Երևան, 29.Փետրվար.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
Մեղրիով երթուղու նկատմամբ ՌԴ սահմանապահների վերահսկողությունը տրամաբանական է. ՌԴ ԱԳՆ Ավտոբուսն ընկել է կամրջից, կա 30 զոհ․ միջադեպ՝ Մալիում Ադրբեջանցի սահման անցնողը կրակել է, բայց թե մերոնք ոնց են բռնել, մալադեց․ Տեղի բնակիչ Ադրբեջանի նոր պահանջը և վարչախմբի վախվորած արձագանքները Արևմուտքը սեփական շահերն է հետապնդում. Ադրբեջանի դեմ պատժամիջոցներ չեն լինի Նոր նախարարի նշանակումը խուճապ է առաջացրել գործարար համայնքում Անտառային հրդեհներ՝ Տեխասում. 60 շրջանում արտակարգ դրություն է հայտարարվել (լուսանկարներ) Նիկոլն արեց ամենավտանգավոր երեք քայլը Լավրովը կմեկնի Անթալիա. կքննարկվի իրավիճակը Հրվ. Կովկասում Միչիգան նահանգում հանրապետականների ներկուսակցական ընտրություններում կրկին Դոնալդ Թրամփն է հաղթում


Ինչպե՞ս ի հայտ եկան կառավարվող խաղալիք ավտոմեքենաները. «Փաստ»

Lifestyle

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Առաջին կառավարվող խաղալիք մեքենաները հայտնվել են 1940-ականներին։ Նրանք ունեին շիկացման լարեր ունեցող մոմերով ներքին այրման շարժիչներ և շարժվում էին բացառապես շրջանաձև (լարով): Նման մոդելները համեմատաբար քիչ հնարավորություններ ունեին։ Դրանք ստեղծվել էին միայն էնտուզիաստների կողմից և չեն օգտագործվել կոմերցիոն նպատակներով։ Բայց միայն այդ լարային մեքենաները չէ, որ հայտնի էին. 1950-ականների սկզբին հայտնվեցին մոդելներ, որոնք քշվում էին կառուցված ուղու երկայնքով, այսինքն՝ ժամանակակից խաղալիք երկաթուղիների նման մի բան: Սկզբում դրանք հագեցած էին ներքին այրման շարժիչով, սակայն հետագայում սկսեցին հայտնվել էլեկտրական շարժիչներով մոդելներ։

Բայց այդպիսի մոդելները ևս անհնար է անվանել հեռակառավարվող, քանի որ նրանց լար էր միացված: 1950-ականներին սկսեցին հայտնվել իրական ռադիոհեռակառավարմամբ մեքենաների առաջին մոդելները: Բայց դրանք դեռ հեռու էին լիարժեք լինելուց, դիսկրետ էին, աշխատում էին միացում/անջատում սկզբունքով, կարող էին շարժվել միայն ուղիղ: Ավելի արդիականացված ռադիոկառավարմամբ մեքենաներ սկսեցին հայտնվել միայն անցյալ դարի 60-ականներին: Այն ժամանակ իտալական Elettronica Giocattoli ընկերությունը սկսեց իր հեռակառավարվող խաղալիք ավտոմեքենաների կոմերցիոն արտադրությունը։

Ճիշտ է, դրանք ևս սկզբից լարերով շարժվող մոդելներ էին: Ավելի ուշ իտալացիներին միացան այլ երկրներ։ Ռադիոկառավարվող մեքենաների զարգացման ոսկե դարաշրջանը սկսվել է 1970-ականների երկրորդ կեսին, երբ ճապոնացիները սկսեցին նոր դասի մեքենաների արտադրությունը: Հիմնականում դրանք իրական մեքենաների ճշգրիտ պատճեններն էին՝ 1/12 մասշտաբով: Ճապոնական ընկերությունների այդ մոդելներն սկսեցին հսկայական ժողովրդականություն վայելել ռադիոսիրողների շրջանում և զգալի ներդրում ունեցան այդ ոլորտի զարգացման գործում: Այն ժամանակ նման մեքենաների մրցույթները ակտիվորեն նկարահանվում էին և նույնիսկ ցուցադրվում հեռուստատեսությամբ, ինչը, անկասկած, նպաստեց դրանց արդյունաբերության զարգացմանը ոչ միայն պրոֆեսիոնալների, այլ նաև սիրողների շրջանում:

