Ереван, 19.Июнь.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Армянская Апостольская Церковь, прежде всего, является ориентиром национальной нравственности армянского народа: «Паст» В последнее время принятые шаги и позиция Армении в российско-украинской войне вызывают недоумение В Армении необходимо вести более радикальную и институциональную борьбу с действующими властями։ Аршак Карапетян Виктор Медведчук: мирная инициатива Путина — последний шанс для Украины Politico: ЕС хочет, чтобы Азербайджан направлял газ в Украину по российскому газопроводу Армия Израиля продолжает операции и ведет бои на юге и в центре сектора Газа Нарышкин заявил, что рассуждать о появлении военных баз США в Армении пока рано В случае принятия аналога грузинского закона, даже в самых мягких формах, удостоится недовольства гражданского общества и властей IDBank выпускает 3-ий транш долларовых облигаций 2024 года CBS News: США планируют предоставить статус нелегальным мигрантам, прожившим в стране 10 лет


«Եթե ուզում ենք ունենալ բարեփոխված տրանսպորտային համակարգ, պետք են համակարգային լուծումներ, ավտոբուսների ներկրմամբ հարցը չի լուծվելու». «Փաստ»

Интервью

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Հալաբյան փողոցից Մաշտոցի պողոտա հասնելը, այն էլ, երբ Կիևյանը «կիսում եք» Օրբելի եղբայրների փողոցով, 10-15 րոպեի հարց է: Բայց մի թեթև խցանում, վթար կամ էլ պիկ ժամ, և կարճ թվացող ճանապարհն անվերջանալի է թվում: Առավոտյան և երեկոյան պիկ ժամերին անհնար է անգամ երթուղային կամ ավտոբուս «խցկվելը», թերևս մեր հարուստ լեզուն անգամ համապատասխան բառ չունի այդ տեսարանին: Արդարության համար ասենք՝ խնդիրն արդիական է թե՛ նախկին, թե՛ ներկա իշխանությունների օրոք, և ստացվում է նաև, որ այն չլուծվող է: Կանգառներում տրանսպորտին սպասող քաղաքացիներին հավատ չեն ներշնչում նաև խոստումները, որ ներմուծվող ավտոբուսներն ու տրոլեյբուսներն իրավիճակ են փոխելու մեր երթևեկության մեջ:

«Սպառողների խորհրդատվության կենտրոն» ՀԿ նախագահ Կարեն Չիլինգարյանը նշում է՝ այս ոլորտում համակարգային լուծումների կարիք ունենք, միայն ավտոբուսներ ու տրոլեյբուսներ ներկրելով խնդիրը չի լուծվի: «Ներկրվող միջին չափի ավտոբուսները հարց չեն լուծում: Դեռևս 2016-17 թթ. քննարկվում էին ոլորտում առկա և լուծում պահանջող խնդիրները: Դեռ այն ժամանակ ասվում էր, որ նախ պետք է գործի տրանսպորտային միասնական համակարգ: Մասնավորաբար, չվացուցակների միասնական համակարգ, որը կղեկավարվի մեկ կետից: Մեզ մոտ հիմա ամեն գիծ ու համար իր չվացուցակն ունի, դրանք իրար հետ չեն համընկնում: Կանգառում րոպեներ կարող ես սպասել, և մեկ ավտոբուս չգա, բայց հետո միանգամից տարբեր համարի ավտոբուսներ ու երթուղայիններ մոտենան կանգառին՝ իրար խանգարելով ու չզիջելով, մեկ-երկու շարք զբաղեցնելով, խցանումներ առաջացնելով:

Սրան զուգահեռ պետք է պարտադիր միասնական տոմսային համակարգ լինի: Սա ամբողջ քաղաքակիրթ աշխարհում կիրառելի լուծում է, բայց, չգիտես ինչու, մեզ մոտ սա դեռ չի կիրառվում: Ավտոբուսների մեջ տոմսարկղեր տեղադրվեցին, որոնք միայն 100 դրամանոց մետաղադրամ են ընդունում: 100 դրամանոց չունենալու դեպքում ուղևորը գումարը տալիս է վարորդին, որը ոչ թե մանրում է այն, այլ «ստանում է» ուղեվարձը: Արդյո՞ք սա կոռուպցիոն ռիսկեր չի պարունակում: Փոփոխություններ ոլորտում արվում են՝ նոր ավտոբուսներ են ներկրվել ու ներկրվում, բայց իրականում ոչ մի լուրջ փոփոխության ականատես չենք լինում, հիմնական հարցը դրանով որևէ կերպ չի լուծվում»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Չիլինգարյանը:

