Մի շարք սահմանափակումներ աշակերտների համար
ՀասարակությունԻնչո՞ւ պետք չէ, որ աշակերտները մոտենան գրատախտակին: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանի խոսքերով, գրատախտակին մոտենալիս երեխան վերցնում է կավիճը, օգտագործում, հետո նույնն անում է մեկ այլ աշակերտ, ինչի արդյունքում լինում է վարակի տարածման հավելյալ ռիսկ. «Ուղեցույցում մենք նաև հորդորել ենք երեխաներին միմյանց առարկաներ չփոխանցել, լինի դա գիրք, գրիչ, թե մեկ այլ բան, քանի որ յուրաքանչյուր նման գործընթաց ռիսկի մեծացում է բերում»:
Փոխնախարարը հիշեցրեց, որ այսօր գործ ունենք 400 հազար աշակերտի հետ, ուստի առանձին դպրոցներում չկանոնակարգված իրավիճակների հանրային հետևանքները կարող են լինել շատ ավելի զգալի:
Շարունակությունը՝ ՀՂՈՒՄՈՎ