RC10 buggy մոդելը՝ առաջին ամենագնացի մոդելը, 1984 թվականին ներկայացվեց աշխարհին, և այն նախատեսված էր պրոֆեսիոնալ մրցումների մասնակցելու համար: Այն կառուցված էր բարձրորակ ալ յումինից, ուներ յուղային մեղմիչներ, կարգավորվող կախոց, գնդային առանցքակալներ, ցեխից պաշտպանված փոխանցման տուփ և բարձրորակ նեյլոնե կոմպոզիտային անվասկավառակներ։ Մոդելը ուներ նաև էլեկտրական շարժիչ։ Այդ մեքենան արագորեն մեծ ժողովրդականություն ձեռք բերեց ամբողջ աշխարհում: Այդ մոդելները իրական ամենագնաց մեքենաների պատճեններ էին, որոնք նախատեսված էին անապատային մրցարշավների համար: Այդ ժամանակվանից ակտիվորեն սկսեց զարգանալ ինքնագնաց հնարավորություններով մոդելների արտադրությունը։ Հետագայում ռադիոկառավարվող մոդելների մշակման պատմությունը հիմնված էր արտադրող ընկերությունների միջև մրցակցության վրա:

Մեքենաների մասշտաբները գնալով փոքրանում էին։ Ամերիկյան և եվրոպական շուկաներում առաջատարը տարբեր ընկերություններ էին, ինչի արդյունքում Ամերիկայում և Եվրոպայում մոդելները շատ տարբեր էին: Բենզինային և էլեկտրական մոդելների գոյության ընթացքում (հիմնական դասերը) երկուսն էլ ենթարկվել են զգալի բարելավումների իրենց շարժիչներում: Էլեկտրական ուղղությամբ կարելի է դիտել խոզանակային շարժիչներից և նատրիումային մարտկոցներից հեռանալու միտումը, ինչպես նաև ավելի հզոր լիթիումական մարտկոցների ներդրումը: Դե, իսկ ներքին այրման շարժիչներում կար շարժիչի ծավալի աստիճանական, բայց անընդհատ աճ: Ժամանակակից աշխարհում արդեն դժվար է գտնել մոդել, որի շարժիչի ծավալը 0,12-0,15 խորանարդ դյույմ է. 0,360,4 խորանարդ դյույմ ծավալով մեքենաները գնալով ավելի տարածված են դառնում, և դա, հավանաբար, սահմանը չէ:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Մայրության և գեղեցկության տոներին ընդառաջ` «Վենուս» էլեկտրոնիկայի խանութ-սրահը հայտարարում է նվերների շաբաթ Ստեղծե՛ք հարմարավետություն Ձեր բնակարանում Մինչև մարտի 8-ը ներառյալ «Վենուս» խանութ-սրահներում մեծ զեղչեր ենՓնտրվում է միլիոնատեր․ նոր խաղարկություն Իդրամից Արգենտինան կտրուկ արագացրել է արևային էլեկտրակայանների շահագործումը Մեղրիով երթուղու նկատմամբ ՌԴ սահմանապահների վերահսկողությունը տրամաբանական է. ՌԴ ԱԳՆ Քաղբանտարկյալ Նարեկ Մալյանի ելույթը դատարանումԱկբա բանկը գլխամասային նոր գրասենյակ կունենա (տեսանյութ) Ավտոբուսն ընկել է կամրջից, կա 30 զոհ․ միջադեպ՝ Մալիում Ադրբեջանցի սահման անցնողը կրակել է, բայց թե մերոնք ոնց են բռնել, մալադեց․ Տեղի բնակիչ Ադրբեջանի նոր պահանջը և վարչախմբի վախվորած արձագանքները Արևմուտքը սեփական շահերն է հետապնդում. Ադրբեջանի դեմ պատժամիջոցներ չեն լինի Նոր նախարարի նշանակումը խուճապ է առաջացրել գործարար համայնքում Անտառային հրդեհներ՝ Տեխասում. 