Զրույցի ընթացքում փաստում ենք, որ հատկապես սարսափելի է վիճակը առավոտյան ու երեկոյան ժամերին և շաբաթ-կիրակի օրերին, երբ աշխատանքն, ասենք, ժամը 22:00-ին ավարտելով, հնարավոր է՝ անհույս սպասես կանգառում և այդպես էլ չկարողանաս երթուղային նստել: «Այ, եթե տրանսպորտային միասնական համակարգ ունենանք, նման խնդրի առջև մեր քաղաքացիները երբեք չեն կանգնի: Դեռևս մի քանի տարի առաջ բրիտանական մի կառույցի ներկայացուցիչներ հետազոտություններ անցկացրեցին մեր երկրում, վերջնարդյունքում նշեցին, թե ինչպիսի տրանսպորտային համակարգ են պատկերացնում, օրինակ՝ ծրագրում նշված էր, որ առավոտյան, եթե չեմ սխալվում, 06:30-07:00-ից մինչ գիշերվա 23:30-00:00-ն տրանսպորտն անխափան, հստակ գրաֆիկով պետք է գործի:

Բայց այս ծրագիրն այդպես էլ կյանքի չկոչվեց: Հիմա երեկոյան ժամը իննից հետո որոշ երթուղիներ չեն գործում, որոշներն էլ շատ ուշ-ուշ են մոտենում կանգառներին: Վարորդներն ուղղակի կատարում են իրենց պլանը և գնում տուն, եթե ավելի պարզ լեզվով ասենք: Իսկ եթե գործեր միասնական համակարգ, վարորդը չէր մտածելու, թե որքան ուղևոր պետք է փոխադրի, այլ աշխատելու էր գրաֆիկով, մտածելու էր սահմանված ժամին աշխատանքը սկսելու և ավարտելու, ոչ թե ուղղակի պլան կատարելու մասին»,-նշում է մեր զրուցակիցը:

ՀԿ նախագահը համոզված է՝ մինչև համակարգային փոփոխություններ չկատարվեն, նկատի ունենալով նաև վերը նշվածները, որևէ դրական տեղաշարժ չի լինի, կկատարվեն քայլեր, որոնց արդյունքները, սակայն, ընդհանուր պատկերի վրա մեծ ազդեցություն չեն թողնի: Նշում է նաև, որ քաղաքում անընդհատ կարելի է խցանումների հանդիպել, ոմանք դա պայմանավորում են մեքենաների առատությամբ: «Մեքենաների շատ լինելը միայն մեզ մոտ չէ, այնպիսի դարում ենք ապրում, երբ մեքենաների առատության տեսանկյունից նույն իրավիճակն է գրեթե բոլոր երկրներում: Ուղղակի, ի տարբերություն շատ երկրների, մեզ մոտ քաղաքացիները նախընտրում են անձնական մեքենաներով տեղաշարժվել և տրանսպորտից չօգտվել անգամ կարճ ճանապարհ գնալու՝ մի կետից մյուս կետը հասնելու դեպքում: Կարող եմ իմ օրինակը բերել: Եթե տրանսպորտը նորմալ գործեր, իմանայի, թե որ ժամին է այն մոտենում կանգառին, որ գերծանրաբեռնված չէ, կամ թե ինչպես է աշխատում, տրանսպորտով կտեղաշարժվեի, ոչ թե անձնական մեքենայով:

Իսկ հիմա այլընտրանք չունեմ: Իմ նման շատերն են մտածում, մեքենա ունեցող քաղաքացիները նախընտրում են այդ տարբերակը անգամ քաղաքում տեղաշարժվելու համար, բայց եթե տրանսպորտային համակարգը նորմալ գործեր, վստահաբար կարող եմ ասել, որ շատերը կօգտվեին դրանից և մեքենաներն ուղղակի ավտոտնակից դուրս չէին բերի: Այստեղ նաև նշենք, որ երթևեկության մեջ մեծ թվով մեքենաներն էլ խցանումների պատճառ են դառնում, չմոռանանք նաև, որ քաղաքում մեծ խնդիր են ավտոկայանատեղիները: Մինչդեռ մեկ մեծ՝ 100-120 տեղանոց ավտոբուսի շնորհիվ տասնյակ մեքենաներ այլևս չեն լինի երթևեկության մեջ, իսկ դա մեծապես կբեռնաթափի մեր երթևեկությունը հատկապես պիկ ժամերին: Մյուս կողմից՝ հրաշալի լուծում կդառնա մետրոյի նոր կայարանների բացումը, բայց կա՞ արդյոք այդ հնարավորությունն առաջին հերթին, իհարկե, ֆինանսական տեսանկյունից:

Օրինակ՝ մետրոյի Աջափնյակի կայարանի բացմամբ որոշակիորեն երթևեկությունը կբեռնաթափվի, մի քանի կայարանի բացումն ավելի արդյունավետ լուծում կտա հարցին: Հստակ է մեկ բան՝ եթե ուզում ենք ունենալ բարեփոխված տրանսպորտային համակարգ, ապա պետք են համակարգային լուծումներ»,-եզրափակում է Կարեն Չիլինգարյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Что россияне подсказывали Николу, и что сказал Аршак Карапетян? Пострадавшие от стихийного бедствия в центре внимания движения "Всеармянский фронт" Amio Era. Амио Банк подписал меморандум о сотрудничестве с Национальным аграрным университетом Армении Армянская Апостольская Церковь, прежде всего, является ориентиром национальной нравственности армянского народа: «Паст» В последнее время принятые шаги и позиция Армении в российско-украинской войне вызывают недоумение В Армении необходимо вести более радикальную и институциональную борьбу с действующими властями։ Аршак Карапетян Пострадавшие от стихийного бедствия в центре внимания движения "Всеармянский фронт"Виктор Медведчук: мирная инициатива Путина — последний шанс для УкраиныPolitico: ЕС хочет, чтобы Азербайджан направлял газ в Украину по российскому газопроводу Армия Израиля продолжает операции и ведет бои на юге и в центре сектора Газа Нарышкин заявил, что рассуждать о появлении военных баз США в Армении пока рано В случае принятия аналога грузинского закона, даже в самых мягких формах, удостоится недовольства гражданского общества и властейIDBank выпускает 3-ий транш долларовых облигаций 2024 года Гендиректор Ucom выступил с речью о личностном росте и качественном управлении CBS News: США планируют предоставить статус нелегальным мигрантам, прожившим в стране 10 лет Сурен Папикян отправился во Францию Нефть Brent подешевела до $82,35 за баррель В Грузии за день произошло четыре землетрясения НАТО обсуждает приведение ядерного оружия в состояние боеготовности Учредительный съезд партии «Всеармянский фронт» состоится 21 июня В июне и июле в Ереване будет проведен ряд культурных проектов Почему комары жалят одних людей больше, а других - меньше? Евро-2024: Матчи дня Видео. Что россияне подсказывали Николу, и что сказал Аршак Карапетян? Наш медиахолдинг поддерживает бизнесмена, ставшего мишенью для властей, и дарит пакет в размере 1 млн. драмов. Арман ВарданянЧто россияне подсказывали Николу, и что сказал Аршак Карапетян? «Паст». «Применение жесткой силы явное свидетельство перехода Пашиняна к авторитарному режиму».Арман Варданян Армянскому обществу нужна структура, которая выведет Армению из этой ситуации: Аршак Карапетян EventHub․am − официальный представитель по продаже билетов на концерт всемирно известной группы Black Eyed Peas в Тбилиси Для дилетантских властей Армении стало модным критиковать Россию Ucom запускает новую линейку постоплатных пакетов «Цель нащего движения это сохранение армянской государственности»: Аршак Карапетян Группа компаний «Галакси» стала организатором очередного заседания Российско-Армянского делового клуба «Паст»: Какой путь изберет Армения – зависимость от импорта или рост объемов экспорта?Конституционные изменения должны исходить из принципов национальной морали Является ли армянский народ единым, сильным, радующимся счастьем друг друга, разделяющим горе друг друга обществом? ... «Паст» Партия Аршака Карапетяна созовет новый съезд։ «Паст» «Паст». «Диверсификация» по-пашиняновскиAmio Era. Амио Банк подписал меморандум о сотрудничестве с Еревански государственным университетомБлагодаря усилиям некомпетентной власти отношения между Республикой Армения и Российской Федерацией переживают сложный период Только абоненты Ucom смогут увидеть все матчи в рамках EURO 2024 Заявление партии «Всеармянский фронт» С первых же дней своего правления Никол Пашинян стал гарантом турбулентности в регионе. Арман Варданян idcoin: Новый инструмент в системе лояльности IDBank-а Действующие власти всячески пытаются приостановить победное шествие оппозиции։ Аршак Карапетян Компания Ucom запустила фиксированную сеть в Нор Ачине Около 173 миллионов драмов и более 30 фондов-бенефициаров. «Силе одного драма» исполнилось 4 годаАлиев отправился в Анкару В Лорийской области прозвучали выстрелы.: Ранен мужчина В СНБ Армении нет данных о возможном пересечении границы азербайджанским военнослужащим