Ереван, 27.Июль.2024,
00
:
00
ՄԵՆՅՈՒ
"Паст". Кто диктует повестку дня в Армении? Ucom и Sunchild запускают новый этап совместного экологического проекта Америабанк удостоился трех наград Euromoney «За превосходство» в 2024 году: «Лучший банк», «Лучший цифровой банк» и «Лучший банк для МСП» в Армении. Как сократить расходы? 5 советов от IDBank и Idram Азербайджанские военные должны покинуть суверенную территорию Республики Армения: Аршак Карапетян Необходимо объединить армян, создать условия для возвращения в Армению более миллиона человек: Аршак Карапетян Мы теряем генофонд: Аршак Карапетян Обновленный Центр продаж и обслуживания Ucom открылся по адресу Комитаса 60 ДИАЛОГ выступила с инициативой издания в Москве академического многотомника «История армянского народа» на русском языке Мы вынуждены констатировать стагнацию практически во всех стратегически важных областях промышленности и сельского хозяйства: Аршак Карапетян


Ինչպե՞ս ի հայտ եկան կառավարվող խաղալիք ավտոմեքենաները. «Փաստ»

Lifestyle

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Առաջին կառավարվող խաղալիք մեքենաները հայտնվել են 1940-ականներին։ Նրանք ունեին շիկացման լարեր ունեցող մոմերով ներքին այրման շարժիչներ և շարժվում էին բացառապես շրջանաձև (լարով): Նման մոդելները համեմատաբար քիչ հնարավորություններ ունեին։ Դրանք ստեղծվել էին միայն էնտուզիաստների կողմից և չեն օգտագործվել կոմերցիոն նպատակներով։ Բայց միայն այդ լարային մեքենաները չէ, որ հայտնի էին. 1950-ականների սկզբին հայտնվեցին մոդելներ, որոնք քշվում էին կառուցված ուղու երկայնքով, այսինքն՝ ժամանակակից խաղալիք երկաթուղիների նման մի բան: Սկզբում դրանք հագեցած էին ներքին այրման շարժիչով, սակայն հետագայում սկսեցին հայտնվել էլեկտրական շարժիչներով մոդելներ։

Բայց այդպիսի մոդելները ևս անհնար է անվանել հեռակառավարվող, քանի որ նրանց լար էր միացված: 1950-ականներին սկսեցին հայտնվել իրական ռադիոհեռակառավարմամբ մեքենաների առաջին մոդելները: Բայց դրանք դեռ հեռու էին լիարժեք լինելուց, դիսկրետ էին, աշխատում էին միացում/անջատում սկզբունքով, կարող էին շարժվել միայն ուղիղ: Ավելի արդիականացված ռադիոկառավարմամբ մեքենաներ սկսեցին հայտնվել միայն անցյալ դարի 60-ականներին: Այն ժամանակ իտալական Elettronica Giocattoli ընկերությունը սկսեց իր հեռակառավարվող խաղալիք ավտոմեքենաների կոմերցիոն արտադրությունը։

Ճիշտ է, դրանք ևս սկզբից լարերով շարժվող մոդելներ էին: Ավելի ուշ իտալացիներին միացան այլ երկրներ։ Ռադիոկառավարվող մեքենաների զարգացման ոսկե դարաշրջանը սկսվել է 1970-ականների երկրորդ կեսին, երբ ճապոնացիները սկսեցին նոր դասի մեքենաների արտադրությունը: Հիմնականում դրանք իրական մեքենաների ճշգրիտ պատճեններն էին՝ 1/12 մասշտաբով: Ճապոնական ընկերությունների այդ մոդելներն սկսեցին հսկայական ժողովրդականություն վայելել ռադիոսիրողների շրջանում և զգալի ներդրում ունեցան այդ ոլորտի զարգացման գործում: Այն ժամանակ նման մեքենաների մրցույթները ակտիվորեն նկարահանվում էին և նույնիսկ ցուցադրվում հեռուստատեսությամբ, ինչը, անկասկած, նպաստեց դրանց արդյունաբերության զարգացմանը ոչ միայն պրոֆեսիոնալների, այլ նաև սիրողների շրջանում:

RC10 buggy մոդելը՝ առաջին ամենագնացի մոդելը, 1984 թվականին ներկայացվեց աշխարհին, և այն նախատեսված էր պրոֆեսիոնալ մրցումների մասնակցելու համար: Այն կառուցված էր բարձրորակ ալ յումինից, ուներ յուղային մեղմիչներ, կարգավորվող կախոց, գնդային առանցքակալներ, ցեխից պաշտպանված փոխանցման տուփ և բարձրորակ նեյլոնե կոմպոզիտային անվասկավառակներ։ Մոդելը ուներ նաև էլեկտրական շարժիչ։ Այդ մեքենան արագորեն մեծ ժողովրդականություն ձեռք բերեց ամբողջ աշխարհում: Այդ մոդելները իրական ամենագնաց մեքենաների պատճեններ էին, որոնք նախատեսված էին անապատային մրցարշավների համար: Այդ ժամանակվանից ակտիվորեն սկսեց զարգանալ ինքնագնաց հնարավորություններով մոդելների արտադրությունը։ Հետագայում ռադիոկառավարվող մոդելների մշակման պատմությունը հիմնված էր արտադրող ընկերությունների միջև մրցակցության վրա:

Մեքենաների մասշտաբները գնալով փոքրանում էին։ Ամերիկյան և եվրոպական շուկաներում առաջատարը տարբեր ընկերություններ էին, ինչի արդյունքում Ամերիկայում և Եվրոպայում մոդելները շատ տարբեր էին: Բենզինային և էլեկտրական մոդելների գոյության ընթացքում (հիմնական դասերը) երկուսն էլ ենթարկվել են զգալի բարելավումների իրենց շարժիչներում: Էլեկտրական ուղղությամբ կարելի է դիտել խոզանակային շարժիչներից և նատրիումային մարտկոցներից հեռանալու միտումը, ինչպես նաև ավելի հզոր լիթիումական մարտկոցների ներդրումը: Դե, իսկ ներքին այրման շարժիչներում կար շարժիչի ծավալի աստիճանական, բայց անընդհատ աճ: Ժամանակակից աշխարհում արդեն դժվար է գտնել մոդել, որի շարժիչի ծավալը 0,12-0,15 խորանարդ դյույմ է. 0,360,4 խորանարդ դյույմ ծավալով մեքենաները գնալով ավելի տարածված են դառնում, և դա, հավանաբար, սահմանը չէ:

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Юнибанк предлагает карты Visa с официальной символикой Олимпийских игр Я нахожусь в заключении по сфабрикованному, незаконному обвинению: заявление бывшего командира 2-го корпуса из СИЗО Бесплатные выписки и справки от IDBank"Паст". Кто диктует повестку дня в Армении? Ucom и Sunchild запускают новый этап совместного экологического проекта Пашинян создает «Диаспору», которая их поддерживает? Создание «Армянского банка реконструкции и развития» является фатальной: «Паст» Америабанк удостоился трех наград Euromoney «За превосходство» в 2024 году: «Лучший банк», «Лучший цифровой банк» и «Лучший банк для МСП» в Армении. Как сократить расходы? 5 советов от IDBank и Idram Азербайджанские военные должны покинуть суверенную территорию Республики Армения: Аршак Карапетян Необходимо объединить армян, создать условия для возвращения в Армению более миллиона человек: Аршак Карапетян Мы теряем генофонд: Аршак Карапетян Обновленный Центр продаж и обслуживания Ucom открылся по адресу Комитаса 60 ДИАЛОГ выступила с инициативой издания в Москве академического многотомника «История армянского народа» на русском языке Мы вынуждены констатировать стагнацию практически во всех стратегически важных областях промышленности и сельского хозяйства: Аршак Карапетян Возможность выбора места: новая функция в приложении Idram&IDBankUcom и Impact Hub Yerevan объявляют о запуске совместной инкубационной программы для стартапов ЕБРР и Америабанк поддержат армянских предпринимателей посредством стабильных решений торгового финансирования IDBank продолжает программу «Рядом с тобой» Юнибанк досрочно завершил размещение облигаций в драмах РА и долларах США Месси поблагодарил «Интер Майами» (фото, видео) Байден предложил вместо этого выдвинуть кандидатом в президенты вице-президента Камалу Харрис Азербайджан готовится к новой войне: Аршак Карапетян ISW: Кремль готовит российское общество к долгой войне и обещает победу На аукцион выставят круглые очки Джона Леннона с голубой тонировкой, которые он подарил неизвестному Шольц назвал поддержку Украины вопросом исторической ответственности Власти Японии на фоне демографического кризиса в стране начали консультировать молодежь по вопросам брака Ученые выявили растение, которое может расти на Марсе В России начался дефицит бензина Аи-95 Mash: Восьмичасовые задержки в аэропорту Домодедово. Люди не могут улететь в Турцию и Армению Достойный сын достойного отца. Состоялась торжественная церемония бракосочетания сына Бюзанда Аветисяна "Паст". Когда власти РА начнут угождать России? "Паст". Армяне за два дня купили в Дубае недвижимость на сумму около 60 миллионов долларов. Кто покупатели? Реальные опасения Пашиняна Мы не корм для свиньи, чтобы нами кормили свиней Пашинян не может говорить от имени Армении: Карапетян А нас не так много, чтобы мы жили плохо: Аршак Карапетян Фиксированная сеть Ucom запущена в Бюрегаване Какие выявления сделал бывший министр обороны Армении? «Паст» Музей в Ирландии получил от анонимного отправителя наконечники топора возрастом более 4 тыс лет Евро-2024: Испания победила Англию и спустя 12 лет снова выиграла титул (видео) В Сирии открылись участки для голосования на выборах в парламент Байден заявил, что политика не должна становиться полем боя На территории Армении зарегистрировано землетрясение магнитудой 3.5 Эксперт: Теперь из Ирана утверждают, что Пашинян отверг предложение остановить войну В 2018 году власть в Армении получили дилетанты: Карапетян "Паст". За счет чего увеличился внешнеторговый оборот Армении?В Армавирской области Армении открылся Центр культурного развития молодежи «Новые цвета» (фото) "Паст". Тотальная пропаганда власти не дала "достаточных" результатовИнтервью для ливанской газеты «Аль-Ахед»В Армении создана уязвимая система: Карапетян