աճի և կառավարման որակի մասին ԼՀԿ Կառավարման խորհրուրդն ընդունել է Անի Սամսոնյանի լիազորությունները և անդամակցությունը դադարեցնելու որոշումՆԱՏՕ-ն քննարկում է միջուկային զենքը մարտական ​​պատրաստության բերելու հարցը. Ստոլտենբերգ Դեմ ենք տարածաշրջանի գործերին արտաքին խաղացողների միջամտությանը. Մոսկվան և Թեհրանը քննարկել են իրավիճակը Հարավային Կովկասում Հունիսի 17-ից 23-ը ընկած շաբաթվա աստղագուշակ կենդանակերպի բոլոր նշանների համար «Համահայկական ճակատ» կուսակցության հիմնադիր համագումարը տեղի կունենա հունիսի 21-ին Եվրո-2024. Ինչ հանդիպումներ կան այսօրԶՊՄԿ-ն հայտարարում է սեփական անձնակազմով շինարարական տեխնիկաների վարձակալության մրցույթ Տեսանյութ. Ինչ էին հուշում ռուսները Նիկոլին, և ինչ է ասել Արշակ Կարապետյանը Հայ Առաքելական եկեղեցին այսօր նշում է Սբ. վկաներ Անտոնինոսի, Թեոփիլոսի, Անիքտոսի և Փոտինոսի հիշատակության օրը Փողոցի միջոցով ճնշում գեներացնելը ՀՀ քաղաքացիների իրավունքն է. Աննա ԿոստանյանԻնչ էին հուշում ռուսները Նիկոլին, և ինչ է ասել Արշակ ԿարապետյանըXiaomi նոր արտաքին տեսախցիկի արևային վահանակն ունի փոշա - ջրակայուն կառուցվածք Շարունակում ենք սպորտային մշակույթը դարձնել մարդկանց առօրյա կյանքի անբաժանելի մասը․ Տիգրան ԱվինյանԿոմիտասը հայկական ինքնության առանցքն է․ Ավինյան Ուկրաինայի հակամարտության կարգավորման վերաբերյալ Պուտինի առաջարկը լուրջ չէ․ Շոլց Մեր հոլդինգով սատարում ենք իշխանության թիրախավորած գործարարին և նվիրում 1 մլն դրամի փաթեթ. Արման ՎարդանյանԱՄՆ-ը 1,5 մլրդ դոլար կհատկացնի Ուկրաինային հումանիտար և էներգետիկ նախագծերի համար ՌԴ-ն ռեկորդային կարճ ժամանակահատվածում վերականգնել է երկաթուղային հաղորդակցությունը Հայաստանում. Օվերչուկ 27 տարեկանում մահացել է Չեռնոգորիայի ֆուտբոլի ազգային հավաքականի դարպասապահը Պուտինի թափանցիկ ակնարկը Վարչախումբը մտադիր է անվերադարձ վնասել Բելառուսի հետ հարաբերությունները Ինչո՞ւ է կեղծում Ադրբեջանը. հիմքեր են ստեղծում Վարչախումբն անցել է լայնածավալ բռնաճնշումների Կալիֆոռնիան արդեն ունակ է մեկ ամսից ավելի բավարարվել միայն վերականգնվող էներգիայով և անգամ վաճառել ավելցուկըԲացառիկ ընտանեկան բիզնես, որ դեռևս հաջողությամբ է դիմակայում խոշորացումների. «Փաստ»Հնարավոր է կարճատև անձրև և ամպրոպ․ ինչ եղանակ կլինի