Ереван, 02.Июнь.2023,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Если оппозиции удастся свергнуть Пашиняна, откроется окно возможностей - счет идет на недели. Армен Ашотян Юнибанк – постоянный партнёр «Всеармянского интеллектуального движения» Встреча "Армянских Орлов" и "Реформистов" ВТБ (Армения) запускает ипотеку под 10,8% в ЖК Renaissance Premium Home IDBank выпустил очередной транш долларовых облигаций ВТБ (Армения) продал часть кредитного портфеля ЗАО «Ардшинбанк» Зеленый Iphone на лучших условиях кредита – в магазинах зеленого оператора Аэропорт Сочи принял первый рейс FlyOne Armenia из Еревна FLYONE ARMENIA выполнила чартерный рейс сборной Армении по футболу UCOM предоставила техническую поддержку административному району Шенгавит


«Եթե ուզում ենք ունենալ բարեփոխված տրանսպորտային համակարգ, պետք են համակարգային լուծումներ, ավտոբուսների ներկրմամբ հարցը չի լուծվելու». «Փաստ»

Интервью

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Հալաբյան փողոցից Մաշտոցի պողոտա հասնելը, այն էլ, երբ Կիևյանը «կիսում եք» Օրբելի եղբայրների փողոցով, 10-15 րոպեի հարց է: Բայց մի թեթև խցանում, վթար կամ էլ պիկ ժամ, և կարճ թվացող ճանապարհն անվերջանալի է թվում: Առավոտյան և երեկոյան պիկ ժամերին անհնար է անգամ երթուղային կամ ավտոբուս «խցկվելը», թերևս մեր հարուստ լեզուն անգամ համապատասխան բառ չունի այդ տեսարանին: Արդարության համար ասենք՝ խնդիրն արդիական է թե՛ նախկին, թե՛ ներկա իշխանությունների օրոք, և ստացվում է նաև, որ այն չլուծվող է: Կանգառներում տրանսպորտին սպասող քաղաքացիներին հավատ չեն ներշնչում նաև խոստումները, որ ներմուծվող ավտոբուսներն ու տրոլեյբուսներն իրավիճակ են փոխելու մեր երթևեկության մեջ:

«Սպառողների խորհրդատվության կենտրոն» ՀԿ նախագահ Կարեն Չիլինգարյանը նշում է՝ այս ոլորտում համակարգային լուծումների կարիք ունենք, միայն ավտոբուսներ ու տրոլեյբուսներ ներկրելով խնդիրը չի լուծվի: «Ներկրվող միջին չափի ավտոբուսները հարց չեն լուծում: Դեռևս 2016-17 թթ. քննարկվում էին ոլորտում առկա և լուծում պահանջող խնդիրները: Դեռ այն ժամանակ ասվում էր, որ նախ պետք է գործի տրանսպորտային միասնական համակարգ: Մասնավորաբար, չվացուցակների միասնական համակարգ, որը կղեկավարվի մեկ կետից: Մեզ մոտ հիմա ամեն գիծ ու համար իր չվացուցակն ունի, դրանք իրար հետ չեն համընկնում: Կանգառում րոպեներ կարող ես սպասել, և մեկ ավտոբուս չգա, բայց հետո միանգամից տարբեր համարի ավտոբուսներ ու երթուղայիններ մոտենան կանգառին՝ իրար խանգարելով ու չզիջելով, մեկ-երկու շարք զբաղեցնելով, խցանումներ առաջացնելով:

Սրան զուգահեռ պետք է պարտադիր միասնական տոմսային համակարգ լինի: Սա ամբողջ քաղաքակիրթ աշխարհում կիրառելի լուծում է, բայց, չգիտես ինչու, մեզ մոտ սա դեռ չի կիրառվում: Ավտոբուսների մեջ տոմսարկղեր տեղադրվեցին, որոնք միայն 100 դրամանոց մետաղադրամ են ընդունում: 100 դրամանոց չունենալու դեպքում ուղևորը գումարը տալիս է վարորդին, որը ոչ թե մանրում է այն, այլ «ստանում է» ուղեվարձը: Արդյո՞ք սա կոռուպցիոն ռիսկեր չի պարունակում: Փոփոխություններ ոլորտում արվում են՝ նոր ավտոբուսներ են ներկրվել ու ներկրվում, բայց իրականում ոչ մի լուրջ փոփոխության ականատես չենք լինում, հիմնական հարցը դրանով որևէ կերպ չի լուծվում»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Չիլինգարյանը:

Զրույցի ընթացքում փաստում ենք, որ հատկապես սարսափելի է վիճակը առավոտյան ու երեկոյան ժամերին և շաբաթ-կիրակի օրերին, երբ աշխատանքն, ասենք, ժամը 22:00-ին ավարտելով, հնարավոր է՝ անհույս սպասես կանգառում և այդպես էլ չկարողանաս երթուղային նստել: «Այ, եթե տրանսպորտային միասնական համակարգ ունենանք, նման խնդրի առջև մեր քաղաքացիները երբեք չեն կանգնի: Դեռևս մի քանի տարի առաջ բրիտանական մի կառույցի ներկայացուցիչներ հետազոտություններ անցկացրեցին մեր երկրում, վերջնարդյունքում նշեցին, թե ինչպիսի տրանսպորտային համակարգ են պատկերացնում, օրինակ՝ ծրագրում նշված էր, որ առավոտյան, եթե չեմ սխալվում, 06:30-07:00-ից մինչ գիշերվա 23:30-00:00-ն տրանսպորտն անխափան, հստակ գրաֆիկով պետք է գործի:

Բայց այս ծրագիրն այդպես էլ կյանքի չկոչվեց: Հիմա երեկոյան ժամը իննից հետո որոշ երթուղիներ չեն գործում, որոշներն էլ շատ ուշ-ուշ են մոտենում կանգառներին: Վարորդներն ուղղակի կատարում են իրենց պլանը և գնում տուն, եթե ավելի պարզ լեզվով ասենք: Իսկ եթե գործեր միասնական համակարգ, վարորդը չէր մտածելու, թե որքան ուղևոր պետք է փոխադրի, այլ աշխատելու էր գրաֆիկով, մտածելու էր սահմանված ժամին աշխատանքը սկսելու և ավարտելու, ոչ թե ուղղակի պլան կատարելու մասին»,-նշում է մեր զրուցակիցը:

ՀԿ նախագահը համոզված է՝ մինչև համակարգային փոփոխություններ չկատարվեն, նկատի ունենալով նաև վերը նշվածները, որևէ դրական տեղաշարժ չի լինի, կկատարվեն քայլեր, որոնց արդյունքները, սակայն, ընդհանուր պատկերի վրա մեծ ազդեցություն չեն թողնի: Նշում է նաև, որ քաղաքում անընդհատ կարելի է խցանումների հանդիպել, ոմանք դա պայմանավորում են մեքենաների առատությամբ: «Մեքենաների շատ լինելը միայն մեզ մոտ չէ, այնպիսի դարում ենք ապրում, երբ մեքենաների առատության տեսանկյունից նույն իրավիճակն է գրեթե բոլոր երկրներում: Ուղղակի, ի տարբերություն շատ երկրների, մեզ մոտ քաղաքացիները նախընտրում են անձնական մեքենաներով տեղաշարժվել և տրանսպորտից չօգտվել անգամ կարճ ճանապարհ գնալու՝ մի կետից մյուս կետը հասնելու դեպքում: Կարող եմ իմ օրինակը բերել: Եթե տրանսպորտը նորմալ գործեր, իմանայի, թե որ ժամին է այն մոտենում կանգառին, որ գերծանրաբեռնված չէ, կամ թե ինչպես է աշխատում, տրանսպորտով կտեղաշարժվեի, ոչ թե անձնական մեքենայով:

Իսկ հիմա այլընտրանք չունեմ: Իմ նման շատերն են մտածում, մեքենա ունեցող քաղաքացիները նախընտրում են այդ տարբերակը անգամ քաղաքում տեղաշարժվելու համար, բայց եթե տրանսպորտային համակարգը նորմալ գործեր, վստահաբար կարող եմ ասել, որ շատերը կօգտվեին դրանից և մեքենաներն ուղղակի ավտոտնակից դուրս չէին բերի: Այստեղ նաև նշենք, որ երթևեկության մեջ մեծ թվով մեքենաներն էլ խցանումների պատճառ են դառնում, չմոռանանք նաև, որ քաղաքում մեծ խնդիր են ավտոկայանատեղիները: Մինչդեռ մեկ մեծ՝ 100-120 տեղանոց ավտոբուսի շնորհիվ տասնյակ մեքենաներ այլևս չեն լինի երթևեկության մեջ, իսկ դա մեծապես կբեռնաթափի մեր երթևեկությունը հատկապես պիկ ժամերին: Մյուս կողմից՝ հրաշալի լուծում կդառնա մետրոյի նոր կայարանների բացումը, բայց կա՞ արդյոք այդ հնարավորությունն առաջին հերթին, իհարկե, ֆինանսական տեսանկյունից:

Օրինակ՝ մետրոյի Աջափնյակի կայարանի բացմամբ որոշակիորեն երթևեկությունը կբեռնաթափվի, մի քանի կայարանի բացումն ավելի արդյունավետ լուծում կտա հարցին: Հստակ է մեկ բան՝ եթե ուզում ենք ունենալ բարեփոխված տրանսպորտային համակարգ, ապա պետք են համակարգային լուծումներ»,-եզրափակում է Կարեն Չիլինգարյանը:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Карта Visa Business Platinum от IDBank - теперь по более выгодным условиямРубен Инджикян избран членом Совета Юнибанка В Ucom действует новый тариф роуминга от 2,99 драмов/мб в более чем 65 странах США стремятся установить контроль над водными ресурсами планеты Ucom расширит фиксированную сеть, доставив самый быстрый в Армении интернет еще в 6 региональных городов ВТБ (Армения) запускает кредит для малого бизнеса по упрощенной схемеЮнибанк и Mastercard дарят туристические поездки по Армении и в Дубай Безнаказанность Азербайджана является прямым следствием политики Запада, для которого энергетические возможности Азербайджана важнее, чем провозглашенные тем же Западом ценности Евгений Пригожин впервые назвал цифры потерь Вагнеровцев в ходе боев за Бахмут- 20 тысяч убитыми Ральф Йирикян, генеральный директор Ucom, подчеркнул решающую роль лидерства на пути к успешной цифровой трансформации на YEREVAN TECH FORUM 2K23 Украина стала «кладбищем» для наемников из стран Закавказья, изъявивших желание воевать на стороне Будущее Армении, несомненно, цифровое и зеленое. Гурген ХачатрянUCOM объявляет о новой вехе в модернизации своей сетиUcom обеспечила региональные боксы Тумо доступом к высокоскоростному интернетуЗнание - сила. Идрам Джуниор принял участие в Международной олимпиаде по ментальной арифметике Программа лидерства LEAD для менеджеров среднего звена Ucom имеет своих первых выпускников 3 389 788 драмов РА на программу по раскрытию профессионального потенциала участников войны: следующим бенефициаром «Силы одного драма» стала общественная организация «Дорога жизни».При поддержке UCOM состоялась 4-ая международная олимпиада по ментальной арифметике «Знание – сила»Цифровой кредит Rocket Line на более длительный срок Какие потребности у клиента, пользующегося финансовыми продуктами? Отвечает Лида Сафарян, руководитель премиального банкинга IDBank-аВТБ (Армения) поддержал чемпионат по «Что? Где? Когда?» среди финансовых и IT компанийUcom предлагает объединить мобильные и фиксированные услуги в пакеты Unity и сэкономить до 45% Обеспечьте свою безопасность и безопасность своих коллег, это долг каждого, каждый день, всегда. Роман Худолий IDBank принимает участие в Career City Fest 2023 «Строим будущее» Ucom представила uHome: новое предложение мобильного интернета для дома ВТБ (Армения) повышает ставки по депозитам в драмах РА GFN.AM запустил NVIDIA GeForce Now в Армении после бета-теста игрового сервиса В преддверии чемпионата Европы по тяжелой атлетике, который пройдет в Армении, состоялась встреча с президентом Международной федерации тяжелой атлетики Мохаммедом Джалудом6.463.511 драмов для установки солнечных водонагревателей в Арцахе: следующий бенефициар - Программа выявления профессионального потенциала участников войны США бы устроил «украинский сценарий» в Грузии Меморандум о Сотрудничестве Между Зангезурским Медно-Молибденовым Комбинатом и Муниципалитетом Капана Умные часы uKID от Ucom доступны в новых цветах, с новым приложением и будут работать в сети 4G Спонсоры международного терроризма, кто они? При техническом содействии Ucom состоялась выставка TOON EXPO 2023 ВТБ (Армения) снизил комиссию за переводы из России по номеру телефона Кратчайшая дорога в твой новый дом. IDBank на выставке Toon Expo 2023 Euromoney признал Юнибанк Privé лучшим private-банком в Армении Юнибанк примет участие в международной выставке «TOON EXPO 2023» Фонд «Анив» и международная бизнес-школа «Матена» стали партнёрами Ucom предлагает подключиться к новому тарифному плану мобильного интернета uDrift 3500 15 марта в Москве состоялась встреча между внуком французского генерала Шарля де Голля Пьером и председателем правления Российско-армянского делового совета Мгером Аветисяном Ucom: новое приложение, новые возможности Пашинян стремится российское влияние заменить турецкимЮнибанк стал лидером по количеству выданных потребительских кредитов Платформа лояльности idplus, участник DigiTec Добро пожаловать в павильон ID. Idram и партнеры на выставке DigiTec IDBank - участник DigiTec Expo Большая игра только начинается. IDBank - главный спонсор Федерации футбола Армении США используют все методы для достижения геополи­тических целей Украина и страны Запада грубо нарушают условия «зерновой сделки»