Ереван, 27.Июль.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
"Паст". Кто диктует повестку дня в Армении? Ucom и Sunchild запускают новый этап совместного экологического проекта Америабанк удостоился трех наград Euromoney «За превосходство» в 2024 году: «Лучший банк», «Лучший цифровой банк» и «Лучший банк для МСП» в Армении. Как сократить расходы? 5 советов от IDBank и Idram Азербайджанские военные должны покинуть суверенную территорию Республики Армения: Аршак Карапетян Необходимо объединить армян, создать условия для возвращения в Армению более миллиона человек: Аршак Карапетян Мы теряем генофонд: Аршак Карапетян Обновленный Центр продаж и обслуживания Ucom открылся по адресу Комитаса 60 ДИАЛОГ выступила с инициативой издания в Москве академического многотомника «История армянского народа» на русском языке Мы вынуждены констатировать стагнацию практически во всех стратегически важных областях промышленности и сельского хозяйства: Аршак Карапетян


«Եթե ուզում ենք ունենալ բարեփոխված տրանսպորտային համակարգ, պետք են համակարգային լուծումներ, ավտոբուսների ներկրմամբ հարցը չի լուծվելու». «Փաստ»

Интервью

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Հալաբյան փողոցից Մաշտոցի պողոտա հասնելը, այն էլ, երբ Կիևյանը «կիսում եք» Օրբելի եղբայրների փողոցով, 10-15 րոպեի հարց է: Բայց մի թեթև խցանում, վթար կամ էլ պիկ ժամ, և կարճ թվացող ճանապարհն անվերջանալի է թվում: Առավոտյան և երեկոյան պիկ ժամերին անհնար է անգամ երթուղային կամ ավտոբուս «խցկվելը», թերևս մեր հարուստ լեզուն անգամ համապատասխան բառ չունի այդ տեսարանին: Արդարության համար ասենք՝ խնդիրն արդիական է թե՛ նախկին, թե՛ ներկա իշխանությունների օրոք, և ստացվում է նաև, որ այն չլուծվող է: Կանգառներում տրանսպորտին սպասող քաղաքացիներին հավատ չեն ներշնչում նաև խոստումները, որ ներմուծվող ավտոբուսներն ու տրոլեյբուսներն իրավիճակ են փոխելու մեր երթևեկության մեջ:

«Սպառողների խորհրդատվության կենտրոն» ՀԿ նախագահ Կարեն Չիլինգարյանը նշում է՝ այս ոլորտում համակարգային լուծումների կարիք ունենք, միայն ավտոբուսներ ու տրոլեյբուսներ ներկրելով խնդիրը չի լուծվի: «Ներկրվող միջին չափի ավտոբուսները հարց չեն լուծում: Դեռևս 2016-17 թթ. քննարկվում էին ոլորտում առկա և լուծում պահանջող խնդիրները: Դեռ այն ժամանակ ասվում էր, որ նախ պետք է գործի տրանսպորտային միասնական համակարգ: Մասնավորաբար, չվացուցակների միասնական համակարգ, որը կղեկավարվի մեկ կետից: Մեզ մոտ հիմա ամեն գիծ ու համար իր չվացուցակն ունի, դրանք իրար հետ չեն համընկնում: Կանգառում րոպեներ կարող ես սպասել, և մեկ ավտոբուս չգա, բայց հետո միանգամից տարբեր համարի ավտոբուսներ ու երթուղայիններ մոտենան կանգառին՝ իրար խանգարելով ու չզիջելով, մեկ-երկու շարք զբաղեցնելով, խցանումներ առաջացնելով:

Սրան զուգահեռ պետք է պարտադիր միասնական տոմսային համակարգ լինի: Սա ամբողջ քաղաքակիրթ աշխարհում կիրառելի լուծում է, բայց, չգիտես ինչու, մեզ մոտ սա դեռ չի կիրառվում: Ավտոբուսների մեջ տոմսարկղեր տեղադրվեցին, որոնք միայն 100 դրամանոց մետաղադրամ են ընդունում: 100 դրամանոց չունենալու դեպքում ուղևորը գումարը տալիս է վարորդին, որը ոչ թե մանրում է այն, այլ «ստանում է» ուղեվարձը: Արդյո՞ք սա կոռուպցիոն ռիսկեր չի պարունակում: Փոփոխություններ ոլորտում արվում են՝ նոր ավտոբուսներ են ներկրվել ու ներկրվում, բայց իրականում ոչ մի լուրջ փոփոխության ականատես չենք լինում, հիմնական հարցը դրանով որևէ կերպ չի լուծվում»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Չիլինգարյանը:

Զրույցի ընթացքում փաստում ենք, որ հատկապես սարսափելի է վիճակը առավոտյան ու երեկոյան ժամերին և շաբաթ-կիրակի օրերին, երբ աշխատանքն, ասենք, ժամը 22:00-ին ավարտելով, հնարավոր է՝ անհույս սպասես կանգառում և այդպես էլ չկարողանաս երթուղային նստել: «Այ, եթե տրանսպորտային միասնական համակարգ ունենանք, նման խնդրի առջև մեր քաղաքացիները երբեք չեն կանգնի: Դեռևս մի քանի տարի առաջ բրիտանական մի կառույցի ներկայացուցիչներ հետազոտություններ անցկացրեցին մեր երկրում, վերջնարդյունքում նշեցին, թե ինչպիսի տրանսպորտային համակարգ են պատկերացնում, օրինակ՝ ծրագրում նշված էր, որ առավոտյան, եթե չեմ սխալվում, 06:30-07:00-ից մինչ գիշերվա 23:30-00:00-ն տրանսպորտն անխափան, հստակ գրաֆիկով պետք է գործի:

Բայց այս ծրագիրն այդպես էլ կյանքի չկոչվեց: Հիմա երեկոյան ժամը իննից հետո որոշ երթուղիներ չեն գործում, որոշներն էլ շատ ուշ-ուշ են մոտենում կանգառներին: Վարորդներն ուղղակի կատարում են իրենց պլանը և գնում տուն, եթե ավելի պարզ լեզվով ասենք: Իսկ եթե գործեր միասնական համակարգ, վարորդը չէր մտածելու, թե որքան ուղևոր պետք է փոխադրի, այլ աշխատելու էր գրաֆիկով, մտածելու էր սահմանված ժամին աշխատանքը սկսելու և ավարտելու, ոչ թե ուղղակի պլան կատարելու մասին»,-նշում է մեր զրուցակիցը:

ՀԿ նախագահը համոզված է՝ մինչև համակարգային փոփոխություններ չկատարվեն, նկատի ունենալով նաև վերը նշվածները, որևէ դրական տեղաշարժ չի լինի, կկատարվեն քայլեր, որոնց արդյունքները, սակայն, ընդհանուր պատկերի վրա մեծ ազդեցություն չեն թողնի: Նշում է նաև, որ քաղաքում անընդհատ կարելի է խցանումների հանդիպել, ոմանք դա պայմանավորում են մեքենաների առատությամբ: «Մեքենաների շատ լինելը միայն մեզ մոտ չէ, այնպիսի դարում ենք ապրում, երբ մեքենաների առատության տեսանկյունից նույն իրավիճակն է գրեթե բոլոր երկրներում: Ուղղակի, ի տարբերություն շատ երկրների, մեզ մոտ քաղաքացիները նախընտրում են անձնական մեքենաներով տեղաշարժվել և տրանսպորտից չօգտվել անգամ կարճ ճանապարհ գնալու՝ մի կետից մյուս կետը հասնելու դեպքում: Կարող եմ իմ օրինակը բերել: Եթե տրանսպորտը նորմալ գործեր, իմանայի, թե որ ժամին է այն մոտենում կանգառին, որ գերծանրաբեռնված չէ, կամ թե ինչպես է աշխատում, տրանսպորտով կտեղաշարժվեի, ոչ թե անձնական մեքենայով:

Իսկ հիմա այլընտրանք չունեմ: Իմ նման շատերն են մտածում, մեքենա ունեցող քաղաքացիները նախընտրում են այդ տարբերակը անգամ քաղաքում տեղաշարժվելու համար, բայց եթե տրանսպորտային համակարգը նորմալ գործեր, վստահաբար կարող եմ ասել, որ շատերը կօգտվեին դրանից և մեքենաներն ուղղակի ավտոտնակից դուրս չէին բերի: Այստեղ նաև նշենք, որ երթևեկության մեջ մեծ թվով մեքենաներն էլ խցանումների պատճառ են դառնում, չմոռանանք նաև, որ քաղաքում մեծ խնդիր են ավտոկայանատեղիները: Մինչդեռ մեկ մեծ՝ 100-120 տեղանոց ավտոբուսի շնորհիվ տասնյակ մեքենաներ այլևս չեն լինի երթևեկության մեջ, իսկ դա մեծապես կբեռնաթափի մեր երթևեկությունը հատկապես պիկ ժամերին: Մյուս կողմից՝ հրաշալի լուծում կդառնա մետրոյի նոր կայարանների բացումը, բայց կա՞ արդյոք այդ հնարավորությունն առաջին հերթին, իհարկե, ֆինանսական տեսանկյունից:

Օրինակ՝ մետրոյի Աջափնյակի կայարանի բացմամբ որոշակիորեն երթևեկությունը կբեռնաթափվի, մի քանի կայարանի բացումն ավելի արդյունավետ լուծում կտա հարցին: Հստակ է մեկ բան՝ եթե ուզում ենք ունենալ բարեփոխված տրանսպորտային համակարգ, ապա պետք են համակարգային լուծումներ»,-եզրափակում է Կարեն Չիլինգարյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Юнибанк предлагает карты Visa с официальной символикой Олимпийских игр Я нахожусь в заключении по сфабрикованному, незаконному обвинению: заявление бывшего командира 2-го корпуса из СИЗО Бесплатные выписки и справки от IDBank"Паст". Кто диктует повестку дня в Армении? Ucom и Sunchild запускают новый этап совместного экологического проекта Пашинян создает «Диаспору», которая их поддерживает? Создание «Армянского банка реконструкции и развития» является фатальной: «Паст» Америабанк удостоился трех наград Euromoney «За превосходство» в 2024 году: «Лучший банк», «Лучший цифровой банк» и «Лучший банк для МСП» в Армении. Как сократить расходы? 5 советов от IDBank и Idram Азербайджанские военные должны покинуть суверенную территорию Республики Армения: Аршак Карапетян Необходимо объединить армян, создать условия для возвращения в Армению более миллиона человек: Аршак Карапетян Мы теряем генофонд: Аршак Карапетян Обновленный Центр продаж и обслуживания Ucom открылся по адресу Комитаса 60 ДИАЛОГ выступила с инициативой издания в Москве академического многотомника «История армянского народа» на русском языке Мы вынуждены констатировать стагнацию практически во всех стратегически важных областях промышленности и сельского хозяйства: Аршак Карапетян Возможность выбора места: новая функция в приложении Idram&IDBankUcom и Impact Hub Yerevan объявляют о запуске совместной инкубационной программы для стартапов ЕБРР и Америабанк поддержат армянских предпринимателей посредством стабильных решений торгового финансирования IDBank продолжает программу «Рядом с тобой» Юнибанк досрочно завершил размещение облигаций в драмах РА и долларах США Месси поблагодарил «Интер Майами» (фото, видео) Байден предложил вместо этого выдвинуть кандидатом в президенты вице-президента Камалу Харрис Азербайджан готовится к новой войне: Аршак Карапетян ISW: Кремль готовит российское общество к долгой войне и обещает победу На аукцион выставят круглые очки Джона Леннона с голубой тонировкой, которые он подарил неизвестному Шольц назвал поддержку Украины вопросом исторической ответственности Власти Японии на фоне демографического кризиса в стране начали консультировать молодежь по вопросам брака Ученые выявили растение, которое может расти на Марсе В России начался дефицит бензина Аи-95 Mash: Восьмичасовые задержки в аэропорту Домодедово. Люди не могут улететь в Турцию и Армению Достойный сын достойного отца. Состоялась торжественная церемония бракосочетания сына Бюзанда Аветисяна "Паст". Когда власти РА начнут угождать России? "Паст". Армяне за два дня купили в Дубае недвижимость на сумму около 60 миллионов долларов. Кто покупатели? Реальные опасения Пашиняна Мы не корм для свиньи, чтобы нами кормили свиней Пашинян не может говорить от имени Армении: Карапетян А нас не так много, чтобы мы жили плохо: Аршак Карапетян Фиксированная сеть Ucom запущена в Бюрегаване Какие выявления сделал бывший министр обороны Армении? «Паст» Музей в Ирландии получил от анонимного отправителя наконечники топора возрастом более 4 тыс лет Евро-2024: Испания победила Англию и спустя 12 лет снова выиграла титул (видео) В Сирии открылись участки для голосования на выборах в парламент Байден заявил, что политика не должна становиться полем боя На территории Армении зарегистрировано землетрясение магнитудой 3.5 Эксперт: Теперь из Ирана утверждают, что Пашинян отверг предложение остановить войну В 2018 году власть в Армении получили дилетанты: Карапетян "Паст". За счет чего увеличился внешнеторговый оборот Армении?В Армавирской области Армении открылся Центр культурного развития молодежи «Новые цвета» (фото) "Паст". Тотальная пропаганда власти не дала "достаточных" результатовИнтервью для ливанской газеты «Аль-Ахед»В Армении создана уязвимая система: Карапетян