60 շրջանում արտակարգ դրություն է հայտարարվել (լուսանկարներ) Նիկոլն արեց ամենավտանգավոր երեք քայլը Լավրովը կմեկնի Անթալիա. կքննարկվի իրավիճակը Հրվ. Կովկասում Արևմտյան զինվորականները տեսականորեն կարող են մասնակցել Ուկրաինայի տարածքում «հատուկ գործողությունների». Ֆրանսիայի ԱԳ նախարար Միչիգան նահանգում հանրապետականների ներկուսակցական ընտրություններում կրկին Դոնալդ Թրամփն է հաղթում JAS. Եգիպտացիները զմռսումը հայտնագործել են բուրգերի կառուցումից 3,5 հազ․ տարի առաջ Արևմտյան զինվորականները տեսականորեն կարող են մասնակցել Ուկրաինայի տարածքում «հատուկ գործողությունների». Ֆրանսիայի ԱԳ նախարար Կոնվերս Բանկը ներկայացրել է Converse Markets հարթակը Ադրբեջանի ՊՆ-ն՝ Հայաստանի սահմանը հատած իր զինծառայողի մասին Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը՝ Արմեն Ստեփանյանի գլխավորությամբ, մասնակցելու է «Ամուր Հայաստան» կոնֆերանսին Հոլանդի պենտա-տրիկն օգնել է «Մանչեսթեր Սիթի»-ին հաղթել «Լուտոն»-ին Հայաստանի իշխանությունների քայլերը ունենալու են ոչ միայն քաղաքական, այլ նաև տնտեսական հետևանքներ․ Արշակ Կարապետյան Զրոյական համարների աճուրդը փաշինյանական Հայաստանի բարոյական անկման ցուցիչներից մեկն է Ադրբեջանն ու Թուրքիան շտապում են․ Փաշինյանը կարող է կորցնել իշխանությունը Կյանքից հեռացել է ՀՀ Ազգային հերոս Նիկոլայ Ռիժկովը Ռուբլին թանկացել է․ փոխարժեքն՝ այսօր Հաշվեքննիչ պալատի աղմկահարույց բացահայտումները. ՊԵԿ Գագիկ Սուրենյանը լավ լուր է հայտնում Վթարային աշխատանքներով պայմանավորված ջուր չի լինելու Ուկրաինայի յոթ շրջաններում օդային հարվածների մասին ահազանգ է հայտարարվել Երևանի և մարզերի որոշ հասցեներում լույս չի լինի Ֆինանսների նախարարությունը, կենտրոնական բանկը, էկոնոմիկայի նախարարությունը պարտավոր են վիճակագրական ծառայություն հետ միասին լուծել այս թնջուկը. Հրայր Կամենդատյան Քաղբանտարկյալ Նարեկ Մալյանի նամակը բանտից` Ֆրանսիայի նախագահին Փաշինյանը ՌԴ-Արևմուտք գլոբալ պատերազմը բերում է Հայաստան․ Արմեն Ռուստամյան Գարեգին Բ-ն պետք է պահանջի, որ հավատացյալները սահմանադրական հանրաքվեին «ՈՉ» քվեարկեն. Արմեն Մկրտչյան Մերգելյանի այգում մեկնարկել են հիմնանորոգման աշխատանքներըՊԵԿ նախագահի մաքսայինի պետ ընկերը կոռուպցիայի մեջ թաթախված է․ փոխմարզպետի հայր Համոզված եմ՝ Արշակ Կարապետյանի շուրջ լայն համախմբմամբ հանարավոր կլինի շրջել Հայաստանի և հայ ժողովրդի այս աղետալի էջըՄի լուսանկարի պատմություն, կամ Նիկոլի թշվառությունը․ Կարապետ ՊողոսյանՆրանք պատկերացում չունեն ո՞նց հանեն երկիրը այս վիճակից․ Արշակ Կարապետյան Այս մոտեցմամբ շահագրգռում ենք հնդիկներին` Հայաստանում աշխատել, ՀՀ քաղաքացուն՝ արտագաղթելՄարդը զարգանում է, երբ գիրք է կարդում․ նոր գաղափարներ, մտքեր են ի հայտ գալիս. Առնո Վարդանյան (տեսանյութ, լուսանկարներ) Կոնվերս Բանկը մեկնակել է «Մեդիքալ» ընկերության պարտատոմսերի տեղաբաշխումըԻ՞նչ հստակ գործիքակազմ է կիրառվում, որպեսզի այս խայտառակ թվերի հետ մենք հնարավորություն ունենանք նվազեցման մասով աշխատելու. Թագուհի ԹովմասյանՓաշինյան-ՔՊ հանդիպումը տխուր է անցել Նոր «քաղաքագիտական» մշակույթ. հարցերը լուծել բռունցքներով ԱԳ նախարարները հանդիպելու են և անիմաստ ժամեր վատնեն